eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
✅📣📣📣📣📣📣📣مهسا امینی "سالمِ سالم بود"، ‼️فقط ظاهرا تا همین اواخر، ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود 🔹 ۶ مهر ۱۴۰۱ | عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: سابقه ۱۷ بار مراجعه مهسا امینی به متخصص مغز و اعصاب در دفترچه تامین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت او درج شده است؛ پرونده کودکی مهسا امینی هم از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد .
. ✅ خاصیت شگفت انگیز گلاب در سلامتی انسان ✅ گلاب یه اسپری عالی وطبیعی برای پوست محسوب می‌شود ✅ از گلاب به‌عنوان یڪ تونر طبیعی پوست استفاده ڪنید ✅ با این اقدام می‌توان از ایجاد هرگونه چین و چروڪ پیشگیری ڪرد زیرا گلاب از پیری پوست جلوگیری ڪرده گلاب باعث سفت شدن منافذ پوست و در نتیجه افزایش درخشش فوق‌العاده آن می‌شود. ✅ تحقیقات نشان داده ڪه آروماتراپی می‌تواند اثرات فوق‌العاده مثبتی در ڪمڪ به ڪاهش استرس، اضطراب و حتی تأثیر زیادی در حس مثبت‌نگری ما نیز داشته باشد ✅ همچنین استشمام بوی گلاب موقع خواب اثرات بسیار خوبی در بهبود خواب افراد می‌تواند داشته باشد.. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دونکته پیرامون تجمع میدان انقلاب: ۱)باوجود این ازدحام جمعیت کسی کسیو دستمالی نکرد😉✌️ ۲)به عنوان یه شل‌ حجاب واردجمعی شدم که غالب جمعیت خانم هاچادری بودن،اما‌ جز احترام ندیدم😊 و کلی دوست خوب پیداکردم دقیقا نقطه مقابل‌تجمعی که تاچشمشون به خانم چادری خورد هتک حرمش کردند خلاصه... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⁉️ مگه من دختر مردم نیستم؟ چرا دارید به من فحش میدید!؟ 🔹چون نمیخوام تو کشورم جنگ بشه!؟ ‼️ نشر حداکثری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پدر حدیث نجفی تمامی دروغ های بی‌بی‌سی را یکی پس از دیگری برملا کرد ♦️پدر حدیث نجفی: دختر من هنرمند بود و از سیاست چیزی نمیدانست . من خودم جنازه فرزندم را دیدم .خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند. ♦️خودشان آنطرف آب نشسته اند و مردم از همه جا بی اطلاع را دعوت به مبارزه میکنند اگر ادعای مبارزه دارید چرا کف خیابان نیستید و امثال دختر من باید از دنیا بروند؟ ♦️بی بی سی دروغ می گوید. هیچ کس نمیتواند من را تحت فشار قرار دهد تا برخلاف میلم حرف بزنم. ♦️پلیس فرزند من را نکشته است. فرزند من بیگناه بود و درخواست رسیدگی عاملین این جنایت را از مراجع قضایی خواهانم. .
. ✅✋مطالبه امام خامنه ای از ابتداء تا به امروز بوده، هست و تا تحققش خواهد بود؛ ‼️ با طرح های مشقی که فقط جنبه مصرف موقت رسانه ای و نمایشی دارند، ‼️ را به حاشیه نرانید‼️ ✅ کاش رئیس جمهور یک بار هم که شده سخنی از لزوم تحقق می آورد تا قدری باورمان گردد که دستور رهبری و خون برایش مهم است ✅🔥پاسخ قاطع امام خامنه ای به کسانی که مدعی اند گرفته شده: 🔹《البتّه آنچه درتشیع جنازه اتّفاق افتاد، اوّلین سیلی سختی بود که به آمریکا زده شد و تا آن زمان، مهم‌ترین سیلی به آمریکا بود، بعد هم که خب برادرها یک سیلی‌ای [در عین الاسد] زدند؛ ✅🔸لکن سیلی سخت‌تر عبارت است از غلبه‌ی نرم‌افزاری بر هیمنه‌ی پوچ استکبار، این سیلی سخت به آمریکا است، : 1⃣ جوانان انقلابی ما و نخبگان مؤمن، باهمّت این هیمنه‌ی استکباری رابشکنند و این سیلی سخت را به آمریکا ، این یک؛ 2⃣ یکی هم است که این همّت ملّت ها و سیاست های مقاومت را می طلبد که 🔺این ها است ✅📣📣📣📣📣📣📣 البتّه این هایی که گفتیم، غیر از انتقام سخت از قاتل است 🔴 قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند و به جای خودش محفوظ است ♻️ اگرچه به گفته یک عزیزی [اشاره به سخن سید حسن نصرالله] کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمی شود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند ؛ قاتلان بدانند باید انتقامشان را سخت پس دهند 》 .
‏بوی تعفن و لجن و کثافت حتی از ادبیات ۹۹ درصد جماعت مدعی براندازی میباره چه برسه از اعمال شون. جواب یه توییت رو با انواع فحش های ناموسی میدن. لعنت بر اون ادعای انسانیتی که شما ها دارید! ✍🏻 کانال رسمی ‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌─┅•═༅𖣔✾🇮🇷✾‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اغتشاشات اخیر میتواند یک بازی دوسر برد برای تفکری باشد که خواستار تغییر رژیم در ایران نیست و سعی میکند حکومت ایران را به حکومتی نرمال تبدیل کند. ⚠️مقدمه این نرمال سازی بخوبی در موضوع کرونا اجرا گردید و ما نرمالیزه ترین کشور دنیا بودیم و شاگرد اول شدیم ✋عناصری در قدرت وجود دارند که چشم هاشون رو بر تناقضات فاحش کرونا بستند و همنوا با مافیای دارو و بهداشت جهانی بر طبل کرونا هراسی کوبیدند این درحالی بود که رهبر انقلاب بعنوان مهمترین مدافع انقلاب اسلامی تذکرات جدی و مهمی دادند که کاملا نادیده گرفته شد 👋این عناصر با گروگان گرفتن مقوله های مهم و تاثیر گذار بخوبی توانسته اند در چندین رخداد اخیر رهبری را مجبور به حمایت از خود نمایند و افکار عمومی را هم براحتی در اختیار بگیرند ♻️در جریان کرونا سلامت مردم، به گروگان گرفته شد و اینبار امنیت میتواند گروگان مناسبی برای اجرای روش های کنترل برمبنای هوش مصنوعی و باشد 💯باید بهوش باشیم و اجازه ندهیم انقلاب اسلامی بعنوان تنها نقطه امید مستضعفان جهان در دستان قدرت طلبان به رژیمی توتالیتر تبدیل شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرود موشک سپاه وسط مصاحبه😂 مهسا امینی اسم رمز فتنه ایست از پیش طراحی شده برای کمرنگ کردن و البته منحرف کردن اذهان از نظام بردگی صهیونیست بارمزریال و تحرکات مرز آذربایجان🚨 با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️🚨 .
🚨 مهم/ فوری 🔻طبق اخبار واصله از منابعی در سپاه پاسداران 🔹طی عملیات‌های ترکیبی موشکی، پهبادی و حملات هلیکوپترهای سپاه که مشترکاً توسط نیروی زمینی، هوافضا، هوانیروز و نیروی قدس سپاه پاسداران طراحی و در پنج روز گذشته اجرا شد (و تا همین لحظه ادامه دارد) تروریست‌های تجزیه طلب تلفات سنگینی را متحمل شدند که به صورت کلی شامل موارد زیر می‌گردد: نابودی کامل هشت کمپ آموزشی، پشتیبانی و عملیاتی زخمی شدن بیش از ۹۰ نفر کشته شدن حداقل ۷۰ تروریست عادی به درک واصل شدن ۱۵ فرمانده ارشد نابودی تجهیزات، خودروها و زیرساخت‌های تروریست‌ها با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ✅🇮🇷 | اطلاعیه نیروی زمینی سپاه: به علت پراکنده شدن برخی از تروریست‌ها در منطقه، از صبح امروز مرحله جدید عملیات علیه مواضع و پادگان‌های این گروهک در عمق اقلیم شمال عراق آغاز شد. 🔹ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️❗️درگیری سنگین میان نیروهای امنیتی عراق با شبه نظامیان سرایا السلام وابسته به مقتدی صدر .
. 🛑امروز پس از موشک باران مواضع پژاک در شمال عراق توسط سپاه. ادی راما نخست وزیر آلبانی در مصاحبه خود با خبرگزاری تلگراف گفت که ما فقط برای نجات جان منافقین به آنها پناه دادیم و از اقدامات سیاسی آنها حمایت نمیکنیم🤔😜😏 نترس هنوز نوبت شما نرسیده😏😏😏 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خزعلی: از رسانه‌ها گله دارم پسرم قصد مهاجرت نداشته و به زودی به کشور باز می‌گردد نرم‌افزارهای او هم ربطی به فیلترشکن ندارد ‼️دست پیش رو گرفته... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔻چرا جمهوری اسلامی سقوط نمیکند؟ ‌ با مشاهده قسمت شانزدهم برنامه حافظه تاریخی ایرانی، علاوه بر اینکه لبخند به روی لب تان می آید، فیلم های جذاب و کمتر دیده شده ای از اپوزیسیون جمهوری اسلامی را خواهید دید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸امام خامنه ای (حفظه الله) مسئله امنیت اخلاقی، بسیار مهم است. جنجال میکنند؛ نباید به این جنجال ها توجه کنند. باید ببینند تکلیف چیست، آن را انجام دهند. 🔹مسئولان محترم مقهور توطئه کافران و مشرکان صهیونیست نشوید. تمام تلاش دشمنان حیا زُدایی میباشد و به تعبیر شهید مطهری، حجاب اولین سنگر است و در صورت فتح آن، سنگرهای دیگر را راحت تر خواهند گرفت. 🔸از حجاب عقب نشینی نکنید. مواضع شما در موضوع حجاب نباید دفاع باشد؛ باید حمله باشد چرا که آنها زن را به مثابه کالا درنظر میگیرند. 🔹ما هزینه حفظ حجاب را در انقلاب و جنگ تحمیلی پرداخته ایم. این روزها هم شهدایی را در این راه داده ایم. با بستن اینستاگرام زمین بازی را از دشمن بگیرید. ⛔️این فتنه و توطئه برای حذف حجاب بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ببینید و بازنشر کنید ❌ سهم آقایان ، و در اغتشاشات اخیر❗️ ♨️چرا رؤسای قوا به مطالبه رهبری گوش فرا ندادند⁉️ .