eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم مهندس شکوهیان راد 💠 گروه مباحثات سایبرنتیک و فضای سایبر 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2112159898Ca4354c3962 در ایتا .
. ⁉️ با این حجاب اجباری چه میکنی ؟؟👆 اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج 💔 .
. 🇮🇷❤️ ما اینجوری دور ایرانمون گشتیم و میگردیم. خیال خام نداشته باشید .‌.. خط قرمزمون وَطنمون ، شهدامون ،🇮🇷 .
🔥 اگر دانش آموزان ذکر اهل بیت بگن و "سلام فرمانده" بخونن، میگن طفل معصوم ها رو بازیچه سیاسی و ایدئولوژیک نظام کردید؛ اما اگر بی نزاکت باشند و با انگشت رذالت جنسی نمایش بدن، میشن مربی شجاعت و آزادی! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️اگه شما هم به این فکر افتادید که نخبه هامون کلا اهل فحش و ضد نظامند، این فیلم امروز دانشگاه تهران رو ببینید سه شنبه ۱۲مهر ۱۴۰۱ .
44.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. مواضع صریح ✅♨️ در نقد عملکرد سکولارهای‌ حوزوی‌ حامی‌ آشوب تبیبن آموزه‌های نهج‌البلاغه پیرامون عمامه‌ به‌ سرهای‌ تفرقه‌افکن و ساکت‌ فتنه! ✅ مجلس وداع با پیکر مطهر طلبه شهید مدافع امنیت مسجد اعظم(دوشنبه ۱۴۰۱٫۷٫۱۱) .
🔸 این پست را با دقت ببینید؛ ♨️ وقتی میگویم سلبریتی‌های ایران ابله‌ترین سلبریتی‌های جهان هستند مصداقش، همین پست امین حیایی هم هست. خط سوم از پایین را بخوانید نوشته: فریاد را با گلوله پاسخ می‌دهید؟ امین جان ، سه الی چهار روز پیش در عبدالمجید ریگی کشته شده، اگر منظورت آن است؛ بله با گلوله جواب گرفته... هفته ی قبل در موشک باران شده اند، اگر منظورت آن است بله با گلوله پاسخ گرفته ... اما اگر منظورت ناآرامی‌های کشور است که با سطح بالایی از خشونت رخ داد، باید یک سوال بپرسم: آن مامور امنیت که چاقو در قلبش فرو کردند خانواده ندارد؟ انسان نیست؟ آیا کسی او را می بیند؟ یا فقط یاد گرفته‌ایم روشنفکرانه چیزی بگوییم و برویم؟ ⁉️🤔 این جماعت یا تحت فشار هستند یا احمق!! 🤔🤔🤔با هیچ منطق دیگری، وقتی کشور با چنین چالشی رو به رو بوده، نمیتوان مطالب آنها را تحلیل کرد... اما امین حیایی در خط آخر نوشته: بترسید از روز جزا ✅‼️واگذار تک تک سلبریتی های پَلَشت و به دردنخور ایران به خدایِ روزِ جزا.... پرچم بالاست 🇮🇷✌️ .
♻️ بهترین دانستنی‌ها در طب سنتی👇 آیا می‌دانید⁉️ دود اسپند سریع جذب مغز می‌شود و آنرا گرم می‌کند؛ آیا می‌دانید⁉️ عطسه عروق را منبسط می‌کند و عروق ریز مغز را باز می‌کند؛ آیا می‌دانید⁉️ بی‌حسی‌های دندانپزشکی باعث سردی تن می‌گردد و موهای صورت را سفید می‌کند، برای رفع این مشکل اگر همان لحظه نمک روی آن قرار دهید سردی را از بین می‌برد؛ آیا می‌دانید⁉️ بهترین رقیب حجامت، پیاده‌روی است. آیا می‌دانید⁉️ غذاهای سرد پوکی استخوان می‌آورد و می‌توان کلسیم لبنیات را از انجیر و بادام درختی که گرم هستند تامین کرد؛ آیا می‌دانید⁉️ گشنیز بیش از حد غم زاست «به خاطر سردی»؛ آیا می‌دانید⁉️ سوپ گندم بهترین خونساز است و برای همه مزاج‌ها خوب است؛ آیا می‌دانید⁉️ انواع ویتامین B در نان جو وجود دارد که باعث می‌شود موهای سر سفید نشود؛ آیا می‌دانید⁉️ خرما برای مادران شیرده بسیار مفید است و باعث افزایش شیر و صبور شدن فرزند می‌گردد؛ آیا می‌دانید⁉️ آبگوشت حکیمانه‌ترین غذای ایرانی است؛ آیا می‌دانید⁉️ نوشیدن آب یخ و آب خوردن بین غذا اصلی‌ترین عامل در بروز مشکلات کبدی از جمله است؛ آیا می‌دانید⁉️ قارچ بسیار سرد است و استمرارش بدن را سرد می‌کند؛ آیا می‌دانید⁉️ ملاک تشخیص چاقی اندازه‌گیری مچ دست است، که اگر مچ کوچک بود و تن چاق بود، شخص اضافه وزن دارد که باید ناهار را از وعده‌های غذایی‌اش حذف کند؛ آیا می‌دانید⁉️ کسانیکه بد زخم‌اند و زخم‌هایشان دیر خوب می‌شود به علت صفرای کم بدنشان است که باید غذاهای صفرا ساز (گرم و خشک) بیشتر بخورند؛ مثل: سیاه دانه ـ زیره و . . . آیا می‌دانید⁉️ تمایل به بوهای بد مانند بوی بنزین و گازوئیل و... به دلیل سودای زیاد مغز است؛ آیا می‌دانید⁉️ غذاهای سرد چاق کننده و غذاهای گرم لاغر کننده است؛ آیا می‌دانید⁉️ زیره برای لاغری خوب است، اما باعث چین و چروک می‌گردد؛ آیا می‌دانید⁉️ هر قدر سردی و تری افزایش پیدا کند، فرد چاق‌تر می‌شود؛ آیا می‌دانید⁉️ غلبه سردی در مزاج زمینه‌ساز افسردگی است، و افسردگی نیز چاق کننده است؛ آیا می‌دانید⁉️ چاقی و افسردگی بعد از زایمان ناشی از تزریق داروهای بیهوشی است؛ آیا می‌دانید⁉️ افراد سرد مزاج (بلغم و سودا) به طور طبیعی منفی‌باف هستند؛ با آنها بحث نکنین؛ فوری چای‌های گرم مثل چای زعفران، بابونه، بادرنجبویه با عسل به آنها بدین؛ آیا می‌دانید⁉️ موقع درد عسل بخورید، زمانیکه عسل خوردید، عسل خودش را به موضع درد می‌کشاند، همانطور که آهن‌ربا، به سمت آهن می‌رود و «سرعت اثربخشی دارو را افزایش می‌دهد»؛ آیا می‌دانید⁉️ چربی دنبه گوسفند هر قدر وارد بدن شود به همان اندازه بیماری از بدن خارج می‌شود؛ آیا می‌دانید⁉️ ۱۰ عدد بادام به اندازه ۵ پرس چلوکباب ارزش غذایی دارد؛ لطفا این پیام رو نشر دهید تا بقيه هم اطلاع پیدا کنند. .
. از مجلس رأی اعتماد نگرفت... حالا چرا...؟ ⁉️مگر رییسی چ شخصی رو برای بار دوم جهت تصدی وزارت کار معرفی کرده که نتونسته نظر مثبت نمایندگان مردم را جلب کند... ✅نمایندگان مخالف ایشان معتقد بودند ‼️که فرزندان ایشان متولد کانادا هستن و بیشتر از اینکه در ایران ساکن بوده باشه در خارج از کشور مشغول بوده... ♨️♨️♨️ و میزان املاک و ثروت ایشان چند صد یا بهتره بگیم هزار میلیاردی هست... ⁉️جناب آقای رییسی... شما که خود را نماینده ی قشر دردمند جامعه که این روزها در تأمین معیشتشان دچار سختی و مشقت هستند میدانید ... ‼️این چنین شخصی چند تابعیتی را از کجای این مملکت برای تصدی نهاد مهمی چون وزارت کار پیدا کردید ...😳😳😳🤔🤔🤔؟!؟!؟! ⁉️ می دانید کی تا حالا این نهاد بدون وزیر است و با سرپرست اداره شده....؟!؟!؟! ❓آیا میدانید دوباره تا معرفی نامزد دوم چ زمانی باید از این وزارت هدر شود...؟! ⁉️مگر نه اینکه شما با شعار ایجاد شغل و رفع بیکاری وارد گود شدید ...؟!؟!؟! ⁉️در ایران با اینهمه پتانسیل های قوی علمی و دانشگاهی و ارزشی غیر وابسته به جهان غرب چ لزومی بر گزینش چنین افرادی....؟!؟!؟! ⁉️ کاش در این مورد به افکار عمومی پاسخگو باشید...و بگویید چه دستهایی در کار است که این افراد برای این تصدی معرفی شده اند... ♨️ من به این گزینش شما اعتراض دارم و معتقدم ایران دچار قحط الرجال نشده... هنوز هستند مردان مردی که دغدغه شان خدمت به اصل اصلی نظام باشد... شما هم با دغدغه و تعصب معرفی کنید که باز شاهد رأی اعتماد به بی ربطها نباشیم....‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. لعنت خدا و رسول بر منافقین و نفوذیای خائن ⭕️ گزارش 20:30 از تصاویر لیدرهای اغتشاشات و خط گرفتن آن‌ها ‼️هرکس به نحوی باید ماموریت خودش را تکمیل میکرد ♨️ هدف اصلی نیست! اجرائی شدن رمزریال برای اجبار بیشتر واکسن و اوامر صهیونیزم جهانیست! ✅ حجامت و سمزدائی اصولی را جدی بگیرید ✅اربعین بازهم ثابت کرد کرونا دروغ است و در انتظار یارانیست که قرآن سرنیزه یهود WHO صهیونیستی را تشخیص دهند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ این پسر تیشرت سفید، قصد داشت چادر از سر یک‌ دختر چادری بکشه! واکنش دانشجوها رو ببینید! هدف اصلی نیست! اجرائی شدن رمزریال برای اجبار بیشتر واکسن واوامر صهیونیزم جهانیست! حجامت و سمزدائی اصولی را جدی بگیرید اربعین بازهم ثابت کرد کرونا دروغ است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس: اگر آمریکا دشمن است، ⁉️ فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟! ‼️فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت، در خارج از کشور هستند! ‼️مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند. ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند!!!! 😳😳😳🤔🤔🤔♨️♨️♨️وای بر ما که به او رای دادیم ‼️وای بر اصولچرایان که فریبمان دادند ‼️رئیسی در بسیاری از موارد ادامه روحانی است ‼️ بلکه بسیار قویتر و معمولا بی سر و صدا ♨️‼️جناب رئیسی پاسخ ؟؟؟ ♨️❗️شعارهای تو خالی رئیسی و همراهی کامل ایشان با یاران روحانی‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🤔🤔🤔‼️ حتتتتتتتتتما ببینید و نشر دهید ماجرای سال 68👈کلک هاشمی به رهبری و ببینید رئیس بازنگری قانون اساسی کی بود و در انتها کی شد⁉️ این کلیپ رو گوش کنید تا روشن شود انحرافات از کجا و توسط چه کسی انجام شده 👈ببینید نفر اول مملکت چه کسیست⁉️اختیاراتی که باید بر می گشت و برنگشت😡 نقش مرندی در......... .
🇮🇷🇮🇷 راهپیمایی مردمی یاران مهدی (عج)، یاوران رهبری با حضور دسته های عزاداری و اقشار مختلف مردم و اهالی شمیرانات چهارشنبه 13 مهر 1401 روز شهادت امام عسکری(ع) شروع:ساعت 15:30 میدان تجریش خاتمه:ساعت 17 میدان چیذر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ کوتاه و جالب رو از دست ندید واکنش مردم به ادعای وجود بدل رهبری! 🔹حضور امام خامنه ای در جمع افسران دانشگاه امین نه‌تنها پیام‌های مهمی را به دنیا مخابره کرد بلکه یک موج‌سواری گسترده را خنثی کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷یه تحلیل خیلی خوب از شرایط فعلی و برنامه ای که موساد به همراهی نوچه هاش برای منطقه اماده کرده که اشوبهای ایران بخش جدایی ناپذیر این برنامه است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️‼️ تعداد کشته‌های مردان و زنان درآمریکا توسط پلیس آمریکا ‼️ از منابع رسمی خود آمریکا ♨️ الان آمریکا با این آمار و سابقه خراب برای ما داره دل میسوزونه و میخواد قطع نامه صادر کنه دکتر فؤاد ایزدی، برنامه ثریا .
. ⭕️دعوت زنان خونخوار صهیونیست به تجمع در بیت المقدس برای اظهار همبستگی با زنان‌ ... ایران و اعتراض به جمهوری اسلامی 🔸قطعا فتنه جدید و تحریک زنان ایران به آشوب با کلید واژه "زن، زندگی، آزادی" با بازیگردانی صهیونیست‌های یهودی صورت گرفته است. 👈🏻👈🏻 می بینید ؟! شیطان، تمام لشکریانش را ازسراسر دنیا برای از بین بردن جمهوری اسلامی به صف کرده ، زهی خیال باطل ان شاالله❗️ امید صادق تمام فتنه زیر سر یهود است... الموت لامریکا الموت لاسرائیل لعنت خدا و رسول بر یهودخونخوار .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍😍😍 حتما ببینید و نشر دهید 🇮🇷✅ اینم یه جواب جالب به اونایی که میگن چرا تو ایران برای مشروعیت نظام رفراندوم نمیذارن؟ پس تو ایران دیکتاتوریه! 😜 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷💢تشییع فدایی امنیت مردم 🔹مراسم تشییع مدافع امنیت شهید داود عبدالهی 🌷 فرمانده یگان امداد مریوان ، که در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 برای ایران این کلیپ دیدنی را حتما تا آخر ببینید 🇮🇷🇮🇷🇮🇷مروری بر مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل قوا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷👆 روایت تکان‌دهنده برنامه ثریا از ضرب‌وشتم وحشیانه یک بسیجی در خیابان‌های تهران 🔺بسیجی مظلوم با ۴فرزند در خانه‌ای ۴۵متری در یکی از محلات قدیمی تهران از جنایات اغتشاشگران می‌گوید ♦️ بیش از ۲۰ دقیقه من را می‌زدند . سرم را شکستند و به کمرم چاقو زدند ➕ همراه با فیلمی که اغتشاشگران از ضرب‌‌وشتم این بسیجی منتشر کردند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 دکتر کچویان: هیچ ملتی اختیار خود را دست بازیگر و ترانه‌سرا نمی‌دهد! ✅دکتر حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران: اینکه برخی می‌گویند مردم 40 سال قبل به یک قانون اساسی رأی دادند و حالا مورد قبول ما نیست، پس در غرب باید تاکنون ده‌ها بار رفراندوم قانون اساسی برگزار شده باشد!