eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. اگر مراقب نباشید‼️ رسانه‌ها با شما کاری خواهند کرد‼️ که از مظلوم متنفر باشید‼️ و به ظالم عشق بورزید...‼️
. ♨️فرازی از وصیت‌نامه تکان‌دهنده‌ی شهید سعید زقاقی به مادرش؛ 🥀مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدید گریه نکن... زمان تشییع و تدفینم گریه نکن... زمان خواندن وصیت‌نامه‌ام گریه نکن... ♨️ فقط زمانی گریه کن ♨️ که مردان ما غیرت را فراموش می‌کنند ♨️ و زنان ما عفت را فراموش می‌کنند ♨️وقتی جامعه‌ی ما را بی‌غیرتی و بی‌حجابی گرفت، ♨️ مادرم گریه کن ♨️که اسلام در خطر است. شادی ارواح همه شهدا فاتحه وصلوات .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 شبکه سه صداوسیما سخنان رائفی پور را پخش نکرد 🔹در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، ‼️و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد. با ۱۶۲ تماس بگیرید .
🎞 ببینید 💢 نسبت‌شناسی دو مقوله‌ی علم و تمدن در 💠 قسمت سی و ششم برنامه‌ی گام دوم؛ 🗓 مهر ۱۴۰۱ ه.ش؛ 📺 شبکه‌ی نور سیمای ملی 🌐 مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل برنامه: https://www.aparat.com/v/JsU21 ✍️ مهندس شکوهیان‌راد SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این را از دست ندین خیلی زیباست 😍😍 پیشنهاد دانلود ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴اطلاعات بریتانیا:پوتین برای ازمایش سلاح روزقیامت اماده شده است .
⁉️ چرا تلویزیون خط قرمز تصویری خود را شکست؟ ⁉️ چرا سیما خط قرمز را شکست بخش خبری ۲۰:۳۰ شامگاه ۱۱ مهرماه تصمیم گرفت، خط قرمزی درباره حجاب و پوشش نداشته باشد و تصاویر یک زن برهنه را با افکت‌های حداقلی نشان دهد. این تصاویر شطرنجی نشده بود و بیش از اندازه وضوح داشت. ‼️شاید برای مدیران بخش خبری مهم نباشد که بچه‌های کم سن و سال هم پای تلویزیون نشسته باشند. 😏😏😏 سیاست‌های رسانه‌ای که پستان‌های یک گرگ در یک عکس گرافیکی را سانسور کند ⁉️ چرا باید تصویر یک زن برهنه را عادی بداند و منتظر عکس العمل مومنین شود ‼️ عادی نیست و نیاز به بازنگری دارد .نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ .
. ✅ بیانیه ۳ هزار خانواده شهید و تقاضای مجازات برای اغتشاش‌گران 🔹امروز تمام میهن دل پریش است و داغدار، چند روزی است که در پی بروز حادثه‌ای تلخ، عده‌ای خشمناک و بغض آلود کشور را عرصه ناآرامی و تشویش کردند. چند روز است که بغضی ملال آور گلوهایمان را می‌فشرد. چگونه باور کنیم که عده‌ای از دست رفتن هم وطنی را بهانه کرده باشند تا به چندین هم وطن هجوم آورند؟ 🔹از مسولان کشور نیز به تاکید خواستاریم که از اهتمام دلسوزانه در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های بحق مردم عزیز لحظه‌ای غفلت نکنند نشر دهید لطفا .
. ⁉️جناب رییسی شما بدنبال چه مذاکره ی خوب با شیطان بزرگ و فتنه گر آمریکا هستید😳🤔👇؟!؟!؟! ♨️♨️♨️ تحریم‌های جدید آمریکا علیه وزیر کشور و رئیس پلیس فتا و وزیر ارتباطات ایران ... 👇👇👇 وزارت خزانه‌داری آمریکا: ♨️تحریم‌های جدید علیه ایران شامل وزیر کشور و وزیر ارتباطات این کشور اعمال خواهد شد. اسامی افراد تحریم شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا 🔸خزانه‌داری آمریکا در وبگاه خود نام افراد تحریم شده را به شرح زیر آورده است: ♨️«یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران ♨️«وحید مجید» رئیس پلیس فتا فراجا، به دلیل ارتباط با پلیس سایبری ایران ♨️«حسین نجات» فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله، به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران ♨️«حسن رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به دلیل ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ♨️«حسین ساجدی‌نیا» معاون عملیات فراجا، به دلیل ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ♨️«عیسی زارع‌پور»  وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران، ذیل قانون تحریم‌های حقوق بشری ایران ✅ البته به قول امام خمینی ره ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ♨️❗️هر چه میکشیم از دست نفوذهاست‼️ .
. ✅📣📣📣📣📣📣📣 پیام توسط بازوی موساد دریافت و مخابره شد 🔹 سعودی اینترنشنال بخشی مهم ، از سخنرانی استاد پناهیان را بازنشر کرد: «بر اساس بسیاری از روایات امام صادق و امام باقر (علیهم السلام)، ایرانیان صهیونیست‌ها را تک به تک از خانه‌هایشان خارج کرده و انتقام می‌گیرند. زمانی که اسرائیل نابود شد، خواهید دید که امنیت به منطقه بازخواهد گشت» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️✅ از جامعه جنسی تا جامعه الهی... شهید بهشتی چه زیبا علت این اتفاقات اخیر رو گفت : ✅ حتتتتتتتما بببینید و نشر دهید .
♨️♨️♨️ببینید خواص محترم!… اگر تا الان نفهمیدید بفهمید…‼️ اگر فهمیدید به دیگران هم بفهمانید.. ♨️ هدف این فریب خوردگان سوریه کردن ایران بود...‼️ ♨️علنا اعتراف میکنند… ⁉️چه شده که در دفاع از حق، زبانتان سست شده؟
🔴ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به محوطه سفارت ایران در دانمارک و حمله به سفیر 🔸امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: 🔹 مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.
🔴ماجرای تعرض به سفارت ایران در دانمارک 🔸خانم نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک: 🔹امروز جمعه ۱۵ مهرماه یک فرد مهاجم در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت، پس از ورود به محوطه سفارت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارت به خودروهای مستقر در پارکینگ سفارت کرد و متاسفانه پلیس دانمارک نیز با تاخیر فراوان خود را به سفارت رساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مــهــــــم ببینید 🇮🇷 سردار حاجی زاده: هر چی آقا گفته اتفاق افتاده مطمئن باشید که... 🇮🇷 سردار حاجی زاده: حتی در ارتباط با افغانستان یک روز من خدمت آقا شرف یاب شدم گفتم پایگاه آمریکایی در افغانستان زیاده بخواهیم ما در مقابل اینها تعدادی پایگاه ایجاد کنیم که اگر بنا شد جنگی بشه مقابله بکنیم اینجا اگر بدانیم اینا هستن پایگاههای دائمی ایجاد بکنیم ✅ آقا گفتند اینها موقت هستند و میروند. هر چی آقا گفته اتفاق افتاده مطمئن باشید که اسرائیل هم نابود میشود بیخودی هم داره دست وپا میزن ✅📣📣📣📣📣📣📣 منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند؛ اسراییل نابود میشود، پرچم انقلاب اسلامی به عجل الله تعالی فرجه الشریف میرسد و هیچ غلطی نمیتوانند بکنند ان شاالله 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم کوتاه و مهم را حتما بببینید و نشر دهید ♨️♨️♨️ مهسا امینی عضو حزب کومله بوده و... 🔴📡مهم مهم فوری.. ♨️ کارشناس تلویزیون المنار : ‼️📣📣📣📣📣📣📣 مهسا امینی عضو حزب کوموله و تحت حمایت اسراییل بوده که با قصد عملیات انتحاری قرص خودکشی خورده و سراغ پلیس رفته است. پ ن: بنده از همان ابتدا قضیه رو متوجه شدم ✅ ایکاش آقایان رییسی و قالیباف هم متوجه شوند و دست حمایت از پیراهن عثمان بردارند و بیش ازین نیروی انتظامی را تضعیف نکنند و آب به آسیاب دشمن نریزند ...😔😔😔 . .
مطالعه تطبيقي مفاهيم سکيوريتي و امنيت توحيدي.mp3
1.88M
📢 بشنوید 💠 تطبیق دو مفهوم Security در نگاه لیبرالیسم و امنیت در جهان‌بینی توحیدی 1⃣ مفهوم Security در نگاه لیبرال، نسبی است اما امنیت از منظر قرآن، مطلق است. 2⃣ مبنای امنیت توحیدی، قدرت لایزال الهی است؛ 3⃣ نقشه‌ی مؤلفه‌های امنیت توحیدی، در آیات متعدد ذکر شده و فقط کافی است به آنها پایبند باشیم. 4⃣ عمل به مؤلفه‌های امنیت توحیدی است که باعث شده جمهوری اسلامی در کانون تهدیدات غرب آسیا، جزیره‌ی ثبات باشد نه مدل‌های Security. 5⃣ ریشه‌ی امنیت توحیدی، ایمان است. 🔶🔹 بخشی از درس «مدیریت امنیت اطلاعات»؛ دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تهران. ❇️ جهت مطالعه‌ی تکمیلی موضوع امنیت توحیدی، به مقاله‌ی علمی - پژوهشی «درآمدی بر مؤلفه‌های امنیت توحیدی در سند چشم‌انداز 1404 ه.ش» (مجله‌ی سیاست دفاعی، ۱۳۹۴) مراجعه فرمایید: https://dpj.ihu.ac.ir/article_203248.html ❇️ مطالعه‌ی بیانات امام خامنه‌ای مورخ ۷ تیر ۱۴۰۱ از این منظر بسیار روشن‌کننده و الهام‌بخش است. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانیه ۳ هزار خانواده شهید برای اجرای اشد مجازات در قبال اغتشاشگران ‼️هدف اصلی نیست! اجرائی شدن رمزریال برای اجبار بیشتر واکسن واوامر صهیونیزم جهانیست! حجامت و سمزدائی اصولی را جدی بگیرید... حماسه اربعین ثابت کرد کرونا دروغ است ‼️هدف اصلی نظم نوین جهانی دشمن ، نابودی است .