eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️✅ از جامعه جنسی تا جامعه الهی... شهید بهشتی چه زیبا علت این اتفاقات اخیر رو گفت : ✅ حتتتتتتتما بببینید و نشر دهید .
♨️♨️♨️ببینید خواص محترم!… اگر تا الان نفهمیدید بفهمید…‼️ اگر فهمیدید به دیگران هم بفهمانید.. ♨️ هدف این فریب خوردگان سوریه کردن ایران بود...‼️ ♨️علنا اعتراف میکنند… ⁉️چه شده که در دفاع از حق، زبانتان سست شده؟
🔴ورود غیرقانونی مهاجم مسلح به محوطه سفارت ایران در دانمارک و حمله به سفیر 🔸امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: 🔹 مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.
🔴ماجرای تعرض به سفارت ایران در دانمارک 🔸خانم نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک: 🔹امروز جمعه ۱۵ مهرماه یک فرد مهاجم در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت، پس از ورود به محوطه سفارت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارت به خودروهای مستقر در پارکینگ سفارت کرد و متاسفانه پلیس دانمارک نیز با تاخیر فراوان خود را به سفارت رساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مــهــــــم ببینید 🇮🇷 سردار حاجی زاده: هر چی آقا گفته اتفاق افتاده مطمئن باشید که... 🇮🇷 سردار حاجی زاده: حتی در ارتباط با افغانستان یک روز من خدمت آقا شرف یاب شدم گفتم پایگاه آمریکایی در افغانستان زیاده بخواهیم ما در مقابل اینها تعدادی پایگاه ایجاد کنیم که اگر بنا شد جنگی بشه مقابله بکنیم اینجا اگر بدانیم اینا هستن پایگاههای دائمی ایجاد بکنیم ✅ آقا گفتند اینها موقت هستند و میروند. هر چی آقا گفته اتفاق افتاده مطمئن باشید که اسرائیل هم نابود میشود بیخودی هم داره دست وپا میزن ✅📣📣📣📣📣📣📣 منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند؛ اسراییل نابود میشود، پرچم انقلاب اسلامی به عجل الله تعالی فرجه الشریف میرسد و هیچ غلطی نمیتوانند بکنند ان شاالله 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم کوتاه و مهم را حتما بببینید و نشر دهید ♨️♨️♨️ مهسا امینی عضو حزب کومله بوده و... 🔴📡مهم مهم فوری.. ♨️ کارشناس تلویزیون المنار : ‼️📣📣📣📣📣📣📣 مهسا امینی عضو حزب کوموله و تحت حمایت اسراییل بوده که با قصد عملیات انتحاری قرص خودکشی خورده و سراغ پلیس رفته است. پ ن: بنده از همان ابتدا قضیه رو متوجه شدم ✅ ایکاش آقایان رییسی و قالیباف هم متوجه شوند و دست حمایت از پیراهن عثمان بردارند و بیش ازین نیروی انتظامی را تضعیف نکنند و آب به آسیاب دشمن نریزند ...😔😔😔 . .
مطالعه تطبيقي مفاهيم سکيوريتي و امنيت توحيدي.mp3
1.88M
📢 بشنوید 💠 تطبیق دو مفهوم Security در نگاه لیبرالیسم و امنیت در جهان‌بینی توحیدی 1⃣ مفهوم Security در نگاه لیبرال، نسبی است اما امنیت از منظر قرآن، مطلق است. 2⃣ مبنای امنیت توحیدی، قدرت لایزال الهی است؛ 3⃣ نقشه‌ی مؤلفه‌های امنیت توحیدی، در آیات متعدد ذکر شده و فقط کافی است به آنها پایبند باشیم. 4⃣ عمل به مؤلفه‌های امنیت توحیدی است که باعث شده جمهوری اسلامی در کانون تهدیدات غرب آسیا، جزیره‌ی ثبات باشد نه مدل‌های Security. 5⃣ ریشه‌ی امنیت توحیدی، ایمان است. 🔶🔹 بخشی از درس «مدیریت امنیت اطلاعات»؛ دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تهران. ❇️ جهت مطالعه‌ی تکمیلی موضوع امنیت توحیدی، به مقاله‌ی علمی - پژوهشی «درآمدی بر مؤلفه‌های امنیت توحیدی در سند چشم‌انداز 1404 ه.ش» (مجله‌ی سیاست دفاعی، ۱۳۹۴) مراجعه فرمایید: https://dpj.ihu.ac.ir/article_203248.html ❇️ مطالعه‌ی بیانات امام خامنه‌ای مورخ ۷ تیر ۱۴۰۱ از این منظر بسیار روشن‌کننده و الهام‌بخش است. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانیه ۳ هزار خانواده شهید برای اجرای اشد مجازات در قبال اغتشاشگران ‼️هدف اصلی نیست! اجرائی شدن رمزریال برای اجبار بیشتر واکسن واوامر صهیونیزم جهانیست! حجامت و سمزدائی اصولی را جدی بگیرید... حماسه اربعین ثابت کرد کرونا دروغ است ‼️هدف اصلی نظم نوین جهانی دشمن ، نابودی است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. توجه توجه مهم👇👇👇 ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 ۵۷ کشور اسلامی باید به ۲۰۰ کشور تبدیل شوند! 🔸️حسین اکبری، سفیر سابق ایران در لیبی: ♨️ نقشه دشمنان این است که کشورهای اسلامی تجزیه شوند تا نتوانند قدرت بازدارندگی داشته باشند؛ اگر قدرتش را داشتند نه تنها ایران، بلکه همه کشورهای اسلامی را تجزیه می‌کردند. ‼️حتی به دنبال این بودند که ترکیه و عربستان را هم به چند کشور تبدیل کنند. ♨️ اگر نیروی مقا.و.مت نبود و طرح خاورمیانه بزرگ آم.ری.کا اجرایی میشد، امروز کشورهای اسلامی به ۲۰۰ کشور تجزیه شده بودند. 🗂منبع: برنامه جهان‌آرا ‼️ ‼️ ‼️ ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام علیکم ♻️اگر امکان داره این سرود رو به مدیران مدارس فرزندانتون معرفی کنید و پیشنهاد بدید در برنامه ی صبحگاهشون بگنجانند تا هم بچه ها حفظ کنند هم به لحاظ فکری و عقیدتی براشون تأثیر گذار باشه... بعضی مدارس شروع کردن شما ادامه دهنده باشید🙏🏻✨🍃🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند سوال از مادر نیکا شاکرمی.. پ.ن: مماشات دیگه بسه ✋ هرکس پیدا میشه یه لگدی میزنه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆این کلیپ رو به گوش همه برسانید مواضع علی علیزاده غیر خودی ساکن لندن علیه منافقینی چون و و اصلاحطلبان احمق و کودنی مثل علی مطهری و پزشکیان و غیره......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چرا داریوش همایون، وزیر اطلاعات پهلوی از مبارزه با جمهوری اسلامی ایران دست کشید؟ این صحبت‌های ۱۵ سال قبل همایون قابل تامل است. ✅‼️ او معتقد است که دولت‌های بزرگ خواستار تجزیه ایران هستند. ♨️ وقتی ایران تجزیه شود، کشور به دست مافیا میفتد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️♨️♨️ گوشه‌ای دیگر از جنایات اغتشاشگران در هشتم مهرماه - زاهدان .
با توجه به مسدود شدن جنگ‌افزارهای اینستاگرام و واتس‌اپ و نظر به اینکه بخشی از مشاغل و چهره‌ها طبق سیاست‌های دشمن‌پسندانۀ دولت قبل، در این نرم‌افزار‌ها صفحاتی داشته‌اند و اکنون دچار مشکل در توزیع محتوا و کاهش فروش شده‌اند؛ جبهۀ انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضمن ارائۀ راهکارهای کاهش و جبران خسارت به مسئولین مربوطه، آمادگی دارد با همکاری مدیریت محترم سروش+ و ایتا، با تخفیفاتی ویژه، کانال‌ها و صفحات جدید این عزیزان را در و دو (سنجاق سراسری) در ایتا و به شکل ارسال پیام مستقیم به صفحۀ شخصی میلیون‌ها کاربر با تضمین مشاهده در سروش+، تبلیغ کند. این روش می‌تواند در مدت کوتاهی تعداد مخاطبان را با ضریب بالایی از کیفیت، افزایش دهد. 🔺علاقه‌مندان به استفاده از این تسهیلات، به این شناسه پیام دهند: 🆔 eitaa.com/Pasokhgou #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
. 💬 🔻انگلیس و عربستان و اسرائیل به شدت معتقدند که ایران باید قانون اساسیش رو به رفراندوم بذاره ✅ 📣📣📣📣📣📣😳😳😳🤔🤔🤔نکته جالب اینه که هیچکدوم از این سه تا خودشون قانون اساسی ندارن☠☠☠😃😃😃😝😝😝 ((((: .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیییییییییلی مهم و دیدنی نشر دهید لطفا ♨️ دروغ‌هایی در حق حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها)، ❌دروغ 40 ساله بودنشان هنگام ازدواج باپیامبر(صل الله علیه) ❌دروغ خواستگاری کردن ایشان از پیامبرمکرم اسلام. 🔺لقب این بانوی گرامی چیست⁉️ .
. ادعای موساد: احتمال حمله حزب‌الله وجود دارد 🔸 پس از جنجال رسانه‌ای صهیونیست‌ها مبنی بر شکست مذاکرات غیر مستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر تعیین مرزهای دریایی، رئیس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی (موساد) هم مدعی احتمال حمله حزب الله شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مسئول محترم اگر زحمتی نیست لطفا ترمینال نزدیک مهران را برای سال آینده اماده بفرمایید تا زوار کربلا پس از بازگشت از کربلا در ترمینال شما خاک نخورند و گلی و خاکی نشوند . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️وضعیت اسف‌بار ترمینال نزدیک به مهران که جهت جابجایی زائران حسینی آماده شده بود ✅مسئول محترم یکسال وقت دارید اگر زحمتی نیست ✅ لطفا ترمینال نزدیک مهران را برای سال آینده اماده بفرمایید تا زوار کربلا در ترمینال شما خاک نخوردند و گل و خاکی و ساعتها معطل نشوند .
👆👆👆👇👇👇 🔴🔴🔴 لطفاً به صدا و سیما ۱۶۲ زنگ بزنید محکم و استوار و مستدل، بخواهید بجای مسئولین کنونی، مسئولینی انقلابی و کاربلد بگذارند . ♨️ اکثر برنامه های صدا و سیما چندش آور و خسته کننده و بی محتوا و.... شده اند . ♨️سریالهای بی محتوا ، ♨️فیلمهای تکراری ، ‼️بسیاری از بخشهای خبری دروغ و غیر واقعی گزارش‌های ساختگی حسینی بای و یوسف سلامی... و برنامه های بیحال و غیر جذاب و پر از شیطنت‌های رسانه ای ... ‼️ دستانی در کار است که عمدا مردم را به سمت شبکه های معاند سعودی نشنال و منوتو و بی بی سی بکشاند. ♨️مشت نمونه ی خروار است👇👇👇 پ ن :‼️ فردای اربعین‌ در ترمینالی که نزدیک مهران است ، برخلاف سال‌های گذشته جمعیت زیادی رو زیر آفتاب داغ به مقصد تهران و... به صف کرده بودند ♨️و حدود دو ساعت در ترمینالی که زمینش ۵ سانت خاک نرم و پودری بود زیر آفتاب داغ نگه می‌داشتند تا نوبشون شود در این موقع بود جناب حسینی بای با دوربین بساطش از راه رسید و تا آمد شروع به مصاحبه کند دو نفر از گرما و خاک زیاد و خستگی سر نوبت بحشون شد و بحث بالا گرفت و جناب حسینی بای دوربین بساطش رو بردااشت و فرار کرد و رفت آخر صف که زوار تازه وارد صف شده بودند و هنوز از گرما و خاک ، خسته و کلافه نشده بودند گزارش تهیه کند پس از ناراحتی زوار فقط یه تانکر آمد و فقط به اندازه یک خط آب ریخت و اون خاکها رو تبدیل به گل کرد و زوار علاوه برخاکی شدن ، کفشهاشون هم ۵ سانت گلی میشد و چند نفر از زوار میگفتند در عراق اینقدر خاک نخوردیم که در این چند ساعت در ترمینال مهران خاک خوردیم ♨️ مسئول محترم به گزارشات دروغین توجه نکن عکس و فیلم این وضعیت نابسمان را دریابید تا سال آینده زمان زیادی دارید امسال سفر بنده به (عراق)جهت پیاده روی اربعین ۱۰ روز طول کشید و در این چند روز کوچکترین بحث و ناراحتی نه از زوار عزیز خودمون و نه از مردم خوب عراق دیدم ولی اینجا در ترمینال نزدیک مهران واقعا زوار اذیت شدند و کسی هم پاسخگو نبود. ⁉️ چرا حسینی بای و یوسف سلامی و... گزارش‌های دروغ و ساختگی و غیر واقعی تحویل میدن🤔🤔🤔 .
♨️♨️♨️👆 به قول شهید چمران : .