eitaa logo
*جهاد تبیین*
449 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
9.3هزار ویدیو
95 فایل
سلام و درود به سروران گرامی و عزیزم #جهاد_تبیین یک #واجب_عینی است #مقام_معظم_رهبری هدف کانال #لبیک گفتن به #فتوای_مقام_معظم_رهبری
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرّحمن الرّحیم خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند ❇ بی‌شک خداوند نیازمند نیست ولی برای کمک به خود مؤمنین چنین دعوت به کار خیر نموده است. 💥 این روزهای فتنه که با پشتیبانی فواحش و سلیطه‌های خارج نشین توان بیشتری گرفته و روز به روز با قدرت بیشتر در حال پیشروی سنگر به سنگر است تا جایی که حتی سنگرهایی از حوزه های علمیه را هم فتح نموده و اکنون به صراحت خون دل‌خوردنهای پیرجماران از برخی عمامه به سرها برای همگان عیان می‌شود. روزهای سختی است، امام جامعه تنها مانده و فریادهای «هل من ناصر ینصرنی» ایشان بی‌پاسخ مانده است. سالهاست بی در و پیکر بودن فضای مجازی کشور را فریاد می‌زند و هنوز جوانان انقلابی معتقدند فیلترینگ فضای مجازی باید برداشته شود؛ ایشان فریاد می‌زنند وظیفه حکومت اسلامی اجرای احکام اسلام است، اگر امروز در مقابل مسأله حجاب کوتاه بیاییم، فردا در مقابل خرید و فروش علنی مشروبات الکلی و سایر گناهان اجتماعی هم باید کوتاه بیاییم با این حال برخی معممین و انقلابی‌ها معتقدند با این کار در جامعه دوقطبی ایجاد می‌شود. 👈 مگر خداوند بیش از دو قطب به ما معرفی نموده، قطب خدا و قطب شیطان، خیر و شر، حق و باطل، انبیاء و مستکبرین؛ که همه از یک جنس‌اند. آیا قطب دیگری داریم؟ آنچه برخی به آن استناد می‌کنند و بواسطه آن مانع اجرای احکام اسلامی می‌شوند بیانات مقام معظم رهبری در نکوهش ایجاد دوقطبی در جامعه است؛ باید تذکر دهیم مواردی که معظم له بیان فرموده‌اند دو قطبی‌های ۱- جناحی و انتخاباتی ۲- قومی- قبیله ای ۳- مذهبی بین شیعه و سنی ۴- مجلس و دولت و ۵- سیاسی مدل بنی صدر- بهشتی هستند. 👌 یقیناً هیچ گاه نائب الامام، اجرای احکام اسلامی را موجب دوقطبی شدن جامعه نخوانده و نمی‌داند که در این صورت فلسفه آمدن انبیای الهی زیر سؤال می‌رود، چون شاخص‌ترین هدف انبیاء، تفکیک بین جنود الرحمان و جنود الشیطان و تقویت جنود الرحمان بوده است. با این دیدگاه غلط قیام انبیاء، قیام خونین حضرت سیدالشهداء، قیام حضرت روح الله خمینی و سایر مصلحین عالم، دوقطبی سازی جامعه و مردود خواهد بود! 😔 تأسف‌بارترین جای مسأله این است که کسانی چنین هشداری می‌دهند که اغلب از طیف روحانیون و انقلابیون جامعه هستند. ابتدا باید برای این جماعت روشن شود که دوقطبی سازی درون جامعه به اختلاف افکنی‌های سیاسی و مذهبی و قومیتی برمی‌گردد نه به اصل اجرای حدود الهی در کشوری که بر تارک آن کلمه جمهوری اسلامی نقش بسته است. به عنوان شاهد کلام و رد نظریه این حضرات سه نمونه از موارد مشابه که در عمر قریب به نیم قرن این حکومت تجربه شده است بیان می شود: ۱- طرح کنترل جمعیت که طرحی استکباری برای کنترل نسل شیعه ولی در قالب زیبای «زندگی بهتر با فرزند کمتر» به جامعه اجبار شد و با پشتوان محکم دولتی اقداماتی نظیر مقطوع النسل کرن مردان و زنان جامعه، کشور را به بحران پیری آتی کشاندند. نقدهای وارد بر این طرح به کنار، آنچه مشخص است این طرح، خلاف رویه الهی تکثیر نسل بود ولی با فضاسازی سنگین رسانه‌ای و اجبار و در مواردی تحمیق مردم، متأسفانه به اجرا درآمد. چرا کسی برای این انقلاب جمعیت‌زدا که مخالفین متعددی هم داشت، فریاد دوقطبی سازی سر نداد؟ ۲- الزام به بستن کمربند ایمنی در خودروها؛ برخی مخالفین طرح معتقد بودند بستن یا نبستن کمربند مسأله‌ای شخصی است و به جان شخص راننده مربوط است (گرچه بعدها برای سرنشین هم اجباری شد) شاید کسی نخواهد جان خود را در تصادفات حفظ کند چرا حکومت، رانندگان را ملزم به کاری کند که فردی و شخصی است؟ به هر حال در چند مرحله و با جرائم مختصر تا سنگین و تهدید به ابطال گواهینامه و خواباندن خودرو، این طرح در کشور اجرا شد و همچنان پابرجاست. چرا کسی داد نزد که این مسأله فردی و شخصی است و به حکومت ارتباط ندارد یا چرا دوقطبی ایجاد می‌کنید؟ ۳- مسأله کنترل بیماری کرونا که جدیدترین تجربه از این نوع الزامات در کشور و بلکه در بیشتر کشورهای جهان بود؛ کرونا یک بیماری پیشرفته از جنس آنفلوانزا و سرماخوردگی بود که بر اساس پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی در کشور ما محدودیتهای شدیدی به همراه داشت. سه گام: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک تنفسی و واکسن به اجبار در دستور کار حکومت قرار گرفت. عدم ارائه بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما و در واقع ممنوعیت سفرهای تفریحی، زیارتی و شغلی و ... (داخلی و خارجی)، عدم ارائه خدمات دولتی و خصوصی، پرداخت جرایم نقدی، تهدید به اخراج از محل کار و امثالهم برخی از فشارها و اجبارهای دولتی برای تمام افراد جامعه بود در حالیکه به اعتقاد برخی افراد و حتی اطبای سنتی، چنین سخت‌گیری‌هایی لازم نبود و در موارد متعدد که بعدها مشخص شد این مدل انجام واکسیناسیون، عوارض متعددی برای تزریق کنندگان به دنبال داشت.
این دیدگاه وجود داشت که بیماری فرد ممکن است به دیگران هم سرایت کند، لذا انجام این محدودیت‌ها امری فردی نیست و به کل جامعه برمی‌گردد؛ لذا همه باید مطیع قانون باشند. علی‌ای‌حالٍ بعد از گذشت چند سال اعلام شد بیماری کرونا کنترل شده ولی در عمل می‌بینیم هر سال سویه‌های جدیدی معرفی می‌شود و بیماری با شاخصه‌هایی که ذکر می‌شد، ریشه کن نشده است. در هر سه مثال ذکر شده یعنی اعمال کنترل جمعیت، الزام به بستن کمربند ایمنی و رعایت محدودیت‌های کرونایی بدون هرگونه رفراندوم یا نظرسنجی و علیرغم وجود مخالفین متعدد، به جبر حکومت انجام شد. علیرغم برخی تجمعات انسانی مخالفین در مرکز و برخی شهرهای کشور و بدون ایجاد دوقطبی کذایی که امروزه آلت دست برخی طرفداران انقلاب و مذهبی‌ها یا مذهبی‌نماها شده است. در موارد بالا برخی اعمال حتی بدون تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان صورت گرفت. پس نتیجه می‌گیریم اهرم فشار «دوقطبی سازی جامعه» صرفاً یک توهم خودساخته است و نباید به آن اعتنا نمود. 🚩 شبهه دیگری که در جامعه و بیشتر از زبان حامیان جمهوری اسلامی و قشر مذهبی حامی انقلاب بیان می‌شود این است که «الان اولویت کشور مسائل اقتصادی است نه بحث فرهنگ و خصوصاً حجاب» و یا این عبارت که «اگر اقتصاد مملکت درست شود، مسأله حجاب هم حل خواهد شد». در پاسخ باید گفت اولاً: منکر ضرورت بحث معیشت و اقتصاد کشور نیستیم، اما اگر کسی مالی از دست بدهد، ولو به سختی، با تلاش بیشتر یا وام و قرض و ... قابل جبران است اما اگر عفاف و غیرت و دین کسی از دست برود آیا قابل جبران است؟ در ثانی: وضعیت بی‌حجابی در قشر مرفه و بالانشین شهرها بیشتر است یا در قشر فقیر و حاشیه نشین؟ در مقوله حجاب اشراف و آقازاده‌های متمول بیشتر هنجارشکنی می‌کنند یا فقرا و افراد کم‌بضاعت؟ یقیناً پاسخ مشخص است؛ پس معلوم می‌شود شبهه ارتباط بی‌حجابی با فقر اقتصادی حرفی بی‌اساس و فاقد وجاهت است بلکه اغلب خلاف آن چیزی است که مطرح می‌شود! 🚩 مورد دیگر، دستاویز قراردادن آیه «لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّين» توسط مذهبی‌های صورتی و بی‌حجاب‌هاست. مایلم این ابهام را یک بار برای همیشه برطرف کنم: اولاً کسی که منکر ضروریات دین مثل حجاب که از واضحات قرآن می‌شود، حق ندارد به آیه همین قرآن استناد کند و با تمسک به آن عمل ضدقرآنی خود را توجیه کند. دوماً این برداشت از آیه فوق کاملاً غلط و غیرعلمی است؛ در ادامه همین آیه خداوند می‌فرماید: قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَن يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ. به صراحت می‌فرماید در دین اجبار نیست چون راه هدایت و گمراهی مشخص است پس هر کس به طاغوت کافر شود و به خدا ایمان بیاورد به ریسمان محکمی چنگ زده که ناگسستنی است و خداوند شنوا و داناست. در این آیه می‌فرماید در پذیرش اصل دین اجباری نیست، کسی که دین خدا را می‌پذیرد تحت حمایت خداوند قرار می‌گیرد و طبیعتاً خلاف آن هم صادق است. در تکمیل این آیه، در جاهای متعددی خداوند شروطی را برای اهل ایمان (کسی که دین را پذیرفته) ذکر فرموده؛ باید و نبایدهای متعددی به نام حلال و حرام مقرر داشته که بدون مراعات آنها، کسی دین ندارد. کسی نمی‌تواند ادعای دینداری کند و آن شرایط را رد کند. مخلص کلام اینکه در اصل پذیرش دین اجبار نیست ولی اگر دین را پذیرفتیم باید شرایطش را هم قبول کنیم. لا اکراه فی الدین تا قبل از قبول دین است؛ بعد از پذیرش دین، دیگر لاکراه معنی نمی‌دهد؛ الزام به انجام نماز و روزه و سایر واجبات و ترک گناهان بزرگ از شروط لاینفک دین هستند. پس مشول آیه «لا اکراه فی الدین» فقط برای کافران هستند و فرد باایمان نمی‌تواند بگوید در دین اجباری نیست. پذیرش دین یعنی پذیرش انواع محدودیت‌های شرعی که خداوند تبارک و تعالی مقرر فرموده است؛ مثلاً کسی که تابعیت کشوری را قبول می‌کند ناگزیر به پذیرش قوانین آن کشور هم هست. اصل پذیرش دلخواه است و نه اجبار، اما بعد از کسب تابعیت، الزام به رعایت قانون آن کشور خدشه ناپذیر است. 👈 اما برگردیم به اصل بحث مقوله مقابله با بی‌حجابی و نظر مخالفین برخورد با این طیف؛ در همه جای دنیا، احترام به قانون ضروری و عدم احترام به قانون با مجازات همراه است خواه عدم احترام از نوع فردی با جتماعی باشد مثلاً دزدی از یک فرد یا اختلاس از یک اداره، عبور از چراغ قرمز راهنمایی رانندگی یا چاقوکشی و نزاع خیابانی؛ اما در کشور ما چون حکومت از نوع جمهوری اسلامی است، قوانین توسط نمایندگان جمهور مصوب و توسط فقهای شرع تأیید می‌شوند تا هر دو اصل جمهوریت و اسلامیت مراعات شود.
در ایران برای اعمالی نظیر روزه‌خواری در ملأعام در ماه رمضان، مجازات درنظر گرفته شده است با اینکه شاید اکثر قریب به اتفاق جامعه روزه‌دار نباشند، مجازات بی‌حجابی از همین نوع است؛ بدلیل قانون شرع و مراعات حق‌الناس، افراد جامعه موظف‌اند برخی محدودیت‌های اجتماعی را بپذیرند، همانطور که فردی که روزه نگرفته در صورت خوردن و آشامیدن در منزل شخصی محدودیتی ندارد، فرد بی‌حجاب هم در محیط خصوصی محدودیتی ندارد اما در صورت حضور در میان جامعه باید قانون مربوطه را مراعات کند. اگر بخواهیم به اسم مخالفت با دوقطبی‌سازی، مجازات بی‌حجابی لغو شود، باید موارد متعدد دیگری از قانون هم ملغی گردد که این کار با اساس حکومت ما همخوانی ندارد و شدنی نیست. 🚩 مقوله بعدی، تهیه عکس و فیلم از شخص قانون‌شکن مانند بی‌حجاب است. بسیاری از بی‌حجابان با قانون‌شکنی و دین‌ستیزی، عکس برداشتن روسری خود را برای فلان زن خارج نشین ضداسلام ارسال می‌کنند تا با گسترش این پدیده شوم، از جامعه ما عفت‌زدایی کنند. همین افراد معتقدند موبایل اسلحه ماست و حق استفاده از آن را داریم؛ چرا مخالفین بی‌حجابی حق استفاده از این وسیله برای دفاع از خود و اثبات جرم طرف مقابل را نداشته باشند؟ اگر کسی به صوت مکشفه در خیابان یا هر جای عمومی دیگر تردد می‌کند، چگونه عمل خلاف شرع خود را درست ولی تهیه عکس از آن را خلاف می‌داند؟ در حالی که اولی خلاف قانون و جرم ولی دومی خلاف قانونی نیست. اگر تهیه عکس و فیلم ممنوع است ( که نیست) پس وجود این همه دوربین مداربسته در سطح شهر و ادارات و فروشگاه‌ها و درمانگاهها و غیره و ذلک اعم از دولتی و شخص که شبانه‌روزی از تمام مردم عکس و فیلم می‌گیرند و بدون کسب مجوز و کسب رضایت مردم فعالیت می‌کنند چرا ممنوع محسوب نمی‌شوند. لابد پاسخ می‌دهند وجود این دوربین‌ها مثل تمام دنیا برای ایجاد امنیت است. خوب وجود دوربین در دست آمران به معروف هم برای ایجاد امنیت اخلاقی و اجرای قانون الهی امر به معروف و نهی از منکر است. آیا اخذ و انتشار عکس و فیلم همه جا و توسط همه کس مجاز است الّا آمرین به معروف و ناهیان از منکر؟! ❓چرا وزیر کشور که به استناد قانون، از آمرین به معروف حمایت می‌کند را متهم به دوقطبی‌سازی در کشور می‌کنند؟ کجای اجرای قانون، دوقطبی‌سازی است؟ طبق اطلاعات متعدد، تعداد زنان مکشفه، زیر ده درصد جامعه زنان کشور است، شما با استناد به کدام مبانی عقلی برخورد قضایی و قانونی با این متخلفین را دوقطبی‌سازی می‌نامید؟ ❓آیا مطالبه قانونی بالای 90 درصد جامعه را فدای امیال نفسانی زیر ده درصد اشراف جامعه کردن ظلم مسلّم نیست؟ ❓چرا یک آمار واقعی از طیف بدحجابان که اغلب با پشتوانه پدر و همسر صاحب منصب خود، قانون‌شکنی می‌کنند منتشر نمی‌کنید تا دست این افراد برای جامعه رو شود؟ ❓آیا دفاع شما از قانون‌شکنان، دوقطبی‌سازی بین اکثریت مردم مخالف قانون‌شکنی و ترویج اباحه‌گری با حاکمیت جامعه نیست؟ ❓چرا خلاف واقع، اعمال جریمه را تأثیرگذار نمی‌‌دانید، آیا اثر جرایم متعدد راهنمایی و رانندگی و جرایم ایام کرونا خلاف نظر شما را ثابت نمی‌کند؟ ❓چرا اجازه می‌دهید یک زن بدکار(به اعتراف خودش) در خارج از کشور برای جامعه متدینین و انقلابیون نسخه بپیچد، فتنه به پا کند؛ حجاب از سر زنان ما بردارد و شما به جای مقابله، تسلیم خواست شیطانی او و مریدان قانون‌گریز او می‌شوید؟ ❓مگر امام راحل (ره) نفرمود صاحبان این انقلاب، پابرهنگان و خانواده شهدا هستند، آیا امروز صاحبان اصلی انقلاب حامی بی حجابی‌اند یا از عدم برخورد مسئولین با این هتاکان، خون دل می‌خورند؟ ❓آیا براستی مانند فتنه سال 1401 از این می‌ترسید که حکومت به دست این عده قلیل بیفتد و شما با بدست آوردن دل آنها می‌خواهید از مجازات پس از سرنگونی! در امان بمانید؟ حاشا که چنین باشد. نه انقلاب بدست آنان می‌افتد و نه اینکه اگر انقلاب بدستشان بیفتد به شما رحم خواهند کرد! 🔆❗ما معتقدیم فرصت دادن به بی‌حجابان به بهانه فرهنگ‌سازی، مشابه طرح زمان خریدن با دادن زمین به بعثی‌هاست. کشور بزرگ و ملت فهیم ما تجربه دوران کرونا را دارد. فرهنگ‌سازی قوی رسانه‌ای با تمام امکانات اعم از صداوسیما، مطبوعات، شبکه‌های مجازی، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و ... و همزمان اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌ی بازدارنده مانند جریمه‌های ریالی درشت به تناسب نوع تخلف، ابطال گذرنامه، تعلیق کار اداری، محرومیت از خدمات اجتماعی و ... می‌تواند این بلای خانمان سوز و سیل ویرانگر را در مدتی کوتاه مهار نماید. ما تجربه تغییر پوشش از چادر در اوایل انقلاب به نیم‌تنه‌های شکم باز امروزی در فاصله کمتر از 40 سال داریم. نگذارید وضع عفت کشور از این بدتر شود که آه مؤمنین و خاصه امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان دامنگیرتان شود و باز می‌گویم: خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند.
✅✅✅ یک پیشنهاد اجرایی هم در پایان این مطالب ارائه می‌کنیم: اگر تهیه عکس و فیلم از مجرمین قانون‌شکن را رودرروی هم قراردادن مردم می‌دانید، چرا مانند دیگر کشور از ابزار قدرتمند دوربین‌های موجود در سطح شهر استفاده نمی‌کنید؟ با تصویب قانون لازم، مأموران قانون را مجاز به دسترسی کامل (در مواقع لزوم) به فیلم و لایو (پخش زنده) دوربین‌های سطح خیابان‌ها، اماکن دولتی و خصوصی نمایید. با تشخیص چهره متخلفین توسط نرم‌افزارهای هوش مصنوعی، می‌توانید متخلفین را اعمال قانون نمایید. فراخوانی آنها به مراکز تذکر قانونی برای اولین بار تخلف و گوشزد مجازات‌های بعدی با اظهار افراد و یا ارسال پیامک به موبایل شخصی افراد برای اعلام نظارت قانونی بر تخلفات صورت گرفته و ارسال قبض فیزیکی جریمه در تخلفات بعدی به منزل افراد یا از طریق پیامک امری اثرگذار خواهد بود. ایجاد محدودیت‌های اجتماعی و حتی در صورت لزوم، زندان و مجازات تندتر را می‌توان برای افراد جری قانون ستیز در نظر گرفت. این روش با کمترین هزینه و کمترین نیرو، بدون ظهور و بروز صحنه‌های جنجالی در کف خیابان و فضاسازی‌های منفی رسانه‌های معاند، به راحتی قابل اجراست البته اگر عزمی برای اجرای قانونی الهی در بین مسئولین امر وجود داشته باشد.
28.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد الهی قمشه ای : مفهوم کینه چیست ؟
💠▫️سنگ حسرت 📝⇦•گروهی در حال عبور از غار تاریکی بودند که سنگهایی را زیر پایشان احساس کردند. بزرگشان گفت: اینها سنگ حسرتند. هرکس بردارد حسرت می خورد، هر کس هم برندارد باز هم حسرت می خورد. برخی گفتند پس چرا بارمان را سنگین کنیم؟ برخی هم گفتند ضرر که ندارد مقداری را برای سوغاتی بر می داریم. 📝⇦•وقتی از غار بیرون آمدند فهمیدند که غار پر بوده از سنگهای قیمتی و الماس. آنهایی که برنداشته بودند حسرت خوردند و بقیه هم حسرت خوردند که چرا کم برداشتند. 📝⇦•زندگی هم بدین شکل است، اگر از لحظات استفاده نکینم حسرت می خوریم و اگر استفاده کنیم باز هم حسرت میخوریم که چرا کم. پس تلاشمان را بکنیم که هرچه بیشتر از این لحظات استفاده کنیم. 📝⇦•کسی که در دنیا صلوات زیاد بفرستد در قیامت جزو کسانی است که حسرت کمتر می خورد. 🌹پست را به اشتراک بگذارید. یک واجب عینی است مقام معظم رهبری لطفا به کانال جهاد تبیین بپیوندید https://eitaa.com/jahad_tabbin
برادران وخواهران مذهبی که توجیح میارید برای انجام ندادن واجب شرعی👉👉👉 📣📣امربه معروف ونهی ازمنکر کنید وازخدا بترسید که اگر این کاررو رونکنید مجازات وعذاب میشید ازطرف خداوند سبحان 🟩الان موقعه فقط سیروسلوک نیست الان موقعه پای کاربودن هست 🟥امربه معروف کنید مسئولان و کم حجابان و گناهکاران رو درهمجا (مجازی وواقعی) 🟦در اداره ها یامراکز اقتصادی منکری یا گناه یاکم کاری دیدید به مسئولان امر تذکر بدین 🟪 در مساجد وهئیتها اگر خطا یا بی تفاوت هایی دیدید درقبال امربه معروف ونهی ازمنکر حتما تذکر بدین 📣📣امربه معروف باید دلسوزانه وبرادرانه وخوش اخلاق صورت بگیره همراه باصبروارامش🌺🌺🌺 📣📣📣❤️امام مهدی عج❤️ سربازمومن پای کار میخاد نه آدم مومن درخواب وبی تفاوت رو 😡😡 انتشار حداکثری=صدقه جاریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ شما اول بگید کفن میت چند تیکه‌س! 🧐 بخشی از فیلم خاطره‌انگیز اخراجی‌ها رو با هم ببینیم که به موضوع آیه ۱۳ سوره حجرات هم ربط داره. ملاک قضاوت آدمها تقواشونه، نه ظاهر و قیافه و حتی گذشته‌شون... ‌ ‌ ‌‌🌙 برای پیوستن به کانال مسطورا، اینجا کلیک کنید.
♦️ روسیه «جنبش ال‌جی‌بی‌تی» را در فهرست تروریستی قرار داد 🔹رسانه‌های دولتی روسیه روز جمعه، سوم فروردین اعلام کردند این کشور «جنبش اجتماعی بین‌المللی LGBT و واحدهای ساختاری آن» را در فهرست سازمان‌های افراطی و تروریستی قرار داده است. به گزارش رویترز، این اقدام مطابق با حکم دادگاه عالی روسیه در نوامبر گذشته صورت گرفته است. براساس این حکم فعالان دگرباشان جنسی باید به عنوان افراط گرا معرفی شوند. این حکم نگرانی نمایندگان همجنس‌گرایان و تراجنسیتی را به همراه داشت چرا که بیم آن دارند که منجر به دستگیری و پیگرد قانونی افراد شود. 🔹این فهرست را آژانسی به نام Rosfinmonitoring نگهداری و مدیریت می‌کند که قدرت مسدود کردن حساب‌های بانکی بیش از ۱۴۰۰۰ فرد و نهادی را که به عنوان افراط‌گرا و تروریست تعیین شده‌اند، دارد. در این فهرست نام اعضا و گروه القاعده تا شرکت متا، غول فناوری ایالات متحده و یاران الکسی ناوالنی دیده می‌شود. /ایندیپندت
✳️ نکات مهم و کلیدی قرآن کریم (10) - با هم نزاع و جرّوبحث نکنید که باعث سستی شما می شود و نیرویتان را تضعیف می کند. (انفال: 46) 2- خداوند نعمت هیچ ملتی را به بلا تغییر نمی دهد، مگر آنکه خودشان با رفتارشان شرایط را تغییردهند. (انفال: 53) 3- هرچه در توان دارید برای مهیا کردن تجهیزات نظامی بکار بگیرید تا دشمنان را به وحشت بیندازید. (انفال: 60) 4- متولیان مساجد باید افرادی درستکار، اهل کمک به محرومین و شجاع باشندو فقط از خدا حساب ببرند. (توبه: 18) 5- ازفقرناشی از قطع رابطه باکفار وفشارهای اقتصادی نترسید، چون خدا ازلطف خودش بی نیازتان می کند.(توبه: 28) 6- کافران همواره می خواهند دین و هدایت الهی را از بین ببرند، ولی خدا به شدت جلوگیری می کند.(توبه: 32) 7- مردان و زنان با ایمان، دوستان همدیگرند و به کار خوب سفارش می کنند و از کار ناپسند باز می دارند. (توبه: 71) 8- با کسالت، نماز نخوانید و با کراهت انفاق نکنید که پذیرفته نمی شود. (توبه: 54) 9- مات و مبهوت اموال و اولاد بی دین ها نشوید که خدا با همین ها در دنیا عذابشان خواهدکرد. (توبه: 85) 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد! @raz_quran •┈••✾🍃🦋🍃✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ حتما دیده شود👆 ۵۴ثانیه اما تاثیر یک عمر از مرگ نترسید از این بترسید که وقتے زنده اید چیزی در درون شما بمیرد به نام انسانیت. @raz_quran •┈••✾🍃🦋🍃✾••┈•
زلال وحی: سورۀ قدر(5) «وَ ما أَدْراكَ ما لَيْلَةُ الْقَدْرِ(2) لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْر» (3) «و تو چه دانى كه شب قدر چيست؟ شب قدر از هزار ماه بهتر است.» نکته ها 1. كلمه «قدر» در قرآن، در چند معنا به كار رفته است: الف) مقام و منزلت. چنانكه مى‌فرمايد: «وَ ما قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ» (انعام/91) آن گونه كه بايد، مقام و منزلت الهى را نشناختند. ب) تقدير و سرنوشت. چنانكه مى‌فرمايد: «جِئْتَ عَلى‌ قَدَرٍ يا مُوسى‌» (طه/40) اى موسى تو بنا بر تقدير (الهى به اين مكان مقدّس) آمده‌اى. ج) تنگى و سختى. چنانكه مى‌فرمايد: وَ مَنْ قُدِرَ عَلَيْهِ رِزْقُهُ‌ ... (طلاق/7) كسى كه رزق و روزى بر او تنگ و سخت شود ... دو معناى اول در مورد «لَيْلَةِ الْقَدْرِ» مناسب است، زيرا شب قدر، هم شب با منزلتى است و هم شب تقدير و سرنوشت است. (منبع: تفسیر نور)
زلال وحی: سورۀ قدر(6) «وَ ما أَدْراكَ ما لَيْلَةُ الْقَدْرِ(2) لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْر» (3) «و تو چه دانى كه شب قدر چيست؟ شب قدر از هزار ماه بهتر است.» نکته ها 2. هستى، حساب و كتاب و قدر و اندازه دارد. «وَ إِنْ مِنْ شَيْ‌ءٍ إِلَّا عِنْدَنا خَزائِنُهُ وَ ما نُنَزِّلُهُ إِلَّا بِقَدَرٍ مَعْلُومٍ» (حجر/21) هيچ چيز نيست مگر آنكه خزانه آن نزد ماست و جز به مقدار تعيين شده فرونمى‌فرستيم. حتّى مقدار نزول باران از آسمان حساب شده است. «وَ أَنْزَلْنا مِنَ السَّماءِ ماءً بِقَدَرٍ» (مؤمنون/18) نه تنها باران، بلكه هر چيز نزد او اندازه دارد. «وَ كُلُّ شَيْ‌ءٍ عِنْدَهُ بِمِقْدارٍ» (رعد/8) چنانكه خورشيد و ماه، از نظر حجم و وزن و حركت و مدار آن حساب و كتاب دقيق دارد. و «الشَّمْسُ وَ الْقَمَرُ بِحُسْبانٍ» (الرّحمن/5) «منبع: تفسیر نور»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 نه آقاجان! ما این‌جور آزادی رو نفی میکنیم... 🍃 🌹🍃 🎙شهید بهشتی 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
زلال وحی: سورۀ قدر(7) «وَ ما أَدْراكَ ما لَيْلَةُ الْقَدْرِ(2) لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْر» (3) «و تو چه دانى كه شب قدر چيست؟ شب قدر از هزار ماه بهتر است.» نکته ها 3. خداوند در شب قدر، امور يك سال را تقدير مى‌كند، چنانكه قرآن در جايى ديگر مى‌فرمايد: «فِيها يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ « » (دخان/4) در آن شب، هر امر مهمّى، تعيين و تقدير مى‌شود. بنابراين، شب قدر منحصر به شب نزول قرآن و عصر پيامبر نيست، بلكه در هر رمضان، شب قدرى هست كه امور سال آينده تا شب قدر بعدى، اندازه‌گيرى و مقدّر مى‌شود. بيدار بودن شب قدر و احياى آن با دعا و نماز و قرآن، مورد سفارش پيامبر و اهل بيت آن حضرت بوده است و در ميان سه شب، بر شب بيست و سوم تأكيد بيشترى داشته‌اند. چنانكه شخصى از پيامبر پرسيد: منزل ما از مدينه دور است، يك شب را معيّن كن تا به شهر بيايم. حضرت فرمود: شب بيست و سوّم به مدينه داخل شود. (منبع: تفسیر نور) 
زلال وحی: سورۀ قدر(8) «وَ ما أَدْراكَ ما لَيْلَةُ الْقَدْرِ(2) لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْر» (3) «و تو چه دانى كه شب قدر چيست؟ شب قدر از هزار ماه بهتر است.» نکته ها 4. امام صادق عليه السّلام در حالى كه بيمار بودند، خواستند كه شب بيست و سوم ايشان را به مسجد ببرند  و حضرت زهرا عليها السّلام در اين شب، با پاشيدن آب به صورت بچه‌ها، مانع خواب آنها مى‌شدند. 5. در روايات آمده است كه دهه آخر ماه رمضان، پيامبر بستر خواب خود را جمع نموده و ده شب را احيا مى‌داشت. (منبع: تفسیر نور)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌نماز نشسته یا بر روی صندلی درست است؟ خیلی مهمه حتما ببینید. ┄┅═✾•▪️•✾═┅┄┈  قابل توجه عزیزان نمازگزار... بی زحمت به تموم مسجدیها که رو صندلی نماز میخونن اطلاع رسانی کنید
📢 حفظ قرآن در دوران ماه رمضان در زندان ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دستگیری من در اوایل ماه شعبان بود. روزها گذشت و ماه مبارک رمضان نزدیک شد. من شنیدم که رئیس بازجوها در راهرو رفت‌و‌آمد میکند. وقتی صدای گامهایش به سلّولم نزدیک شد، صدایش زدم... ✏️ من میدانستم که او مرا آزاد نمیکند، امّا من خواسته‌ی بزرگی از او طلب کردم تا خواسته‌ی کوچک را بپذیرد. ✏️ فوراً به او گفتم: بسیار خوب. اجازه بده من یک قرآن داشته باشم. ✏️ گفت: اشکالی ندارد. ✏️ اجازه داد یک قرآن از منزل برایم آوردند. خواندن قرآن در تاریکی شدید ناممکن بود. به نگهبان گفتم: میخواهم قرآن بخوانم؛ در را برایم کمی باز کنید. رفت اجازه گرفت. اجازه دادند که در به اندازه‌ی ده سانتیمتر باز گذاشته شود و همین برای خواندن کافی بود. لذا در این ماه خیلی قرآن خواندم و خیلی هم حفظ کردم. بخشی از کتاب خون دلی که لعل شد، خاطرات امام خامنه ای صفحه ۲۱۷ 💯قرارگاه سایبری عَمّار🇮🇷دعوتید
ادعیه ماه مبارک رمضان - دعای مجیر - Basem al-Karbalaee.mp3
3.35M
دعای مجیر✨ فضیلت دعا در ایام البیض ﴿۱۳_۱۴_۱۵﴾ماه مبارک رمضان 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فحش و فحاشی دختر بی‌حجاب به هیأت و هیأتی‌ها جلوی هیأت
🧭🧭🧭🧭🧭 فاقصص القصص لعلّهم یتفكّرون " سوره اعراف،۱۷۶" نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود: *نسلِ رو به اتمام و پر ماجرای ما* اگر متوسط سن رزمندگان دفاع مقدس را ۲۳ سال در نظر بگیریم، و سال ۶۳ را متوسط هشت سال دفاع مقدس محاسبه کنیم، سن متوسط بازماندگان دفاع مقدس (رزمندگان، جانبازان و آزادگان) در سال۱۴۰۲ باید عددی حدود ۶۰ تا ۶۲ سال باشد، و البته آسیب‌های روحی و جسمی وارده به این افراد، آنان را مشابه پیرمردانی ۷۰ تا ۸۰ ساله (بسته به نوع و شدت آسیب‌های روحی و جسمی) نشان می‌دهد؛ دیگر خبری از والدین شهدا نیست و تقریبا پدران و مادران شهدا به آخرای خط رسیده‌اند، و جمعیت بسیاری از آنان به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند؛ آرام آرام جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بار و بندیل سفر را می‌بندند تا به رفقای آسمانی خود بپیوندند، و تقریبا هر روزه در هر کوی و برزنی صدای لا اله الا الله را برای تشییع این خون‌داده‌ها و خون دل خورده‌ها می‌شنویم؛ تا ده سال آینده، اگر خبرنگارانی هوس مصاحبه و گفتگو با یکی از رزمندگان زنده‌مانده از جنگ و دفاع مقدس را داشته باشند باید شهر به شهر، کوه به کوه و دیار به دیار، روزها و ماهها بگردند، تا شاید بتوانند یک کهنه‌سرباز پیر و فرتوت را، که نای سخن گفتن ندارد پیدا کنند تا مصاحبه‌ای نمایند. ما بی‌نظیرترین نسلیم! ما نسل انتقالیم. آخرین بازمانده‌های نسل سنتی، و اولین اهالی دهکده مجازی نسل مدرن. ما با تمام سختی‌هایی که داشته‌ایم نسلی بی‌نظیریم. نسلی هستیم که هم خانواده‌ی پرجمعیت را تجربه کردیم و هم خانواده کم‌جمعیت تک فرزندی را دیدیم . نسلی هستیم که عمو، عمه، دایی و خاله برایمان بسیار پررنگ بود، و نسلی را دیدیم که کم‌کم با آن غریبه شدن . نسلی هستیم که همسایه و هم‌محله‌ای بخش مهمی از خاطراتمان بود، و نسلی را دیدیم که در یک آپارتمان چند واحدی، کسی کسی را نمی‌شناسد. نسلی که گروه‌های گفتگویمان، جمع شدن‌هایمان داخل کوچه بود، و نسلی را دیدیم که با ایسنتاگرام و واتساپ و تلگرام، جمع‌های مجازی تشکیل دادند اما سال تا ماه یکدیگر را نمی بینند و بعضاً نمی‌شناسند. نسلی که روزها و هفته‌ها در خانه‌ی پدربزرگ و عمو و دایی و… می‌ماندیم، و نسلی را دیدیم که بعد از دو ساعت مهمانی در خانه‌ی پدربزرگ و عمو و دایی، در گوش پدر و مادر غر می‌زند که چرا نمی‌رویم؟  نسلی هستیم که تماشای آلبوم‌های خانوادگی، یکی از سرگرمی‌های مهمانی‌های مان بود، و نسلی را دیدیم که هزاران عکس بی‌حس را در حافظه گوشی و کامپیوتر  ذخیره می‌کند و هرگز هوس نمی‌کند آنها را بار دیگر ببیند. نسلی که در پذیرایی خانه‌هایمان فقط پُشتی و بالش‌ بود، اما با کلی مهمان و نسلی را دیدیم که مُبل، بخش زیادی از فضای خانه‌شان را اِشغال کرده است و کسی نیست روی آنها بنشیند. ما نسلی بی‌نظیریم! ما جنگ دیده‌ایم، آژیر قرمز شنیده‌ایم، دشمن بی‌رحم دیده‌ایم، بمباران و توپ و تانک و موشک دشمن دیده‌ایم. ما بی‌رحم‌ترین موجودات تاریخ را دیده‌ایم، داعش را تجربه کرده‌ایم و از آن طرف مردِ میدان را داشته‌ایم. (شهدا و جانبازان را) ...... ما با همه‌ی نسل‌ها فرق داریم. ما بی‌نظیرترین نسلی هستیم که نه قبلاً وجود داشته و نه بعدها به وجود می‌آید. در زمان ما سرای سالمندان اسمی ناآشنا بود، اما امروز در هر شهر و محله‌ای تابلوی این مراکز خودنمایی می‌کند. ما نسل انتقالیم. آخرین بازمانده‌های نسل سُنّتی و اولین اهالی دهکده‌ی مجازی نسل مُدِرن. ما با تمام سختی‌هایی که داشته‌ایم نسلی بی‌نظیریم ... : اگر دوباره جنگی شروع شد و ما نبودیم از قول ما *رزمندگانِ دیروز* به *رزمندگانِ فردا* بگوئید: در حین مبارزه با دشمنِ متجاوز، به *بعد از جنگ* هم بیاندیشید. مبادا *ارزش‌ها* در خاکریزها جا بماند، و ارزش‌ها، مثل امروز، *عوض* شود و *عوضی‌ها* ارزشمند شوند. می‌بینید که چگونه ما را غریبه می‌پندارند! آن روزها: قطارقطار می‌رفتیم واگن‌واگن برمی‌گشتیم؛ راست‌قامت می‌رفتیم کمرخمیده برمی‌گشتیم؛ دسته‌دسته می‌رفتیم، تنها تنها برمی‌گشتیم، بی‌هیچ استقبال و جشن و سروری؛ فقط آغوش گرم مادری چشم انتظارمان بود، و دیگر هیچ اما مردانه، ایستادیم... باور کنید که: ما هم دل داشتیم، فرزند و عیال و خانمان ‌داشتیم، اما با دل رفتیم بی‌دل برگشتیم، با یار رفتیم با بار بر گشتیم، با پا رفتیم با عصا بر گشتیم، با عزم رفتیم با زخم برگشتیم، با شور رفتیم با شعور برگشتیم، ما اکنون پریشان هستیم، اما پشیمان نیستیم؛ ما همان کهنه‌رزمندگانِ پیاده‌ایم که سواری نیاموخته‌ایم؛ ما همان‌هایی هستیم که به وسوسه‌ی قدرت نرفته بودیم؛ می‌دانید تعداد ما در هشت سال جنگ چند نفر بود!؟؟؟ ۳/۵ درصد از کل جمعیت ایران اما مردانگی را تنها نگذاشتیم؛ ما غارت را آموزش ندیده بودیم؛ رفتیم و غیرت را، تجربه کردیم؛