فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حماس یک فکر و دیدگاه است، با شهادت رهبرانش از بین نمیرود
🔶 «سامی ابو زهری» از رهبران جنبش حماس:
🔺"پیش از این نیز بهترین رهبران خود را تقدیم کردیم؛ شیخ احمد یاسین، دکتر رنتیسی، الشحاده،ابو شنب، المقادنه و العاروری را تقدیم کردیم اما جنبش حماس به مسیر خود ادامه داد."
https://eitaa.com/jahad_tabbin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫قیمت هر کسی در نظام توحیدی این است که بفهند او عین ربط و عین فقر به خداست
📍صحیفه سجادیه کتاب قدرت
#استاد_شجاعی
https://eitaa.com/jahad_tabbin
📌تحلیلی بر ترور
شهید هنیه
ویژگی جنگ و تنش این است که قدرت ها سعی می کنند نقطه عطف خلق کنند،نقطه ای که پاشنه آشیل طرف مقابل خواهد شد که به آن موازنه قدرت می گویند.
🔺۷ اکتبر، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و حمله ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل نقاط عطف تعیین کننده جنگ اخیر خاورمیانه است،شرایط به نقطه بسیار مهمی رسید ،جنگ احتمالی لبنان و اسرائیل و دوئل تهران_تل آویو،این یعنی انتخاب جنگ و حمله به بیروت_تهران_تل آویو_صنعاء_بغداد از طرف قدرت های درگیر آسان و قابل دسترس شده است و ریل گذاری ها به سمت عمیق شدن جنگ پیش می رود
دایره انتخاب اسرائیل از زدن کنسولگری دمشق به تهران وسعت پیدا کرد و با ترور اسماعیل هنیه موازنه جدید منطقه ای ایجاد کرد،این عرصه برای چیرگی و غلبه روانی و راهبردی بر منطقه است که به صورت پینگ پنگی جلو می رود و تهران راهی به جز پاسخ بزرگ تر از اقدام اسرائیل ندارد
پاسخی که به هزینه سازی عمیق برای اسرائیل منتهی شود تا آن سنگینی اقدامات بعدی آن ها را تعدیل کند. تا آخرین آجر این موازنه بزرگ را ما بنا بگذاریم
صهینویست ها می گویند هرجا و هرکسی را که اراده کنیم با ابزارهای لازم حذف می کنیم،
میتوانستیم هنیه را در قطر یا ترکیه حذف کنیم اما تهران برای ما بهترین انتخاب بود و برای تهران دردناک
دسترسی آسان به تهران در دستگاه تحلیل تل آویو شکل گرفته است دقیقا همان محاسبه ای که در ۱۴ آوریل پیدا کردیم ،بنابراین اسرائیل پاسخ روشنی به حملات موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل داد
🔺وسعت انتخاب اسرائیل نشان دهنده سیر صعودی و افزایش دامنه تنش در خاورمیانه و تغییر ماهیت مذاکرات صلح است(هم صلح در فلسطین و هم مذاکرات ایران و غرب) و بسترهای جدیدی در منطقه در حال شکل گیری است و قرار است منازعات را به نقطه مشخصی برساند:۱کاهش راهکارهای سیاسی و تقویت گزینه های سخت ۲عادی سازی جنگ سرزمینی با تهران
🔺اگر بخواهیم رویدادهای هفته اخیر منطقه را به صورت پدیده واحد آنالیز کنیم باید گفت:
همه چیز از شلیک پهپاد یمنی یافا به تل آویو شروع شد
و اسرائیل نیز حمله هدفمند خود به بندر الحدیده را انجام داد،انصارالله در مرحله پاسخ بزرگ قرار گرفت اما ظاهرا به دلایلی همه چیز به تاخیر افتاد
شرایط به مجدالشمس در جولان اشغالی رسید و اسرائیل آن را متوجه حزب الله دانست و با انجام عملیات دقیق در بیروت فواد شکر شخصیت بلندپایه این جریان را شهید می کند ،حزب الله نیز در شرایط پاسخ بزرگ قرار می گیرد تا شاید آغازی بر جنگ بزرگ میان اسرائیل و لبنان باشد تا تصمیم ها و اراده ها به سطح تنش مدیریت شده اما بسیار ویران کننده در جبهه شمالی برود
🔺اما شوک از اینجا شروع می شود که ترور اسماعیل هنیه در تهران محاسبات را به هم می ریزد و ضامن مدیریت تنش مجددا رها میشود و اسرائیل سعی میکند تهران را در عمل انجام شده که در نوشته های قبلی اشاره کردم بدنبال آن نیست قرار دهد
🔺در چنین شرایطی معادله جدید تهران_تل آویو بر همه چیز سایه می افکند و اسرائیل با ترور هنیه تهران را به بازی میکشاند تا بتواند شعله های جنگ را فراتر از دوگانه لبنان_اسرائیل نشان دهد و افق عمیق تری برای مداخله و تاثیر بر روابط تهران با اروپا و غرب را نشانه رود
🔺همزمانی پاسخ سنگین حزب الله و انصارالله یمن به اسرائیل مهم ترین سناریوی تهران برای بعد از زدن بیروت و الحدیده بود و خروجی آن جنگ لبنان و اسرائیل و تمرکز جبهه مقاومت بر نقاط آسیب پذیر اسرائیل بود
اما زدن اسماعیل هنیه در تهران ،پاسخ نظامی را بزرگ تر و برجسته تر کرد،دقیقا چیزی که اسرائیل بدنبال آن است و برای آن برنامه دارد ،البته ما هم برای عکس آن برنامه داریم
🔺تهران بر اساس قواعد میدان و شعله ور شدن جبهه شمال،تشدید تنش و جنگ مستقیم حزب الله و اسرائیل را در چشم اندازی که از جنگ خاورمیانه و پیروزی نسبی در آن دنبال می کرد پیش می برد تا بتواند ضربات بزرگ حزب الله به اسرائیل و موفقیت آن را در کنار تضعیف حماس قرار دهد و در روند مذاکرات سیاسی دست برتر یا تعادل داشته باشد
🔺اگر تعادل میدانی حفظ نشود و موازنه شکل نگیرد اسرائیل نیازی به روند آتش بس و صلح نمی بیند چرا که رژیم صهیونیستی هزینه دریافتی را کم می بیند و از طرف دیگر حماس را تا حدود زیادی تضعیف کرده است و تا حدودی می تواند اسرای خود در نوار غزه را آزاد کند و از همه مهم تر دسترسی ارادی به تهران و بیروت پیدا کرده است،بنابراین چرا باید دنبال صلح باشد و دقیقا از کدام هزینه سازی ها می ترسد؟
ابوقاسم
دختر اسماعیل هنیه خطاب به سران عرب: حق ندارید در مورد ایران که از شما شرافتمندتر است صحبت کنید
🔹شما اعراب در کشورهای خود از او پذیرایی نمیکنید شما از ایران به ما نزدیکتر هستید. اما ایران بهتر از شما پشتیبان ما بود و به همین دلیل حق ندارید در مورد ایران که از شما شرافتمندتر و به این معنا که پایتخت اسلام است صحبت کنید.
https://eitaa.com/jahad_tabbin
💔🏴🏴🏴💔
عاقبت بردند قلب نیل را
شیر مرد خطه سجیل را
در دل ما داغ ابراهیم بود
ناگهان کشتند اسماعیل را
#ابراهیم_رئیسی
#اسماعیل_هنیه
#انتقام
#دلنوشته
🍃🍂🍃🍂🍃___
داغ ابراهیم بر دل ماند و اسماعیل رفت
یک خبر تسکین این درد است:"اسرائیل رفت!"
https://eitaa.com/jahad_tabbin
بازتاب پرچم سرخ انتقام در مسجد جمکران در رسانه های صهیونیستی
تیتر یک کانال عبری:
پرچم انتقام در ایران برافراشته شده است!
https://eitaa.com/jahad_tabbin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ ذکر نجاتدهندهی از آتش جهنم♨️
✔ ذکر آیت الله العظمی شاه آبادی برای اهالی جهنم، به نقل از فرزندشان مرحوم آیت الله شیخ نصر الله شاه ابادی (ره)👌
#امام_حسین
#محرم
https://eitaa.com/jahad_tabbin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡 جبهه جهانی جوشن المقاومه 🇵🇸
📡 رسانه محمد رسولالله (ص) 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅اقدامات انجام شده علیه آمریکا و اسرائیل
در چهار سال گذشته
📌علی رغم جو رسانه ای ضدانقلاب و انقلابیان بی بصیرت علیه نیروی های امنیتی و نظامی ایران که نتوانسته است اقدامی علیه آمریکا و اسرائیل انجام دهد.
https://eitaa.com/jahad_tabbin
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
بیتردید ما از مجرمان انتقام میگیریم
سوره مبارکه سجده | آیه ۲۲
🔰 کانال سپاه پاسداران👇
eitaa.com/joinchat/4273471554C91e7e2a880
#سپاه_پاسداران_انقلاب_اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان عجیب محسن رضایی درباره نفوذ در اردیبهشت ۱۴۰۰: کشور یک آلودگی امنیتی گسترده پیدا کرده است.
ـــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/jahad_tabbin
شخصیتشناسی امام سجاد علیه السلام
ابو محمد على بن حسین علیهما السلام، امام چهارم از ائمه اثنى عشر علیهم السلام و ششمین معصوم از چهارده معصوم علیهم السلام است.
معروفترین القاب آن حضرت، زین العابدین و سید الساجدین و سجاد و ذو الثفنات است.
تولد آن حضرت را به اختلاف در سالهاى 36 و 37 و 38 ه ق نوشتهاند و در روز ولادت آن حضرت نیز میان روزهاى شعبان و جمادى الأولى و جمادى الثانیة اختلاف است.
مادر او
درباره نام مادر آن حضرت و اصل او نیز اختلاف زیادى هست. گروهى نام او را شاهزنان و شاهجهان و شهربانو و شهربانویه گفتهاند و بنا به گفته این گروه او دختر یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانى بوده است. أبو الأسود دُئلى، شاعر اهل بیت در قصیده تهنیت ولادت آن حضرت به این نسب اشاره کرده است:
(و إن غلاما بین کسرى و هاشم لأکرم من نیطت علیه التمائم)
یعنى همانا پسرى که از بین کسرى و هاشم برخاسته بهترین کودکى است که مهرههاى نظربند بر گردنش آویختهاند.
بعضى گفتهاند نام مادر آن حضرت بره دختر نوشجان بوده است و بعضى دیگر نام او را غزاله و سلافه و خوله گفتهاند. ابن قتیبه در معارف گوید: «مىگویند مادر على بن الحسین الأصغر از اهل سند بود که به او سلافه یا غزاله مىگفتند».
بنابر روایتى که در عیون اخبار الرضا هست عبد اللّه بن عامر بن کریز در زمان عثمان پس از فتح خراسان دو دختر یزدگرد سوم پادشاه ساسانى را اسیر کرد و هر دو را به مدینه فرستاد و عثمان یکى را به امام حسن و دیگرى را به امام حسین بخشید و هر دو به هنگام زایمان از دنیا رفتند.
ابن خلکان از ربیع الأبرار زمخشرى نقل مىکند که سه دختر یزدگرد را در زمان عمر به مدینه آوردند و حضرت على علیه السلام آنها را پس از پرداخت قیمت آنان، یکى را به عبد اللّه بن عمر و دیگرى را به محمد بن ابى بکر و سومى را به پسر خود حسین بن على علیهما السلام داد. عبد اللّه بن عمر از دختر یزدگرد سالم را پیدا کرد و محمد بن ابى بکر از دختر دیگر قاسم را و حسین بن على از دختر سوم على بن الحسین را.
تحقیق و ترجیح میان این همه روایات مختلف مشکل است، اما قطع نظر از جزئیات، نمىتوان خبر عیون اخبار الرضا را چنان که علامه مجلسى هم در بحار الأنوار گفته است ترجیح داد، زیرا استیصال و قتل یزدگرد در زمان خلافت عثمان بوده است نه عمر.
اگر گفته شود که ممکن است اسارت دختر یا دختران یزدگرد پس از جنگ قادسیه یا نهاوند در زمان عمر صورت گرفته باشد، باز میان تولد امام زین العابدین (در سال 36 یا 37 یا 38) و واقعه قادسیه یا نهاوند بیش از بیست سال فاصله مىافتد.
یعنى در این مدت طولانى فرزندى براى امام حسین از دختر یزدگرد به دنیا نیامده است (همین معنى در صورت صحت روایت با در نظر گرفتن سن و سال وفات براى سالم بن عبد اللّه و قاسم بن محمد بن ابى بکر نیز صدق مىکند) که بعید بنظر مىرسد.
نهضت عاشورا
اگر دیرترین سال را در تاریخ ولادت آن حضرت که سال 38 ه ق است در نظر بگیریم، امام سجاد علیه السلام در سال 61 ه ق یعنى در واقعه کربلا 23 سال و فرزند آن حضرت یعنى امام محمد باقر علیه السلام در آن سال در حدود چهار سال داشته است.
پس آن حضرت در واقعه کربلا جوانى برومند بوده است که مىتوانسته است در رکاب پدر بزرگوار خود بجنگد و مثل دیگران به شهادت برسد. اما آن حضرت بیمار و بسترى بوده است و به همین جهت از قتل او چشم پوشیدهاند.
بنابر روایات، ابن زیاد در مجلسى که اسیران را پیش او بردند از نام امام پرسید و او فرمود على بن الحسین، ابن زیاد گفت: مگر خداوند على بن الحسین را نکشت؟ امام فرمود بلى من برادرى بزرگتر از خود داشتم (حضرت على اکبر) که مردم او را کشتند. ابن زیاد گفت نه! بلکه خداوند او را کشت و امام در جواب فرمود: اللّه یتوفى الأنفس حین موتها.
هنگامى که ابن زیاد خاندان امام حسین علیه السلام را نزد یزید فرستاد زنجیرى در گردن امام نهاد و آنها را با شمر بن ذى الجوشن و محضر بن ثعلبه عائذى روانه شام کرد. به روایت طبرى، امام در طول راه با هیچ یک از این دو نفر گفتگو نکرد.
هنگامى که اهل بیت حسین علیه السلام را پیش یزید بردند او خطاب به على بن الحسین گفت: اى على! این پدر تو بود که خویشاوندى را برید و حق مرا نشناخت و براى به دست گرفتن قدرت و سلطنت با من به نزاع برخاست و خداوند با او کرد آنچه مىبینى.
امام در پاسخ، این آیه را بر او خواند: (/ما أصاب من مصیبة فی الأرض و لا فی أنفسکم إلا فی کتاب من قبل أن نبرأها/) (الحدید، 22) یعنى مصیبتى در روى زمین و در نفوس به شما نمىرسد مگر آن که پیش از آفرینش نوشته شده باشد (مقدر باشد).
در شجاعت امام سجاد علیه السلام همین بس که هم در مجلس عبید اللّه زیاد و هم در مجلس یزید - که بیم قتل از یکسو و سر بریده پدر و اسارت اهل بیتش از دیگر سو نفس را در سینه حبس مىکرد - آن خطبههاى مشهور و کوبنده را ایراد فرمود و از شرف خود و خانواده دفاع و دشمنان غالب را رسوا نمود و زمینه انقلابهاى بعدى شیعیان را فراهم ساخت.
یزید اهل بیت را پس از چندى روانه مدینه کرد و امام علیه السلام در مدینه بود تا آن که در سال 63 ه ق مردم مدینه بر یزید بشوریدند و عامل او عثمان بن محمد بن ابى سفیان را از مدینه بیرون کردند و افراد خاندان بنى امیه را که در مدینه در حدود هزار نفر بودند محاصره کردند.
مروان بن الحکم که پیر و رییس خاندان بنى امیه بود از عبد اللّه بن عمر خواست که خانواده او را نزد خود پنهان سازد ولى او سر باز زد. مروان این درخواست را از على بن الحسین کرد و آن حضرت از غایت جوانمردى آن را پذیرفت و حرم خود را با حرم مروان به ینبع فرستاد. بنابر روایت طبرى مروان از این جهت همیشه سپاسگزار على بن الحسین بود.
یزید مسلم بن عقبة المرى را با دوازده هزار تن براى سرکوبى مردم مدینه فرستاد، و گفت که شهر مدینه را سه روز غارت کند و پس از سه روز دست از جنگ و کشتار باز دارد. اما دستور داد که با على بن الحسین به خوبى رفتار کند زیرا او در قیام مردم مدینه دخالتى نداشته است.
مردم مدینه در واقعهاى که در تاریخ به جنگ حره معروف است پس از مقاومت دلیرانه شکست خوردند و مسلم بن عقبه بسیارى از مردم آن شهر را بکشت و سه روز در آن غارت و کشتار کرد و پس از سه روز از مردم براى یزید بیعت گرفت و ایشان را ملک و غلام یزید خواند اما به توصیه یزید آزارى به امام نرسانید. واقعه حره به گفته طبرى روز چهارشنبه بیست و هفتم یا بیست و هشتم ذى الحجه سال 63 ه ق اتفاق افتاد.
بزرگوارى آن حضرت
در سال 87 ه ق ولید بن عبد الملک، هشام بن اسماعیل مخزومى را از حکومت مدینه معزول کرد و عمر بن عبد العزیز را به جاى او گماشت. هشام بن اسماعیل در طول حکومت چهار ساله خود با امام زین العابدین علیه السلام رفتار خوبى نداشت. ولید که با هشام بد بود به عمر بن عبد العزیز نوشت تا او را در برابر مردم بدارد تا هر کس با او در طول حکومتش رنجش و خلافى داشته است حق خود را از او بخواهد یا از او انتقام بگیرد.
امام زین العابدین علیه السلام به اطرافیان و خواص خود دستور فرمود تا کلمهاى به روى او نیاورند. چون امام علیه السلام از نزد او گذشت و توجهى به او نفرمود، هشام او را ندا زد و گفت: اللّه أعلم حیث یجعل رسالته (الأنعام، 124)، یعنى خداوند بهتر مىداند که رسالت خود را در کجا قرار دهد و این اشاره به خاندان نبوت و رسالت بود که امام شاخصترین فرد آن بود.
امام را ذو الثفنات مىگفتند زیرا ثفنه به فتح اول و کسر دوم به معنى پینه زانو و سینه شتر است. آن حضرت از بس سجده مىکرد روى زانوها و سایر سجدهگاههاى او پینه مىبست به طورى که سالى دوبار آنها را مىتراشید.
صدوق از امام محمد باقر علیه السلام روایت کرده است که پدر بزرگوارش سجده بسیار مىکرد. هر وقت بلایى از او دفع مىشد یا از شر بدخواهى نجات مىیافت یا از نماز فارغ مىشد یا در اصلاح بین دو خصم کامیاب مىگشت سر به سجده مىنهاد.
از مجموع روایات اهل سنت و شیعه درباره زندگانى امام در مدینه برمىآید که آن حضرت در مدینه بسیار موقر و محترم بوده است و همگان به جلالت شأن و علو مقام و حسن خلق و رفتار و علم و فقه و ورع و تقواى آن حضرت اذعان داشتهاند.
معروف است که هشام بن عبد الملک در زمان خلافت پدرش عبد الملک یا برادرش ولید به حج رفته بود. چون در موسم حج خواست تا استلام حجر کند موفق نشد زیرا مردم زیاد بودند و ازدحام مىکردند. در این میان على بن الحسین رسید و به طواف مشغول شد و چون به حجر الأسود نزدیک شد همه به او راه دادند و به جهت مهابت و جلالت قدر او اجازه دادند تا او استلام حجر کند، هشام در خشم شد.
مردى از او پرسید که این شخص کیست؟ هشام با آن که او را مىشناخت گفت او را نمىشناسد زیرا مىترسید مردم شام به او میل پیدا کنند. فرزدق شاعر بزرگ عرب به مرد شامى گفت من او را مىشناسم و چون او پرسید که او کیست فرزدق در پاسخ او مرتجلا قصیده معروف خود را انشا کرد و در آن گفت:
(هذا ابن خیر عباد اللّه کلهم هذا التقی النقی الطاهر العلم)
(و لیس قولک من هذا بضائره العرب تعرف من أنکرت و العجم)
یعنى، این پسر بهترین بندگان خداست. این پرهیزگار پاک و عارى از هر عیب و معروف خاص و عام است. سخن تو که او را نمىشناسم زیانى به او نمىرساند. آن را که تو گفتى نمىشناسم همه عرب و عجم مىشناسند.
علاوه بر ادله و معجزات او، افضل و اعلم و افقه زمان خود بود و در دانش، او را تالى جدش على بن ابى طالب علیهما السلام مىدانستند. از همه کریمتر و بخشندهتر و با وفاتر و با مهابتتر و بیش از همه دلسوز فقیران و پناه درماندگان بود. روز عید فطر همه بندگان خود را آزاد مىکرد.
با یک ناقه بیست و دو بار حج گزارد و حتى یک تازیانه بر او نزد و دستور فرمود آن شتر را بعد از مرگش دفن کنند. در راه حج چه بسا پیاده مىشد و کلوخ جاده را کنار مىزد.
شهادت
امام سجاد علیه السلام بعد از شهادت پدر بزرگوارش در کربلا (61 ه ق) به امامت رسید و 34 یا 35 سال امام شیعیان بود. شهادت آن حضرت در محرم سال 95 یا 96 ه ق در مدینه منوره واقع شد و او را در جوار عموى مظلومش امام حسن مجتبى علیهما السلام در قبرستان بقیع به خاک سپردند.
منابع
- بحار الأنوار، چاپ سنگى، تهران، 11
- البدایة و النهایة، ابن کثیر، 9
- الذریعة، 13/345، 15/18
- تاریخ الرسل و الملوک، طبرى
- سیر أعلام النبلاء، ذهبى، 4/393
- طبقات کبرى، محمد بن سعد کاتب واقدى، لیدن 1322 ه ق، 5
- الکامل فی التاریخ، ابن الأثیر، بیروت 1965 م، 4
- وفیات الأعیان، ابن خلکان (ذیل على بن الحسین)
- علل الشرائع و الأحکام
- خصال، شیخ صدوق (برگرفته از قسمت کتابشناسی کتاب صحیفه سجادیه در نرمافزار سیره معصومان)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جانباز: موبایلی که در دستان شما و خانواده تان است جاسوس اصلی است و جاسوس قاتلی است. همین موبایلی که در دست شماهاست جاسوس قاتلی است که اطلاعات دقیقی به دشمن میدهد و مکان فرماندهان ما را نشان میدهد. خواهش میکنم برای حفظ امنیت خود و دیگران دقت و احتیاط کنید؛ اکثر اتفاقاتی که برای ما افتاده به خاطر موبایل بوده است. اسرائیلیها همه چیز را از طریق این موبایلها میشوند و متوجه میشوند. اسرائیل به جاسوس نیاز ندارد بلکه از طریق دوربینهای مدار بسته که به اینترنت وصل است همه شهرها و خیابانها و رزمندگان را میبیند. از همه مردم میخواهم در خیابان و داروخانه و ... که دوربین دارد اینترنت آن را قطع کنند این واجب شرعی است.
✍🏻تک تک این کلمات سید باید با دقت شنیده و بازنشر شود. همه گفتنیها را سید چند ماه پیش زده بود. باقی حرفها در خصوص مسائل حفاظتی در آخرین رده اهمیت است. این دستورالعمل #واجب_شرعی است. اما آیا گوش شنوایی هست؟ به نظر باید از ظرفیت مراجع عظام تقلید و مفتیهای اهل سنت استفاده کرد.
https://eitaa.com/jahad_tabbin
🔷 این تصویر تقدیم میشود به «برخی» اصلاح طلبان و لیبرالهای از خدا بیخبر که روی خیلی از کافران دنیا و اسرائیلی ها را سفید کردهاند!
♦️همان معدود روسیاهانِ بی دینی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» میگفتند: اسماعیل هنیه خودش در خارج از غزه عشق و حال میکند و مردم غزه را به کشتن میدهد!
🔸هنیه آنقدر شریف بود از ژنِ او چیزی جز نام شهید باقی نماند اما از ژن شما چه! خودتان هم میدانید که از ژن برخی از شما جز حرام خورانی سگ به دست چیزی باقی نمانده و نخواهند ماند!
https://eitaa.com/jahad_tabbin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ از این ساعت به بعد دیگه خودمون وارد عمل میشیم...
https://eitaa.com/jahad_tabbin
زلال وحی: سست نشوید(1)
«وَ لا تَهِنُوا فِي ابْتِغاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَكُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ يَأْلَمُونَ كَما تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ ما لا يَرْجُونَ وَ كانَ اللَّهُ عَلِيماً حَكِيماً» (نساء/104)
«و در تعقيب دشمن سستى نكنيد، اگر شما رنج مىكشيد، همانا آنان نيز همان گونه كه شما رنج مىبريد رنج مىبرند، در حالى كه شما چيزى (امدادهاى غيبى و بهشت) از خداوند اميد داريد كه آنان اميد ندارند، و خداوند دانا و حكيم است.»
نکته ها
پس از جنگ احد، ابوسفيان بالاى كوه احد رفت و شعار داد كه پيروزى ما در مقابل شكست سال گذشته در جنگ بدر بود. ياران پيامبر صلّى الله عليه و آله گفتند: شهداى ما در بهشتند و كشتههاى شما در دوزخ. آنان شعار دادند: «انّ لنا العزّى و لا عزّى لكم» ما بت عُزّى داريم ولى شما نداريد، مسلمانان پاسخ دادند: «اللّه مولانا و لا مولى لكم» خداوند مولاى ماست ولى شما مولى نداريد. آنگاه كفّار به نام بت هُبَل شعار دادند: «اعلُ هُبَل» سر بلند باد بت هُبَل. مسلمانان در پاسخ فرياد زدند: «اللّه اعلى و اجلّ» خداوند بالاتر و جليلتر است. پس از نزول اين آيه، پيامبر فرمان بسيج عمومى (حتّى زخميان) را صادر كرد، تا با اين حركت، فكر بازگشت كفّار از سرشان بيرون رود. (منبع: تفسیر نور)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐝 در زندگی مثل زنبور عسل باشید🐝
🌺 جای پاک می نشیند» گل
🌸 غذای پاک می خورد» شهد گل
🍯 محصول پاک می دهد» عسل که دواست و موجب شفاست
هرجا که نشست و برخاست، نمی شکند و تخریب نمی کند!
🌼 شیرین، روان، سبک و مهربان است.» امام علی (ع)» ۱۴۰۳/۵/۱۱👇
🌹🌹🌹🌹🌹🌹