eitaa logo
💕 جهاد زنان💕
420 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
1.6هزار ویدیو
39 فایل
مادر از هر سازنده‌ای سازنده‌تر و باارزش‌تر است. جهاد زن، خوب شوهرداری کردن، فرزند آوری و تربیت فرزندانی صالح است. آیدی پاسخ به سؤالات @n_khammar123
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
📝 توی بعضی جمع‌ها / بعضی مهمونی‌ها / بعضی جلسه‌ها و .... اگر؛ ✖️ فرصت نشد، شما اظهار نظر کنید! ✖️ یا کسی از شما (علیرغم تخصص یا آگاهی‌تون) نظر نخواست! ✖️ یا اصلاً در اون جمع، دیده نشدید ! و ..... امـــا ؛ شما راحت نشستید، و اصلاً دچار انقباض نشدید؛ بهتون تبریک میگیم! 💥 اما اگر منقبض و مُچاله شُدیم و از اینکه در اون جمع، بطور خاص مورد توجه قرار نگرفتیم، حال‌مون خراب شد، باید یه فکری به حال این "مَـــن" درون‌مون، که الآن برای خودش هیولایی شده، بکنیم! خودشیفتگی ما، درجاتِ بالایی داره، که باید آروم آروم، درمانش کنیم. مجموعه‌ی رو فراموش نکنید. 🌛 @ostad_shojae
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
یا قابلُ ... یا قابلُ ... یا قابل ➖ می‌شود قبول‌مان کنی؟ اینجا آنقدر تنگ شده، آنقدر نااَمن شــده، آنقدر سنگ روی سنگ بند نیست؛ که فقــط یک آغوش از جنسِ تو، توان دارد "حال‌مان را خوب کند" ... ➖ می‌شود قبول‌مان کنی؟ همین قومی را که روی زمین، هرچه راه بود، رفتند، تا خود را به کوچه‌ای، خیابانی، شهری ... بنام آرامش برسانند؛ امـــــا نشـــد! ➖ می‌شود قبول‌مان کنی؟ این همه آدمِ نصف و نیمه را ... که همه بدون شما یک جایِ کارشان لنگ می‌زند! ➖ می‌شود قبول‌مان کنی؟ چشمِ آدمیزاد ؛ بیش از هزار سال است، که "انسانِ کامل " ندیده است! انسانی همه چیـــز تمام ... انسانی، تمام قدّ؛ شبیهِ خــدا ... قلب آدمیزاد نیز، بیش از هزار سال است، در آغوشی اَمن، نگریسته است! ➖ می‌شود قبول‌مان کنی؛ انسانِ تمام ؟ 💫 ما بی تـــو ناتمام می‌مانیم! یکم بهمن ۱۴۰۰ ؛ رونمایی اولین فراخوان جشنواره‌ی بین‌المللی 📝 دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی " انسانِ تمام "
💜 تنها 1 روز تا آغاز کلاس آموزشی و مهارتی باقی مانده است. 💓 3 بهمن (روز زن) داریم🌷 ❤️ دریافت و یا با احتساب پنجاه درصد 🌸🍃 تا فرصت هست وارد شوید👇 💓 eitaa.com/joinchat/3451518976C471922bdf6 💚 ١ برای خانم‌های متاهل و یا خانم‌های مجردی که در سن ازدواج هستند، بسیار کاربردی خواهد بود، ان شاءالله ☺️ 🌷 انتشار حداکثری در گروهها و کانالها
💕 جهاد زنان💕
❇️ گام بیستم: شاکر بودن و پرهیز اکید از مقایسه ادامه: ♦️باز کردن چشم به روی همه‌ی خوبی‌ها و بدی‌ها و
❇️ گام بیستم: شاکر بودن و پرهیز اکید از مقایسه ادامه: در برابر بدی‌ها هم باید تا جایی که می‌توان با حسن ظن پیش رفت. یعنی این بدی را به گونه‌ای توجیه کرد که بدی به حساب نیاید یا اگر به حساب می‌آید آن اندازه بزرگ نباشد که ارزش همسر در نگاهمان ساقط شود. به عنوان مثال اگر همسری عصبانی داریم، در مرحله اول فراموش نکنیم که این همسر غیر از عصبانیت، صفات دیگری دارد که ارزشمند و قابل توجه است؛ مثل اینکه به وظایف شرعی خود در برابر خانواده اهمّیت می‌دهد، نگاه آلوده‌ای ندارد، به خانواده‌ی همسرش احترام می‌گذارد و.... . این صفات، بسیار ارزشمند است که محرومیت از آن در یک زندگی می‌تواند مشکلات زیادی را تولید کند. در مرحله‌ی دوم هم صفت عصبانیت را به بهترین وجه ممکن توجیه کنیم؛ مثلا شاید همسر ما در طول زندگی خود مشکلاتی را تحمل کرده که موجب ضعف اعصاب او شده، شاید شدّت کار او به قدری است که اعصاب او را ضعیف کرده، شاید من به برخی از حساسیت‌های او احترام نمی‌گذارم که او از کوره در می‌رود و شاید... . در مرحله‌ی سوم اگر واقعا این صفت بد را نمی‌توان طوری توجیه کرد که زشتی آن را به عنوان واقعیتی در کنار تمام خوبی‌های همسرمان بپذیریم؛ اما تلاش کنیم تا با در نظر گرفتن قواعد زندگی مشترک که در این نوشتار هم آمده و می‌آید، او را در مسیر اصلاح عیب خویش یاری کنیم. در مرحله‌ی بعد هم عیب‌های خودمان را به یاد آوریم. ما که بدون عیب نیستیم. در یکی از گام‌ها گفتیم که باید شکارچی عیب‌های خودمان باشیم. اگر چنین صفتی را در خودمان ایجاد کنیم، عیب‌های دیگران برایمان قابل تحمل‌تر می‌شوند. 🔻در اینجا همان توجیهاتی که برای عیب‌های خودمان می‌آوریم، برای همسرمان هم بیاوریم. در یکی دیگر از گام‌ها گفتیم آن‌طور برخورد کنیم که دوست داریم با ما برخورد کنند. ما دوست داریم همسرمان در مقابل عیب‌هایمان چگونه برخورد کند؟ همان‌طور با عیب‌های او برخورد کنیم. اگر واقعا این مراحل اجرا شود، دیگر وجود یک یا چند عیب در همسر، موجب نخواهد شد که ما نسبت به تمام شخصیت او بدبین و دلسرد شویم. 🔰به کانال «جهاد زنان» در ایتا بپیوندید👇 💞 @jahadalmarah
هدایت شده از ❤️ امام خوبی ها ❤
: ✔️ انتظار فرج انسان را به صورت در می آورد که مطمئن است فرضا خودش از میان برود، ایده اش و هدفش قطعا در آینده پیروز است. 📚 یادداشت های استاد مطهری، ج ۹، ص ۳۹۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Emamkhobiha🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ❤️ امام خوبی ها ❤
💚 طلوع کن ای آفتاب عالم تاب ای نوربخش روزهای تاریک زمین ای آرام دلهای بی‌قرار ای امام مهربان طلوع کن و رخ بنما تا این روزهای سخت اندکی روی آرامش ببینیم و قرار گیرد زمین و زمان 🌤اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ @Emamkhobiha🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌کفویت اقتصادی ♦️برخی معتقدند که دو طرف باید در مسائل اقتصادی نیز همتای یکدیگر باشند. ❌مثلاً اگر یکی از دو طرف از قشر ضعیف اقتصادی محسوب می‌شود، دیگری نیز از همین قشر باشد. چنین عقیده‌ای نه تنها از نگاه دینی مورد تأیید نیست؛ بلکه دین توصیه می‌کند در ازدواج، ملاک اقتصادی را در نظر نگیرید. ✅ ناگفته نماند که اقتصاد، جزئی از زندگی است و بخشی از نوع فکر انسان، نوع نگاه او به مسائل اقتصادی است. آنچه در مسیر ازدواج اهمّیت دارد، نوع نگاه دو طرف به مسائل اقتصادی است. 🔰به بیان دیگر، یکی از ابعاد کفویت اعتقادی، عقاید دو طرف نسبت به اقتصاد و یکی از ابعاد کفویت اخلاقی، خلق و خوی اقتصادیِ دو طرف است. برای تشخیص کفویت اقتصادی از این زاویه، به نکات ذیل دقت کنید: 1⃣ نگاه دو طرف به مسائل اقتصادی ❓آیا پسر یا دختر، پول‌دار بودن را یک ارزش حساب می‌کند؟ یا شخصیت آدم‌ها را منهای پول آنها محک می‌زند؟ 💯کسی که شخصیت انسان‌ها را با پول می‌سنجد، باید با کسی ازدواج کند که او هم، چنین نگاهی دارد. 📛 البتّه معلوم نیست که زندگی چنین انسان‌هایی چه عاقبتی خواهد داشت. چنین اعتقادی، نشانۀ رویکرد بسیار مادّی به زندگی است که نمی‌توان با آن، طعم خوش‌بختی را چشید. ⬅️ ادامه دارد .... 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 📚نیمه دیگرم، کتاب اول ص ۱۵۸ 🔰به کانال «جهاد زنان» در ایتا بپیوندید👇 💞 @jahadalmarah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
💢 جشن میلاد حضرت مادر سلام‌الله‌علیها 💫 شنبه دوم بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء (ساعت ۱۸ الی ۲۰ ) با سخنرانی؛ استاد محمد شجاعی و مولودی خوانی؛ حاج حسن اسکندری / حاج محمود معماری ※ شهرری، میدان هادی ساعی، روبروی فروشگاه رفاه، خیابان آستانه، حسینیه قرائت قرآن 📡 پخش زنده از ؛ ※ سایت منتظر | آپارت | هیئت آنلاین ( با ترافیک رایگان)| اینستاگرام @Ostad_Shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا