eitaa logo
جهاد علمی
818 دنبال‌کننده
335 عکس
91 ویدیو
60 فایل
نخواهیم گذاشت عَلمِ عِلم بر زمین بماند✌️🏻 #گام_دوم_انقلاب #حی_علی_الجهاد 📌ادمین: @jahaadelmi313 برای دسترسی به ‌‌مطالب کانال از ابتدا، حتما در کانال دوم جهادعلمی عضو بشید👈 🆔 @jahadelmi313 ‌‌ آدرس صفحه ما در اینستاگرام: instagram.com/jahadelmi_313
مشاهده در ایتا
دانلود
وَالْعَصْرِ●* إِنَّ الْإِنْسانَ لَفِي خُسْرٍ●* 📆 روزانه حداقل نیم صفحه خوانده شود؛ ما چون این کارها را نمی‌کنیم وقتمان شده است. @jahadelmi_313
🌹[شهید] تو زندگیش تلف نکرد! 🌹[شهید] دور زد🕕 میخوای 🌹[شهید] بشی؟ @jahadelmi_313
🕙که {مومنِ عاشق}♡ اینقدرها فرصت ندارد... 🕚اینقدرها فرصت ندارد... 🕛فرصت ندارد... |وَ الَذینَ هُم عَنِ اللَغوِ مُعرِضون| @jahadelmi_313
⏳والْعَصْرِ إِنَّ الْإِنْسانَ لَفِي خُسْرٍ... [وَ قَسَم به زَمان هَمَتون دارید ضَرَر می‌کُنید...] @jahadelmi_313
📖در درس‌هایش خیلی زرنگ و بود. 📄همیشه می‌گفت: خواهر من را باید سر کلاس از استاد یاد گرفت، اگر این گونه شد دیگر نیازی نیست که بعدا به خودت زحمت بدهی. فقط کافی است یک ساده انجام دهی. 📌سال ۶۴ / / شد. 📌💔سال ۶۵ / / شد. °•(شهید احمد رضا احدی)•°
سلام بر همسنگران سنگر علم و دانش ☀️عملیات‌ثامن‌الائمه☀️ ✌️🏻رمز عمیات: یا رضا(ع) 📆تاریخ عملیات: روز جمعه، ۲۹ آذر ماه 🕗زمان آغاز عملیات: راس ۸ شب . 💡💡شرح عملیات: مطالبه‌ی عمومی از و به این شکل که، [ما از شما درخواست داریم، متن از پیش تعیین شده‌ای رو برای مداحان و خوانندگان ارزشی کامنت کنید.] 💢توجه: متن مدنظر قبل از ساعت ۸ در کانال قرار خواهد گرفت.💢 یا‌علی‌مدد. @jahadelmi_313
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 💠بسم الله الرحمن الرحیم💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امام خامنه ای (مد ظله العالی) : « هر فرهنگی که در قالب هنر ریخته نشود شانس ماندن، نفوذ و گسترش ندارد. » ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما مداح عزیز و ارزشمند انقلابی، جناب آقای ... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جوانان انقلابی تشکیلات جهاد علمی، با عنایت به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب، در جهت اجرای وظیفه خود در گام دوم انقلاب، تلاش خود را برای عملی کردن فرمایشات ایشان، به کار گرفته اند. ‌‌‌‌‌‌‌‌ در بخشی از این راه روشن، نیازمند مدد و یاری شما مداح گرانقدر هستیم، تا با سروده های ارزشمند و مؤثر خود با محتوای جهاد علمی، حرکت در این مسیر را تسریع و تسهیل نمایید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چنانچه توفیق همکاری با حضرتعالی برای این تشکیلات میسر است، خواهشمند است مراتب را به اطلاع این گروه، برسانید. ‌‌‌‌‌‌‌‌ با آرزوی توفیق و حسن عاقبت ‌‌‌‌‌‌‌ « تشکیلات جهاد علمی » 📚✏️ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @jahadelmi_313 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مجاهد عزیز در طی انجام عملیات به نکات زیر توجه کنید: نکته ۱: حتی اگر از زمان علمیات گذشته بود، متن تعیین شده رو زیر آخرین پست هر مداح کامنت کنید. ❌نکته ۲: دقت کنید که جای اسم مداح در متن ما خالیه، پس برای کامنت اسم مداح مورد نظر رو ذکر کنید.❌ 💯برای کامنت خوانندگان ارزشی هم واژه‌ی خواننده‌ی ارزشی گرامی رو به جای مداح جایگزین کنید. ممنون از مشارکت شما در عملیات ثامن الائمه.
🖋 ای خدا من باید از نظر از همه باشم تا مبادا که مرا از این راه زنند. باید به آن سنگ دلانی که را کرده و به دیگران می‌فروشند ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد. باید همه‌ی آن تیره دلان و متکبر را به زانو درآورم، آن گاه و فرد روی زمین باشم... 🌎 [ 🌹] @jahadelmi_313
{آن نیرویی که نماز اول وقت نمی‌خواند خوب هم نمی‌تواند بجنگد.} [ ] ❤️🌹 @jahadelmi_313
°•. اگر هم‌شاگردی‌هایم آمدن به را ندارند، به وسیله خواندن در مدرسه مشت محکمی به دهان جهان‌خواران بزنند تا دیگران نتوانند به زور بگویند. .•° ✨[شهید محمدرضا زارع بیدکی]✨ @jahadelmi_313 .
<^ توی /خط مقدم/ هر وقت بیکار میشد یا نوبت نگهبانیش می‌رسید . خبر قبولی‌اش در پزشکی دانشگاه تهران، وقتی به خانواده‌اش رسید که ... ^> 🕊[شهید وحیدرضا احتشامی]🕊 @jahadelmi_313 .
📖 شیوه خاصی برای درس خواندن داشت که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی‌داد؛ برایش فرقی نمی‌کرد یا به امتحان مانده باشد + کتاب را می‌خواند + + بعد خلاصه نویسی می‌کرد؛ + + همان خلاصه نویسی ها را مطالعه می‌کرد. + " در تبادل اطلاعات درسی خلاصه نویسی هایش را در اختیار دیگران قرار می‌داد به این شیوه مطالعه علاقه داشت برای درس خواندن حرص نمی‌خورد و با آرامش رفتار می‌کرد. " ☀️[ ] ☀️ @jahadelmi_313
. . . آدم های ضعیف فقط به اندازه امکاناتشان کار می‌کنند. . . . [ ]❤️ @jahadelmi_313
《شهید چمران》حقاً یک نمونه و مظهری بود از آن چیزی که انسان دوست می‌دارد و به آن سمت حرکت بکند. |مقام معظم رهبری|💚 @jahadelmi_313 [ ]❤️
🌹[ ]: اما در مورد درس خواندنتان، تا آنجایی که می‌توانید کوشش و سعی بکنید و بعد هم /متکی به توفیق الهی باشید./ هر چه خدا خواهد، باز هم تاکید می‌کنم که به خاطر دوری راه و یا مسائل دیگر رشته‌ای را که نه به نه به میخورد نخوانید، و الان هم دیر نیست و حتی یکسال عقب ماندن بهتر از یک عمر عقب ماندن است. @jahadelmi_313
"بھ نام خدا" توجھ بھ خاستگاھ و هر موضوع بھ بیشتر و بھتر آن ڪمك خواهد ڪرد، حال اگر بستر موضوعے در و متقن مانند قرار داشتھ باشد، پشتوانھ آن بھ همان نسبت قویتر خواهد بود. مطالعھ و بررسے قرآن نشان مےدهد ، براے در حوزھ‌هاے مختلف و باید با 《مبارزھ》 ڪرد و راھ مبارزھ است. @jahadelmi_313
🔹🔹 « قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الأعْمَى وَالْبَصِیرُ أَمْ هَلْ تَسْتَوِی الظُّلُمَاتُ وَالنُّورُ» بگو آیا نابینا و بینا یڪسانند؟ یا تاریڪےها و روشنایے برابرند (رعد،16)   «وَمَا یَسْتَوِی الأعْمَى وَالْبَصِیرُ وَلا الظُّلُمَاتُ وَلا النُّورُ وَلا الظِّلُّ وَلا الْحَرُورُ» و نابینا و بینا یڪسان نیستند و نھ تیرگےها و روشنایے و نھ سایھ و گرماے آفتاب (فاطر، 19 تا 21). « یُؤْتِی الْحِکْمَةَ مَنْ یَشَاءُ وَمَنْ یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا» در این آیات ، انسانے ڪھ علم ندارد بھ ڪور ، تاریڪے و انسان صاحب علم بھ بینا و روشنایے  تشبیھ گردیدھ است و همچنین بھ خیر زیاد معرفے شدھ است . بنابراین ماهیت علم در قرآن نور ، روشنایے و خیر فراوان است. @jahadelmi_313
. "الھے و ربے من لے غیرک" . معلم خوب بودن ڪافے نیست باید انقلابے بود . براے معلم انقلابے بودن باید آدم خوبے بود . آدم هاے خوب حتما لازم نیست سر ڪلاس بروند. زندگےشان ڪلاس درس است . آدم ڪنارشان ڪھ قرار مےگیرد ناخودآگاھ خودش هم آدم خوبے مےشود . مھربان مےشود، صادق مےشود، همھ استعداد هاے  خوبش فوران مےڪند . خلاصھ ڪھ اگر آدم خوبے هستید بیاید و معلم شوید . سر ڪلاس نروید ولے هدف‌دار زندگے  ڪنید . هدفدار خوب باشید، براے خدا خوب باشید.  آن وقت خدا خودش شما را مےڪند معلم بقیھ . مےشوید استاد زندگے بقیھ . اصلاً آدم از آدم‌هاے خوب ریاضے را هم خوب یاد مےگیرد . آدم ڪنار آدم هاے خوب احساس آرامش مے  ڪند.  شما را بھ خدا اگر معلم هستید آدم خوبے بشوید.  معلم انقلابے شوید . همین ڪھ وحدت را یاد بدهید و بچه‌ها خودشان جمع را یاد مےگیرند.  دورے از نفاق را یاد بدهید بچھ ها منھا را مے فھمند.  بھ بچھ‌ها بگویید ڪھ خدا نمےشوند هیچ وقت، اما اگر بھ سمت او بروند با او یڪے مےشوند.  آن وقت مےتوان مفھوم حد را در ذهنشان جا انداخت. یعنے بگو خدا نمےشوید اما بھ سوے او حرڪت ڪنے، حدت مےشود خدا ،اندازھ‌ات مےشود خدا . محیط و مساحت و حجم را هم همین‌طور درس بدهید. مثلاً بگویید سطح قرآن را نبینید، قرآن عمق دارد.  حجم آن را بھ دست بیاورید بھ دنبال حجم آن باشید. بگویید قرآن سطحش نور است، محیطش را هم نور گرفتھ ،اما شما نور را در عمقش هم جستجو ڪنید. بگویید تاریخ اسلام دورھ‌ تناوب دارد . مدام تڪرار مےشود، حواستان بھ‌ این تڪرارها باشد.  اصلا دورھ‌ے  تناوب‌اش را پیدا ڪنید ببینید معادل چھ‌ مےشود .این معادلھ‌ زندگے است . اصلاً مگر نھ‌ اینڪھ‌ ما براے بندگے بھ‌ این دنیا فرستادھ‌ شدیم؟ هر ڪار مےڪنیم ڪھ‌ بندھ‌ باشیم دیگر.  ریاضے را هم براے این مےخوانیم . مختصات بندگے را روے نمودار ریاضے نمایش بدهید و ببینید عرض و طول زندگے را ڪجاها در برمےگیرد . حداقل ریاضے بھ‌ آدم یاد مےدهد خودش را اندازھ‌ بگیرد ! خلاصھ‌ شما معلم انقلابے باشید، رشتھ‌تان مھم نیست . اسلام و انقلاب همھ‌ے رشتھ‌ها ڪھ‌ بماند ،همھ‌ے  زندگے را در بر مےگیرد... . 《 برای رفقای معلمتون بفرستید :) 》 @jahadelmi_313
/معجزه 《سحرخیزی》 رو دست کم نگیرید. ویژگی مشترک 《سحرخیزی》بوده. به قول مخاطب: تایم و زمان نمی‌شناسه./ @jahadelmi_313
》 : 📍در این برهه شیعه به دنیا آمده‌ایم که موثر در ظهور مولا (عج) باشیم.📍 نسل ما نسل ظهور است اگر برخیزیم ✌🏻 @jahadelmi_313