eitaa logo
جهاد تبیین ۸
18.7هزار دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
8.2هزار ویدیو
416 فایل
جهاد تبیین *مطالبه گری* آرمانهای امام خمینی ره ، انقلاب شهداء عزیزمان ، منویات رهبر عزیزمان و ارائه تحلیل های روز سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و بین المللی بمنظور روشنگری و بصیرت افزایی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پایان دادن به سلطنت بازرگانی و تبلیغات در صداوسیما ضروری است/ نمی شود رسانه عمومی و فرهنگی و انقلابی بود ولی اسیر پول تبلیغات بود 👤 🔹 یکی از معضلات صداوسیما پهن پیکری و تورم آن سازمان است، نزدیک به 50 هزار پرسنل آن قدر عدد بزرگی است که هر بودجه ای را ببلعد و خروجی مناسبی نداشته باشد. سازمانی که حدود 5 هزار میلیارد باید حقوق و دستمزد بدهد، کجا توان تولیدات انبوه و رقابتی با هجمه مهندسی شده رسانه دشمنان خود را دارد؟ 🔸 به نظر می رسد یکی از ماموریت های جدی ریاست جدید صدا و سیما باید سبک سازی،چابک سازی و کوچک کردن ساختاری باشد که بزرگی و پهن پیکری و پرهزینه بودن آن امکان هر حرکت مفیدی را از آن گرفته است .آن هم در زمانی که شبکه های جهانی با تاثیرات جهانی سازوبرگی نصف و گاه تا یک سوم صداوسیما را دارند. ✅ همان طور که ذکر شد خرج صداوسیما به دلیل پهن پیکری بسیار غیربهینه است که باید مورد اصلاح قرار گیرد. اما از منظر دخل به نظر می رسد دخل و درآمد رسانه ملی متناسب با ماموریت این سازمان نیست. 🔹 صداوسیما مهم ترین بازوی رسانه‌ای و فرهنگی است که منابع محدودی برای آن تعریف شده است . منابعی که گاه در گرو دولت ها نیز اسیر می شود. در واقع اگر بخواهیم درآمدهای صداوسیما را درآمدهای بخش بازرگانی بدانیم این مبلغ به اندازه حقوق سالانه کارمندان صداوسیما هم نیست . 🔸 بنابراین به نظر می رسد در کنار الزام صداوسیما به کوچک سازی و واسپاری باید در تامین منابع درآمدی صداو سیما تجدید نظر کرد، در یک کلام رسانه ملی بودجه ملی می خواهد ، بودجه در خور ماموریت هایش. 💢 در راستای نکته ذکر شده فوق به نظر می رسد پایان دادن به سلطنت بازرگانی و تبلیغات در صداوسیما ضروری است .اگر صداوسیما چابک و کوچک شود و اگر منابع ملی برای صداو سیما در نظر گرفته شود باید به سلطنت آگهی در برنامه سازی و تبلیغات در صداوسیما پایان داد. در واقع نمی شود رسانه عمومی و فرهنگی و انقلابی بود ولی اسیر پول تبلیغات بود. ➖➖➖➖➖➖➖ 📡 بهترین تحلیل‌های روز را در کانالهای مطالبه گری آرمانها بخوانید.👇 https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3
🔴 انقلاب اسلامی،به لشکر فیک‌ها در فضای مجازی احتیاج ندارد 👤 عبدالله گنجی 🔹 امسال رهبری جوانان را به جهاد تبیین در فضای مجازی فراخواندند 🔸 حقیقت تلخ این است که دو آسیب نبود زیرساخت و سطحی‌گرایی روند تبیین را با هزینه مواجه کرده است. ✅ تصویرسازی از فضای مجازی را دشمنان انجام می‌دهند، به صورتی که هر کس از مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کند، لاجرم حکومتی معرفی می‌شود و هر کس بر آن بتازد، آزاداندیش، مستقل، مردمی و غیروابسته معرفی می‌شود. 🔹 اصرار بر دیده شدن با خبر‌های شبه‌زرد و هویت فیک دو عنصر دیگری هستند که تبیین را مخدوش می‌کنند. 🔸 سخت معتقدم حقانیت انقلاب اسلامی و اندیشه نورانی امام و منطق رهبری معظم آنقدر پر بهجت و مستحکم است که لازم نیست نیرو‌های انقلاب بدون تابلو (فیک) به میدان بیایند. فیک با منطق قوی هم مؤثر نخواهد بود و جز تخریب آورده دیگری ندارد. ✅ دفاع از انقلاب بدون تابلو، یعنی عدم آمادگی پرداخت هزینه و عدم پذیرش مسئولیت سخن خویش و این خود کافی است تا تأثیری از تلاش‌ها عاید نشود و اتهامات متعددی را در ذهن مخاطب علیه تبیین‌گرتولید نماید. 🔹 البته از مظلومیت امروز حزب‌الله در فضای مجازی آن است که باید پاسخگوی همه چیز حکومت باشند و حتی برای مطالبه‌گران مطرح نیست کدام اشخاص و کدام جریان‌ها در قدرت حضور دارند. عمدتاً چوب حکومت را حزب‌اللهی می‌خورد و نان حکومت را دیگران می‌خورند، اما باز اشکال ندارد، چراکه باید حزب‌الله سنگ زیرین آسیاب باشد. 💢 متأسفانه برخی گرفتار دیده شدن هستند و با ادبیات تند و متمرکز شدن بر نقد و تمجید افراد فعالیت می‌کنند که این موضوع به کلی تبیین نیست. این عامل تولید تنفر، کینه و هزینه‌سوزی بی‌دلیل است. ➖➖➖➖➖➖➖ 📡 بهترین تحلیل‌های روز را در کانالهای مطالبه گری آرمانها بخوانید.👇 https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه 314 بخش اول4_5805669862810321932.mp3
زمان: حجم: 5.49M
⬆️⬆️⬆️ حجت الاسلام قرائتی سوره مبارکه بخش اول
صفحه 314 بخش دوم4_5805669862810321933.mp3
زمان: حجم: 6.26M
⬆️⬆️⬆️ حجت الاسلام قرائتی سوره مبارکه بخش دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️جهاد تبیین در گروه های فامیلی و دوستانه پرسید در گروه های خانوادگی چطور جهادتبیین کنیم که هم حرمت ها حفظ شود و دلخوری ایجاد نشود و هم متهم نشویم به آدمی که مدام دیگران را نقد می کند و از هر چیز ایراد می گیرد. احتمالا دغدغه خیلی هاست. حالا چه گروه خانوادگی و چه گروه دوستان و آشنایان. ✅اولا 2 اصل را توامان فراموش نکنیم 🔹یکم.جهاد تبیین را دست کم نگیرید. انشالله در فرصتی خواهم نوشت که همه چیز ذهن است و ذهن یعنی علم شما از واقع که همه جان شماست. ... حرف بسیارست. بر ذهن شما مسلط شوند شما را تسخیر کردند. همه جنگ های گذشته نمی از دریای جنگ ذهنی نیست. پس هرکس هرجا نشسته است آرایش جهاد بگیرد. تک تک شما موثرید؛ ولو با یک کامنت و لایک/   🔹و اما دوم. دوست و آشنا و فامیل و نزدیکان ما دشمن ما نیستند. ولو خطای فاحش کنند. به نزاع در شبکه های اجتماعی نگاه نکنید که انقدر ادبیات ها بی رحمانه و تند و زننده و ویرانگر دارد. گفت وگو با دوست و آشنا و خانواده صرفا باید دوستانه و صمیمانه و خالصانه و خاضعانه و دلسوزانه باشد. 🔻با این دو مقدمه یک اصل مهم را توجه کنید: هدف اصلی از تذکر دادن و روشنگری تنها یک نفر در یک گروه که پست غلط منتشر کرده نیست. بلکه هدف دیگرانی اند که تماشاچی هستند و ممکن است هیچ واکنشی هم نشان ندهند اما اثر بگیرند. پس اگر سکوت کنید نه یک نفر و بلکه یک جمع به خطا می افتد. 🟥اما چه کنیم؟ کجا ورود کنیم و کجا سکوت؟ 1⃣یکم. توجه کنیم که کسی که روشنگری می کند نباید تنها به عنوان مخالف خوان شناخته شود. خیلی وقت ها تائید کنید. حرف درست را از دیگر اعضای گروه تائید و ارج نهیم. ما عمدتا عادت کردیم که تنها نقد کنیم. 2⃣دوم. متن های خوب منتشر کنیم. متن هایی که کمک میکند نظام ذهن دیگران آماده و پخته شود. متن هایی که نظام ارزشی انقلاب اسلامی را به جهت استدلالی و عاطفی در دیگران تقویت می کند. 3⃣سوم. نقد بدون تعریض و کنایه داشته باشید. بدون اینکه پاسخ مستقیم به دیگری دهید متن هایی را در پاسخ منتشر کنید که اعضای گروه بتوانند استفاده و مطالعه و خودشان مقایسه کنند. 4⃣چهارم. در انتقاد مستقیم، لحن و ادبیات و بیان تان کاملا دلسوزانه و دوستانه باشد. اصلا به احتجاج و خدای ناکرده دلخوری ورود نکنید. توجه داشته باشیم هدف پیروزی من و شما نیست. هدف اقناع و انتقال پیام و روشنگری است.   5⃣پنجم. کار جمعی انجام دهید. برخی مواقع لازم است دیگران را هم با خود خارج از گروه همراه کنیم. لازم نیست همه موارد را ما بگوئیم. پسرخاله و دختردایی و دوست و آشنا و غیره هم باید در این حرکت جبهه ای همراه شوند. شاید یک جا باید مادر بزرگ تذکر دهد. 6⃣ششم. حین جهاد تبیین صله رحم  و رفاقت را تقویت کنید. اگر از کسی اشکال گرفتید رابطه تان را با آن فرد تقویت کنید. کمک کنید احساس کند واقعا دوستش دارید. 7⃣هفتم. از همه مهمتر به ظرفیت گروه نگاه کنید. برخی موضوعات از ظرفیت گروه خارج است. شاید لازم باشد از برخی مسائل گذشت و عبور کرد. اما خط قرمز داشته باشید. خط قرمز تان را برای خودتان از پیش تعیین کنید. اصل انقلاب اسلامی. اصل ولایت فقیه. اصل حرمت امام جامعه. اصل حریم امام وشهدا. .. راهبرد های انقلاب اسلامی مثل اقتصاد مقاومتی و تولید داخل و امیدآفرینی و احساس عزت ملی و ... اینطور هم نشود که اگر تنها توهین به رهبری بود رگ گردنتان بیرون بزند. دقت کنید کار به اینجا خیلی وقت ها نمی کشد. در جنگ ذهنی، آنقدر اطلاعات غلط کنار هم می چینند که لازم نیست صریحا ضدرهبری باشد، بلکه وقتی به خودتان می آئید احساس می کنید مدیریت رهبری مدبرانه نیست. خیلی از ریزش های انقلاب در همین نقطه است. برای این بخش به عملیات رسانه ای ضدانقلاب نگاه کنید. هرجا ضدانقلاب عملیات کرد حساس شوید و برای روشنگری در این نقطه اهمیت قائل باشید. این حوزه ای است که یک روز واکسن است یکروز سوریه و یک روز ورزش زنان و یک روز حجاب و غیره. 8⃣هشتم و در نهایت اینکه هم به سن و سال و جایگاه خودتان در جمع های دوستانه و خانوادگی توجه کنید و هم به سن و سال و جایگاه مخاطب. هر ادبیاتی برای پسر خاله 18 ساله تان بکار می برید برای داماد میان سال 40 ساله بکار نبرید. خاصه برای ریش سفید و بزرگترها و غیره. مهترین دغدغه ما رسانه ای ها شناخت مخاطب است. شما این امتیاز را دارید که مخاطب را در گروه های فامیلی و دوستانه دقیق می شناسید. با هرکس متناسب با علاقه و فهم و سطح و انگیزه و شناخت خودش سخن بگوئید. انقدر به ذهنم میرسید.    https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3