eitaa logo
جهاد تبیین
19هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
6.6هزار ویدیو
328 فایل
جهاد تبیین *مطالبه گری* آرمانهای امام خمینی ره ، انقلاب شهداء عزیزمان ، منویات رهبر عزیزمان و ارائه تحلیل های روز سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و بین المللی بمنظور روشنگری و بصیرت افزایی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
| وزیر امنیت اسرائیل:دقایقی قبل همزمان ۴جبهه علیه ما فعال شد که این بسیار نگران کننده است[سوریه،عراق،لبنان،یمن] کانال سرباز جنگ رسانه👇 ➺@ahmad_navaei [عضویت]
🚨 | تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که اسرائیل تانک ها و خودروهای زرهی را در دو محور در شمال غزه مستقر کرده اس | 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوره مبارکه از کتاب ترجمه خواندنی قرآن
422-ahzab-fa-maleki.mp3
5.07M
سوره مبارکه باصدای استاد مومیوند
سوره مبارکه از کتاب تفسیر یک جلدی مبین
422-ahzab-ta-1.mp3
2.57M
سوره مبارکه بخش اول مفسر: استاد قرائتی
422-ahzab-ta-2.mp3
3.05M
سوره مبارکه بخش دوم مفسر: استاد قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(محتوای حساس)🔞 پیدا کردن کودکی تنها در تاریکی شب زیر درخت بعد از حمله اسراییل به منزلشان و به شهادت رسیدن تمام اعضای خانواده.😭😭 یاد شام غریبانو گمشدن بچه های امام حسین علیه السلام شدم در بیابان کربلا اهل روضه ببینن وخون گریه کنن کانال سرباز جنگ رسانه👇 ➺@ahmad_navaei [عضویت]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مظلومیت به زبان فیلم... در غزه پس از کشته شدن همه ی خانواده‌اش تنها در تاریکی زیر درخت می‌لرزد... بمیرم الهی برات
هدایت شده از مربیان موسسه علمدار
4_5872759309263180021.mp3
14.24M
حاج ابوذر روحی 🖤🍃 یوم الانتقام غیرت ایرانی ما دیدن دارد نسل سلیمانی ما دیدن دارد در دل حیفا و تل آویو بزودی شور رجز خوانی ما دیدن دارد‌...
‏از یمن به شما مژده می دهم، خبری هست که ‎ را به وحشت می اندازد...✌️ ❌️رسانه های عبری: به این موشک های وحشیانه ساخت ایران و متعلق به حوثی های یمن توجه کنید. برد این موشک غدیر حدود 2000 کیلومتر است و با پرتاب از یمن، تمام خاک اسرائیل را پوشش می دهد
تیک تاک تبدیل به حسینیه شد! تاکنون ۱۸۰ هزار پست و ده ها میلیون بازدید ترند تیک تاک از مسلمان و غیرمسلمان، از کشورهای مختلف در چالش «سلام یامهدی برای فلسطین» ـ ـ ـ ــــــــ⊰𑁍⊱ــــــــ ـ ـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨مستند اغتشاشات ۱۴۰۱ 🔹قسمت هفتم: توئیتر فقط برخی کاربران ایرانی را دوست دارد! 🔻هیچ چیز اتفاقی نیست! 📌برای دیدن تمام مستندات منتشر شده هشتک در کانال ایتای این سازمان دنبال کنید 🔻قسمت ششم https://eitaa.com/S_Etelaat_faraja/117094 🔰سازمان اطلاعات فراجا
⚫️ کسانی که سال گذشته انواع و اقسام فحش‌های جنسی و رکیک را وسط خیابان جلوی چشم زن و بچه مردم فریاد می‌زدند و انگشت وسط شده بود نمادشان . 🏴 الان نگران واژه حرامزاده روی بیلبوردهای شهرهستند❗️ 🔴 حرام زاده در فرهنگ ما به گفته می شود . مگر جز این است؟ 🔥 🔥 🔥 🔥 پدر این کشور-ملت جعلی کیست؟ 🟠 این یک واقعیت است ، رژیم صهیونیستی یک رژیم حرامزاده و نامشروع است❗️ 🔴 صورتی های چرک هم همصدا با براندازان به این اقدام شهرداری حمله کردند و تصویر بیلبورد را گذاشته اند  و میگویند چرا این حرف زشت را جلوی چشم مردم گذاشته اید . 😉عزیزم با منطق خودتان شما دارید اشاعه فحشا میکنینا❗️ اگر اقدام شهرداری را بد میدانید ، چرا با انتشار تصویر و تکرار آن کلمه دارید قبح شکنی میکنید (البته من این حرف را قبول ندارم و صرفا هدفم نشان دادن تناقض این جماعت است) ✔️دعوت میکنم به فرمایش 🌹 حضرت آقا 🌹دقت کنید : 👇👇👇 🇮🇷«ما از روز اول گفتیم ، اکنون هم می‌گوئیم و در آینده نیز خواهیم گفت که ما رژیم را یک رژیم و می‌دانیم» 🌹رهبر معظم انقلاب اسلامی🌹 @jahadetabeen8
🌹 بسمه تعالی🌹 ✨ ناقه حضرت صالح را فقط یک نفر کشت ولی خداوند همه را مشمول عذاب ساخت، چراکه همه آن‌ها به این امر رضایت دادند. (خطبه ۲۰۱ نهج‌البلاغه) ✅ خطای بزرگ قوم ثمود این بود که گمان می‌کردند مجرم فقط آن است که مستقیم شتر را بکشد. خیال می‌کردند، اگر سکوت کنند، نظر نداده‌اند، رأی نداده‌اند. ✅ ولی نمی‌دانستند که سکوت خودش رأی است. 😔 عده‌ای از آن‌ها جرم را دیدند ولی فقط دیدند، 😔 عده‌ای جلو آمدند و گوشت‌های شتر را تکه‌تکه کردند و با خود بردند. 😔 عده‌ای فقط در دل، به کار مجرم، شکوه کردند. 😔 عده‌ای خنده کردند و مجرم را تشویق کردند. ولی... ✅ خداوند فرمود: «فعقروها»؛ همه آن‌ها، شتر را کشتند. پس همه آن‌ها عذاب شدند. کسانیکه را به طریق ممکن محکوم نمی کند و با دشمن همسویی می کنند، در گناه قاتل شریک می باشند. به یاد علی اکبرها و علی اصغر های فلسطین هستیم و برای شادی روح امام، شهدا و با هم میخوانیم، فاتحه مع الصلوات
خطبه۲۰۱ نهج البلاغه امیرالمومنین (ع) امام علی(ع) در نخستین نکته از این گفتار پر معنا به پویندگان راه حق دلدارى مى دهد که هرگز به جهت کمى نفرات تزلزل به دل راه ندهند، مى فرماید: «اى مردم! در طریق هدایت از کمى پویندگانش وحشت نکنید»; (أَیُّهَا النَّاسُ لاَ تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّةِ أَهْلِهِ). سپس به دلیل آن اشاره کرده، مى فرماید: «زیرا مردم گرد سفره اى اجتماع کرده اند که سیرى آن کوتاه و گرسنگى آن بس طولانى است»; (فَإِنَّ النَّاسَ قَدِ اجْتَمَعُوا عَلَى مائِدَة شِبَعُهَا(1) قَصِیرٌ، وَ جُوعُهَا طَوِیلٌ). اشاره به اینکه اگر رهروان جاده هدایت کم هستند به جهت جاذبه هاى دنیاست. امام(علیه السلام) در این کلام پرمعنا دنیا را به سفره رنگینى تشبیه مى کند که موادّ کم ارزش یا بى ارزشى از نظر تغذیه در آن گذارده شده; ولى آنها را با زرق و برق آراسته اند. دنیاطلبان اطراف آن را مى گیرند غافل از اینکه موادّ غذایى آن تنها در مدّتى آنها را سیر مى کند و به دنبال آن گرسنگى طولانى در پیش است. این «جوع طویل» ممکن است اشاره به اندوه و حسرت طولانى باشد که به هنگام مرگ و بعد از آن و در صحنه قیامت به دنیاپرستان دست مى دهد و پیوسته بر تقصیرات خود در دنیا تأسّف مى خورند. این عبارت پر معناى امام(ع) در حقیقت برگرفته از آیات قرآن است. در آیه 100 سوره مائده مى خوانیم: «(قُلْ لاَّ یَسْتَوِى الْخَبِیثُ وَالطَّیِّبُ وَلَوْ أَعْجَبَکَ کَثْرَةُ الْخَبِیثِ); بگو هیچگاه ناپاک و پاک مساوى نیستند، هر چند فزونى ناپاکان تو را به شگفتى اندازد». همچنین آیات دیگرى که سخن از اکثریت جاهل، بى ایمان، غیر عاقل، فاسق، ناسپاس و مانند آن دارد. آنگاه دومین نکته را یادآور مى شود; نکته اى که مى تواند بسیارى از مسائل اعتقادى و اجتماعى را حل کند و آن اینکه آنچه گروههاى اجتماعى را از یکدیگر جدا مى سازد، هم بستگى افکار و دلهاست، هر چند روى صحنه افراد خاصى باشند; تمام کسانى که با آن افراد هم بستگى فکرى و رضایت قلبى دارند در یک گروه جاى مى گیرند. مى فرماید: «اى مردم! رضایت و نارضایتى (نسبت به عملى از اعمال) موجب وحدت مردم (در کیفر و پاداش) مى شود»; (أَیُّهَا النَّاسُ، إِنَّمَا یَجْمَعُ النَّاسَ الرِّضَى وَالسُّخْطُ(3)). بنابراین نه تنها شرکت در عمل یا تهیه مقدمات و اعانت بر اثم سبب شرکت در نتیجه مى شود; بلکه رضایت قلبى نیز همین کار را مى کند، لذا در زیارتنامه ها با صراحت این تعبیر آمده است: «وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ; خداوند لعنت کند گروهى را که جنایات جانیان را در کربلا شنیدند و به آن رضایت دادند»(2)، هر چند بعد از آن جانیان در عرصه زندگى دنیا ظاهر شدند. در خطبه دوازدهم که شرح آن در جلد اوّل گذشت، خواندیم که على(علیه السلام)هنگام سخن یکى از اصحاب خود را بعد از جنگ جمل شنید که آرزوى حضور برادرش را در این میدان و سهیم شدن در این پیروزى مى کرد، فرمود: نه تنها او با ما بود; بلکه گروههایى که هنوز از مادر متولّد نشده اند و بعد از تولّد، هم عقیده با ما خواهند بود نیز در این میدان حضور داشتند و در این پیروزى سهیم بودند. این سخن افق تازه اى را در مطالعات اسلامى در برابر چشم ما مى گشاید و به همگان هشدار مى دهد که مراقب پیوندهاى قلبى و رضا و سخط باطنى باشند. این مطلب به قدرى اهمیّت دارد که در روایات متعددى از معصومان به آن اشاره شده است; مرحوم شیخ حر عاملى در کتاب وسائل در ابواب امر به معروف و نهى از منکر بابى تحت عنوان «وُجُوبُ إنْکارِ الْمُنْکَرِ بِالْقَلْبِ عَلى کُلِّ حال وَ تَحْریمُ الرِّضا بِهِ وَ وُجُوبُ الرِّضا بِالْمَعْرُوفِ» ذکر کرده است و در آن باب هفده حدیث در این زمینه آورده است; از جمله در حدیث مفصّلى از امام على بن موسى الرضا(علیه السلام) نقل کرده که فرمود: «لَوْ أنَّ رَجُلا قُتِلَ بِالْمَشْرِقِ فَرَضِىَ بِقَتْلِهِ رَجُلٌ بِالْمَغْرِبِ لَکانَ الرّاضِى عِنْدَ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ شَریکُ الْقاتِلِ; اگر کسى در شرق عالم قتلى انجام دهد و دیگرى در غرب جهان راضى به آن قتل باشد، در پیشگاه خدا شریک قاتل خواهد بود».(4) کوتاه سخن اینکه در فرهنگ اسلام نه تنها شرکت در عمل یا معاونت در مقدمات، سبب شرکت در نتیجه ها مى شود; بلکه رضایت قلبى نیز این اثر را دارد. در ادامه این سخن، امام(علیه السلام) به دلیل محکمى از قرآن مجید براى اثبات این حقیقت تمسّک مى جوید، مى فرماید: «ناقه ثمود را تنها یک نفر پى کرد; امّا کیفر و عذاب الهى آن همه قوم ثمود را فرا گرفت، زیرا همگى به عمل آن یک نفر راضى بودند.