eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.8هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
🤔 امام بیمار یا امام مبارز؟! 🔻 آقا یک تحریف تاریخی را رسوا می‌کنند ⚫️ برشی از کتاب علیه‌السلام به مناسب ایام شهادت امام سجاد علیه‌السلام 😔 امام سجاد علیه‌السلام را یک آدم ضعیف بی‌اراده بازیچه بیمار معرفی کردند؛ امام بیمار! هیچ نام دیگری، هیچ عنوان دیگری، هیچ لقب افتخارآمیز دیگری غیر از «بیمار» برای یک امام پیدا نکردند. آن هم چه امامی؟! امام چهارمی که به نظر ما بنیان‌گذار نهضت مخفی شیعه بعد از واقعه کربلا است؛ کسی که ضامن همه نهضتهایی است که در طول تاریخ تشیع به وسیله شیعه انجام گرفته. امام سجاد مادر همه اینها و به وجود آورنده اینهاست. 🙁 شیعه امروز امام سجاد را یک بیمار می‌داند؛ در حالی که بیماری ایشان محدود به چند روز درکربلاست. خب، شما هم در عمرتان چند روز بیمار می‌شوید؛ بنده هم بیمار می‌شوم، هر آدم ورزشکار قوی هیکلی هم بیمار می‌شود، اسم بیمار که دیگر نباید تا آخر روی این شخص بماند. به جای نامها و این عناوین افتخار آمیز: امام مجاهد، امام عالم، امام آگاه، امام سازمان‌بخش، امام تشکیلات ده، امام به وجودآورنده نهضت، امامی که موتور گردونه تاریخی تشیع است، بگویند:«امام بیمار!» ☀️ پس ببینید که واقعا این شیوه دشمن قرار گرفته و ما امروز در مقابل یک تحریف چندین قرنی قرار داریم، ما در مقابل یک چنین انبوه متراکمی از دروغ قرار داریم. بایستی از لابه لای این همه دروغ‌ها، این همه ظلمتهای متراکم، حقیقت منور را، حقیقت درخشان را کشف کنیم و بیرون بیاوریم. کار مشکلی هم هست، اما شدنیست. ✔️ امام خانه نشین هم چون امام بیمار، تحریف تاریخ است. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
ارتباط موفق 15.mp3
10.38M
۱۵ استاد شجاعی ❌هر کدام از مشغله‌ها، علائق، روابط، رفاقت‌ها و ... اگر ؛ شما را چنان به خود مشغول کنند، که مراقبت و پرورش تان از یادتان برود؛ قطعاً سببِ اصلیِ شکست شما در همان ارتباط خواهند بود. 💥 کسی که، در میان مشغله‌ها خودش را فراموش می‌کند؛ براحتی دیگران را نیز فدا خواهد کرد. 🎤 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان هایی از پیاده روی اربعین ۱ عجیب ترین و بی ریاترین نذر ! نذرِ سایه !! تکراریه ولی باید هر سال دید ۱:۲۸ 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴: حسین (علیه‌السلام) را شیعیانش کشتند! 🔺جــــــــــــــــــــــــــــواب 🎙حجة الاسلام حامد کاشانی 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
باید هم از جاسوس‌هاشون تقدیر کنن!
🔴اینم برای دوستانی که میگن از کجا میدونی جاسوسن 🔹تصویر استخراج شده از موبایل نیلوفر حامدی که ۳ سال پیش از ترکیه رفتند آفریقای جنوبی و در کلاس‌های براندازی نرم آمریکا شرکت کردند و آموزش دیدند! 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقدی بر عبدالرضا هلالی نقدی بر برنامه مهلا 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج مهدی رسولی چه خوشگل در ۴۰ ثانیه، علت عزای ما برای حسین بن علی علیه السلام را شرح داد 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ دستگیری اعضای فرقه بهائیت که در پوشش مربیان مهدکودک‌های بدون مجوز فعالیت میکردند 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔺بعد از شهادت امام حسین(ع)، زنان و فرزندان إمام را اسیر کردند و در مجلس عبید الله بن زیاد حاضر کردند. 🔺ابن زیاد رو به زینب(س) کرد و گفت: «شکر خدایی را که رسوایتان کرد! كار خدا را با برادر و خاندانت چگونه ديدى‌؟ 🍃 زینب(س) پاسخ داد: «ما رأیتُ الا جمیلاً؛ جز زيبايى نديدم اينان كسانى بودند كه خداوند، كشته شدن را برايشان تقدير كرده بود و آنان هم به سوى قتلگاه خود شتافتند و به زودى، خداوند، تو و آنان را گِرد هم مى‌آورد و خواهى ديد كه چه كسى چيره مى‌شود». 📚 منبع: لهوف سید بن طاوس. 1⃣ مصیبت ها و سختی های مسیر حق، برای آنانکه ایمان حقیقی نصیبشان شده، زیباست هرچند سخت و تلخ باشد. 2⃣ رمز پیروزی سپاه حق _با اینکه غالبا تعداد آنها زیاد هم نیست_ همین است که اینها به استقبال سختی ها میروند و مصائبِ در راهِ حق را زیبا میبینند. 3⃣ در سپاه حق، هرکسی دنبال این هست که کار سخت تر و دشوار تر رو خودش بر عهده بگیره، برخلاف سپاه باطل، که هرکسی دنبال کار راحت تر هست 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
⭕️کانال چهار سوئد: 💠تا آیت‌الله (خامنه‌ای) در ایران به ما انتقاد کرد، بلافاصله روز بعد ۵۷ کشور مسلمان شروع کردند. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔹اربعینی‌ها گذرنامه ۵ ساله ۵۰ هزار تومانی دریافت کنند. 🔸اعتبار گذرنامه‌های زیارتی مانند دیگر گذرنامه‌ها ۵ ساله و صرفاً برای سفر به عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر است. 🔸 هزینه صدور گذرنامه حدود ۵۰ هزار تومان است که حدود یک هشتم قیمت گذرنامه عادی است. 🔸 صدور گذرنامه زیارتی از زمان درخواست تا تحویل به متقاضی در درب منزل ۳ تا ۵ روز کاری زمان می‌برد. 🔸 فرایند درخواست گذرنامه زیارتی صرفاً از طریق اپلیکیشن «پلیس من» انجام می‌شود. ◻️ زائران اربعین باید در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir اقدام به ثبت نام کنند. 🔸اتباع خارجی مقیم ایران هم باید با مراجعه به دفاتر کفالت در سراسر کشور، درخواست خود را برای صدور مدرک مسافرتیِ زیارت عتبات عالیات ثبت کنند. 🔸مرز چذابه برای تردد اتباع بیگانه مقیم ایران در نظر گرفته شده است. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️رفیعی خطاب به مسئولان: باید برای اقتصاد مردمی که رای داده، در صحنه حضور دارند و شهید می دهند فکری کرد 🔺حجت‌الاسلام رفیعی در شب شهادت امام سجاد(ع) در حسینیه امام خمینی(ره): 🔸امام(ره) چه طور بالا رفت؟ چه کسانی شهید دادند؟ چه کسانی در خیابان ها انقلاب کردند؟ امام(ره) با احترام به کوخ نشینان و با احترام به مردم عادی انقلاب کرد و بالا رفت. 🔸چه چیزی امام(ره) را بالا برد؟ اروپایی ها و شرقی ها و کشورهای دیگر از امام(ره) حمایت کردند؟ نه، امام(ره) با همین مردم کوچه و خیابان بالا رفت. 🔸مسئولان محترم! اینها(مردم) برای شما می مانند. این مردمی که رای می دهند، این مردمی که در صحنه حضور دارند و این مردمی که شهید می دهند برای این مردم باید فکری کرد اقتصاد و اجتماع این مردم را باید اصلاح کرد. 🔸این مردم هستند که اگر خطری پیش بیاید جبهه ها را پر می کنند البته نمی خواهم بگویم هر کسی پول دارد بد است نه، بسیاری از صاحبان ثروت در این نظام شهید دادند و خدمت کردند. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری مدیرعامل خانه «ای بی» در مورد بلوکه کردن پول بیماران پروانه‌ای توسط فاطمه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی! ⚖ آقای قوه‌قضائیه، پیگیری کنید ببینید چرا پول بیماران این خانه توسط دختر هاشمی بلوکه شده است ✍ پاک دَستان روی کارند 😉 و همینطور تقلب کرونا و سرکار گذاشتن مردم با مثلا واکسن و... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انداختن شون داخل ون قفسی این دستمزدیه که بابت خواست و اجرای احکام شریعت دین مبین اسلام به تو خواهند داد! بله اینجوریاست... اون روزی که گفتم بنویس کرونا بخوان کودتا کوتاهی کردی و الان نمیتونی از دین مطالبه کنی 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔴عزیز من، مهلا (یا بهتر بگوئیم شهلا و مهسا) نیازی به افشای پشت پرده ندارد، ماههاست در مورد روی پرده آن ( مداح صورتی ) هشدار می‌دهیم، پرونده تهیه کننده اش در فتنه فواحش هم که مشخص است! ✍مراکز نظارتی واقعا را حس نمیکنند و یا خودشون هم در افتاده اند 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
چشم نظر !؟ یا چشم شیطان؟ 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 وضعیت تاسف بار سونوگرافی بیمارستان کمالی استان البرز ⬅️ فقط سونو گرافی توسط پزشک اقا انجام میشود، ضمنا طبق نوشته ی مذکور سونوگرافی واژینال نیز توسط پزشک آقا انجام میشود و دستیار خانم فقط پشت سیستم تایپ میکند!!!! ✅ هنگامی که تربیت دانشجو را به عهده خود پزشکان گذاشتید و پزشکان جهت حفظ انحصار، تمایلی برای پذیرش دانشجو ندارند نتیجه همین می شود... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔺یادداشت نویسی از زندان؛ ⚠️واکنش فائزه هاشمی به هتاکی به قرآن کریم؛ نقض حقوق بهائیان در ایران بدتر از سوزاندن قرآن است! جزئیات و ارسال نظر در👇 https://www.jahannews.com/report/845518 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محل تحصن متحصنین باید جلوی بیت رهبری باشد تجربه ثابت کرده هرکجایی که تحصن کردید مطابق اصل 27 قانون اساسی کتک خوردیم مطمئن باشید صدای شما و ما به رهبر نمیرسه و همه‌چیز سانسور میشه و گزارش گل و بلبل می‌دهند همچنانکه سیاه‌نمایی کردن و گزارش خلاف موضوع دادن و گفتن کرونا اومد و مردم رو با انواع مسمومیت‌ها کشتن ما همه را به تفکر دعوت می‌کنیم 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
برادران و خواهران گرامی 🔹اگر قصد روشنگری سیاسی دارید 🔹اگر قصدیادگیری سواد رسانه ای را دارید 🔹اگر قصد شرکت در جهاد تبیین دارید 🔹اگر قصد مقابله با شایعات مجازی را دارید 🔹اگر از ایجاد شبهات مجازی رنج می برید 🔹اگر می‌خواهید از آخرین تحلیل های سیاسی مطلع شوید 🔹اگر می خواهید به عمّارهای امام خامنه ای بپیوندید 🔹اگر می‌خواهید در جریان آخرین تحولاتِ روزِ ایران و دنیا قرار بگیرید ♻️ به کانالهای زیر بپیوندید، اینجا دریچه ای برای افزایش سوادرسانه ای و بصیرت افزایی است👇 ۱-📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei ۲-🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و شناخت فتنه ها با جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi ۳-🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad ۴-🇮🇷 افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam 🚩 لطفا با ذکر صلوات لینک های بالا را 👆برای دوستانتان ارسال و آن ها را به این کانال ها دعوت بفرمائيد.
آهای بی غیرت شیطان صفت اینجا ایران است . سرزمین فرزندان حضرت زهرا.... اینجا دیگر قرار نیست ماجرای کوچه و سیلی و پهلوی شکسته تکرار بشود.... اربابان غربیتان را به عزایتان خواهیم نشاند..... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس: 🔹در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه نارنجستان قوام شیراز، ضارب شناسایی و به مقر انتظامی احضار شد. 🔹متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا به صورت ویژه منتشر شود برای اولین بار، پخش اعترافات سید حسن ابطحی از بزرگترین منحرفین مهدویت ، برسد به دست طرفداران او که همچنان از او حرف می زنند و تبلیغش را می کنند. لازم به توضیح است که ایشان پدر محمدعلی ابطحی مسول دفتر سیدمحمدخاتمی واز اصلاح طلبان لیبرال و آمریکا طلب میباشد. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jahadetabiinvasavaderesanehei ‏✅این جلسه حزب بعث در ۲۲ ژوئیه ۱۹۷۹ یکی از مخوف ترین صحنه های تاریخ معاصر خاورمیانه بود. ۶ روز بعد از قدرت گیری صدام در جلسه حزبی ، صدام با خونسردی پشت تریبون میاد و اسامی رفقای سابق حزبی که الان داغ خیانت بر پیشونی شون خورده رو می خونه ، تک تک از صندلی بلند ‏و به بیرون هدایت شده و تیرباران می شن. خونسردی عجیب صدام که آخر کار به طور نمادین اشکی هم به یاد رفقای سابق می ریزه که نشون بده چاره ای نداشته. و پرواز داس مرگ بر فراز سالن و بازماندگانی که از خوشحالی نجات خود در حال رقص و شادی‌ند. خاورمیانه جای عجیبی‌ست. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد