eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.8هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
آهای بی غیرت شیطان صفت اینجا ایران است . سرزمین فرزندان حضرت زهرا.... اینجا دیگر قرار نیست ماجرای کوچه و سیلی و پهلوی شکسته تکرار بشود.... اربابان غربیتان را به عزایتان خواهیم نشاند..... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس: 🔹در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه نارنجستان قوام شیراز، ضارب شناسایی و به مقر انتظامی احضار شد. 🔹متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا به صورت ویژه منتشر شود برای اولین بار، پخش اعترافات سید حسن ابطحی از بزرگترین منحرفین مهدویت ، برسد به دست طرفداران او که همچنان از او حرف می زنند و تبلیغش را می کنند. لازم به توضیح است که ایشان پدر محمدعلی ابطحی مسول دفتر سیدمحمدخاتمی واز اصلاح طلبان لیبرال و آمریکا طلب میباشد. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jahadetabiinvasavaderesanehei ‏✅این جلسه حزب بعث در ۲۲ ژوئیه ۱۹۷۹ یکی از مخوف ترین صحنه های تاریخ معاصر خاورمیانه بود. ۶ روز بعد از قدرت گیری صدام در جلسه حزبی ، صدام با خونسردی پشت تریبون میاد و اسامی رفقای سابق حزبی که الان داغ خیانت بر پیشونی شون خورده رو می خونه ، تک تک از صندلی بلند ‏و به بیرون هدایت شده و تیرباران می شن. خونسردی عجیب صدام که آخر کار به طور نمادین اشکی هم به یاد رفقای سابق می ریزه که نشون بده چاره ای نداشته. و پرواز داس مرگ بر فراز سالن و بازماندگانی که از خوشحالی نجات خود در حال رقص و شادی‌ند. خاورمیانه جای عجیبی‌ست. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
مقام معظم رهبري.فقيهي2.mp3
20.32M
✳️ نظرات ده تن از بزرگان در مورد آیت الله العظمی امام خامنه ای 2⃣ 1. آیت الله وحید خراسانی 2. آیت الله شبیری زنجانی 3. آیت الله آسید کاظم حائری 4. آیت الله مصباح 5. آیت الله شهید صدوقی به نقل از آقای راشد یزدی 6. آیت الله موسوی اردبیلی 7. آیت الله احمدی شاهرودی 8. آیت الله شهیدی 9. آیت الله حاج آقا حسن امامی اصفهان 10. آیت الله حسن زاده آملی ✅ استاد فقیهی توضیح می دهند 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با این انقلاب دارن چی کار می کنند حسین؟! 🚨سکانسی حاشیه برانگیز از فیلم جنجالی که بعد از ۴ سال توقیف مجوز اکران گرفت 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴_ مداحی از زبان شهید آرمان علی‌وردی😭 و شهید روح الله عجمیان😭 🔹به یاد همه اموات و شهدا صلوات 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 وای چه پول هایی 😱🙈🙉🙊 🔹 فریادشیران، پیشکسوت فوتبال: یکی از دلالانِ فوتبال در یک سال ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد داشته! 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔰 نماز میرزا جوادآقا تهرانی 🔹 مرحوم آیت الله میرزاجوادآقاتهرانی، جبهه زیاد تشریف می‌آوردند، شبی که برای سخنرانی به تیپ امام جواد (ع) آمده بودند؛ موقع نماز که شد، قبول نمی‌کردند امام جماعت باشند، خیلی اصرار کردیم که دلمان می‌خواهد یک نماز به امامت شما بخوانیم اما قبول نمی‌کردند. شهیدبرونسی عرض کرد: حاج آقا جلو بایستید، ایشان فرموند: اگر شما دستور دهید ، می روم، شهید برونسی گفت: من کوچک‌تر از آنم که دستور بدهم، از شما خواهش می‌کنم فرمودند: نه خواهش شما را نمی‌پذیرم. بچه‌ها به برونسی گفتند بگو دستور می‌دهم تا ما به آرزویمان برسیم، شهید برونسی به ناچار با خنده گفت: حاج آقا دستور می‌دهم شما بایستید جلو! میرزا جواد آقا فرمودند: چشم فرمانده عزیزم! نماز با سوز و حال عجیبی همراه با اشک خوانده شد بعد از نماز با چشمان اشک‌آلود خطاب به شهید برونسی فرمودند: مرا فراموش نکنی! جواد را فراموش نکنی! شهید برونسی ایشان را در آغوش گرفت و گفت: حاج آقا شما کجا و ما کجا؟ شما باید به فکر ما باشید و ما را فراموش نکنید! میرزا متواضعانه فرمودند: تعارفات را کنار بگذارید، فقط من این خواهش را دارم که جواد یادتان نرود؟! حتما مرا شفاعت کن. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 سخنگوی قوهٔ قضائیه: پرونده‌‌ٔ شرکت کروز ۶۰ جلد است 🔹 رای پروندهٔ شرکت عظام خودرو صادر شده و در مرحله ابلاغ است. اتهام ۸ کارمند گمرک در پروندهٔ این شرکت اخلال عمده در نظام اقتصادی بوده است. 🔹 در شرکت کروز ۱۳۵۰۰ کارگر مشغول به کار هستند. رسیدگی به پرونده نباید طوری باشد که فرآیند تولید و اشتغال دچار اختلال شود. پروندهٔ این شرکت ۶۰ جلد است. 🔻 شرکت قطعه‌سازی کروز در سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بیش از یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون دلار ارز دولتی دریافت کرد. شرکت کروز با یک شرکت صوری حدود ۲۷ درصد سهام ایران‌خودرو را می‌خرد. با عضویت شرکت کروز در هیئت‌مدیره‌‌ٔ ایران‌خودرو زمینهٔ فروش گران قطعات خودرو برای این شرکت فراهم می‌شود. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج حسین مظاهری حفظه الله تعالی...🥀 میفرمایندیکی از مداحان تعریف میکرد چای ریز مسجدمون فوت کرد ، سر مزارش رفتم گفتم یه عمر نوکری کردی برای ارباب بی کفن حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ...، بیا بهم بگو ارباب برات چه کرد ...! ایشان میگفت دو سه شب از فوتش گذشته بود خوابش رو دیدم گفتم مشت علی چه خبر؟ گفت الحمدلله جام خوبه ارباب این باغ و قصر رو بهم داده دیدم عجب جای قشنگی بهش دادن. گفتم بگو چی شد؟ چی دیدی ؟ گفت شب اول قبرم امام حسین علیه السلام آمد بالای سرم ، صدا زد آقا مشهدی علی خوش آمدی .. مشهدی علی توی کل عمرت ۱۲ هزار و ۴۲۷ تا برای ما چایی ریختی ... این عطیه و هدیه ما رو فعلا بگیر تا روز قیامت جبران کنیم ... میگفت دیدم مشت علی گریه کرد . گفتم دیگه چرا گریه میکنی ؟ گفت : اگه میدونستم ارباب این قدر دقیق حساب نوکری من رو داره برای هر نفر شخصا" هم چایی میریختم ، هم چایی میبردم ... عزیزانم : نوکری خود را دست کم نگیرید... چیزی در این دستگاه کم و زیاد نمیشود... و هر کاری ولو کوچک برای حضرت زهرا سلام الله علیه و ذریه مطهرش انجام دهیم (حتی کپی این متن کوتاه برای گروه ها و کانالها) چنان جبران میکنند که باورمان نمیشود...🏴🥀🏴🌹 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ سخنان یهودی دربارهٔ پول و اقتصاد جهانی 👈 در سخنرانی استاد رحیم‌پور ازغدی 📚 مقالات مرتبط: 📖 هژمونی بانک‌واره‌ها و آغاز دلار 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/12507 📖 ساعتی که حاکمیت دلار آغاز شد! 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/12841 📖 تاریخچهٔ ایجاد پترودلار (دلار بی‌پشتوانه) 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/13368 📖 جنگ ارزی و رویکرد آخر‌الزمانی یهود علیه جهان مستضعفان 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/7858 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عفاف زنانه و عزت مومنانه، دو بال عظمت زن ▶️ (۸۹/۲/۱): 🔹اینکه گفته می‌شود در ، خون بر شمشیر پیروز شد عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والّا خون در تمام شد. 🔸حادثه‌ی نظامی با شکست ظاهری نیروهای حق در عرصه‌ی عاشورا به پایان رسید؛ اما آن چیزی که موجب شد این شکست نظامىِ ظاهری، تبدیل به یک پیروزی قطعىِ دائمی شود، نقشی بود که (س) بر عهده گرفت! 🔹این حادثه نشان داد که در حاشیه‌ی تاریخ نیست؛ زن در متن حوادث مهم تاریخی قرار دارد. 🔸زینب (س) نشان داد که می‌توان حجب و عفاف زنانه را تبدیل کرد به عزت مجاهدانه، به یک جهاد بزرگ. 🔹خطبه‌ی فراموش نشدنی زینب کبری در بازار کوفه یک حرف زدن معمولی نیست، یک تحلیل عظیم از وضع جامعه‌ی اسلامی در آن دوره است؛ و را آسیب‌شناسی می‌کند، می‌گوید شماها نتوانستید در فتنه، حق را تشخیص بدهید؛ نتوانستید به وظیفه‌تان عمل کنید؛ نتیجه این شد که جگرگوشه‌ی پیغمبر سرش بر روی نیزه رفت. 🔸این جوهر زنانه‌ی مؤمن، اینجور خودش را در شرائط دشوار نشان می‌دهد. این زن است که الگوست؛ الگو برای همه‌ی مردان بزرگ عالم و زنان بزرگ عالم. 🔺عظمت زن بودن را در آمیختن حجب و حیا و عفاف زنانه با عزت مسلمانانه و مؤمنانه، درک کنید. # اللهم - عجل - لولیک - الفرج @IavaranGolnarges
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 🌺 بسته ۹۲ 💢 موضوع: آسیب هایی "ارتباط نامتعارف" نوجوانان با جنس مخالفتهیه و تنظیم : اتاق فکر اندیشکده [۱] 🌸 پست ۱."صدمه به فطرت، عفاف، اخلاق و معنویت نوجوانان"( از بسته ۹۲) 🧝🏻‍♀️🧑‍🎤👩‍🦰🤦‍♂️👰‍♀💁‍♀️ 🧑‍⚖️ 🙎🏻‍♀️ مقدمه آسیب های ناشی از ارتباط نامتعارف نوجوان با جنس مخالف، "در دو سطح حداقلی و حداکثری قابل طرح است. آسیب هایی را که معمولا روانشناسان، ناشی از ارتباط نوجوان با جنس مخالف می دانند، از نوع آسیب های حداقلی است، اما آسیبی که به فطرت، عفاف، اخلاق و معنویت نوجوان، به سبب این ارتباط وارد می شود، "آسیب حداکثری" است و چندان قابل فهم تفسیر برای روانشناسان نیست. در بسته های قبل، به برخی علل و عوامل ارتباط ناپسند نوجوان با جنس مخالف اشاره شد؛ در پست نخست این بسته، به آسیب های حداکثری این امر اشاره می گردد، و در ادامه این بسته و بسته های آینده به *آسیب های حداقلی ناشی از ارتباط نامتعارف نوجوانان با جنس مخالفپرداخته می شود. در پست اول این بسته، صرفا به کلیات آسیب‌ حداکثری این اقدام ناپسند اشاره می شود و ادامه آن به بحث "تربیت دینی نوجوانان" موکول می شود. 👰‍♀💁‍♀️🧑‍⚖️🙎🏻‍♀️🫂🙆👩‍🎤🦸‍♂️ ✅ نوجوان، علی رغم داشتن شیطنت، نافرمانی و پرخاشگری که اقتضای دوران نوجوانی است، هنور از پاکی فطری و معصومیت دوران کودکی، برخوردار است، اما وقتی که در موقعیت ارتباط نامتعارف با جنس مخالف قرار گیرد، دچار صدمه ای می شود که او را در مسیری لعزنده، شیب دار و نامتناهی قرار می دهد. ❎ از منظر خداوند تبارک و تعالی، که خالق عالم هستی است، انسان از جنس خود خداست و مبدا "از اویی" و سرانجام "بسوی اویی" دارد. خدا همه انبیاء، اوصیا و تعالیم مربوطه را فرستاده تا این ماهیت "از اویی" و "بسوی اویی" انسان، که از جنینی، نوزادی و کودکی آغاز می شود و در نوجوانی شکل می گیرد و قِوام می یابد و در جوانی و میانسالی تداوم می یابد، دچار خلل نشود. ❎ خمیر مایه ی این سیر، "پاکی، عفاف، حیا و حفظ همان عصمت آغازین است که در کودکی بوده و در نوجوانی باید قوت بگیرد و در جوانی و میانسالی ادامه یابد." ❌حال اگر پاکی، معصومیت، عفاف، اخلاق و معنویت نوجوان، به هر دلیلی بخصوص در مواجه با جنس مخالف دچار صدمه گردد، خود آن نوجوان اولین کسی است که در همان آغاز، احساس شرم و گناه می کند. ❎ خدا در کتب آسمانی و به ویژه در قرآن کریم، ماجرای عصمت حضرت مریم، حجب و حیای دختران شعیب ع و رفتار حضرت موسی ع با دختران شعیب، عفت ورزی حضرت یوسف ع و... به مبانی این امر مهم پرداخته است. اگر در سیره ی معصومین، مثلا اکراه شدید حضرت زهرا س در مواجه با نامحرمان را می بینیم و غیرت امام علی ع مبنی بر اینکه نمی خواست نامحرمان از سایه زینب س، حجم اندام او را حدس بزنند، حاکی از جایگاه عفاف و غیرت در دستگاه الهی است. ❎ متقابلا توصیه به امر ازدواج، پاداش کسانی که در این امر کمک کنند، اهمیت به مسئله تربیت فرزند و ... حکایت از آن دارد که نگاه خدا به عفت، پاکدامنی و طهارت نفس، سلامت نطفه، رحم و نسل، نگاه ویژه و حداکثری است که داری جوانب متعدد می باشد و بحث از آن، فرصت خاص می طلبد. ان شاءالله در بحث تربیت دینی کودکان و نوجوانان به این مهم پرداخته می شود. ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «خانواده، تربیت و اصلاح سبک زندگی» 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️دفاع این چنینی از ولایت فقیه در امریکا قطعا هزینه دارد. شیخ اسامه از شهادت هراسی ندارد. برایش دعا کنید. 🌹ترجمه در یک‌ جمله - می گوید : حسین زمان امام خامنه‌ای‌ ست و... •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | مستند «برنامه شیطان» 🎯 قسمت بیست‌ونهم: قانون‌گذاری 🌐 سازمان ملل و قوانین شیطانی! 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
♦️کاخی که با ‎کنکور ساخته شد!؟ 📣جزئیات تکان‌دهنده از موسسه گاج که نمونه‌‌ای از کج‌راهه آموزش پیشا‌دانشگاه در ایران است 🔹کج‌سلیقگی در بیان علت تعطیلی ‎ به جای اینکه حواس‌ها را متوجه اتهاماتی کند که حول ابوالفضل جوکار و موسسات و شرکت‌ها و فعالیت‌های متعدد اقتصادی پر ایرادش وجود دارد، از او برای بخشی از مردم قهرمان ساخت! 🔹جزئیات تکان‌دهنده از موسسه گاج که نمونه‌‌ای از کج‌راهه آموزش پیشا‌دانشگاه در ایران است. سراغ شبهات و اتهامات پیرامون ‎ مدیر کمتر شناخته شده گاج رفتیم تا او را بهتر بشناسید. 🔹ماجرای ملک میدان انقلاب؛ سه دانگ این ملک در اختیار یکی از نهادهای حاکمیتی است و شبهاتی پیرامون نقل و انتقالات متعدد آن به نهادهای مختلف از جمله موسسه مالی مولی‌الموحدین و...، تغییر کاربری آن، شبهه در قیمت‌گذاری، دریافت عجیب مفاصا حساب مسکونی برای ملک تجاری-اداری و... . ملکی که عوارض شهرداری آن حدود 10میلیارد تومان بوده، حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان معامله شده است. ‏🔹ماجرای تهاتر 450 میلیاردی ملک 9 میلیاردی خیابان انقلاب؛ ساختمانی در نزدیکی دانشگاه تهران به قیمت 4-3 میلیارد تومان خریداری می‌شود و بعدتر طی تهاتری با سازمان (ص.س) به قیمت 450 میلیارد تومان منتقل می‌شود. بازرسی‌ها هم به‌صورت عجیبی متوقف می‌شود. ‏🔹ماجرای ملک جردن-اسفندیار؛ شبهات متعدد و اتهاماتی پیرامون تبانی با (م.ح) و شبهه جعل یک مبایعه‌نامه برای فرار از پرداخت مالیات و ارائه آن به دارایی. ‏🔹پنت‌هاوس دیباجی؛ یکی از موارد عجیب در معاملات جوکار دریافت تسهیلات و شبهه تطمیع کارشناسان در کارشناسی قیمت اموال و املاک است. درمورد دیباجی تنها با ارائه کپی سند و بدون وجود اصل سند، تسهیلاتی از بانک دریافت شده است. 🔹از شبهات مالیاتی تا ایجاد شرکت‌های صوری ایجاد شرکت‌ها و موسسات و برندهای متعدد جهت دریافت تسهیلات و مساعدت‌ها یکی از اتهاماتی است که متوجه جوکار و مجموعه‌های تحت مدیریتش بوده است. انتشارات بین‌المللی گاج، انتشارات کلاغ سپید، جواهر زمستان، آرتمیس ویستا، گروه صنعتی وین و..برخی ‏از مجموعه‌ها، موسسات، شرکت‌ها و...است که تحت مالکیت و مدیریت ابوالفضل جوکار بوده است. 🔹ملک خیام و ماجرای کارشناسی‌های عجیب یکی‌دیگر از اتهاماتی که به ابوالفضل جوکار وارد است و بر معاملات او سایه انداخته کارشناسی‌های عجیب و غریب املاکی است که تحت مالکیت او بوده است.یکی از اینها ملک خیام است که با اعداد عجیب و غریب به بانک (س) واگذار شده است و بعد از گذشت مدت‌ها از این اتفاق همچنان این ملک مشکلات جدی با شهرداری دارد و صاحبان سرقفلی‌ها و تجاری‌ها،در گیرو دار مشکلات قضایی هستند. 🔹تهاتر با صندوق بازنشستگی سازمان (ص.س) و باز هم کارشناسی‌های عجیب؛ زمین ورامین، چاپخانه خوانسار، ملک خیابان انقلاب، زمین آبعلی و..مواردی هستند که با نقش‌آفرینی (ح.م) از مدیران سابق سازمان (ص.س) و آقای (ن)بین جوکار و آن سازمان با قیمت‌های عجیب و غریب و غیرواقعی تهاتر شده است و ناظربه اسناد و اطلاعات موجود عایدی‌های عجیبی را هم برای دست‌اندرکاران این تهاتر به همراه داشته است. 🔹قصه پرغصه واگذاری‎ جوکار به‌منظور راه‌اندازی چرخ این مجموعه قدیمی و ایجاد اشتغال در یک فرآیند غیرشفاف برنده مزایده واگذاری کفش وین می‌شود و با مبلغی ناچیز مالک این مجموعه می‌گردد. بعد از این مسیر انحطاط کفش وین تندتر طی می‌شود. 🔹 ستاره قم و الباقی مارال‌ها؛ طبق اطلاعات موجود تمام مجموعه‌های بین‌راهی مارال که تحت مالکیت ابوالفضل جوکار هستند شبهاتی دارند اما مارال ستاره قم از بقیه پر‌شبهه و ایرادتر است. از استفاده از رنگ‌های تقلبی در غذاهای طبخ‌شده در رستوران‌های این مجموعه گرفته تا اجاره غرفه‌ها با مبالغ هنگفت و استفاده از دستگاه‌های پوز به نام افرادی غیر از مالکان آن مجموعه و مغازه‌ها برای فرار از مالیاتی که ناظر به درآمد بالای این مجموعه‌ها عدد قابل‌توجهی می‌شود. 🔹گاج فقط گاج نبود نشر کادر، نشر ‎، نشر به همین سادگی، نشر تاج نشر ‎، نشر زنبور، نشر دنیای ریاضی، نشر خانه آموزش، نشر ویستا ویژن قلم و.. بخشی از نشرها و اسامی‌ای است که برای دریافت تسهیلات و مساعدات اعم از کاغذ یا ایجاد جو رقابتی و... توسط جوکار ایجاد و سبب ایجاد برخی اتهامات در حوزه‌های مختلف علیه او شد. 🔹پرونده‌سازی برای مطلعان؛ یکی دیگر از اتهاماتی که متوجه ناشر خارج از وطن یعنی ابوالفضل جوکار است، همکاری و تطمیع افرادی از جمله (ا.ر) جهت پرونده‌سازی علیه افرادی است که به برخی اقدامات و اطلاعات جوکار پی برده بودند و پا پیچ او می‌شدند. این رویه توسط برخی نهادها بررسی هم شده و عده‌ای هم که اجیر‌شده او بوده‌اند به این مسائل اقرار کرده‌اند./روزنامه فرهیختگان 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei
رزومه مختصری از استاد امیرعلی حیدرِ امیری (افسرارشد جنگ نرم) 🔴مدیر اولین مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای 🇮🇷تئوریسین‌ و تحلیل گر سیاسی 🎤سخنران کشوری و خارج از کشور 🖋️نویسنده کتاب های: 🔰بیداری اسلامی 🔰جنگ نرم 🔰صهیونیسم و رسانه 🔰اصول و فنون سخنرانی 🔰 زمین شناسی پزشکی 🔰چندین مقاله و اثر مکتوب، تصویری و صوتی 💯کانالهای منتشر کننده آثار استاد امیری در فضای مجازی در سراسر کشور: 👈ایتا: -مجموعه گروههای۳۱۳ گانه دانش پژوهان 👈-حلقه های متعدد جهاد تبیین و سواد رسانه ای با محوریتهای مختلف در ایتا ❇️ کانال های رسمی تحت نظر تیم رسانه ای استاد امیری👇👇 📖موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🇮🇷قرارگاه رفع شبهات و شناخت فتنه ها با جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad 🇮🇷 کانال افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam 🌐اخبار محور مقاومت @mehvarmo 👈واتساپ: بیش از چندین‌ مجموعه و گروه، از جمله مجموعه ۳۱۳ گانه دانش پژوهان 👈اینستاگرام: دارای بیش از ۵۰ پیج و فن پیج 👈 در روبیکا، روبینو، و سروش دارای ده ها گروه و کانال 👈تلگرام: - افسرارشد جنگ نرم @aajniran -الصامدون @alsamedoun -راز زندگی @razezendgi -کانال رسمی استاد امیری @basiratamiri 👈آپارات: بارگزاری بیش از۱۰۰۰سخنرانی در سایت آپارات 🇮🇷نام امیرعلی حیدر امیری را درگوگل سرچ کنید
🚨آسیبهای کم شدن جمعیت جوان بهزاد خلیلی پژوهشگر حوزه خانواده: ⭕️ وقتی مرد ایرانی که مسئول تامین خانواده است به سمت و بی‌فرزندی برود، در وهله اول یک سری آسیبها به تک فرزند خواهد رسید. ⬅️ تک فرزندها عموما مهارت کافی برای ارتباط‌ گیری را ندارند، ⬅️ قدرت تصمیم‌گیری پایینی دارند، ⬅️ انسان‌های متوقعی هستند ⬅️ و آسیبهای روانی خاص ناشی از تک فرزندی و تنهایی را تجربه می‌کنند. ⭕️ دومین موضوع هم آسیبی است که خود والدین می‌بینند. دلبستگی بیش از حد به تک فرزند خود و افسردگی و تنهایی بعد از مستقل شدن فرزند باعث خواهد شد که شرایط سختی را در زندگی تجربه کنند. ⭕️ از طرف دیگر جامعه هم از این فرآیند آسیب خواهد دید. در حال حاضر ما جمعیت جوانی داریم. جمعیت ما اکثرا و عموما در سن کار هستند و می‌توانند با فعالیت و خدمات‌دهی در جامعه مفید و موثر باشند. منتها اگر این روند فرزندآوری ادامه پیدا کند، جمعیت مردان بالای 60سال ما در 30 سال اینده، سه برابر خواهد شد. یعنی تا سال 1429 ما سه برابر وضعیت کنونی خود جمعیت سالمند بالای 60سال خواهیم داشت. به این ترتیب از سهم مردان 20تا 29 سال و 30تا 39سال نیز به شدت کم خواهد شد. و در ادامه از هر 10مرد ایرانی، سه مرد بالای 60سال سن خواهد داشت. آماری که اصلا مطلوب نیست. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
💠 از فتنه دوربین تا فتنه تصویربرداری؛ تحقیر پلیس مملکت 🔻در لایحه قبلی عفاف و حجاب، می خواستند با دوربین های محدود و ثابت، کشف حجاب کنندگان را شناسایی کنند و پلیس را در حد مترسک جلوه داده بودند. 🔻متأسفانه در لایحه اخیر، باز هم دست پلیس برای اقدامات علیه هنجارشکنان بسته شده است و فقط در مواردی خاص مثل برهنگی یا نیمه برهنگی اجازه اقدامات میدانی داده شده است. حال اینکه اکثریت قریب به اتفاق ناهنجاری ها مربوط به کشف حجاب و بدپوششی است. ◀️ با این حال، در این موارد که اکثریت قریب به اتفاق است، پلیس را مسئول تصویربرداری و جمع آوری مستندات کرده ایم. این یعنی اینکه اگر هنجارشکنان جلوی مأمورین رژه بروند، باز هم مأمور پلیس حق برخورد با آنها را ندارد و باید از او عکس و فیلم بگیرد !!! واقعاً پلیس را چه فرض کرده ایم که تا این اندازه او را تحقیر و به اقتدارش ضربه می زنیم⁉️ ♻️جرم کشف حجاب جزو جرائم است. در جرایم مشهود، ورود و رویت پلیس به تنهایی کافی است و جرم باید با ورود پلیس، خاتمه یابد. ⚠️معلق کردن به تصویربرداری مثل این است که پلیس در حال مشاهده دزدی باشد که در حال سرقت است و آنگاه انتظار ما از پلیس به جای جلوگیری از سرقت و جرم، تهیه مستند تصویری از مجرم باشد❗️ پلیس باید این امکان و قدرت را داشته باشد که همان جا جلوی دزد بایستد و یا هر طوری که صلاح می داند عمل کند. نباید دست پلیس را ببندیم. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خودتان وضعیت فرزندآوری و میزان حمایت و سیاستگذاری صحیح در این راستا را بین ایران و این کشور غربی مقایسه کنید! ♻️خبرنگار ‏از زن۴۴ساله آمریکایی که در ۲۲سالگی ‎ازدواج کرده و حالا پس از گذشت ۲۲سال،۱۸فرزند داره، می‌پرسه: بازم بچه دار میشی؟! این مادر آمریکایی جواب میده: من و شوهرم خیلی وقت پیش تصمیم گرفتیم اجازه بدیم خدا برای ما تصمیم بگیره! این مادر با اینکه از اوج جوانی تا الآن در سن میان‌سالی، هر سال باردار بوده، هیچ‌گونه آسیب جسمی و روحی ندیده، همه زایمان‌های او، زایمان طبیعی و بدون هیچ دارویی بوده! ۱۴ تا از زایمان‌های این مادر آمریکایی در منزل و با حضور یک قابله خانگی انجام شده! یعنی همان چیزهایی که در طول این سال‌ها، وزارت بهداشت ایران به پیروی از سازمان بهداشت جهانی طوری تبلیغ کرد و به خوردِ زنان ما داد که باورشان شود برای زن ضرر دارند! در حالیکه استفاده از ماما و قابله در منزل در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اکثر کشورهای اروپایی مجازه، در ایران‌ استفاده از قابله‌های خانگی، جرم محسوب می‌شه و پیگرد قضایی داره! چند ماه پیش تعدادی از قابله‌های خانگی در کشورمان به جرم انجام زایمان برای زنان باردار در منزل، دستگیر شدند! این امر یعنی با وجودی که ایران یک کشور اسلامی است اما تمام پروتکلهای درمانی و بهداشتی کشورمان برگرفته از دستورات سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی است! در انتشار این مطالب کوشا باشید 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ بحث روسری است یا برهنگی؟! 🤔 شما به دنبال آزادی پوشش سر هستید یا آزادی همه چیز؟! جواب واضح است. مگر برای تویی که خودت را به خواب زده‌ای‼️ 🎙 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
💠 دوربین خدا🎥 🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 امام جواد (علیه‌السلام): بدان که از دیده‌ی خدا پنهان نیستی؛ پس بنگر که چگونه‌ای!📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️‍🔥 سی سال در فراق پدر گریه کرد و گفت: «بازار شام جای عزیزان ما نبود...» 🏴 وارث نهضت عاشورا (علیه‌السلام) 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکور هیئت‌ها حرف می‌زنند.🗣 🗓 چند سالی می‌شود که هیئت‌های شاخص، فقط به سخنرانی و مداحی توجه ندارند و از همه‌ ظرفیت‌های مراسم برای انتقال پیام استفاده می‌کنند. 🔻 در گذشته دکور تنها نقش زیبایی داشت اما حالا از آن برای انتقال پیام هم استفاده می‌کنند. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.