eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.7هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸:« دختر بچه فلسطینی با کاپشن صورتی» 🌧❄️ تو سرمای بیرون وایساده ازش می‌پرسن تو این سرما چرا بیرونی؟ 😔 جوابشو ببینید.... . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌هریس: آمریکا در دفاع از اسرائیل نخواهد جنگید. نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: 🔹به باور من، نیروهای آمریکایی در دفاع از اسرائیل نخواهند جنگید و وارد منطقه نخواهند شد. 🔹تهدیدات ایران علیه آمریکا، منافع آمریکا و متحدان ما در منطقه باید جدی گرفته شود. 🔹تعهد من به قابلیت اسرائیل برای دفاع از خود دربرابر ایران تغییرناپذیر است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌ناو هواپیمابر ترومن در نزدیکی تنگه جبل الطارق ناوگروه هواپیمابر ترومن CVN75 که در تاریخ ۲ مهر از نورفولک خارج شد در ساعات گذشته در نزدیکی جزایر آزور پرتغال در حال حرکت بوده است، ناوگروه هواپیمابر ترومن CVN75 در روزهای آینده(۲ الی ۳ روز ) به تنگه جبل الطارق خواهد رسید. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌هشدار سخنگوی وزارت خارجه نسبت به رویکرد گروه ۷ ‌سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر گروه ۷ علیه ایران تاکید کرد: این گروه باید از اهرم‌های خود جهت پایان دادن فوری به نسل کشی فلسطینیان و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه و دیگر کشورهای منطقه استفاده کند . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌بمباران دفتر روابط رسانه‌ای حزب الله در بیروت 🔹ارتش رژیم صهیونیستی دفتر روابط رسانه‌ای حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد. 🔹شبکه المنار اعلام کرد که محمد عفیف مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله پس از این حمله گفته که در سلامت کامل است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 رژیم صهیونیستی با استفاده از ابرهای جعلی دیجیتالی، تصاویر ماهواره ای پایگاه هوایی نواتیم که شب گذشته مورد اصابت ده ها موشک بالستیک ایرانی قرار گرفت را سانسور کرد. طوفان_الاقصی فلسطین . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌سانسور مضحکانه تصاویر ماهواره ای پایگاه های هدف قرار گرفته توسط سپاه پاسداران با پوشش ابرهای جعلی توسط رژیم صهیونیستی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌فرار صهیونیستها و جا گذاشتن تانک های جنگی✌️✌️ @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌تصاویری از شهید ذوالفقار الحناوی، فرمانده سابق حزب الله و فرمانده شبه نظامیان چند ملیتی تیپ الحسین مقاومت سوریه، دو روز پیش در حومه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی شد؛ شهادت ایشان امروز تایید شد . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شهید ذوالفقار حناوی فرمانده تیپ امام حسین علیه السلام در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی جنجالی نتانیابو خطاب به اونایی که میگن عملیات دیشب اصــــلا درد نداشت!. 😂😂 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نصرالله زنده است! جملات شنیده نشده از سید حسن نصرالله ما داغدار هستیم . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌سامانه‌های پدافندی اسرائیل اسرائیل از مجموعه‌ای از سامانه‌های پدافندی برای مقابله با موشک‌های بالستیک و یا موشک‌های کروز و راکت‌هایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند بهره می‌گیرد. در این رابطه، سامانه گنبد آهنینن توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. با این حل سامانه گنبدآهنین قادر به مقابله با موشک‌های بالستیک نیست. در کنار گنبد آهنین، اسرائیل از سامانه موشکی فلاخن داوود بهره می‌گیرد که به مقابله با موشک‌های میان برد می‌پردازد. این سامانه پدافندی محصول شرکت تسلیحاتی رافائلِ اسرائیل و البته شرکت آمریکایی ریتون است. این سامانه پدافندی قادر به رهگیری موشک‌ها از فاصله ۱۸۶ مایلی است. در کنار فلاخن داوود، اسرائیل از سامانه پدافندی آرو ۲ و ۳ نیز بهره می‌برد. هر دو سامانه مذکور توسط آمریکا ساخته شده اند. سامانه ارو از کلاهک تکه تکه شده استفاده می‌کند تا موشک‌های بالستیک را در زمان شیرجه زدن به سمت هدف، منهدم کند. سامانه آرو ۲ به مثابه سامانه به روز شده پاتریوت نیز مورد اشاره قرار می‌گیرد. سامانه آرو ۳ نیز به نحوی طراحی شده تا موشک‌ها را قبل از ورود به جو هدف قرار دهد. در حمله موشکی اخیر ایران به اسرائیل، ارتش آمریکا اعلام کرده که ۱۲ ضدموشک را به سمت موشک‌های ایرانی شلیک کرده است. البته که دولت اردن نیز از مداخله در عملیات رهگیری موشک‌های ایرانی خبر داده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بعداز ۳۶ سال فیلم حضور مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری ایشان در سفر به کره شمالی که لرزه به اندام خیلی ها انداخته است . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
29.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 😅 «تقدیم به مردم شریف کشور و محافظان امنیت که الحق دل همه رو شاد کردند بالاخص مردم مظلوم غزه» . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی جالب👌👌 کاربران یمنی در مورد حکام عرب، ویدیویی ساختن، یکی داره حضور غیابشون میکنه هٰوُلٰا کِلابُ الإسراییل لَعنةُ الله همگی سگهای اسراییل لعنت الله هستید 😂😂😂😂😂 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌گام بعدی در زنجیره اوج گیری زد و خورد‌ها بین ایران و اسرائیل چیست؟ علیرضا مجیدی، تحلیلگر حوزه خاورمیانه، درباره بازدارندگی پاسخ موشکی ایران گفت: اگر به زمان خود پاسخ مناسب را به دشمن ندهیم، بعداً نهایتاً مجبور به پاسخ می‌شویم، اما با هزینه بیشتر و آورده کمتر پاسخ می‌دهیم.‌ای کاش این پاسخ را بعد از شهادت اسماعیل هنیه داده بودیم و این هزینه‌ها را نمی‌دادیم. پاسخ شب گذشته البته مؤثر بود. پاسخ ضعیف، باعث قدرت طلبی بیشتر دشمن می‌شود. پاسخ ما پاسخ خوب و اثربخشی بود. بازدارندگی می‌گوید شما باید محاسبات نظامی دشمن یا افکار عمومی آن را تغییر دهد. شب گذشته در اسراییل ترس و وحشت ایجاد شد و نشانه‌های آن بالای صد مورد بود. ایجاد وحشت در اسراییل یک نشانه خیلی خوب بود که ما پاسخ مؤثری داده‌ایم، اما قرار نیست ما جواب ۱۰ از ۱۰ را در قدم اول بدهیم. با پیش‌بینی پاسخ اسراییل، ما هم گام به گام پاسخ‌ها را شدید می‌کنیم. ادامه مطلب .....👇👇 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
تکمیلی/ علیرضا مجیدی، تحلیلگر حوزه خاورمیانه:ما نشان دادیم که در هر مرحله سخت‌تر جواب می‌دهیم. موشک‌های شب گذشته به آسانی به اسراییل رسیدند و فقط کافیست شدت انفجار آن‌ها را بیشتر کنیم. پاسخ‌های ایران فقط موشکی نیست، اما وابسته به رفتار رقیب دارد. وی در رابطه با احتمال پاسخ متقابل اسراییل بیان کرد: اسراییل قاعدتاً جواب می‌دهد؛ تضاد ایران و اسراییل به صورت گام به گام پیش می‌رود. ما جواب می‌دهیم، بعد اسراییل جواب می‌دهد. آخر ماجرا باید به سمت ایجاد موازنه‌ای پیش برود که انرژی دو طرف نابود نشود و بتوانیم زندگی کنیم. در کوتاه مدت نه او می‌تواند ما را نابود کند و نه ما می‌توانیم او را نابود کنیم. در کوتاه مدت باید سطح تنش بین ایران و اسراییل کنترل شده باشد و از آن فراتر نشود وگرنه کل انرژی طرفین از بین می‌رود. نتانیاهو نمی‌خواست سطح تنش را کنترل کند، باید بتوانیم این آدم را در یک نقطه مهار کرد. اگر نتانیاهو مهار شد، ما هم سطح پاسخ‌ها را بالا نمی‌بریم. این کارشناس حوزه خاورمیانه درباره قابلیت مهارشدن اسراییل اظهار داشت: باید ببینیم این مسأله قابل مهار است یا خیر؛ از نظر تئوریک باید این مسأله را بررسی کنیم. باید ببینیم اقدام بعدی نسبت به اقدام اول چقدر شدید‌تر شده است. اقدام سوم نسبت به دوم هم باید بررسی شود. وعده صادق ۲ را اگر با وعده صادق ۱ مقایسه کنیم، وعده صادق ۲ شدت و دقت بیشتری داشت. اقدام بعدی اسراییل نسبت به اقدامات قبلی هم باید سنجیده شود. سری قبل سیدحسن نصرالله را زدند و... تصور من این است که بعد از سه بار رفت و برگشت به یک نقطه تعادل خوبی می‌رسیم. وی در رابطه با احتمال پاسخ اسراییل اظهار داشت: ممکن است اسراییل نیروگاه و زیرساخت هم بزند و از این جلوتر هم بیاید، اما اگر سه نیروگاه را هم بزند، بهتر از آن روندی است که دانه دانه جلو می‌آمد و قابل کنترل نبود. در این فاصله جیش العدل هم فعال شده است. بعد از ترور سردار زاهدی، این گروه به چابهار حمله کرد. جیش العدل فقط یک عملیات انجام می‌داد و سریع فرار می‌کرد، این دفعه ۱۲ ساعت درگیر شده بود و در چابهار به ۶ نقطه حمله کرد. این دفعه دیگر هدفشان یک پاسگاه نبود و به مقر فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه حمله کردند. وعده صادق که انجام شد، جیش العدل هم دور شد. بعد از ترور هنیه، طی ۲۴ ساعت، هنیه را در تهران و بیروت و عراق را زدند و در پاکستان هم شیعه کشی راه انداختند. این همزمانی‌ها اتفاقی نیست؛ هدفشان این بود که تروریسم منطقه‌ای را هم می‌توانیم فعال کنیم. وقتی ایران پاسخ داد تمام این فعالیت‌ها قطع شد. بالاترین خط قرمز خارجی ما سیدحسن نصرالله بود، بعد از آن تمام خط قرمز‌ها در داخل بود، لذا این روند نشان می‌داد که بعد از سیدحسن سراغ داخل می‌آمدند. عملیات شب گذشته باعث شد جلو این روند گرفته شود. البته قطعاً اسراییل داخل ایران را می‌زند، اما اینکه کجا را می‌زند را باید ببینیم. زدن سایت هسته‌ای و نیروگاه یک سری ماجرا دارد، کم هزینه‌ترین نقطه برای اسراییل، پایگاه نظامی است. مجیدی درباره احتمال پادرمیانی قدرت‌های جهانی گفت: قطعاً و یقیناً آخر کار وساطتی صورت می‌گیرد و کار تمام می‌شود. اسراییل نمی‌خواهد لبنان را بلندمدت نگه دارد. اسراییل در تاریخ خودش، جز در زمان فشار، برای عبور از بحران هیچوقت به وساطت تن نداده است. اسراییل دولتی است که فشار بین‌المللی برایش مهم نیست مگر اینکه با مسائل داخلی‌اش همراه شود. اسراییل ۷۶ سال است که در آن نقطه شکل گرفته و در این سال‌ها بدون فشار، تن به وساطت نداده است. عملیات‌های ایران سعی دارد بحران‌ها را به داخل اسراییل ببرد تا در نهایت مذاکره شود. اگر اسراییل زودتر بنا را بر کاهش تنش بگذارد، خود به خود مسأله حل می‌شود. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
💠 فردا نمازجمعه نیست، معرکه‌ی صفین است و جهادتبیین عمار‼️ یاد نمازجمعه‌ی بعد از ترور حاج‌قاسم افتادم و اینک بعد از ترور رهبر حزب‌الله، دوباره امام‌‌المسلمین شخصا به میدان می‌آیند. با اینکه تهدید به ترور شده‌اند!!! سال۹۸خط سازش، در صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها عملیات عین‌الاسد را "انتقام سخت" جلوه میداد. فرمانده، خود به محراب نمازجمعه آمد و باطل‌‌السحر اصحاب جام‌زهر شد و فرمود: دیشب یک سیلی به دشمن زده شد،اما انتقام گرفته نشد. این روزهانیز همان جریان تلاش دارد که عملیات اخیر را خونخواهی همه‌ی شهدای مقاومت بویژه اسماعیل هنیه و حتی سیدحسن نصرالله،جلوه بدهد. دلسوزان واقعی انقلاب و مقاومت، فریاد زدندکه هرگز انتقام و خونخواهی انجام نشد ونباید به این عملیات بسنده کرد و به دشمن امان داد؛ متأسفانه این منتقدین مشفق، آماج حملات خط سازش و بی‌بصیرت‌ها وافراد مغرض یا جاهل قرارگرفتند که چرا شما به سرداران سپاه،اعتماد ندارید و تضعیف نظام میکنید؟! فردا باید دید فصل‌الخطاب جامعه، چه میفرماید؟ اگر چه دیروز دردیدار نخبگان،زبان بدن آقا و چندجمله‌ی کوتاه او، حق را بر همگان آشکار نمود. آقا به رغم صداوسیما و جو عمومی جامعه که با هدایت جریان مشکوک،غرق در شادی و پایکوبی بود، بدون دستمریزاد گفتن به نظامی ها و بدون اشاره‌ای حتی کوچک به عملیات اخیر فرمود: "ما دراین روزها عزاداریم؛به خصوص بنده به جد عزادار هستم، حادثه‌ی کوچکی نیست، فقدان آقای سیدحسن نصرالله حادثه‌ی کمی نیست و جدا ما عزادار هستیم @jahadetabiinvasavaderesanehei ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📸 اولی نقشه راه کربلاست... دومی هم نقشه راه قدس... به همین سادگی.... ساده‌زیستی رسم فرماندهان ماست، حتی در اتاق جنگ. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
📌تصاویر دیدار عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی ⏫⏫⏫ . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
📌 عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی/ یادداشت اختصاصی رهبری به مجروحان و رزمندگان مقاومت فرزندان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به نمایندگی از جانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیّت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ی درمان به ایران اعزام شده‌اند، از سنین مختلف بوده و حتّی در میان آن‌ها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند. مجروحان جنایتهای باند ترور رژیم صهیونی، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، به‌گرمی و در فضایی صمیمی و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی استقبال کردند. فرزندان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد از مسئولان مربوطه، در دیدار و عیادت از این مجروحان، سلام و درود رهبر معظّم انقلاب اسلامی را به آن‌ها رساندند. تأکید بر ادامه‌ی مسیری که سیّدحسن نصرالله، دبیرکلّ شهید حزب‌الله، در مبارزه با رژیم صهیونی آغاز کرده است، تشکّر از مردم ایران به دلیل حمایت از مقاومت ضدّصهیونی در منطقه و همچنین تشکّر از تلاش پزشکان و پرستاران ایرانی، مهم‌ترین بخش‌ صحبت‌های مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود. این رزمندگان و همراهانشان، با وجود مجروحیّت جسمی و درحالی‌که از نظر روحی و معنوی در شرایط خوب و آمادگی بالایی قرار داشتند، از فرزندان رهبر انقلاب درخواست کردند که ضمن رساندن سلام رزمندگان به ایشان و دعا برای پیروزی و نصرت جبهه‌ی مقاومت، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطمینان قلبی دهند که مبارزه‌ی مقدّس علیه رژیم صهیونی با همه‌ی این اتّفاقات تلخ و حتّی شهادت سیّدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقّف نخواهد شد. آن‌ها تأکید داشتند هرچند با شهادت سیّدحسن نصرالله، شخصیت عزیزی را از دست داده‌اند، امّا سایه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی لبنان همچنان برقرار است و مبارزه تحت راهبری و هدایت ایشان ادامه خواهد یافت. این عیادت‌ها در فضایی صمیمی و معنوی صورت گرفت، تا جایی که بعضی همراهان نیز تحت تأثیر روحیّه‌ی حماسی و ایمانی رزمندگان لبنانی و همراهان ایشان قرار گرفتند و متأثّر شدند. فرزندان رهبر انقلاب نیز با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه‌ی مقدّس آن‌ها با رژیم صهیونیستی نه‌فقط مایه‌ی افتخار ایرانیان بلکه مایه‌ی فخر همه‌ی مسلمانان جهان است، حمایت و پشتیبانی از این مبارزه و رزمندگان را وظیفه‌ی همه‌ی مسلمانان دانستند و از جهاد فی‌سبیل‌الله آن‌ها تقدیر و برایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند تا بعد از طیّ دوره‌ی درمان، به کشور خود بازگردند. در جریان این عیادت، از طرف رهبر معظّم انقلاب اسلامی هدایای معنوی ازجمله قرآن کریم و یادداشت اختصاصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا شد. متن یادداشت رهبر انقلاب خطاب به رزمندگان مجروح مقاومت به شرح زیر است: «بسم الله الرّحمن الرّحیم عزیزان من! از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید. صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست. شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۹ مهر ۱۴۰۳» تصاویر دیدار در پست قبلی...↩️ . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 پرنده ای که مهم ترین سلاح حزب الله و ایران در جنگ با اسرائیل است. تسلیحات «ارزان و قدرتمند» حزب الله، به خصوص پهپادهایش، شکاف‌های پدافند هوایی پیشرفته اسرائیل را آشکار کرده و آن را مجبور به استفاده از مهمات گران قیمتی کرده است. بلومبرگ آمریکا گزارشی در رابطه با پهپادهای حزب الله و ایران نوشته که در زیر خلاصه آن ارائه می گردد. بر اساس گزارش وب‌سایت آمریکایی بلومبرگ، با وجود یک هفته بمباران شدید سایت‌های تسلیحاتی حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی در سراسر لبنان، زرادخانه پهپادهای ایرانی حزب الله همچنان یک تهدید بزرگ برای اسرائیل محسوب می ‌شود. این تهدید به‌ویژه اگر درگیری ‌ها تشدید شوند، می تواند بحران بزرگی برای اسرائیل به وجود آورد. در طول سال گذشته، حزب الله صدها پهپاد خود را به سمت اسرائیل پرتاب کرده و از سایر پرنده ها و هواپیماهای کوچک و بدون سرنشین خود برای از بین بردن تجهیزات ارتباطی و دوربین های اسرائیل در امتداد مرز استفاده کرده است. اگرچه بمباران اسرائیل مقر رهبری حزب‌الله را ویران کرد و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و فرماندهان این گروه از جمله فرمانده یگان پهپادی حزب الله را شهید نمود، اما ماریسا نیومن، خبرنگار بلومبرگ در تل‌آویو، در گزارش خود می ‌گوید که هنوز مشخص نیست که حملات اسرائیل توانسته ذخایر تسلیحاتی حزب الله را کاهش دهد یا نه. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای ابوالفضل علمدار .....خامنه ای نگهدار . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود