eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.9هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 جمله‌ای که ثواب ۲۰ سفرِ حج دارد🌸 اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَ رَحمَةُاللهِ اللهِ وَ بَرَکَاتُهُ 🎙"حجت‌الاسلام استاد "🌺 💞 💞 اَللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🤲💚🤲 ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ متاسفانه جهان به دیدن این صحنه‌ها عادت کرده!😔 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ تصاویری از لحظه خروج نمایندگان تعدادی از کشورها در سازمان ملل، در جریان کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سازمان ملل متحد علیه جنایات فراملی، زمانی که نماینده اسرائیل به ایراد سخنرانی خود در رد اقدامات اسرائیل در قبال مردم فلسطین پرداخت. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌+ مادره زنگ میزنه به دوست‌پسر دخترش میگه بعد از ۲سال رابطه و آشنای حالا وقتش رسیده بیاین خواستگاری رسمی! 🔹_ پسره هم میگه من برای پر کردن وقتم با دخترت بودم ،چه انتظاری از من دارید ..؟؟ 🔹‌پ.ن:تحقیقات روانشناسی میگه دختران بعد از مدتی از آشنایی تا ۹۰% فکر ازدواج هستن پسرا ۱۰% ‌«سعید مهربان» . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مادر شهیدان خالقی‌پور که برای استقبال از رئیس مجلس به فرودگاه آمده بود . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آصف گیلانی از رهبران اهل سنت پاکستان: ✅👌 من و همه پیروان و دوستدارانم اعلام می‌کنیم که شیعه علی بن ابی طالب می‌شویم و غلام پیروان علی در جهان هستم. 🌱. 🇮🇷. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
سردار قاآنی/ از ترور تا جابجایی مرموز؛ یک بازی خطرناک اطلاعاتی در دل خاورمیانه" ✍فریبرز کلانتری داستان سردار قاآنی یکی از پیچیده‌ترین رویارویی‌های اطلاعاتی این دهه است. پرده اول این داستان با ترور یا ناپدید شدن قاآنی در لبنان، در منطقه‌ای که تحت کنترل سید حسن نصرالله قرار دارد، آغاز می‌شود. اسرائیل که از این موضوع مطلع شده، با یک عملیات رسانه‌ای و اطلاعاتی به دنبال آن است که ایران را به دام یک خطای اطلاعاتی بیندازد و مکان قاآنی را کشف کند. رسانه‌های بین‌المللی نیز به این موضوع ورود کرده و اخباری در این زمینه منتشر کرده‌اند. این عملیات شامل گمانه‌زنی‌هایی درباره کشته شدن، پناهنده شدن یا تحت بازجویی بودن قاآنی در تهران است. در این میان، سیستم‌های امنیتی ایران طراحی یک سناریو با محوریت قالیباف را به لبنان می‌فرستند. قالیباف به محل بمباران می‌رود و در شلوغی و چتر امنیتی حضور خود، قاآنی جا به جا می‌شود. پس از این جابجایی، قاآنی به همراه پیکر سردار نیلفروشان به عراق رفته و از آنجا به تهران می‌آید. این سناریوی جدی است که با توجه به اخبار و تحلیل‌های اخیر در این دو هفته متصور می‌شود و نشان‌دهنده پیچیدگی‌های امنیتی و اطلاعاتی در منطقه و چالش‌هایی است که ایران با آن‌ها مواجه است. تحولات اخیر و واکنش‌ها به این رویارویی اطلاعاتی، می‌تواند تأثیرات عمیقی بر سیاست‌های منطقه‌ای و داخلی داشته باشد. تحلیل و تبیین مسائل سیاسی ایران و جهان. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔘عضوگیری موساد از طریق شبکه‌های اجتماعی ▫️رسانه‌های لبنانی اخیراً از دستگیری یک جاسوس اسرائیل خبر دادند. ▫️محمد ش. (متولد 1995)، از شهر الطیری در فیس‌بوک فعالیت داشت و پست‌های تبلیغاتی رستوران‌ها را با امید برنده شدن در قرعه‌کشی لایک می‌کرد. در بهار سال 2023 او پیامی به زبان عربی از طریق اپلیکیشن "مسنجر" از شخصی به نام "تام" دریافت کرد که مدعی بود در یک انجمن بشردوستانه فعالیت دارد که از طریق کمک‌های مالی یا تأمین شغل از نیازمندان حمایت می‌کند. ▫️تام بلافاصله شروع به پرسیدن سوالات شخصی در مورد محمد و خانواده‌اش کرد. در اولین مکالمه که حدود یک ساعت به طول انجامید، تام اطلاعات زیادی از او گرفت و قول تماس مجدد داد. ▫️طی تماس‌های بعدی تام به محمد خبر داد که موافقت انجمن برای کمک به او را جلب کرده و انجمن مایل به برقراری ارتباط با اوست. در مرحله‌ی اول،500 دلار از طریق پست به او پرداخت شد. پنج روز پس از دریافت این پول، دوباره با او تماس گرفته شد و محمد فهمید که رابطش اسرائیلی است و از او می‌خواهد در ازای دریافت مبالغی برای او کار کند و وظیفه‌ی درباره‌ی افراد وابسته به حزب الله و مکان‌های خاصی مثل مقرهای حزب‌الله و محل ایست بازرسی‌ها یا عکاسی از محل‌های تعیین شده را به او محول کرد. محمد پذیرفت و بدین صورت در دام خیانت به کشور و ملتش افتاد. ▫️کارشناسان امنیتی عقیده دارند سرویس اطلاعاتی اسرائیل فعالیت‌های شهروندان خاورمیانه را در شبکه‌های اجتماعی به منظور سوء‌استفاده از آنان زیرنظر دارد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️گوگل حتی با موقعیت‌یاب خاموش هر ۱۵ دقیقه افراد را ردیابی می‌کند 🔹اگر نگرانید که به‌واسطه گوشی‌تان جاسوسی شما را بکنند و داده‌ها و موقعیت مکانی‌تان را بی‌آنکه متوجه شوید به اشتراک بگذارند، احتمالا این گزارش برایتان نوعی هشدار به شمار می‌آید. 🔹محققان می‌گویند که «پیکسل ۹ پرو اکس‌ال» هر ۱۵ دقیقه یک‌بار یک پیام به گوگل ارسال کرده و مکان دستگاه، نشانی ایمیل، شماره تلفن، وضعیت شبکه و سایر اطلاعات دورسنجی‌ (تله‌متری) را به اشتراک گذاشته است. 🔹همیشه این احتمال هست که دشمنان باهوش از این شکاف‌ها برای منافع شخصی‌شان استفاده کنند. با توجه به سابقه گوگل در حفظ حریم خصوصی و جمع‌آوری داده‌ها، نگرانی‌های کاربران درمورد حفظ حریم شخصی و داده‌ها خصوصی رو به افزایش است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
۱۰ نکته درباره امنیت سایبری در ۲۰۲۴ «گزارش ریسک‌های جهانی ۲۰۲۴» مجمع جهانی اقتصادی (WEF) در ژانویه نشان داد که ناامنی سایبری، یک ریسک جهانی در افق‌های زمانی متعدد است و ریسک‌هایی مانند بدافزار، جعل عمیق و اطلاعات غلط، زنجیره تامین، ثبات مالی و دموکراسی را تهدید می‌کند. اکتبر، ماه آگاهی از امنیت سایبری است. از آنجایی که جهان با عصر اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست تولید شده توسط هوش مصنوعی و خطرات سایبری افزایش یافته دست و پنجه نرم می‌کند، پایگاه اینترنتی مجمع جهانی اقتصادی در گزارشی به بررسی ۱۰ رویداد اصلی و آماری در خصوص امنیت سایبری جهانی در سال ۲۰۲۴ پرداخته است که در لینک مورد اشاره قرار گرفته است. ‌🗳. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 اهم شایعات و اخبار جعلی در ۲۴ ساعت گذشته 1️⃣ قصد اسرائیل برای حمله به سایت‌های نظامی و انرژی در ایران ▫️ هدف: ایجاد ترس و باورسازی وقوع یک جنگ در آینده نزدیک میان ایران و اسرائیل ▫️ بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️سطح انتشار: ملی/ بین المللی 2️⃣ ترور «غریب شجاع»؛ فرمانده واحد موشکی ضدتانک نیروهای «رضوان» حزب‌الله توسط ارتش اسرائیل ▫️ هدف: باورسازی شکست کامل جبهه مقاومت از ارتش مجهز اسرائیل ▫️ بستر انتشار: تلگرام/ توییتر ▫️سطح انتشار: ملی/ بین المللی 3️⃣ ارسال پیام به کشورهای اروپایی مبنی بر تصمیم نظام در «عدم پاسخگویی به حمله اسرائیل در صورت محدود بودن» ▫️ هدف: باورسازی ترس و واهمه جمهوری اسلامی از حملات گسترده ارتش اسرائیل ▫️ بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️سطح انتشار: ملی/ بین المللی 4️⃣ موافقت حزب الله با پذیرش قطعنامه 1701 سازمان ملل و عقب نشینی از مرزهای لبنان به قسمت شمالی رود لیتالی ▫️ هدف: باورسازی عقب نشینی حزب الله از مواضع خود و پذیرش ضمنی ضعف این گروه برای مقابله با اسرائیل ▫️ بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️ سطح انتشار: ملی/ بین المللی 5️⃣ قاچاق سیستماتیک روزانه 10 میلیون لیتر بنزین از ایران به کشورهای همسایه ▫️ هدف : باورسازی منفعت طلبی مسئولین نظام و بی توجهی آنها به مشکلات معیشتی مردم ▫️ بستر انتشار: تلگرام ▫️سطح انتشار: ملی 6️⃣ وجود یک آمر در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و مجری بودن قاتلین دستگیر شده توسط قوه قضائیه ▫️ هدف : باورسازی قتل هنرمندان و چهره‌های مردمی و منتقد برای حفظ نظام اسلامی ▫️ بستر انتشار: تلگرام/اینستاگرام ▫️سطح انتشار: ملی 🔗اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر موشک‌باران «صفد» توسط حزب‌الله 🔹ارتش رژیم صهیونیستی تعداد موشک‌های شلیک‌شده از جنوب لبنان را ۵۰ فروند اعلام و اعتراف کرد که پدافند هوایی فقط برخی از آنها را رهگیری کرد. 🔹رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی اصابت ۵ موشک به ساختمانی در صفد، حداقل دو شهرک‌نشین اشغالگر زخمی شدند. . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک فیلم ناب و کمیاب از رهبری و البته مطلب مهمی که در اون هست هم نابه😍 ❇️ حالا فلسفه حضور حضرت آقا را در جمعه نصر درک کردم. ✍️از تمام بزرگواران مرکز آرشیو و سازمان تبلیغات و تمام عزیزانی که اجازه نشر این ویدیو را دادند صمیمانه ممنون و سپاسگزارم و عاجزانه خواهش میکنم ، تمام ویدیو این نشست را منتشر کنید از این دست ویدیو ها بسیار منتشر کنید 💢نسل جوان ما شناخت ندارد ما در جنگ شناختی ضعیف و عقب هستیم. این یعنی روایتگری درست و به موقع خواهشاً از این دست ویدیوها منتشر کنید اجازه بدهید جوانان امروز ما با اصل و روح اخلاص آشنا بشوند و بزرگان مکتب را بشناسند .‌ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهارشنبه های امام رضایی دوست دارم نگات کنم، تو هم منو نگاه کنی -اَلسَّلاَمُ‌عَلَيْكَ‌يَاعَلِيِّ‌بْنِ‌مُوسَي‌الرِّضَـا ... . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
15.2M
سخنرانی استاد امیری در محیط صمیمی خانواده های نظامی ۱۴۰۳/۷/۲۵ ❗️حتما حتما گوش کنید ❗️شنیدن این سخنرانی برای هر خانواده ای که به دنبال سعادت و خوشبختی ست، لازم است 🔹 این صوت فقط در ایتا قابل بارگزاری است 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما: تلویزیون در بازه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال با کاهش مخاطب روبرو شده 🔹سبد مصرف نسل زد به سمت شبکه‌های اجتماعی حرکت کرده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🌤 اذان ظـــــهر «ٱللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عجّل فرجَهُم» 🕋 لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ حی علی الصلاة✨️ حي علي خيرالعمل💫 ▪️الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ▪️ . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 آیا ما در هستیم ؟ 🔥 چه دوره ای ست؟ ⭕️ برگشت و طغیان در آخرالزمان ⭕️ویژگی خاص ۳۱۳ .. ⭕️ و معرفی ⭕️چگونه از در امان باشیم ⭕️ های ویژه جهت تقرب به امام زمان ⭕️ مهم که از همه گرفته میشود ⭕️آیا به زمین و مادی شدن اجنه در حقیقت دارد!؟ جواب بخشی از سوالات شما. اینجا توضیح داده شده است، ببینید و دنبال کنید👇 💥حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها و تحلیل آنها @aakharazaman313 🌒با شناخت فتنه‌ های آخرالزمان گامی بسوی ظهور برداریم، ان شاءالله
⛔️ عذاب الهی ⛔️ دو اتفاق وحشتناک در آمریکا رخ داده، که تمام دنیا را تکان داده است. دو ایالت در آمریکا وجود دارند که مستقیماً با اسرائیل در بمباران فلسطینیان مشارکت دارند. به یاد داشته باشید، خود اسرائیل می گوید که بدون آمریکا حتی دو روز هم نمی تواند جنگ کند. بنابراین، این آمریکا که اسرائیل بدون آن نمی تواند بجنگد، اساساً دو ایالت آمریکایی هستند: ۱) ایالت کارولینای شمالی ۲) فلوریدا است. اهمیت آنها چیست؟ ۱- کارولینای شمالی مرکز نظامی آمریکاست. جمعیت این ایالت تقریباً ۱۰ میلیون نفر است و تقریباً کل جمعیت در ساخت تجهیزات نظامی یا اداره پایگاه های نظامی آمریکا مشغول هستند. در اینجا بزرگترین پایگاه های آمریکا قرار دارند، از اینجا هواپیماهای باری حامل انواع بمب از زمین بلند می شوند و آنها را به اسرائیل می رسانند، سپس اسرائیل آنها را بر روی فلسطینیان می اندازد. بنابراین، کارولینای شمالی بزرگترین پشتیبان رژیم‌صهیونیستی است. مردم این ایالت، آنقدر حامی اسرائیل هستند که وقتی هواپیماها از اینجا بلند می شدند و برای اسرائیل اسلحه حمل می کردند، تشویق می کردند و فریاد می زدند: "فلسطینی ها را بکشید، فلسطینی ها را بکشید! حالا بیایید به ایالت دوم برویم: ۲-فلوریدا. در فلوریدا، ثروتمندترین یهودیان آمریکا زندگی می کنند، اما در کنار آن، یهودیان اینجا نقش دیگری نیز دارند. اینها یهودیانی هستند که بر ایالات متحده تأثیر می گذارند. کنگره، لوایح و بسته‌های کمکی را تصویب می‌کند که سپس به کارولینای شمالی، فرستاده می‌شوند (جایی که در هواپیما بارگیری می‌شوند و فرستاده می‌شوند) بنابراین: فلوریدا نماینده قدرت مالی و سیاسی و کارولینای شمالی نماینده قدرت نظامی آمریکا است حالا قدرت خداوند را ببینید: ۱۰ روز پیش، خداوند طوفان عظیمی را از دریا به پا کرد که غربی ها نام آن را هِلنا گذاشتند، اما ما آن را عذاب الله می نامیم. این طوفان از دریا برخاست و تمام ایالت های دیگر را دور زد و مستقیماً مانند بمب افکن بزرگی که قصد دارد بمب پرتاب کند، مستقیماً در کارولینای شمالی برخورد کرد. و حالا، ده روز بعد، وضعیت کارولینای شمالی چگونه است؟ اما قبل از آن، اجازه دهید یک واقعیت جالب را به اشتراک بگذارم: بانک جهانی تخمین می زند که برای بازسازی فلسطین ۳۵ میلیارد دلار هزینه خواهد شد. این طوفان هلنا، کارولینای شمالی را درنوردید و چنان باران‌ و سیل‌های شدیدی را ایجاد کرد که در این لحظه، از ۱۰میلیون جمعیت کارولینای شمالی، بخش قابل‌توجهی بی‌خانمان شده‌اند و آب آشامیدنی ندارند. به یاد داشته باشید، فلسطینیان نه لباس دارند، نه غذا و نه سرپناهی!! آنها زیر آسمان باز دراز کشیده اند. ایالات متحده، تخمین می زند که بازسازی کارولینای شمالی چقدر هزینه دارد؟ بله، ۳۵میلیارد دلار!! پس عذاب الهی را ببینید: "همانطور که شما محکوم می کنید، محکوم خواهید شد". حالا بیایید به فلوریدا برویم. طوفان دیگری، از خلیج مکزیک برخاسته است و اکنون مانند یک بمب افکن عظیم مملو از قوی ترین بمب های جهان، به سمت فلوریدا می رود. بمب‌های عذاب الهی، بادهایی هستند که با سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت می وزند، میچرخند و به سمت فلوریداحرکت میکنند! بادهایی که بشر هرگز قبلاً ندیده است. کل ایالت فلوریدا در معرض این تهدید است. فلوریدا ۲۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد فقط چند میلیون نفر امن هستند، بقیه در شرف بی خانمان شدن هستند. شدت این طوفان به حدی است که کل ایالت تخلیه شده است. و هزینه بازسازی فلوریدا برای آمریکا چقدر خواهد بود؟ ۲۰۰میلیارد دلار! خداوند دو بار در قرآن به سیر در زمین و مشاهده اینکه چگونه بر ستمکاران عذاب فرستاده است. سوره انعام (۶و۱۱): بگو: در زمین سیر کنید و بنگرید که عاقبت تکذیب کنندگان چگونه بوده است. بگو: در زمین سیر کنید، سپس بنگرید که عاقبت تکذیب کنندگان چگونه بود. سوره روم (۳۰و۴۲): بگو: در زمین بچرخید و بنگرید که عاقبت آنان چگونه بوده است. بگو: در زمین سیر کنید و بنگرید که عاقبت پیشینیان چگونه بود، بیشترشان مشرک بودند. پس آیا این مجازاتی از جانب خداوند نیست؟ آیا نباید این عذاب را به فرزندان خود و اطرافیانمان بگوییم تا ترس از خدا در دل ما نهادینه شود؟ 🔹این عقوبت بر ستمگران، پس از یک سال مبارزه و شهادت فلسطینیان رسیده است و ما باید به آنچه در توان داریم در مبارزه با ستمگران، ادامه دهیم و هرگز قدرت دعا را دست کم نگیریم اگر دعا و مبارزه را به خدمت بگیریم، پیروز خواهیم شد -حزب الله صادق۲ مسلح🙏 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا الله یمنی ها کاروان آمریکا و انگلیس رو فرستادند به ایستگاه فضایی. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسانه های بعثی زمان جنگ شایعه کرده بودند امام از دنیا رفته است! 🔹ببینید واکنش امام ره را. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🖌 سروده افشین علا برای نماز و تقدیر رهبر انقلاب از آن: قوی، زیبا و استادانه است؛ کاش شأن نزولش این حقیر نبودم 🖊 آن جمعه‌ی بشکوه ای خطبه‌ی غرای تو چون آب بر آتش تسکین دل سوته‌ی اصحاب بر آتش شد هیمنه‌ی خصم در آن جمعه‌ی بشکوه چون دود ز جمعیت احباب بر آتش یکپارچه در سوز و گداز آمده بودند تا روی تو بینند چو مهتاب بر آتش ای پیر جوان‌بخت! ز آهنگ نمازت مانند سپندی شده محراب بر آتش بر چیرگی‌ات در سخن، اعدا متحیر چون خیرگی کرمک شبتاب بر آتش خنیاگر صهیون نگر از نطق بلیغت افکنده ز کف، آلت و مضراب بر آتش فهماند کلام تو به صیاد جهان‌خوار ماهی نشود صید ز قلاب بر آتش از شش جهت افروخت شرر، جانی غاصب زین رو شده بریان، خود قصاب بر آتش ما چون تو اگر سوخته‌ایم از غم یاران گشتیم بهاور چو زر ناب بر آتش تصویر "حسن" شیر عرب، حک شده بر عرش هرگز نتوان سوختن این قاب بر آتش دست از تو نداریم، اگر پا بگذارند بسیار سران از پی ارباب بر آتش فردا چو بسوزند عجب نیست که امروز کردند بنا کاخ خود، اعراب بر آتش ای پیر! هوادار توأم چون‌که در این راه بیداری و بس قافله در خواب بر آتش دل کنده‌ام از راست و چپ یکسره، چون تو بر خندق سلمانی و احزاب بر آتش از بغض تو بر گرده‌ی ما دشنه‌ی دشنام بسیار زند سفله چو تنداب بر آتش خفاش چه داند ز چه در چرخشم ای دوست گرد تو چو پروانه‌ی بی‌تاب بر آتش از طعن رقیبان به فلاخن، چو خلیلم در باغ گل افتاده ز پرتاب بر آتش بگذار حسودم بزند طعنه که افتاد زین شعر تر و تازه و شاداب بر آتش افشین علا مهر ۱۴۰۳ افشین علا پس از انتشار این شعر در صفحه شخصی خود نوشت: باخبر شدم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از خواندن شعر اخیرم پیرامون حماسه‌ی جمعه‌ی نصر، خطاب به این فرزند کوچک خود نوشته‌اند: 📝"قوی، زیبا و استادانه است. کاش شأن نزولش این حقیر نبودم. به هرحال وظیفه داشتم تشکر کنم." از این‌که امام و مقتدایمان در همه‌ی برهه‌ها و بزنگاه‌ها و با وجود دغدغه‌های خطیر و مشغله‌های طاقت‌سوز، از شعر متعهد این روزگار غافل نیستند و همچنان خود را موظف می‌دانند بابت اثری که از سر صدق و با خون دل و عرق‌ریزی روح سروده شده، ابراز لطف و فروتنی کنند، خداوند منان را شاکرم. بدیهی‌ است این‌ توجهات پدرانه‌ی ایشان، خستگی و تلخکامی ناشی از مشاهده‌ی ناآشنایی و بی‌تفاوتی برخی اصحاب قدرت به‌ویژه در مدیریت فرهنگی کشور را در کام دلسوزان عزلت‌گزیده‌‌ به شهدی شيرين تبدیل می‌کند. 🔴. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️ تداوم حملات حزب‌الله چگونه اقتصاد رژیم تروریستی را نشانه گرفته است؟ 🔹 تداوم عملیات حزب‌الله و گسترش ناامنی به مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی مانند حیفا و تل‌آویو، می‌تواند ضربه‌ای جدی به رژیم صهیونیستی وارد کند. این تأثیر عمدتاً از طریق اختلال در بخش خدمات اتفاق می‌افتد. 🔸 خدماتِ فناوری اطلاعات و ارتباطات و گردشگری، منبع اصلی درآمد ارزی برای رژیم اسرائیل هستند و نقش مهمی در حفظ تعادل تراز پرداخت‌ها دارند و اختلال در این بخش‌ها می‌تواند به کاهش چشمگیر درآمدهای ارزی منجر شود و در نتیجه، تراز پرداخت‌ها و ثبات اقتصادی کل رژیم را تهدید کند. 🔻 همین است که می‌تواند به عنوان اهرمی قدرتمند، ثبات اقتصادی رژیم را بر هم زده و موتور کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را غیرفعال کند. پ.ن: جدول تراز پرداخت‌های اسرائیل از سال 2018 تا 2022 به همراه پیش‌بینی تا 2028 را نشان می‌دهد که قبل از طوفان‌الاقصی ترسیم شده است.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا: در حمله به عراق نیم میلیون کودک عراقی کشته شدند و بنظرم ارزشش را داشت.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.