eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.8هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️این تصاویر همه واقعی هستش از استخبارات عراق کشف شده . این فیلم جانسوز و تأثیرگذار به سمع و نظر زنان بی حجاب خیابانی رسانده شود شاید بخودشان بیایند و ازاعمال غیر اسلامی و غیر اخلاقی خود پشیمان شده تا قبل از اینکه به نفرین شهدا گرفتارشوند . 🌷 چنین مردانی برای دفاع از این آب و خاک در برابر صدام و بعثی ها جانشان را نثار کردند که در این کشور احکام اسلام و قرآن جاری باشد نه این وضعی که در خیابان ها شاهد هستیم 😔 چه سرها که دادیم تا روسری از سر دختران و زنان ما نره . 🔺 مدیون شهدا هستید اگر این فیلم را در سطح وسیع منتشر نکنید. تا همه بدانند و ببیند که روز قیامت نگویند ما نمی دانستیم کسی به ما چیزی نگفت .. شهدا شرمنده ایم😭😭😭. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا اگر صدای ما گنهکاران را لایق شنیدن نمیدانی، پاسخ یا ربّ یا ربّ این کودک را با ظهور مهدی فاطمه بده اللهم عجل لولیک الفرج یاصاحب الزمان ادرکنی یاصاحب الزمان اغثنی وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️اقدام جالب یک شهروند ایرانی در حمایت از مقاومت یک واحد آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پردیس تهران، کلید نخورده، به بالاترین قیمت پیشنهادی و با قیمت پایه ۳.۵ میلیارد تومان، به نفع حزب‌الله لبنان، به فروش می‌رسد. خریدار محترم کل مبلغ معامله را به شماره حساب اعلام شده در سایت دفتر رهبر معظم انقلاب، واریز خواهد کرد.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
💚📸چندین سال قبل اگر میگفتی صاحب این عکس یک روزی کابوس اسرائیل و آمریکا میشه،ازت تست مواد مخدر میگرفتن! 🔹پدر موشکی ایران،حسن طهرانی مقدم 🕋🇵🇸 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 هفته قبل در نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس با اتحادیه اروپا بیانیه‌ای دادند که جزایر سه گانه ایرانی متعلق به امارات است. این تصویر تاریخی، برافراشته شدن پرچم ایران در جزایر سه گانه در تاریخ ۳۰ نوامبر ۱۹۷۱ است. جالب است بدانید در آن تاریخ، اصلا کشوری به نام امارات متحده عربی وجود نداشت و ۲ روز بعد، در تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۷۱ این کشور شکل می‌گیرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
خوابی که با وعده صادق تعبیر شد مهناز سادات هنوز نمی‌خواست بپذیرد که سیدحسن به شهادت رسیده است. هر بار که از تلویزیون سخنرانی سیدحسن پخش می‌شد، از سخنرانی‌اش انرژی می‌گرفت و سیدحسن را تحسین می‌کرد. فقط سه روز از شهادت سیدحسن نصرالله گذشته بود که ایران انتقامش را گرفت. شب وعده صادق ۲. مهناز سادات آن شب از ذوق خوابش نبرد. به دخترش می‌گفت: «ای کاش پدرت هم بود واین شب را می‌دید.» لیلا سادات با این جمله مادر به یاد خواب دو هفته پیشش افتاد. یک شب که لیلا سادات خیلی دلتنگ پدرش شده بود، به قدری گریه کرده بود که خوابش برد. پدرش را در خواب دید. با لباس بسیار زیبا و آراسته با عجله می‌رود. لیلا سادات بلند پدر را صدا کرد. بابا من لیلا هستم. پدرش گفت: بابا جان من کار دارم. لیلا سادات پرسید: چیکار دارید بابا؟ سیدرضی جواب داد: امام زمان یک انگشتر به من داده‌اند و فرمودند این را ببر بده به حضرت آقا و بگو یک دانه مشابه همین را هم قبلا به شما داده ام. مراقب مادرتان باشید. جای من خوبه. من خیلی کار دارم. لیلا سادات خوابش تعبیر شد. آن شب دل همه مسلمانان غزه، لبنان، عراق و ایران و دیگر کشورها شاد شد و اقتدار خودشان را به رخ دنیا کشیدند. ولی همه می‌دانستند که دست شهدا هم در کار است. حاج قاسم، سید رضی، تهرانی مقدم، سیدحسن و بقیه شهدایی که زندگیشان را برای مقاومت گذاشتند، هنوز هم پشتیبان حزب الله هستند و می‌مانند. حتی اگر جسمشان در این دنیا نباشد . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
زنی که ۲ رهبر بزرگ دنیا تحسینش کردند ۲ رهبر بزرگ دنیا تحسینش کردند. مقام معظم رهبری به او فرمودند: خانم سادات، ۷۵ درصد اجر سیدرضی برای شماست. سیدحسن نصرالله هم برایش پیام فرستاد: ما را حلال کنید. شما سیدرضی را وقف مقاومت کرده‌اید. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پنج ویژگی‌ خاص حضرت معصومه (سلام الله علیها) 🎙 حجت الاسلام سلام الله علیها . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بی‌اعتنایی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ونمایندگان مجلس اصفهان به در مراسم معارفه استاندار جدید اصفهان ♦️ضمنا آیت الله طباطبایی نژاد، در سخنرانی مهمان ویژه مراسم را آقای سردار مومنی بیان کردند و به ایشان خیر مقدم گفتند و هیچ اشاره ای به ظریف نکردند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️میشه لباس پیغمبر پوشیده باشی اما نفهمی که دفاع از جان و مال و ناموس یعنی چی میشه ظاهراً به احکام خدا آشنا باشی ولی یادت نباشه جهاد چه ارزشی داره میشه طلبه باشی و نفهمی که حزب‌الله لبنان خط مقدم دفاع از ایران رو داره نگه می‌داره کاش نهادهای نظارتی و دادگاه روحانیت فکری به حال این جماعت روحانی‌نما بکنند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم رسانه دست دشمن است این واقعیت راپخش نمیکند. 🔴 دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی باغیرت کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی لازم است.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طوفان در راه است. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توضیحات سردار رادان فرمانده فراجا درباره آخرین وضعیت برخورد با اتباع خارجی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه به لحظه از اخبار، آگاه شوید 💢اخبارِژئوپلیتیکِ پهناورِجهانِ اسلام 💢اخبارِبدون سانسور و پشت پرده ها 👇اخبارِ جهانِ اسلام و محورمقاومت👇 https://eitaa.com/saut313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران پهناور🇮🇷🇮🇷 گذری به پیشینه ایران سربلند گنده گویهایی امارات عربی صهیونیستی را بر نمی تابیم😡😡 تاریخ و اسناد قدیمی نشان از این دارد که زمانی که ایران و خلیج فارس و جزایر سه گانه وجود داشته، اصلاً کشور عربی ای وجود نداشته که بتواند ادعای مالکیت بر این جزایر را داشته باشد! "پیروز مجتهدزاده"، مورخ و ایران‌شناس ادعای مالکیت امارات و اع.راب بر جزایر سه گانه را رد می کند ((کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در بیانیه مشترک نشست خود در بروکسل از ایران خواستند به «اشغال» جزایر سه‌گانه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی پایان دهد.)) . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین درگیری شهید سنوار با ارتش اسرائیل 🔹شبکهٔ ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری از آخرین نبرد رئیس شهید دفتر سیاسی حماس با نظامیان اسرائیلی در جنوب غزه را منتشر کرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✓ ارائه اخبار لحظه به لحظه ی منطقه، محور مقاومت و همه خبرهای مورد وثوقِ منتشر شده در فضای مجازی... ✓ تحلیل های روزانه و شبانه، با بهره گرفتن از خبره ترین کارشناسان تحلیل سیاسی، مثل: 🔹 استاد امیری 🔹 آقای سید افقهی 🔹 دکتر رویوران 🔹 استاد جوانی و.... ✓ارائه گزارشات لحظه به لحظه، توسط خبرنگاران ۲۴ ساعته کانال اخبار جبهه مقاومت، همراه با تحلیل روزانه و شبانه 🚀 اخبار جبهه مقاومت، کانالی نزدیک به فرماندهان محور مقاومت در ایتا👇 🇮🇷 @afsaranemam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار هزاران نفر به رئیس قوه قضائیه تجمع مردم جلوی قوه قضائیه 🔴 پیروی رئیس دستگاه قضا از مافیای قدرت، ثروت و امنیت به جای اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی محکوم است ‼️ 🔹 همانطور که سال گذشته به شما هشدار دادیم، دوباره به شما هشدار می‌دهیم. #️⃣ 🔄 🔸 آقای اژه‌ای! به علت تحلیل غلط عده‌ای امنیتی، وصیت نامه و خون شهدا در اماکن عمومی لگد مال می‌شود. ⁉️ آقای اژه‌ای! آیا تحلیل امنیتی‌ها درسته که اگر دست به بی‌حجاب بزنید، امنیت کشور از بین می‌رود یا تحلیل امام خامنه‌ای که با فتوای حرام سیاسی دستور برخورد با بی‌حجابی را دادند؟! ⁉️ مصلحت کشور را رهبری تعیین می‌کند یا مافیای قدرت و ثروت؟! «مسئول بیا خیابون» «کشف حجاب رو جمع کن» «اژه‌ای بیا خیابون» «کشف حجاب رو جمع کن» #️⃣ 🔄 🔖 به پویش مطالبه‌گری قانون حجاب با برچسب زیر بپیوندید 💯 #️⃣ ✅ #️⃣ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منطق ما همان‌ منطق صدر اسلام ترسی از چیزی نداریم . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
خط تخریب اصلاح طلبان با بی انصافی تمام خاتمی» ریشه دار معرفی می شود... آیه الله میرباقری» تئوریسین جنگ معرفی میشه.... @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
1.03M
پاسخ کوبنده به‌ 🏴‍☠ که برای شیخ قمی پیام فرستاده: 👇👇👇 «پول مارا به جایی اینکه خرج عربها کنید برای خودمون خرج کنید... شما بجای حمایت از فلسطین بیایید اقتصاد ایران را درست کنید... ما اگر نخواهیم با اسرائیل بجنگیم و هزینه بدهیم کی را باید ببینیم؟» ➖➖➖ البته ما جملات بی ادبانه و پر از تهدید ایشون را برگرداندیم به جملات بالا به احترام مخاطبین عزیز کانال و الا جملات اصلیشون عمق نفرت و کینه از جبهه مقاومت را نشان میداد و‌درنهایت تهدید کرده بود که ما نباید در اینجا از جبهه مقاومت دفاع کنیم... 🏴‍☠چقدر وقیحند فرزندان معنوی نتانیاهو در ایران🏴‍☠ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما داریم به مجازی به خصوص اینستاگرام میبازیم. در حقیقت موشک های ما وسط اسرائیل است. ولی در مجازی ببینید در هر موضوعی .چه بلایی سر تفکرات داره میاد . مثلا این کلیپ را ببینید . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
💠 تئوریسین هایِ واقعی جنگ ⚠️ برخلاف القاء جریان رسانه ای سازشکار که مقاومت در برابر دشمنان را موجب فشار اقتصادی و نظامی بیشتر آنها میدانند، هم با "دلایل عقلی"، هم با "استنادات نقلی" و هم با "شواهد تجربی" می توان اثبات کرد که اتفاقاً "مقاومت فعّالانه" در برابر دشمن، امنیت اقتصادی و نظامی به همراه دارد و "سازش ذلیلانه" نتیجه اش جز "تحریم بیشتر" و "امنیت کمتر" نیست. امام امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند: 🔸«مَن طَلَبَ السَّلامَة لَزِمَ الإِستِقامَة؛ هرکس(فرد یا ملتی) که می خواهد سالم بماند(امنیت داشته باشد)، باید استقامت ورزد.» (میزان الحکمه؛ ج9، ص591 ) ⚠️ تجربه های متعددی نیز صحت این مطلب را ثابت کرده است: ✅ پیروزی ایران در جنگ تحمیلیِ ۸ ساله با صدام و حامیان غربی و عربی اش، ✅ پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل، ✅ پیروزی انصارالله یمن در برابر تجاوز ۸ ساله برخی دولتهای عربی و حامیان غربی شان، ✅ پیروزی سوریه در نبرد با کشورهای عبری، عربی و غربی، ✅ پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و همه حامیانش ✅ و سرنوشت تلخ سازشکارانی همچون عرفات، قذافی، مُرسی و تجربه های تلخ دیگری همچون "برجام" که منجر به اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران شد، "تعلل در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه" که منجر به جری تر شدن دشمن و شهادت سید حسن نصرالله شد و ... ⚠️ حال باید پرسید کدام نظریه، در عمل ایران را بیشتر به جنگ نزدیکتر خواهد کرد؛ "سازش ذلیلانه" یا "مقاومت فعّالانه"؟ آیا دقیقتر نیست بگوییم تئوریسین های واقعیِ جنگ_ حداقل در دهه گذشته تاریخ ایران_ امثال "حسن روحانی" و "محمدجوادظریف" هستند؟