eitaa logo
جهادگران تبیین بسیج
3.7هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
1.8هزار ویدیو
3.2هزار فایل
کانال تحلیلی ویژه هادیان ، اساتید و سخنرانان بسیج سراسر کشور پل ارتباطی با ادمین @Maahdeyar313
مشاهده در ایتا
دانلود
اللهم انانتوب الیک فی یوم فطرنا الذی جعلته للمومنین عیدا وسرورا.استشمام عطر خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان.عید مبارک
احمد رهدار:آقای مصباح تعریف می‌کردند که آیت‌الله بهجت، هر چند مدت یکبار، نامه‌ای را به امام خمینی می‌نوشتند و انتقاداتی را نسبت به شرایط جامعه و نحوه اداره آن وارد می‌کردند. در یکی از این نامه‌ها که در اوایل دهه 60 بوده است و توسط آقای مصباح منتقل شده است، ایشان به امام خمینی پیشنهاد می‌دهند که جامعه را همانند دوران امام علی علیه‌السلام اداره کنند. دقت داشته باشید که در زمان امام علی، ایشان احکامی را به یاران مختلف خود می‌دادند تا در شهرهای مختلف زیر نظر ایشان حکم‌فرمایی کنند و خود ایشان براساس شرایط جامعه احکامی صادر می‌کرد. آقای مصباح تعریف می‌کرد که وقتی امام خمینی این نامه را مطالعه کرد، فرمود که به آقای بهجت بفرمایید اگر این کار را انجام بدهم، انقلاب از دست خواهد رفت. ممکن است که احکامی را به مردم ابلاغ کنم و آنان نیز از من قبول کنند اما خود مردم باید بازیگردان این انقلاب باشند و در آن سهم داشته باشند. آقای بهجت اگر چه دیدگاهی متفاوت نسبت به این مسئله داشت اما فرمود چون امام این‌گونه بیان کرده‌اند، من نیز می‌پذیرم. احمد رهداراستاد حوزه و دانشگاه،:آقای هاشمی خاطره‌ای را در تلویزیون بیان می‌کردند و گفتند که «در ماجرای انتخاب بنی‌صدر، پیش امام رفتیم و ایرادات او را به ایشان یادآوری کردیم. پس از صحبت‌های ما، امام خمینی فرمود که این ایرادات بنی‌صدر را می‌دانم اما چه کار باید کنم؟ ما نیز به امام خمینی فرمودیم که در یک سخنرانی، ایرادات او را به مردم گوشزد کنند تا کسی به او رای ندهد. امام در پاسخ به این مطالبه ما فرمود من چنین سخنرانی نخواهم داشت چرا که خود مردم باید انتخاب کنند و خودشان عهده‌دار مسئولیت انتخاب‌شان باشند. وقتی که مردم اشتباه می‌کنند، عبرت گرفته و در نتیجه رشد می‌کنند».
❥✺ ﷽ ✺❥ ⏰ساعت:22/00 📆تاریخ:98/03/15 📚موضوع:(پروژه2040) 🕹ارائه:جناب دکتر حسین پور 📌اجرا:خیمگاه عشاق ┅❅❥❈❥❅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
♻️🍃♻️🍃♻️🍃♻️🍃♻️ ✺ ﷽ ✺ رمضـان میرود و پشت سرش هم دلِ ما رفت تا سالِ دگر زنده بمانیم یا نه... 🍃🌺🍃 عرض سلام ودرود ودعا وتبریک عید سعید فطر وآغاز زعامت امام خامنه ای خــــــــدمت "جناب دکتـــــــرحسین پور " وشما دوستان گروه های ولایی 🔮با کنفــــــــــرانس: (پــــــــــــــروژه. 2040 ) با "جناب دکتر حسین پور " وشما گرامیان همــــــراه خواهیـــــــــم شـــد ... سپاس دار همراهی صمیمانه شمــــا گرامیــــــان هستیم .... ♻️🍃♻️🍃♻️
animation.gif
55.7K
بسم الله الرحمن الرحیم عرض سلام خدمت همه دوستان وهمراهان گرامی طاعات وعبادات عزیزان مقبول درگاه الهی عید سعید فطر رو خدمت همه بزرگواران تبریک عرض میکنم با موضوع پروژه استعماری -علمی 2040 در خدمت عزیزان هستم
مقدمه: ◀️ بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و بخصوص بعداز ارائه طرح فرهنگ مهدویت در غالب فرهنگ سیاسی جهانی و تقابل علنی با لیبرالیسم وکمونیسم؛ دشمنان هرروز دنبال ایجاد مشکلات در داخل کشور بطور مستقیم( انواع ترورها. جنگ ۸ساله .انواع تحریم ها) و غیرمستقیم وتوسط ایادی داخلیش( نفوذ در عرصه های گوناگون مدیریتی کشور وتضعیف آن) بوده تا مدیریت انقلابی کشور را بعنوان الگوی جهانی برای نجات بشریت وگسترش عدل زیر سوال ببرند. ازجمله اسناد استعماری چندسال اخیر میتوان به سند ضدفرهنگی 2020وضدعلمی2040 اشاره کرد که به لطف بیخیالی فکری وفرهنگی دولت تدبیر هرروز اجرای وقیحانه آن را در کشور شاهدیم...!!! 1
◀️ پروژه‌ای ضدایرانی درسال 1389 تحت عنوان «خروجی علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» توسط برخی ایرانی نماهای مقیم امریکا آغاز شد که به دانشجویانی همچون کاوه مدنی، پویا آزادی، امین فیض‌پور، متین میررمضانی، محسن ب. مسگران و صدرا ساده که همگی در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کنند، سپرده می‌شود. جدااز متن این پروژه که چرندیات واتهامات واهی میباشد ولزومی برای یادآوری ان نیست و فقط اگر نویسندگان اصلی آن را مورد بررسی قرار دهیم، به صحت و سقم ماجرا پی می‌بریم. با اندکی جستجوی ساده در گوگل می‌توان فهمید، کاوه مدنی همان فردی است که سال گذشته بعنوان یکی از اعضای تیم پرونده جاسوسی محیط زیست بازداشت شد و بعد از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم (فرار یا فراری داده شدن) ایران را ترک کرد!!!! دستگیرکنندگان وی معتقد بودند که او با سوءاستفاده از جایگاه خود سازمان حفاظت از محیط زیست، اطلاعاتی را از اماکن حساس و حیاتی کشور مثل پایگاه‌های موشکی جمع‌آوری و برای بیگانگان می‌فرستد. اما ورای این مسایل باید پرسید که چرا همچین افرادی که سالهاست علیه رشد علمی کشور قد علم کردن باید در سازمان محیط زیست مشغول باشند!!!!! 2
◀️ ورای اینکه کاوه مدنی چه اطلاعاتی داشت که فراری داده شد!!! باید از مجموعه دولت پرسید که چراهمچین شخصی که سالهاست علیه نظام علمی ایران فعال هست در جایگاهی بالا در سازمان محیط زیست مشغول است و دقیقا پروژه نفوذ معنا پیدا میکند!! جالب تر اینجاست که شخص رئیس جمهور تیرماه سال ۹۴ در اقدامی مشکوک به بهانه مقابله با بورسیه های غیرقانونی به رشد علمی کشور در همین راستا حمله کرد همچنین رسانه‌های اصلاح‌طلب در موضعی هماهنگ برای تسخیر افکار عمومی این مساله را پررنگ کرده و به طور اغراق‌آمیزی آن را به‌طور گسترده در بوق و کرنا کردند که بعد از جنجال آفرینی زیاد شخص حضرت آقا در دیدار رمضانی با نخبگان واساتید به این رفتار واکنش شدیدی نشان دادند 3
◀️بعد از جنجال آفرینی بسیار اصلاح طلبان وکشیده شدن پای مجلس و رفتار غیراخلاقی برخی روزنامه های اصلاحات وحتی اعلام لیست ۳۷۰۰نفری وبازی با آبروی افراد و استیضاح وزیر علوم ؛وتشکیل کمیته ها وحواشی های غیراخلاقی بسیار حتی ازجانب وزارت علوم ودولت تدبیر؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با استادان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به این موضوع اشاره کردند ایشان سیاست‌بازی را سمِّ محیط‌های علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه‌ها به عده‌ای ظلم شد افزودند: سمّی که در این موضوع به دانشگاه‌ها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت می‌گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود. 4
◀️بادخالت رهبری بارقه‌های امیدی در دانشجویانی که از سیاست‌بازی‌های این‌چنینی رنج می‌ّبردند به وجود آمد و این افراد در نامه‌ای با تقدیر از سخنان رهبر معظم انقلاب از زخم‌های روحی و روانی خود در این زمینه نوشتند و از مسئولان ذی‌ربط خواستند در خصوص استیفای حقوق ازدست‌رفته‌شان وارد عمل شوند. در بخشی از نامه جمعی از دانشجویان بورسیه آمده است: «ما دانشجویان و دانش‌آموختگان بورسیه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی و انقلابی شما رهبر گران‌قدر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم نشست و ضمن ارج نهادن به آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مبانی متعالی انقلاب بی‌بدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیعت دوباره می‌کنیم و اعلام می‌نماییم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ‌گاه از اصول و مبانی اولیه‌ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن‌ها به وقوع پیوسته است، ذره‌ای عقب نخواهند نشست و بزرگ‌ترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می‌دانیم. امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذی‌ربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.» 5
◀️پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد چیست؟ پروژه بقول نویسندگان ضدایرانی‌اش برای چشم‌انداز علمی و بازار انرژی کشور نوشته شده است و موضوعات مربوط به اقتصاد، انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی و حمل و نقل ایران را پوشش می‌دهد، اما بانگاهی ساده و اجمالی می‌توان دید که این پروژه چیزی نیست جز زیر سؤال بردن پیشرفت‌های علمی و دانشگاهی که متأسفانه عده‌ای هم در داخل در حرکتی مرکب از خباثت و خیانت با آن‌ها هم‌صدایی می‌کنن، درواقع افرادی همچون پویا آزادی مدیر پروژه ایران ۲۰۴۰ به خودشان جرات دادند که با تحلیل‌های نصفه و نیمه خود برای یک کشور و آینده آن چشم‌انداز و راهکار ترسیم کند. 6
هدایت شده از ایلیا
◀️در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد مقالات دانشگاهیان از نظر کمی و کیفی بررسی و این تحلیل ارائه شده که در عین افزایش مقالات، خبری از کیفیت نیست و طبق آمارها، نشریات در زمینه‌های مختلف به جز پزشکی و سلامت تغییرات چندانی نداشتند و به طور کلی، بر اساس تعداد کل نشریات، رتبه بندی جهانی ایران از استناد‌های جمع آوری شده همواره باعث ضعف رتبه آن بوده است، درحقیقت تخریب دانشمندان و روند رشد علمی ایران در حالی صورت می‌پذیرد که طبق اطلاعات منتشر شده پایگاه‌های علمی دنیا، ایران طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی در جایگاه علمی را طی کرده و هر سال به تعداد دانشگاه‌هایی که در لیست تایمز قرار دارند، افزوده شده است. 7