:
🇮🇷
📝 شاهی که آمدن و رفتنش با اشاره آمریکا و انگلیس بود🙄
❄️🌹❄️
🔻 ارتشبد طوفانیان در خاطراتش میگوید: سالیوان سفیر #آمریکا و ژنرال هایزر نزد شاه رفتند و بعد از اینکه آنها بیرون آمدند، پیش شاه رفتم، پرسیدم چه شد؟
🔹شاه گفت: اینها به ما تکلیف کرده اند که از کشور برویم، گفتم برای چه؟ شاه گفت: ما که به #انگلیس و آمریکا بد نکرده بودیم، چرا اینها این کار را با من کردند!
📚 منبع: کتاب پروژه تاریخ شفاهی ایران در دانشگاه هاروارد/ به کوشش حبیب لاجوردی/جلد ۱۳/صص ۶۱۰-۶۱۱
#لبیک_یا_خامنه_ای
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
✅ اگر محمد رضا پهلوی زنده بود ...
▪️ جمهوری اسلامی بعد ۴۴ سال یه تلسکوپ نوری در سطح کلاس جهانی ساخته و جز ۱۰ کشور برتر شده!
▪️ الان اگه شاه داشتیم به راحتی دو سه تا شهر ایران و میفروخت و قشنگترش و برامون از خارج میآورد، واقعا چتون بود انقلاب کردین؟!
#ربع_پهلوی
#خاندان_پلید_و_ایرانسوز_پهلوی_را_تطهیر_نکنید
#جنایات_خاندان_پهلوی
#زمان_طاغوت
#زمان_شاه
#رضا_پالان_سگ_مزدور_انگلیس
#خیانت_های_فرح_پهلوی
#جدایی_بحرین_از_ایران
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
📷 اون زمان گوشی موبایل نبود و عکس به رگبار بستن مردم توسط سربازهام همهجا هست.
▪️ حالا این براندازها هی میگن سپاه تو فلان خیابون مردم رو به رگبار بست و هیچ عکسی نیست!
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فکر کنم اینا اولین گروهی هستن که تو بیت رهبری بعد از دیدار با رهبر دست میزنن و هورا میکشن 🤦♂️😁
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
7.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 10باند کردن مسیر پیشرفت ایران
🔹 شاخصهای توسعهی زیر ساخت های کشور در طول چهار دهه گذشته به صورت چشم گیری رشد کرده است.
🔹رشد 36 برابری طول آزادراهها، 551 برابری طول بزرگراهها،38برابر شدن راه های روستایی آسفالت،14برابر شدن ظرفیت بنادر تجاری و رشد 107 برابری ظرفیت کانتینری بنادر تجاری کشور تنها بخشی از تلاش بی وقفه برای پیشرفت و آبادی کشور با وجود تحریمها، کارشکنیها و دشمنیها در طول 4 دهه گذشته است.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔴 داستان دبیرستان
حضور و سخنرانی اخیرم در دبیرستان دخترانهای را بهانهای قرار میدهم برای تجربهنگاری نحوه تعامل و تبیین برای جمعیت موسوم به دهه هشتادی و نودیها:
۱. ویژگی بارز و عمومی این جماعت، بیاطلاعی محض از مسائل و حصر در پیلهای به نام فضای مجازی و مشخصا اینستاگرام است. آنلاین بودن، خصیصه درلحظه زندگی کردن را نهادینه کرده و جامعنگری، دوراندیشی و حتی جمیع ارزشهای دینی و ملی را در تمام شؤن زندگی از آنان سلب نموده است. همچنین زیست و هویت مجازی، سلبریتیهای اینفلوئنسر را مرجع فکریشان ساخته و نتیجه آنکه شدیدا تحت تأثیر هنرمندان و ورزشکاران هستند.
۲. بچه دبیرستانیهای در ستیز با انقلاب، دو دستهاند؛ کسانی که والدین و معلمان انقلابی یا حداقل خنثییی دارند، و عدهای که والدین و معلمانشان خود ضدانقلاباند. طبیعتا تبیین برای این دسته که در محاصره فکری مثلث رسانه، خانه و مدرسه قرار دارند، مصداق آب در هاون کوبیدن است و حداقل نگارنده امیدی به نجاتشان ندارد. اما دسته اول که در محاصره قرار ندارند را میتوان در شرایط خاصی نجات داد که به شرح آن میپردازیم.
۳. گفتیم که دانشآموزان به طور طبیعی متأثر از رسانه، خانه و مدرسه هستند. بنابراین دو مسیر برای اصلاح ذهنیتشان نسبت به مسائل وجود دارد: یکی گفتگوی مستقیم با آنها و دیگری اصلاح منشأ تغذیه فکریشان (رسانه، خانه و مدرسه). طبیعتا برنامه گذاشتن برای محصلان کافی نیست و امکان ارتباط مستمر و همیشگی با آنان نیز اساسا وجود ندارد. برای مؤثر کردن تبیین، باید در حضور یا غیاب دانشآموزان، همزمان برنامههایی برای والدین و معلمان نیز داشت؛ در غیر این صورت همه رشتهها توسط آنان پنبه خواهد شد!
۴. حذف یا محدودسازی رسانههای مرجع، کار جهادگران تبیین نیست و اقدامی در حیطه حکمرانی و اکنون در هالهای از ابهام است.
کاری که ما میتوانیم در رابطه با ضلع نخست (رسانه) انجام دهیم اتصال آنان به رسانههای سالم و ارسال محتوای غنی است تا از مسیر یکسویه اطلاعات خارج شوند. برای اینجانب جالب بود که بچههایی که جسته و گریخته گزارشهای افشاگرانه صداوسیما از جعلیات ضدانقلاب را دیده بودند، تفاوت و فاصله آشکاری با دیگر همکلاسیهایشان در نگاه به مسائل داشتند. همینجا حکمت صداوسیما ستیزی دشمن و دروغگو نامیدن آن مشخص میشود: خارج نشدن مردم از پیله اخبار جعلی رسانههای معاند. راهکار مواجهه چیست؟ ضدارزش معرفی کردن نگاه بسته و یکسویه، و ارزش نامیدن مراجعه دو طرفه به منابع خبری.
۵. ارزشهای دیگری نیز میان این جماعت وجود دارد که کار را به شدت سخت میکند: عصیانگری، پهلویگرایی، مقابله با تبیینگر و انکار کور هرچه او میگوید. اینجا باید عصیان را برایشان قیام علیه پیشفرضهای غلط معرفی کرد، شجاعت را جسارت مخالفت با حلقه همکلاسیهای نادان تعریف نمود و انکار واقعیات و مستندات را ستیز با عقل و انسانیت ذکر کرد تا با تغییر نظام ارزشها، راه را برای تعامل و گفتگوی منطقی باز نمود.
۶. درخصوص پهلویگرایی نیز چند راهکار وجود دارد که مختصرا ذکر میگردد: اول. معرفی خصلت مشترک دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و یکسانانگاری حامیان پهلوی و صدام و قذافی. دوم. نمایش فیلمهایی از آنچه شاه راجع به زنان گفت، دربار درباره شاه گفتهاند، فرح راجع به رفتار آمریکاییها با شاه بیمار بیان کرد، و آنچه اشخاص و رسانههای خارجی راجع به مفاسد و خیانات پهلوی و افتخارات و خدمات جمهوری اسلامی منتشر کردهاند.
۷. مدیران بسیاری از مدارس، مانع برگزاری جلسات تبیینی برای دانشآموزان هستند و احتمال «شلوغ شدن کلاس» و «اعتراض والدین» را دلیل یا بهانه میآورند. فارغ از آنکه این سیاست، ناشی از خطای مدیران مدارس است یا خیانت، کار اگر به خودشان واگذار شود، کاری از پیش نخواهند برد. این وزارت آموزش و پرورش است که باید با اهرم حکمرانی، مدیران را وادار به تشکیل جلسات رفع شبهه نماید.
۸. در پایان، مجدد خاطر نشان میکنم ارزش و اهمیت مستندمحوری را در برنامههای تبیینی. برنامهای که حتما جذابیتی بیش از سخنرانی و تنشی کمتر از آن دارد.
🔻پینوشت: اشتباه نکنید! مطلب «داستان دبیرستان» آسیبشناسی کلی وضعیت یک نسل و بیان الگوی مواجهه است و به هیچوجه رنگ و بوی شکست در تبیین را ندارد. از قضا جلسه مذکور نیز مانند جلسات دیگر مثمر و موفق بود، به طوری که پس از اتمام وقت، حدود ۱۰٪ دانشآموزان آن مدرسه دولتی در منطقه گیشا، با وجود تداخل زمان با کلاس درسیشان، ماندند و حرفهایی زدند و مواضعی گرفتند که به قول مربی پرورشی مدرسه تاکنون از آنان دیده و شنیده نشده بود. دیدم برخی مخاطبان از گفتگو با نسل نوجوان قطع امید کردهاند، لازم دانستم این تکمله را اضافه کنم.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
7.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️وظیفه مسئولین نظام در قبال بی حجابی در جامعه چیست؟
🔹حضرت آقا خیلی واضح دارن میگن که مسئولین باید برخورد کنن و جلوی این گناه علنی در جامعه رو بگیرن... فقط من هرچی فکر میکنم نمیدونم چطور مسئولین این فرمایش واضح آقا رو (کار فرهنگی) ترجمه کردن؟
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ لباس شاه جنایت کار سعودی بر قامت مولوی ساده لوح
🔳 شاه سعودی لباسِ تنش را فرستاده برای مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، اینجا نشان میدهد که اسماعیل زهی با خوشحالی لباسِ تنِ شاهِ سعودی را بالا میگیرد و دیگران هم هورا میکشند !!!
🔳 و اینگونه بود که شیخِ داستان ما متمایل به آل سعود شد. ایران را بوسید گذاشت کنار و به بزرگ شدن زیرِ عبای شاه سعودی افتخار کرد.
همه چیز از این فیلم شروع شد. این فیلم را با دقت ببینید...
#مولوی_عبد_الحمید_مزدور_آل_سعود
#مولوی_عبد_الحمید_را_محاکمه_کنید
#عبد_الحمید_داعشی_بیسواد
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
29.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ ترس سنای آمریکا ازنفوذ فرهنگی یک طلبه
🌐 نفوذ عجیب یک طلبه و مبلغ موفق در آمریکای لاتین و کشورهای اسپانیولی زبان را ببینید. اگر صهیونیسم جهانی این طلبه عزیز را ترور نکند به زودی شاهد گسترش تفکر شیعی در حیات خلوت آمریکا خواهیم بود. خداوند این سرباز امام زمان علیه السلام را از شر شیاطین صهیونیسم محفوظ بفرماید.
🌐 اگر جمهوری اسلامی اون هزاران میلیارد تومان پولی را که به حلقوم بازیگران فاسد و وطن فروش و فوتبالیست های بی وجود می ریزد، خرج امثال این طلبه های موفق میکرد، الان نصف آمریکای جنوبی شیعه و نیروی پاکار جمهوری اسلامی بودند.
✍ محمد باقر پزنده
#طلبه_های_موفق_جهادی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#زن_عفت_افتخار
#مرد_غیرت_اقتدار
#زنده_باد_جمهوری_اسلامی
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔴امروز در کنگره #آمریکا، اخراج نماینده مسلمان بخاطر نقد بسیار محدود اسرائیل
در آمریکا نقد اسرائیل جرم و سوزاندن قرآن #آزادی_بیان است.
در آمریکا کوچکترین انعطافی نسبت به خطوط قرمز کشور وجود ندارد (و البته برای اهانت به دیگران کاملا آزادند)
👤فواد ایزدی
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
✍️ عیاشِ قمار باز با رسانه هایش صبح تا شب از خوبی دشمنان ایران و از بدی ایران برای این مردمان میگوید
تا یک جامعه ی 10 میلیونی با ایران دشمن شود...
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد