⭕️ روزانه ۴۰ کودک در آلمان مورد آزار جنسی قرار میگیرند
🔸 پلیس آلمان در گزارشی بیسابقه اعلام کرد که بهطور معمول روزانه ۴۰ کودک در این کشور مورد آزار جنسی قرار میگیرند و تنها در سال ۲۰۱۸ یکصد کودک کشته شدند.
🔹به گزارش شبکه دویچه وله، آمارهای کیفری در سال ۲۰۱۸ بیانگر تصویر تاریکی از جامعه آلمان است.
🔸 بر اساس این گزارش، ۱۳۶ کودک که ۸۰ درصد از آنان زیر ۶ سال بودند در سال ۲۰۱۸ کشته شدند. در همین زمان برای کشتن ۹۸ کودک دیگر نیز تلاش صورت گرفته است.
🔹با نگاهی به آمارهای کیفری آلمان باید گفت که حجم آزار و اذیت جنسی کودکان در سال گذشته ۶.۴۳ درصد افزایش داشته که در مجموع به ۱۴ هزار و ۶۰۰ پرونده کیفری رسیده است.
🔸به گفته پلیس آلمان انتظار میرود که آمار جرایم کیفری بسیار بیشتر از این باشد زیرا بیشتر کودکان توسط خانواده، دوستان و نزدیکان خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتهاند و در نتیجه شکایت از آنان برای کودکان بسیار دشوار بوده است.
#شهر_فرنگ
#چشم_و_دل_سیرها
@jaryan_s
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی یک هوادار مرد به خانم بازیگر دست درازی میکند!
وقتی فرهنگ هرزگی و برهنگی رواج یافت ، فرهنگ بی حیایی و شهوت رانی نیز رواج خواهد یافت !
آیا این نمونه خروار نیست؟؟؟
حکم خدا را زیر پا گذاشتن عواقب بدی دارد!
#حجاب
@jaryan_s
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد تند داریوش ارجمند نسبت به هرزگی در قالب طنز در یک فیلم!
@jaryan_s
🔘 همۀ بدبختیهای انسان از «کوچکیِ جهان او» شروع میشود!
🔘 وقتی جهانت بزرگ شد، گناه برایت مهم میشود؛ چون گناه علامت حقارت است
🔻 #گناه_و_توبه (ج۱۵)
🔸 تا اینجا چهار ویژگی یا مرحله برای متقاعدشدن به دینداری و ترک گناه بیان کردیم؛ از منفعتطلبی و برنامهپذیر بودن، تا اهلِ مسابقه بودن و دیدن محدودیتهای حیات دنیا. اینها مراحلی است که پایههای تکوین شخصیت یک دیندار را شکل میدهد و انسان را آمادۀ پذیرش دین میکند.
🔸 پنجمین ویژگیای که انسان برای داشتن یک شخصیت دیندار باید پیدا کند، باور معاد و آخرت است؛ این ویژگی نهتنها در باور و شناخت انسان بلکه در شخصیت او هم باید حضور پیدا کند، چون باور معاد، یک مقولۀ صرفاً شناختی نیست؛ یک مقولۀ شخصیتی است.
🔸 عمیقترین درخواست انسان، جاودانگیطلبی است که فعالتر از خداپرستی است. حس جاودانگیطلبی یعنی اینکه «من نمیخواهم نابود بشوم» پذیرش جاودانگی، فطریِ ما انسانهاست و ما نمیتوانیم بپذیریم که جاودانه نیستیم!
🔸 میل به جاودانگی، انسان را به سمت آخرتاندیشی میکشاند و کسی که معاد را باور کرد، جهانش بزرگتر خواهد شد. همۀ بدبختیهای انسان از «کوچکیِ جهان انسان» شروع میشود، همۀ خوشبختیها هم از «بزرگیِ جهان انسان» شروع میشود.
🔸 انسان وقتی جهان آخرتِ بسیار بزرگ را بپذیرد، خودش هم بزرگ میشود؛ این همان اثر شخصیتیِ باور معاد است. بعد وقتی انسان بزرگ شد «بزرگوار» میشود و وقتی انسان بزرگوار شد، دیگر بدی ندارد. هرکسی آدم بدی شد، معلوم میشود که جهانش کوچک است!
🔸 وقتی جهانِ کسی بزرگ شد، کمکم نسبت به پدیدۀ «گناه» حساس میشود و زشتیِ گناه برایش مشخص میشود؛ چون گناه علامت حقارت و کوچکی است، لذا از گناه، ننگش میآید.
👤علیرضا پناهیان
🚩مسجد امامصادق(ع)- ۹۸.۲.۳۰
👈🏻متن کامل:
📎 Panahian.ir/post/5489
@jaryan_s
⭕️ قتل نفس زكيه
🔹 كشته شدن «نفس زكيه» كه فردی بیگناه و پاک است، از ديگر نشانه هاى ظهور است كه در روايات اهل سنت و شيعه از آن نام برده اند.
🔸 ابن ابى شيبه از پيامبر نقل میكند: «مهدى ظهور نخواهد كرد، مگر آنكه نفس زكيه كشته شود؛ پس آن هنگام آسمانيان و اهل زمين بر آنان (قاتلها) غضب میكنند و به دنبال آن، مردم به حضور مهدی آيند... و او زمين را پر از عدل و داد میكند.»
📚 ابن ابى شيبه، المصنّف، ج ٨؛ «كتاب الفتن»، ص ۶٧٩؛ درسنامه مهدویت، جلد ١، ص ٩٣
#مهدویت_در_نگاه_اهل_سنت ٢٢
@jaryan_s