eitaa logo
قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی🇮🇷
8.2هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.6هزار ویدیو
339 فایل
امام خامنه ای:کارباید تشکیلاتی باشد. کادر سازی کار تشکیلاتی مطالبه گری تربیت نیرو در طراز انقلاب ✔رسانه تحلیلی خبری قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی ارتباط با کانال @sharheaani
مشاهده در ایتا
دانلود
چگونه تشکیلات کارآمد بسازیم؟ قسمت۱۴ حیات یک تشکیلات به این است که مرتّب زیر نظر باشد. یعنی یک نفر دائم به آن تشکیلات نگاه کند، این نگاه مثل نور چراغ قوه است و تا زمانی که به یک نقطه افتاده باشد آن نقطه روشن است، امّا به مجردی که چراغ قوه را گرداندید، دیگر آن نقطه روشن نیست. ۱۳۷۳/۴/۲ #تشکیلات_کارآمد #تشکیلات مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
⬛️ تک روی ، عقب ماندگی به همراه دارد. 📌 اگر ما بخواهیم بی سازمان و بی تشکیلات فعالیت کنیم موفق نخواهیم شد . اگر این مطلب را پذیرفتید که چه بهتر اگر هم نپذیرفتید به ۵۰ سال پیش تا حالا می ماند که همه مان خُرد شدیم له شدیم قوایمان تلف شد هر کس راه خودش را رفت و مشکلات بیشماری پیش آمد نتیجه هم این شد که دیگران هزاران فرسنگ از ما جلو افتاده و رفتند اما ما هنوز همین جا هستیم و بازهم می مانیم میل خودتان است . می خواهید بپذیرید نمی خواهید هم نپذیرید 📝 سخنان امام موسی صدر در جمع روحانیون . قم . مهر ۱۳۴۴ مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
🔰آنچه که بر سر نوجوان می آورد ... ⭕️نکاتی حائز اهمیت برای نوعی از موسیقی ابتدای یادداشت را با حرف نوجوانی شروع میکنم که دچار حالی پریشان شده و سخت مضطر است ... «« روز های اول برام خیلی مهم نبود چه کسی این رپ رو خونده و فقط دوست داشتم گوش بدم اونم به صورت تفریحی ،( یادمه اولین رپی که گوش دادم رو از دوستم گرفتم) بعده ها بیشتر گوش میدادم تا جایی که وقتی از مدرسه میرسیدم خونه باید حتما هندزفری تو گوشم بود و حتی سره سفره هم گوش میکردم. کم کم اعتیاد بهش پیدا کرده بودم ولی اخه چیزه بدی نبود ... من چیزایی رو گوش میکردم که درد جامعه رو بیان میکرد و خیلی خوب میتونست اونارو مطرح کنه ، اما بعد از یه مدت دیگه وقتی سر درسام بودم نمیتونستم تمرکز کنم ، زود اعصابم خورد میشد و کم کم ادم خشونت طلبی شده بودم . بعضی وقتها خیلی پر انرژی بودم و بعضی وقتا تو فامیل گوشه گیر بودم . علتش رو نمیدونستم ولی کم کم دیگه دین هم برام دچار نواقصی بود و احساس میکردم باید دینم رو عوض کنم .... الان سر درگمم و ....»» خب در متن همه چیز کاملا واضح است ، نوجوانی حدود ۱۵ ساله دچار عارضه ی اعتیاد به موسیقی آن هم از نوع رپ شده است . وقتی امروزه با برخی از نوجوانان صحبت میکنید متوجه میشوید بعضی از تشدید های کلمات را خیلی مکرر استفاده میکنن و موقع صحبت کردن نمی توانند حروف و کلمات رو بیان کنند . آسیب های رپ از آن چه که فکر میکنید بیشتر است و در این یادداشت انشاءالله به صورت تیتروار و مختصر مطرح میشود و در یادداشت های بعدی به بررسی مشکلات و مسائل میپردازیم. 1⃣اولین مشکلی که برای نوجوان بعد از گوش دادن رپ فارسی برایش به وجود می آید ، است ، نوجوان دیگر نمیتواند حواس خود را جمع مطلبی کند و به دلیل خاصیت این مدل موسیقی دچار اختلال فکری میشود.(اختلال در تمرکز) 2⃣دومین مشکل از آن جا شکل میگیرد که نوجوان دچار به موسیقی میشود و مدام خود را وابسته به این سبک موسیقی میداند.(اعتیاد به رپ) 3⃣سومین مشکل این است که به خاطر بعضی از فحاشی هایی که در این نوع موسیقی انجام میشود نوجوان مجبور است از هندزفری استفاده کند و همین عامل باعث از بین رفتن او میشود .(اختلال شنوایی) 4⃣چهارمین مشکل موجود نوجوان است ، ظرف او بسیار ظریف است و برای هجمه ای از مشکلات جامعه قدرت و توان درک ندارد و در نتیجه دچار شکست روحی می‌شود ، یعنی میخواهد کاری انجام بدهد حالا چه درست چه اشتباه اما نمیتواند ... 5⃣پنجمین مشکل آن است که با گوش دادن به این نوع موسیقی دچار شده و سریعا واکنش نشان میدهد ، فکر میکند با داد و بیداد میتواند کاری کند و همین عامل باعث تشنج روحی و عصبی او میشود . 6⃣ششمین عامل مخرب و منزوی شدن نوجوان است که باز هم میتوان آن را با عامل های بالا پیوند زد. 7⃣هفتمین مشکل ان جاست که دیگر نوجوان نمی‌تواند درست صحبت کند ، یعنی دچار شده و در نتیجه به خاطر همین دیگر در جمع دوستان حاضر نمیشود و کم کم از جمع دور می‌شود. 8⃣هشتمین مشکلی که برای او پیش می آید قبح بعضی از کلمات برای او شکسته میشود و دیگر به راحتی بعضی از کلمات توهین آمیز را به کار می برد ... () 9⃣نهمین مشکل ان است که او میشود ، یعنی با توجه به حرف هایی که در اون موسیقی میشنود و فطرت پاکی او دارد دچار تناقض شده و چون در حال شکل گیری شخصیت می باشد و هنوز ثبات شخصیتی پیدا نکرده سریعا دچار تحول میشود و چون این تحول با فطرتش تناقض دارد دچار شخصیت نیز میگردد. این یادداشت ادامه خواهد داشت ... ✍مصطفی کریمی مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5862916945027793001.mp3
9.84M
🎙شاه‌کلید تربیت 🔺حجت الاسلام #عالی مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
اهتمام به پایان دلپذیر در امور تربیتی استفاده از نکات روانشناسی در تبلیغ و تربیت 💡 می دانید چرا برندگان مدال برنز از برندگان مدال نقره خوشحال‌ترند؟ اگر به چهره‌ی قهرمانان ورزشی روی سکوهای المپیک نگاه کنید متوجه می‌شوید که برندگان مدال برنز از برندگان مدال نقره خوشحال‌تر هستند. ✨ دلیل این موضوع اثر پایانی است که ورزشکاران تجربه می‌کنند. ورزشکاران برنده مدال برنز مسابقات را با پیروزی (خاطره خوش) تمام می‌کنند اما برندگان مدال نقره با شکست (خاطره بد) مسابقات را به‌پایان می‌رسانند. 💫 دانیل کاهنمن برنده نوبل اقتصادی در تحقیقی می‌گوید که مغز ما در یادآوری خاطرات اثر پایانی آن را به‌یاد می‌آورد و نتیجه می‌گیرد که آن موقعیت خوب یا بد بوده. مثلا در پایان یک رابطه، اگر رابطه با گفتگوهای بدی پایان یابد افراد تمام آن رابطه را بد می‌دانند و برعکس. کاهنمن به این اتفاق نام تئوری اثر پررنگ پایانی را داد. این تئوری می‌گوید که اقدام‌های آخر مهم است. شکل پایان دادن یک کار و آخرین اقدامات ما اگر رنگ و بوی پیروزی داشته باشد ما احساس شکست نداریم و بالعکس. و این یعنی به پایان دلپذیر امور تربیتی و تبلیغی بیشتر اهتمام ورزیم. مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
1_48283802.doc
1M
#طرح_تربیتی_مدارس_امین این فایل حاصل تفکرات و اندیشه های گروه بزرگی از علمای #تربیت هست که چندسالی هست که در کشور در حال اجراست. هدف اصلی طرح، تربیت دانش آموزان است، به طوری که باورها و رفتارهای اساسی دینی در وجود آنها نهادینه شود و برخی از رفتارهای ضروری ارزشی را به تناسب ظرفیت و رشد خود تجربه کنند. #مدارس_امین مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
سرودهای: ولادت امام حسن(ع) شهادت امام علی(ع) شبهای قدر روز قدس آهنگ باکلام، بیکلام و متن https://eitaa.com/soruod/3869
4_764795416125374545.pdf
491.2K
جزوه ارزشمند"کلیات برنامه های تابستانه" #تابستان مربی محور؛ نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی @morabi_masjed
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جریان سازی فرهنگی چگونه کنیم؟ بخش اول کار فرهنگی‌ اگر به جریان سازی منجر نمی‌شود، چه بسا انجام ندادنش بهتر باشد بچه های مساجد، هیئات، تشکل های فرهنگی و جهادی و سیاسی، مجموعه های فرهنگی و غیره باید توجه کنند که اگر فعالیت اونها در سطح یه شهر، یه استان و یا کشور جریان ساز نباشه و در بزنگاه ها نتونن مردم را پای کار بکشونن بدونن که کارشون ابتره. بزنگاه یعنی انتخابات ها، یعنی حوادث سیاسی، پدیده ها و فتنه ها و ... . کار باید جریان ساز باشه یا نهایتاً به جریان سازی برسه. بله شاید سالها طول بکشه تا کار شما به ثمر بنشینه یا جریان ساز بشه؛ بله گاه کار مدت داره. چندسال طول میکشه اما عزیزان فعالان فرهنگی باید مطمئن باشند که کارشون بعد از مدتی(چندماه یا چندسال) جریان ساز خواهد شد و میتونن در سطح یه شهر، یه استان یا کشور مؤثر واقع بشن. حتماً همه ما باید بعد از مدتی ترمز کنیم و کمی به عقب برگردیم و کمی فکر کنیم که داریم چه می کنیم؟ گل لگد می کنیم یا بادمجون واکس میزنیم؟!! با یه بزرگتری مشورت کنیم. با یه استاد و کارشناس مشورت کنیم بعد دوباره ادامه بدیم... ✍ داود مدرسی یان ادامه مطلب را در دوشنبه های فرهنگی دنبال کنید مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
من مطمئنم که جریان فرهنگی کشور با همۀ این ناسازگاری‌هایی که می‌شود، از لابه‌لای این پیچ و خم‌های سخت عبور و رشد می‌کند. «أنکَ کادِحٌ اِلیٰ رَبّکَ کَدحاً»* من این رشد را می‌بینم. واقعا تفکرات و ذهن‌ها و مغزهای فعال و مبتکر و خوبی کاملاً مشاهده می‌شوند و این‌ها پیش خواهند رفت. دشمن انقلاب و دشمن اسلام نمی‌تواند از طریق فرهنگ، کاری را که می‌خواهد بکند. البته مشکلات فراوانی درست کرده‌اند و درست خواهند کرد؛ شکی نیست، اما ایمان‌ها و همت‌های شماها نخواهد گذاشت آن‌طور که می‌خواهند پیش آید. ۱۳۷۹/۱۱/۲۹ *) سوره انشقاق، آیه۶ «ای انسان یقیناً تو با کوشش و تلاشی سخت به سوی پروردگارت در حرکتی، پس او را دیدار میکنی.» #امام_خامنه_ای #فرهنگ مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf