eitaa logo
رسانه جواهر🪐
154 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
354 ویدیو
146 فایل
ارتباط با ما: @arghavan_yan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کارِ گل زار شود گَر تو به گلزار آیی.🌱 @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| اقتصاد‌ دانش بنیان ‌‌ 🚨 ◽️ منابع نفتی چطور باعث بیماری و عقب ماندگی اقتصاد کشورها می‌شود و منظورمان از دانش‌بنیان چیست؟ ◽️۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی. ‌‌ @javaher_media ••┈•●•◎🇮🇷◎•●•┈••
فونت فارسی کوه نور دانلود 👇🏻 @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
KohinoorArabic-Semibold.ttf
81.5K
کوه نور در وزن های مختلف @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
KohinoorArabic-Regular.ttf
81.5K
@javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
KohinoorArabic-Light.ttf
78.7K
@javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
KohinoorArabic-Bold.ttf
77.4K
@javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
💠 همچون کودکی ضعیف که هیچ‌جایی را جز آغوش گرم مادر نمی‌شناسد و خود را محکم در آغوش او چسبانیده و در هر خیری چشم امید به کرم مادر دارد، خدایم را صدا می‌کنم: «يَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَيْرٍ» «ای کسی که در هر خیری به تو امید بسته ام.» @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بی «تــو» دگر حالِ جهان خوب شدنی نیست... اللهم عجل لولیک الفرج❤️ @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
💠 همانند کودکی که وقتی خطا و شیطنت کرده از سخط و غضب مادر به خود مادر پناه میبرد و پشت‌سرهم «ببخشید»«ببخشید» می‌گوید تا لحظه‌ای از آغوش مهربان او جدا نشود، می‌گویم: «وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ» «ای کسی که از سخط و غضبت در هر شری به تو پناه میبرم.» @javaher_media ••┈•●•◎🌦◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسفند ماهی جان♥️ یک یاحســــــــــین(ع) هدیه‌ی روز تولدتــ 💐 ـ ارسال کنید برای اسفندماهیای زندگیتون @javaher_media ••┈•●•◎🌹◎•●•┈••
فونت فارسی فـناوری دانلود 👇🏻 @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
Fanavari-Regular.ttf
59.3K
@javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
Fanavari-Bold.ttf
57.1K
@javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☑️ تأثیر رنگ در تبلیغات مؤثر دنیای پیرامون ما مملو از تبلیغات در فرم‌ها و طرح‌های فراوان است. جالبه که بدونید تأثیر رنگ در تبلیغات به حدی است که بیش‌تر مردم دنیا، هنگام دیدن یک رنگ نامناسب برای یک تبلیغ، اون رو کنار می‌گذارند. 🔚تأثیر رنگ‌های گرم در تبلیغات: رنگ‌های گرم می‌تواند انرژی را به بیننده منتقل کند. 🔛 قرمز، نارنجی، زرد و انواع آن‌ها رنگ‌های گرم هستند. که به طور کلی به عنوان انتقال دهنده‌ی انرژی، اشتیاق، شادی و جذابیت انرژی مثبت را به مخاطب منتقل می‌کنند و مخاطب با دیدن اون‌ها می‌تونه تحت تأثیر قرار بگیره. مهم‌ترین رنگ‌های گرم و تأثیر آن در تبلیغات:❔ 🔻قرمز: رنگ قرمز منتقل کننده‌ی احساس راحتی، اعتماد، هیجان، عشق، اشتیاق، احساسات شدید و صمیمیت است. انتخاب این رنگ با پس زمینه‌‌ای مانند سیاه می‌تونه انتقال دهنده‌ی حس گرما و قدرت به عنوان حالتی برای تأثیر رنگ بر احساسات مردم باشه. زیرا تماشای این رنگ باعث افزایش هیجان در بدن انسان میشه. 🔸 نارنجی: نارنجی انتقال دهنده‌ی زیبایی، انرژی، شور، نشاط، سلامتی و شادی، شوخی و شیطنت است. 🌕 زرد: زرد یک انرژی مثبت در تبلیغات داره. جلب توجه، شادی، انرژی بخشی، امید و صمیمیت همه از جمله مواردی‌اند که این رنگ را به عنوان یک انتخاب مناسب برای تبلیغات مؤثر بر می‌گزینه. @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 همچون گدایی سه مرتبه خدای کریم را صدا می زنم اما در هرمرتبه «غنی و کریم بودن» او را بهتر می فهمم. ابتدا می گویم: «يَا مَنْ يُعْطِى الْكَثِيرَ بِالْقَلِيلِ» «ای کریمی که در مقابل اندک و ناچیز، بسیار و فراوان می‌دهی.» @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کلام مولا (ع) : چون عقل کامل گردد، سخن اندک شود. (نشانه کمال عقل) نهج‌البلاغه، حکمت ۷۱ @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
فونت فارسی یاسمین دانلود 👇🏻 @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••
A yasamin.ttf
27.1K
یاسمین @javaher_media ••┈•●•◎❄️◎•●•┈••