💢«جنگ فردا»؛ استفادهٔ هالیوود از مفاهیم شیعی برای دراماتیزه کردن آخرالزمان
1️⃣ فیلم #جنگ_فردا ساخته «کریس مککی» فیلمی در سبک #آخرالزمانی است که آن را از جهت صنعتی و تکنیکی میتوان فیلمی جذاب و دیدنی توصیف کرد، هرچند از نظر مضمون تکراری است.
2️⃣ فیلم از حیث محتوایی، یک آوردهٔ نسبتاً متفاوت نسبت به فیلمهای قدیمیِ سبک خود دارد، و آن عبارت است از بهرهوری علمی برای نابودی #دشمنان_آخرالزمانی.
3️⃣ ماجرا این است که #هالیوود دیگر با دشمنانی که بتوان آنان را با راکت و مسلسل نابود کرد طرف نیست، بلکه دشمنان او از پیچیدگی خاصی برخوردار هستند که نابودی آنان بسیار دشوارتر از گذشته است.
4️⃣ هیولاهای «جنگ فردا» را تنها با یک ماده ویروسی خاص میتوان کشت. اینجا است که #آزمایشگاه و تحقیقات علمی بهعنوان بخش اصلی ماجرا نقشآفرین میشود و همهچیز بستگی به تحقیقات علمی و #بیولوژیک برای نابودی #هیولاهای_آخرالزمانی دارد.
5️⃣ ویروسی که سربازان آمریکایی باید آن را در بدن هیولاهایی که در رحمهای سفینه خود در زیر زمین #روسیه خوابیدهاند فرو کنند تا بمیرند.
6⃣ #سلاح_علمی چیزی نیست که تنها در #آخرالزمان رقم بخورد، بلکه همین امروز #بیوتروریسم و جنگ ویروسی در دنیا در حال اجرا است.
7⃣ #کرونا خود یکی از احتمالاتی است که میگوید عدهای برای نابودی دیگران از آن استفاده میکنند. روشی بهمراتب کمهزینهتر که البته در کنار خود استراتژیهای دیگری نیز دارد. استراتژی «برتری و قدرتبخشی» برای همان کشورها که خود در تولید #واکسن بیماری از باقی پیشی گرفتهاند.
8⃣ در فیلم #جنگ_فردا نیز، سلاح علمی تنها ابزاری است که میتواند نسل فراوان #بیگانگان را از پا درآورد و ریشهٔ آنان را بخشکاند.
9⃣ #هالیوود نیز بهعنوان رسانهٔ پروپاگاندا تلاش میکند تا قدرت آمریکا را به نمایش درآورد و در کنار آن کلیشهٔ همیشگی #دشمنتراشی نیز ادامه دارد 👈 زیر پوست #روسیه برنامههایی برای #نابودی_نسل آینده و تسلط بر دنیا جاری است!
🔟 اما فیلم «جنگ فردا» از مفاهیم آشنای #فرهنگ_شیعی نیز استفاده میکند! #سربازان_آخرالزمانی فیلم، با #سفر_در_زمان از امروز به آینده (بخوانید از گذشته به حال) رفته و دقیقاً مفهوم #رجعت که مختص سربازان حضرت مهدی (عج) است را به تصویر میکشند!
✍️ نویسنده: حمید صنیعی
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢ترسا کوربین. فمینیست آمریکایی است و به اسلام و حجاب گرایش پیدا کرده. مدافع حقوق زنان و فعال اجتماعی...
خیلی از این ویدئوها و مصاحبه ها می بینم. شاید به مرور همه را گذاشتم.
و فکر می کنم روزی خواهد رسید که زنان در شأن خود نبینند که در جامعه بدون پوشش مناسب تردد کنند... بخصوص که کم کم در حال فهمیدن هستند که پوشش مانع آزادی آن ها برای کسب علم و فعالیت اجتماعی شان نیست. ولی مانع تعدی و تعرض و آسیب های ناخواسته ای که بسیار پر تکرار در همه جای دنیا برای زنان رخ می دهد هست.
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
💡 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
May 11
📌کلام رهبری:
جوانهای ما جوانهائی هستند که به معنای حقیقی کلمه از عمق جانشان برای سعادت تلاش میکنند؛ سعادتی که در اسلام هست.۱۳۸۸/۰۹/۲۲
🔴 #اطلاعیه_مهم با توجه به "فیلترینگ" پیام رسان های خارجی لینک #کانال ایتا جوانان البرزی را مجددا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.
✌️ اجتماع مجازی جوانان البرزی 🇮🇷
🇮🇷ایران_کوچک
کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز
💠کانال ایتا 👇👇👇
@Javanane_Alborzi
💠گروه
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💢 آنچه از فضای مجازی حس میشود اینست که؛ اگرچه سرخط فراخوان و دعوت به حضور خیابانی رو به میرایی است اما مسیر تولید محتوای نفرت آفرین شیب صعودی به خود گرفته است.
عملیات جنگ روانی باز برای جرقه بعدی در حال جمع آوری باروت خشم در اذهان است.
💡سید هانی هاشمی|
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢 🇮🇷🔹🇮🇷🔹🇮🇷
معترض، ما هستیم!
درد داریم و خموشیم امّا
چه بگوییم از این قصّۀ تلخ؟!
شهر، تبدار شده
برگریزان حیاست
و چه غوغاییست از حجمِ هوس،
آرمانها شدهاند تبعیدی
و حقیقت نیز، زندانیِ زنجیرِ روایتبازان
گیسوانت شده بازیچۀ باد
عقدهها، حسرتها
آهها از داغها
دل تو آسوده، چشمها آلوده
شهر در پیچوخمِ زلف تو در خود پیچید
و چه تلخیها دید
شبِ گیسوی پریشانِ تو شد فاجعهساز
و تو هم میدانی؛
فتنه اینبار شده موجسوارِ تن تو
تن تو، طعمه شده
تن تو، ریشۀ این دعواهاست
و خیابان شده بازارِ حراجِ تن تو
چشمها، وسوسهآلودِ تنت
تن تو، سهم همه
تو بگو: کافی نیست؟!
و بخواه: وطنت؟ یا که تَنَت؟
و خدا، یا که تمنّای خودت؟!
به خدا،
عاشقی نیست هوادارِ رهاییِ تَنَت ...
میم. جیم.
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
🔺️ #اشتباه_دیگران_را_نقد_کنیم
🔻 #شخصیتشان_را_زیر_سوال_نبریم
📌ما هیچ وقت نقاط مثبت یک شخص را بخاطر یک اشتباه و خطایی که سهوا برای او پیش آمده سر نمی بریم.
🔹آقای دایی اسطوره ایران است نه بخشی از ایران
🔸آقای دایی اسطوره ملت ایران است نه حزب یا جناح خاص غربگرا
🔹آقای دایی محبوب ملت ایران است نه تکه ای از ایران
🔻لذا ما ایشان را بخاطر یک یا چند اشتباه پس نمیزنیم اما متذکر خطای ایشان هستیم.
🔻باید قبول کنید از بیسوادی سیاسی و رسانه ای شما و دیگر سلبریتی ها سوءاستفاده شده که باید یک فکر اساسی نسبت به این بهرهبرداری های ضد ایرانی بکنید تا ترکش آن در چشم و جان ملت ایران نرود.
🔻ما آقای دایی را دیندار و دوستدار اهل بیت (ع) میدانیم با این حساب حالا که ایشان فهمیدند ادعایی که در خصوص مرگ دانش آموز اردبیلی داشتند کذب بوده است از ایشان توقع میرود عکس العمل درخور توجه و عدالتی نشان دهند.
☝️اما اگر قصد دارند بر اشتباه خود تاکید کنند دیگر مرتکب خطا نیستند بلکه دروغ گو هستند حال شما که مدعی عدالت و دینداری هستید با گناه کبیره خود چه خواهید کرد!!؟
لازم است یاد آوری کنم در همه ادیان دروغ مذمت شده و در اسلام گناه کبیره به حساب می آید.
✍مهدی داستانگو
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تو دوران وطن فروشای بی شرفی مثل #علی_کریمی و...
🔹تو یه باغیرت مثل #نیما_نکیسا باش!
🔹چو ایران نباشد تنِ من مباد🇮🇷
💢هیچوقت تعجب نمیکنم که ضدانقلاب تلاش میکند تا فوتبال ایران از جام جهانی حذف شود، چون ورزش به طور کلی و فوتبال به طور خاص جزو پدیده های به شدت سیاسی جهان امروز هستند.
تعجبم از کسانی است که اینقدر ساده هستند که واقعا فکر میکنند ورزش از سیاست جداست! و نه فقط ورزش، که فکر میکنند می شود هنر، اقتصاد، فرهنگ و هر چیز دیگری را جدای از سیاست تصور کرد.
✍امیرحسین ثابتی
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢نمونه ای از ذهن کوچک و پارادوکسیکال غربگرایان:
دیروز: ایران مستعمره روسیه شده است.
امروز: چرا ایران به روسیه پهپادهای پیشرفته می دهد؟
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آموزش خوردن کرم و حشرات
💥 فیلم اجرای برنامهٔ جامع آشنایی کودکان دبستانی با فوائد خوردن کرم و حشرات توسط دولت هلند!!
.
جای اصلاح طلب ها و سلبریتی ها خالی !!!؟
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢سند ۲۰۳۰ سیستم آموزشی و دانشآموز را تهی از هویت میکند
▫️نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در شورای اولیاء و مربیان ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج گفت: اگر روحیه ایثار و شهادت در مدارس ما تعلیم داده نشود هنگامی که با ابتلائاتی نظیر کرونا مواجه میشویم مادیات و فردگرایی بر معنویات و همنوع دوستی غلبه خواهد کرد و به نوعی دچار بی نظمی در جامعه میشویم.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢«یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» کتابی که توسط صهیونیستها سوزانده شد! 1⃣
🔹کتابی که #صهیونیستها را برآفشته کند تا آن را جمعآوری کنند و در آتش بسوزانند و قدری تسکین بیابند حتماً خواندنی است، بهخصوص اینکه آن را یکی از بنیانگذاران #جامعهشناسی_مدرن و یار غارِ #ماکس_وبر نوشته باشد.
🔸 «یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» از نوشتههای مشهور #ورنر_سومبارت است که آن را در برابر کتاب «اخلاق پروتستانی و روح سرمایهداری» ماکس وبر، دوست و همکار خود نگاشته است.
🔹 سومبارت و وبر با هم مینوشتند و مطالعه میکردند و نشریهٔ «آرشیو» را منتشر میکردند؛ نشریهای که در عرصهٔ تفکر سیاسی اقتصادی آلمان تأثیر بزرگی داشت. این دوستی و همکاری و همفکری تا وقتی ادامه یافت که این دو به دلایل اجتماعی تکوین #سرمایهداری_مدرن علاقهمند شدند.
🔸 وبر میاندیشید که حضور #پروتستانها در این عرصه بسیار موثر بوده است. در نگاه او، اخلاق پروتستانها پیوند عمیقی با روح سرمایهداری مدرن دارد. وبر کتاب «اخلاق پروتستانی و روح سرمایهداری» را در توضیح نظریهٔ خود نوشت.
🔹 اما سومبارت معتقد بود این نقش را #یهودیان بیش از پروتستانها بهعهده داشتهاند. او کتاب «یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» را در شرح نظریهٔ خود نوشت.
🔸 سومبارت پا به عرصهای گذاشته بود که هزار اتفاق برای او و کتابش افتاد. کتاب که منتشر شد، #یهودیان برآشفته شدند که این کتاب #ضدیهودی است و یهودستیزها نیز بیشتر آشفته شدند که این کتاب با ملایمت از یهودیان حرف میزند و آنها را بهقدر کافی رسوا نمیکند.
🔹 ظاهر محور فکر هر دو گروه #یهودستیزی بود نه کتاب سومبارت، اما در نهایت، آن چه طرفین خود را با سوزاندنش تسلی میدادند، کتاب سومبارت بود!!
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢«یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» کتابی که توسط صهیونیستها سوزانده شد! 2⃣
🔹 #ورنر_سومبارت برای بحث در مورد مشارکت #یهودیان در حیات اقتصادی مدرن، از دو روش استفاده میکند: یکی روش آماری و دیگری روش ژنتیک.
🔸 سومبارت در بخش اول کتاب با عنوان "سهم یهودیان در حیات اقتصادی مدرن"، به بیان موارد مختلف مشارکت یهودیان در #اقتصاد-مدرن میپردازد و نمونههای فراوانی از تجّار و بازرگانان و کارخانهداران و کارآفرینان #یهودی در سراسر اروپا و آمریکا میآورد که مایهٔ رونق تجاری این مناطق بودهاند.
🔹 سومبارت اسناد فراوانی ارائه میکند از اینکه #حاکمان_اروپا تا چه حد به حضور یهودیان در قلمرو خود اهمیت میدادهاند و با شواهد تاریخی اثبات میکند که #مهاجرت_یهودیان از یک منطقه به منطقهٔ دیگر، باعث جابجایی #مرکز_تجارت شده و رونق اقتصادی از منطقهٔ مبدأ به منطقهٔ مقصد منتقل میشده است!
🔸 در بخش دوم با نام "ظرفیت و آمادگی یهودیان برای سرمایهداری مدرن" سومبارت به شرایط عینی آمادگی یهودیان برای #سرمایهداری_مدرن میپردازد. به نظر او، چهار عامل اصلی برای موفقیت اقتصادی یهودیان وجود دارد:
👈 پراکندگی و آوارگی در عرصهای وسیع، برخورد با آنها بهعنوان غریبه، موقعیت آنها بهعنوان شهروند درجهٔ دوم و ثروت.
🔹 نویسنده، سپس به بررسی #آموزههای_دینی_یهود پرداخته و بسیاری از آنها را مطابق با #روح_سرمایهداری مییابد؛ ازجمله:
👈 دعوت به تکاثر ثروت، محاسبهٔ سود و زیان اعمال، رابطهٔ آزاد و بی قید و بند با غیریهودیان، دعوت به منطقیبودن خشک و خالی از احساسات و عواطف و...
🔸 از دیگر ویژگیهای یهودیان، علاقه به #کار_ذهنی بهجای #کار_جسمی است که باعث موفقیت آنها در #اقتصاد شده است.
🔹 این ویژگیها باعث میشود که یهودیان به مردم دیگر به چشم پیچ و مهره نگاه کنند و از آنها برای منظوری که میخواهند استفاده کنند و همانطور که ذکر شد، هیچ کاری با احساسات و عواطف افراد ندارند.
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢 تعداد افرادی که ادعا شده در #برلين جمع شدند حتی به میانگین تعداد ایرانیان ساکن غرب که در انتخاباتهای گذشته ریاست جمهوری ایران شرکت کردند هم نمیرسد.
سال ۹۶ و ۸۸ به طور میانگین حدود ۲۰۰ هزار نفر اکثرا ساکن اروپا، آمریکا، استرالیا و ترکیه در انتخابات شرکت کردهبودند.
ولی غرب و امریکا اینبار اساساً تمرکزش را بر "وانمایی" گذاشته است و نه "بازنمایی". رسانهها قرار نیست آنچه رخ داده را بازنمایی کنند؛ بلکه بناست یک رویداد غیرواقعی را صحنهپردازی کرده و به جای واقعیت گزارش کنند.
✍یامین پور
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
رهبرانقلاب، قدرت را در خودش متمرکز نکرده/ منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «تحمیل» نیست
نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائه هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ اینچنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنه بازیِ قدرت گریخت، درحالی که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»ای در اختیار نداشتند. آری، او بهدنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین میخواست.
آنگاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع و قمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همه آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آنهمه ظلم و جفای نخستوزیرِ دهه شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت.اگر در گذشته که رئیسجمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن هنگام،طریق«پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست.
او «ولیّفقیه» است و «نایب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمیتراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار میورزد و از خویش سخن نمیگوید. میگوید نه فقط قابل مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او میتوانست «دکّان قداستفروشی» بگشاید و خویش را دریچه امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز بهگونهای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد.
او جامعه را نیز بهصورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردمسالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردمسالاریِ دینی به روایت او، جوهره نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردمسالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردمسالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردمسالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دوره پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمیشمارد و نمیخواهد با تنگکردن دامنه انتخابها و کنشگریهای مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمیسازی» را سازکار نافع و قطعیِ نظام قلمداد میکند.
او یک «رهبرِ گفت وگویی» است؛ آن هم نه «گفت وگوی ساختگی»، بلکه «گفت وگوی واقعی». گفت وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیینکننده. گفت وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفتهها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراهسازی» و «استدلالپردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آنگاه که با دانشجویان دیدار میکند، بهواقع «میشنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» مینشاند. به دانشجو حقّ میدهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ چیز از پیش، طرّاحی نشده و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت وگوی ساختار نیافته» فراهم شده است. گفتههای چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمیشوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانهای میشوند.
🔹کار گروه جوانان جمعیت جانبازان استان البرز
لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💢 داشتم تصاویر مربوط به تجمع براندازان در برلین را میدیدم اما هیچکدام به اندازه این عکس توجهم را جلب نکرد.
به پرچمها و نمادهایشان دقت کنید! چه تصویر خوبی است برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران!
جمع شیاطین عالم جمع است. از تجزیه طلب کرد و عرب و ترک تا همجنس بازان و صهیونیستها.
خدا را هزاران بار بابت نعمت جمهوری اسلامی شکر کنیم کم است که هم توانسته تمامیت ارضی کشور را از دست این اشرار حفظ کند و هم در حال مبارزه با بزرگترین اهریمنان جهان است.
اهمیت جمهوری اسلامی را وقتی بیشتر میفهمیم که بر اساس قاعده «تعرف الاشیاء باضدادها» دشمنانش را بشناسیم. کدام منصفی میتواند تصور کند که این جماعت حتی یک دهم این نظام توانایی اداره این کشور را با این همه دشمن را داشته باشند؟
آیا این غیر از یک جنگ جهانی از سوی تمام «جنود جهل» علیه تنها حکومت شیعه در دنیاست؟ همه ابزارهایشان را به میدان آورده اند، از پول وثروت و انواع امکانات تا انواع جاذبه های دنیوی، جنسی و... اما مفتضح خواهند شد چرا که به این حدیث امیرالمومنین علیه السلام ایمان داریم: «مردمی که تحت ولایت ولی الله زندگی میکنند اهل نجات اند؛ اگرچه در کارهای شخصی گناه هایی هم داشته باشند...»
بخشی از دعای افتتاح: اللّٰهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنا صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَغَيْبَةَ وَ لِيِّنا ، وَكَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَيْنا، فَصَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعِنَّا عَلىٰ ذٰلِكَ بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ...
.
امیر حسین ثابتی
.
💠 @Javanane_Alborzi
💢 #خلاصه_نویسی_هایم
نرگس مهاجر جامعه شناس
پستمن با مطالعه چندجانبه و هوشیارانه تاریخ، جامعه آمریکایی را، اولین جامعه ای می داند که به نظام تکنوپولی بدل شده است. راهی را که این جامعه پیموده و از عصر ابزار و آلات به عصر تکنیک می رسد و با ظهور تکنولوژی و قوام گرفتن تکنوکراسیِ حافظ آن، به نظام فراگیر تکنوپولی تحول می یابد، ترسیم کرده و فراروی خواننده قرار می دهد. او تحول و دگرگونی هایی را که در فرهنگ و آداب و باورهای انسان ها در گذار از هر یک از این ادوار روی می دهد، از زوایای گونه گون بررسی می کند و شرایط و علل و عوامل هر کدام را با تیزهوشی و ژرف نگری ویژه ای تحلیل کرده و عرضه می دارد:
«در آمریکای قرن نوزدهم هنوز انسانهای مذهبی و پایبند به مبانی عقیدتی وجود داشتند، گناه، هنوز جایگاهی را در ذهن و اندیشه و جان انسان ها دارا بود... اتکا به ریشه ها و آداب خانوادگی... احترام به سنت و آیین گذشتگان و حتی اعتقاد به اسطوره ها و قصص و سیره پیشینیان، به عنوان نقطه اتکا تلقی می شد...
تکنوکراسی قرن نوزدهم آمریکا که با تجهیزات کامل وارد میدان شد به این باورها و پای بندی ها با دیده حقارت می نگریست. زیرا پرهیزگاری و احترام به مادربزرگ و... تعهد و اعتقاد به آنچه سابقه دوهزارساله دارد، در تعارض با رسم و سلوک و شیوه نوین زندگی، که تکنوکراسی آن را طلب می کند، قرار می گرفت...»
📚کتاب تکنوپولی ( تسلیم فرهنگ به تکنولوژی)؛
مقدمه مترجم؛ ص ۹ و ۱۰
🖌نویسنده: نیلپستمن؛ جامعهشناس آمریکایی
📺📻📡🎙📀
💡 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
هدایت شده از 🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
📌کلام رهبری:
جوانهای ما جوانهائی هستند که به معنای حقیقی کلمه از عمق جانشان برای سعادت تلاش میکنند؛ سعادتی که در اسلام هست.۱۳۸۸/۰۹/۲۲
🔴 #اطلاعیه_مهم با توجه به "فیلترینگ" پیام رسان های خارجی لینک #کانال ایتا جوانان البرزی را مجددا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.
✌️ اجتماع مجازی جوانان البرزی 🇮🇷
🇮🇷ایران_کوچک
کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز
💠کانال ایتا 👇👇👇
@Javanane_Alborzi
💠گروه
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 زلنسکی:مامیتوانیم بیشترموشکهای روسی را ساقط کنیم اما شاهد ۱۳۶ را نمیتوانیم...
🔹 خبرنگار از زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در خصوص شاهد سوال میکند که آیا راهی برای مقابله با آن هست یا نه؟!
🔹وی پس از چند ثانیه مکث طولانی در ادامه گفت : مامیتوانیم بیشترموشکهای روسی را ساقط کنیم اما شاهد ۱۳۶ را نمیتوانیم...!
« این سیزده ثانیه را به خاطر چهره ی زلنسکی پس از شنیدن سوال و درست در زمانی که دوربین منتظر ثبت واکنش و سخنان اوست مورد توجه کاربران قرار گرفته است »
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
💢 تحریم شوید، جام جهانی نروید، با هم بجنگید و کشته شوید؛ تا خبرنگاران دوزاری شبکههای فارسیزبان بتوانند با چند توییت و خبر بیشتر و اضافهکاری، بابت مزدوری عربستان و انگلیس و آمریکا و اسرائیل کسب درآمد کنند! اگر این شبکهها نبودند، اینها باید کف رستورانهای غرب را جارو میزدند!
👤 رعیا 🇮🇷
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi
3045880.mp3
52.08M
🎧 بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری
#استودیویی
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧 ✾•''•
💠گروه https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال @Javanane_Alborzi
╰┅──────────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وجود چنین اشراری در دانشگاه شریف نه فقط هتک حرمت این دانشگاه، بلکه هتک حرمت جامعه دانشگاهیان ایران است.
اگر کسی در یک دانشگاه اروپایی چنین غلطی کند، سخت ترین مجازاتها در انتظارش خواهد بود اما در ایران یک هفته شعار رکیک میدهند و هفته بعد اینطور افسار پاره میکنند.
✍امیر حسین ثابتی
آزادی رو اینا چطور ترجمه کردن ❓❓❗️❗️
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💠کانال
@Javanane_Alborzi
💢 الگوی کشت یک ضرورت است
▫️الگوی کشت یک ضرورت است که باید مورد توجه و اهتمام مسئولان قرار بگیرد و برای اجرای آن نیاز به فرهنگ سازی در جامعه کشاورزی میباشد. لازم است محدودیتهای حوزه کشاورزی و نیاز کشور به کالاهای اساسی را با کشاورزان در میان گذاشت.
▫️با شعار نمیتوان #الگوی_کشت را در کشور پیاده کرد!
▫️کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اصلاح شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی زمینه پیاده سازی الگوی کشت در کشور را فراهم کرد.
🔹عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی کرج
.
.
.
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه ایتا
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
کانال
@Javanane_Alborzi