eitaa logo
تسهیل گر جوانی جمعیت (آستان قدس رضوی)
5.8هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
1هزار ویدیو
269 فایل
دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی) تلفن (تماس در ساعات اداری): 05132247430 داخلی ۱۳۷ (ادمین کانال در ایتا) صرفا امور کانال: 09150751848
مشاهده در ایتا
دانلود
16.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
والدینی که فرزندانی را پرورش می دهند... 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
30.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوره آموزشی و پویش ملی حسنه_ماندگار (تربیت تسهیلگر جوانی جمعیت ) دوره مقدماتی 🤝دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی (آستان قدس رضوی) و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد ملی خانواده 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
🌱 روز ماما مبارک •┈┈••••✾•🔅•✾•••┈┈• مرکز مردمی نفس 🆔@nafasmardomi
هدایت شده از جهاد تبیین جمعیت
جریان شناسی جمعیتی- کهکیلویه و بویر احمد.pdf
1.28M
پاورپوینت جریان شناسی جمعیت (خلاصه) - ویژه دوره حسنه ماندگار 1.قبل از انقلاب جنسی 2.بعد از انقلاب جنسی 3.قبل از انقلاب اسلامی 4.بعد از انقلاب اسلامی _ تا 1368 _ بعد از 1368 _ تا 1390 _ 1391 به بعد تاکنون 5.آمارها 🔲جهت دریافت اطلاعات، اخبار و محتواهای جمعیتی به کانال جهاد تبیین بپیوندید: http://eitaa.com/jamiyat
هدایت شده از جهاد تبیین جمعیت
بایدها و نباید های کنشگری در موضوع جمعیت.pdf
451.4K
📍یازده نکته کاربردی - برای کنشگری در موضوع جمعیت (بایدها و نبایدهای کنشگری در موضوع جمعیت) 🔻ارائه شده در دانشگاه عالی امام رضا علیه السلام، ویژه فعالان فرهنگی، خدام و خدمه حرم مطهر رضوی 🔲جهت دریافت اطلاعات، اخبار و محتواهای جمعیتی به کانال جهاد تبیین بپیوندید: http://eitaa.com/jamiyat
26.pdf
427.8K
🔰 ایده های حوزه جمعیت 🔸 ۹۲ ایده ناب 🔹 قابل اجرا توسط تسهیلگران جوانی جمعیت و کنشگران فرهنگی و فعالان اجتماعی و مدیران 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
11.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فراخوان دومین گروه مادران دارای سه فرزند روستایی و عشایر جهت ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان 🔺 مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند. 🆔 @mcls_gov_ir 🔻کانال دیده بان شفافیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت https://eitaa.com/djavani
🔰اینفوگرافی ۳ تمثیل از رسانه در کلام رهبر انقلاب 🔸️آیت الله خامنه ای، قدرت رسانه را هم‌پایه جنگ‌افزارها می‌دانند و عرصه نوین تقابل با استکبار جهانی را جنگ رسانه‌ای تعریف می‌کنند. نکته مهم در بیانات ایشان، مخاطب‌شناسی دقیق و مکمل برای هر تمثیل است؛ به نحوی که هر یک از آنها برای یک دسته از مخاطبان بیان شده است. 🔹️تمثیل اول: موشک و بمب 🔸️امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانیِ اینترنتی و... ازسلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. امروز دنیا، یک چنین دنیایی است.۱۳۸۳/۰۲/۲۸ 🔹️تمثیل دوم: سلاح های شیمیایی 🔸️ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاح‌های شیمیایی در جنگ نظامی؛ سلاح شیمیایی تجهیزات را از بین نمی‌برد؛ [ولی] انسان‌ها از بین می‌روند! امروز از تلویزیون، رادیو، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود.۱۳۹۷/۷/۱۲ 🔹️تمثیل سوم: پهپاد 🔸️بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است.۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 🔹️لایه بندی کنشگران در مواجهه با جنگ رسانه ای شناختی دشمن 🔸️رهبر انقلاب سه دسته از کنشگران را مخاطب قرار داده و از آنها برای "جهاد رسانه ای" دعوت می کنند. 🔹اول: تقابل سخت افزاری 🔸️سازمان‌های رسانه‌ای همچون سازمان صـدا و سیما به عنوان "ساختار عامل" مهمترین نقش را در توان رزم علیه موشک و بمب اطلاعاتی دشمن دارد. 🔘تمثیل مفهومی: موشک و بمب اتم 🔘 ویژگی : قدرت برتر، آثارگسترده 🔘 مخاطب : صدا و سیما «بیانات پس از بازدید از سازمان» 🔘 وظایف : تدارک و تجهیز تقابل 🔹️دوم: تقابل نــرم افزاری 🔸️سازمان‌های اجتماعی و دارای عقبه مردمی همچون "بسیج" در حــوزه عمومـی به مصـون سازی پرداخته و اراده جمعی را برای کنشگری علیه آلوده سازی اطلاعاتی فراهم می کنند. 🔘 تمثیل مفهومی: سلاح شیمیایی 🔘 ویژگی : آلوده‌سازی فضای تنفس جمعی،غیرقابل رویت، مسموم سازی 🔘 مخاطب : بسیج «بیانات در همایش ورزشگاه آزادی» 🔘 وظایف : آگاهی بخشی، پالایش ، محیط اجتماعی و فرهنگی 🔹سوم: تقابل مغز افزاری 🔸️روایت‌سازی از "نخبگان و هنرمندان" انتظار می رود و آنان با تعمیق و جهت دهــی به جنـگ رســانــه‌ای از قابلـیت نقطه‌زنی و واکنـش ســریـع برخوردار هستند. 🔘 تمثیل مفهومی: پهپاد 🔘 ویژگی : کم هزینه و خلاقانه ، اثرگذاری بالا 🔘 مخاطب : هنرمندان «بیانات در دیدار با شاعران» 🔘 وظایف : تاثیرگذاری بر دل‌ها، پیوند با افراد براساس عاطفه و احساس 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
| ما تشنه دیدار شما زود به زودیم 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
⭕️ آمار و ارقام باور نکردنی کاهش رشد جمعیت در دهه گذشته. 👈 کاهش نرخ رشد جمعیت به از 1/6 به 0/6 دهم درصد در سال. 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اولین بار سیاست های کنترل جمعیت کِی اجرا شد؟ 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr
45.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ زیبا و دیدنی ۲ کاری از گروه سرود معراج الزهرا (س) 🎈هیچ/ خواهری، بی‌ برادر برادری، بی‌ خواهر الهی که نَمونه نباشه خونه خالی از این، جمع زیبا برادرها، خواهرها 💚❤️💛🧡 💝بفرست برا خواهر و برادرت و بهش بگو دوسش داری😍☺️😉 💠💠💠💠💠💠💠💠 حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ( آستان قدس رضوی ) @javani_aqr