16.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
والدینی که فرزندانی را پرورش می دهند...
#فرزند_آوری
#فواید_فرزند_آوری
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
30.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوره آموزشی و پویش ملی #حسنه_ماندگار
(تربیت تسهیلگر جوانی جمعیت )
#استان_کهگیلویه_و_بویراحمد
دوره مقدماتی
🤝دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی (آستان قدس رضوی) و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد
با همکاری بنیاد ملی خانواده
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
🌱 روز ماما مبارک
#زندگی_حق_اوست
•┈┈••••✾•🔅•✾•••┈┈•
مرکز مردمی نفس
🆔@nafasmardomi
هدایت شده از جهاد تبیین جمعیت
جریان شناسی جمعیتی- کهکیلویه و بویر احمد.pdf
1.28M
پاورپوینت جریان شناسی جمعیت (خلاصه) - ویژه دوره حسنه ماندگار
1.قبل از انقلاب جنسی
2.بعد از انقلاب جنسی
3.قبل از انقلاب اسلامی
4.بعد از انقلاب اسلامی
_ تا 1368
_ بعد از 1368
_ تا 1390
_ 1391 به بعد تاکنون
5.آمارها
🔲جهت دریافت اطلاعات، اخبار و محتواهای جمعیتی به کانال جهاد تبیین #جمعیت بپیوندید:
http://eitaa.com/jamiyat
هدایت شده از جهاد تبیین جمعیت
بایدها و نباید های کنشگری در موضوع جمعیت.pdf
451.4K
#کار_جدید
📍یازده نکته کاربردی - برای کنشگری در موضوع جمعیت (بایدها و نبایدهای کنشگری در موضوع جمعیت)
🔻ارائه شده در دانشگاه عالی امام رضا علیه السلام، ویژه فعالان فرهنگی، خدام و خدمه حرم مطهر رضوی
🔲جهت دریافت اطلاعات، اخبار و محتواهای جمعیتی به کانال جهاد تبیین #جمعیت بپیوندید:
http://eitaa.com/jamiyat
26.pdf
427.8K
🔰 ایده های حوزه جمعیت
🔸 ۹۲ ایده ناب
🔹 قابل اجرا توسط تسهیلگران جوانی جمعیت و کنشگران فرهنگی و فعالان اجتماعی و مدیران
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
11.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فراخوان دومین گروه مادران دارای سه فرزند روستایی و عشایر جهت ثبتنام بیمه اجتماعی رایگان
🔺 مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت میتوانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبتنام کنند.
🆔 @mcls_gov_ir
🔻کانال دیده بان شفافیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
https://eitaa.com/djavani
🔰اینفوگرافی ۳ تمثیل از رسانه در کلام رهبر انقلاب
🔸️آیت الله خامنه ای، قدرت رسانه را همپایه جنگافزارها میدانند و عرصه نوین تقابل با استکبار جهانی را جنگ رسانهای تعریف میکنند. نکته مهم در بیانات ایشان، مخاطبشناسی دقیق و مکمل برای هر تمثیل است؛ به نحوی که هر یک از آنها برای یک دسته از مخاطبان بیان شده است.
🔹️تمثیل اول: موشک و بمب
🔸️امروز تأثیر رسانهها و تلویزیونها و هنرها و این شبکههای عظیم اطلاعرسانیِ اینترنتی و... ازسلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. امروز دنیا، یک چنین دنیایی است.۱۳۸۳/۰۲/۲۸
🔹️تمثیل دوم: سلاح های شیمیایی
🔸️ابزار رسانه را تشبیه میکنند به سلاحهای شیمیایی در جنگ نظامی؛ سلاح شیمیایی تجهیزات را از بین نمیبرد؛ [ولی] انسانها از بین میروند! امروز از تلویزیون، رادیو، اینترنت، شبکههای اجتماعی و وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده میشود.۱۳۹۷/۷/۱۲
🔹️تمثیل سوم: پهپاد
🔸️بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانهها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانهای است.۱۴۰۳/۰۱/۰۶
🔹️لایه بندی کنشگران در مواجهه با جنگ رسانه ای شناختی دشمن
🔸️رهبر انقلاب سه دسته از کنشگران را مخاطب قرار داده و از آنها برای "جهاد رسانه ای" دعوت می کنند.
🔹اول: تقابل سخت افزاری
🔸️سازمانهای رسانهای همچون سازمان صـدا و سیما به عنوان "ساختار عامل" مهمترین نقش را در توان رزم علیه موشک و بمب اطلاعاتی دشمن دارد.
🔘تمثیل مفهومی: موشک و بمب اتم
🔘 ویژگی : قدرت برتر، آثارگسترده
🔘 مخاطب : صدا و سیما «بیانات پس از بازدید از سازمان»
🔘 وظایف : تدارک و تجهیز تقابل
🔹️دوم: تقابل نــرم افزاری
🔸️سازمانهای اجتماعی و دارای عقبه مردمی همچون "بسیج" در حــوزه عمومـی به مصـون سازی پرداخته و اراده جمعی را برای کنشگری علیه آلوده سازی اطلاعاتی فراهم می کنند.
🔘 تمثیل مفهومی: سلاح شیمیایی
🔘 ویژگی : آلودهسازی فضای تنفس جمعی،غیرقابل رویت، مسموم سازی
🔘 مخاطب : بسیج «بیانات در همایش ورزشگاه آزادی»
🔘 وظایف : آگاهی بخشی، پالایش ، محیط اجتماعی و فرهنگی
🔹سوم: تقابل مغز افزاری
🔸️روایتسازی از "نخبگان و هنرمندان" انتظار می رود و آنان با تعمیق و جهت دهــی به جنـگ رســانــهای از قابلـیت نقطهزنی و واکنـش ســریـع برخوردار هستند.
🔘 تمثیل مفهومی: پهپاد
🔘 ویژگی : کم هزینه و خلاقانه ، اثرگذاری بالا
🔘 مخاطب : هنرمندان «بیانات در دیدار با شاعران»
🔘 وظایف : تاثیرگذاری بر دلها، پیوند با افراد براساس عاطفه و احساس
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
#استوری | #سلام_آقا
ما تشنه دیدار شما زود به زودیم
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
⭕️ آمار و ارقام باور نکردنی کاهش رشد جمعیت در دهه گذشته.
👈 کاهش نرخ رشد جمعیت به از 1/6 به 0/6 دهم درصد در سال.
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سیاست_کاهش_جمعیت
#پهلوی
⭕️ اولین بار سیاست های کنترل جمعیت کِی اجرا شد؟
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr
45.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید
نماهنگ زیبا و دیدنی #خواهر_برادری ۲
کاری از گروه سرود معراج الزهرا (س)
🎈هیچ/ خواهری، بی برادر
برادری، بی خواهر
الهی که نَمونه
نباشه خونه
خالی از این، جمع زیبا
برادرها، خواهرها 💚❤️💛🧡
💝بفرست برا خواهر و برادرت و بهش بگو دوسش داری😍☺️😉
💠💠💠💠💠💠💠💠
حوزه جوانی جمعیت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی
( آستان قدس رضوی )
@javani_aqr