eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
591 دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
5.2هزار ویدیو
516 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
📖 راه شهید صدر شدن 📔طلبه‌ای از او پرسید: «اگر کسی از شما بپرسد محمدباقر صدر چطور محمدباقر صدر شد، چه پاسخی می‌دهید؟» جواب داد: «محمدباقر صدر ده درصد مطالعه می‌کند و نوددرصد می‌اندیشد.» 📚کتاب نا، صفحه ۹۲ ❣همسفر با شهدا❣ @ham_safare_ba_shohada
‏گربه در حال بالا آمدن است یا پایین رفتن؟
هدایت شده از پیک صبا
مجموعه پوسترهای کانال تاریخ پهلوی برای نمایشگاه.rar
43.2M
تاریخ پهلوی مجموعه روزنامه، پوسترها و تصاویر با موضوع تاریخ پهلوی برای استفاده در مدارس، دانشگاه ها و اماکن عمومی و برپایی نمایشگاه دانلود با ذکر یک صلوات 🌷به ما بپیوندید: 🆔 Eitaa.com/salehinrasad 🆔 Sapp.ir/salehinrasad 🆔 rubika.ir/salehinrasd
هدایت شده از پیک صبا
کجا بودیم کجا هستیم.pdf
6.04M
مجموعه پوستر کجا بودیم کجا هستیم 8 پوستر از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران دانلود با ذکر یک صلوات 🌷به ما بپیوندید: 🆔 Eitaa.com/salehinrasad 🆔 Sapp.ir/salehinrasad 🆔 rubika.ir/salehinrasd
💐در زلال اندیشه امام خامنه‌ای ⭕️وظایف مرکز ملی فضای مجازی چیست؟ ✳️ فضای مجازی دارد فضای مجازی کشور را ایجاد نماید تا و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و نسبت به نحوه کشور با این موضوع از حیث سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و در همه سطوح تحقق یابد. رهبر انقلاب -۱۳۹۰/۱۲/۱۷
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با قرآن آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۱۴۳ قرآن کریم ( آیات ۱۱۹ تا ۱۲۴ سوره مبارکه انعام)  🍃🌹🍃 🌺 امام علی (ع) می‌فرمایند: «اَلبَیتُ الَّذی یُقرَآُ فیهِ القُرآنُ وَ یُذکَرُ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ فیهِ تَکثُرُ بَرَکَتُهُ وَ تَحضُرُهُ المَلائِکةُ وَ تَهجُرُهُ الشَّیاطینُ» خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود و خدا را به یاد آرند، برکتش فزونی یابد و فرشتگان به آن خانه درآیند و شیاطین از آن دوری جویند. (اصول کافی ۲/۶۱۰) 🎙 استاد: پرهیزگار | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
در سال ۱۳۵۷، فقط از جمعیت کشور، دانشجو بودند، در حالی که امروز، ۵.۲٪ از جمعیت ایران دانشجو هستند. این بدین معنی است که درحالی که جمعیت کشور ۲.۴ برابر شده، تعداد دانشجویان ایران ۲۵ برابر شده‌اند. ، و منزلت اجتماعی برای مردم و بویژه زنان را تسهیل کرده است.
💐بیانیه‌ای از درون تاریک سیاه‌اندیشان؛ مبارزان دیروز ، بدخواهان امروز/کیهان ✍طاهره سیدی 📌جمعی معلوم‌الحال که کارنامه سیاهِ مدیریتی‌شان بر کسی پوشیده نیست، سعی می‌کنند با نوشتن بیانیه و گفتن حرف‌های دشمن‌پسند، فضای عمومی کشور را تیره و تار جلوه داده و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش نشانه بگیرند ✅مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با نوشتن بیانیه اخیر، همسویی خود را با سیاست‌های دشمن بیش از پیش ثابت نموده است. شاهد این مدّعا، مشابهت و تطابق بسیار زیاد، بینِ ساختار بیانیه یادشده با شگردهایی است که دشمن سال‌هاست در «جنگ نرم»، در تقابل با نظام جمهوری اسلامی به کار می‌برد. چنانچه مخاطب، مختصری با روش‌های جنگ نرم آشنا باشد، با اندکی تأمّل می‌تواند ردّپای این شیوه‌ها را در این بیانیه، مشاهده کند. برخی روش‌های جنگ نرم عبارتند از: الف) برچسب زدن:.... ب) توسل به ‌ترس: .... پ) کلی‌گویی: .... ت) مبالغه: .... ث) پاره‌حقیقت‌گویی: ... ج) دروغ‌پردازی:... چ) اقناع:... ح) ‌تردیدافکنی و جایگزینی منابع:... ✅در طول تاریخ نمونه‌های فراوانی از روی برگرداندن مبارزان، از مواضع قبلی خود وجود دارد و انقلاب اسلامی ایران نیز از چنین سنت تاریخی، مستثنا نبوده است. به تعبیر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در انقلاب اسلامی ما نیز «ریزش/ توبه‌کار از انقلاب/ پشیمان از انقلاب» داشته‌ایم؛ اما «رویش»های ما بیشتر از «ریزش»های ما بوده است. (بیانات در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان شمالی، 22/7/1391) چه‌بسا انقلابیونی که آگاهی از سابقه مبارزاتی ایشان، تحسین و تمجید همگان را برمی‌انگیزد اما بنا به دلایل مختلفی از جمله: دنیاپرستی، ضعف روحی و عقیدتی، گرفتاری در دام عُجب و خودپسندی، تأثیر پذیرفتن از اطرافیانِ گمراه، دلخوش شدن به لبخند و تحسین دشمنان، گرفتار شدن در دام روابط حزبی و گروهی، از حرکت بازمانده‌اند و نتوانسته‌اند انقلاب و ملّت را همراهی کنند و چه‌بسا به گناه نابخشودنیِ همراهی و همسویی با دشمن روی آورده‌اند. 🔴متن کامل در زیر: https://kayhan.ir/fa/news/236726 ┈••💐•🌿🇮🇷🌿•💐••┈ @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
هدایت شده از تاملات حقوقی
📌نامه معاون دادستان کل کشور به وزیر ارشاد درخصوص جشنواره فیلم فجر ✳️معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم، در نامه‌ای به وزیر ارشاد، بعنوان مدعی العموم و در اجرای تکالیف قانونی مندرج در ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری و صیانت از فرهنگ عمومی موضوع بند الف ماده ۱ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه»، ضمن تقدیر از آثار سینمایی که موجب نشر فرهنگ اسلامی ایرانی و در دفاع از سبک زندگی سالم و اصول اخلاقی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، از وزارت ارشاد درخواست کرده است تا نسبت به اظهارات خلاف واقع و غیرکارشناسی یکی از اعضای سازنده یکی از آثار جشنواره چهلم فیلم فجر صورت گیرد. 📌پ.ن: واکنش دادستانی مورد تقدیر است. امید و انتظار میرود به و ریشه ها توجه کنند و صرفا با برخورد نشود. ای کاش و که منجر به این مسایل میشود رها نشود و با یک تذکر صرف، موضوع را منتفی نکنند. ✅ که در ۶ شهریور ۱۴۰۰ مورد تاکید رهبری معظم انقلاب قرار گرفت باید سرلوحه فکر و اقدام مراجع مسئول باشد.
🔴ای مسئولان! معلول ها شما را معلول نکند! به ریشه های ناهنجاری و ولنگاری فرهنگی توجه کنید. ⭕️اگر به رهنمود امام المسلمین به دولت و مراکز فرهنگی در هفته دولت درباره بازسازی عقلانی و انقلابی عرصه‌های مدیریت فرهنگی و ابعاد و راهکارها و موانع آن توجه جدی بشود مشکلات فرهنگی و هتاکی ها و ولنگاری فرهنگی و بی غیرتی دینی در این عرصه ها رخ نخواهد داد. 📌حوزه علمیه قم، شورای مدیریت، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازرسی کل کشور، دادستانی انقلاب اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهیختگان حوزه و دانشگاه باید به تامل و تفکر و برنامه ریزی و اقدام جدی در این باب بپردازند. 🔔جلوی ضرر را هرجا بگیرند نفع است. بسم الله. ✳️رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم در ۶ شهریور ۱۴۰۰ : در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌تان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ی عرصه‌های مدیریتی ان‌شاء‌اللّه بوجود بیاید.
امام خمینی(ره): 💫 اساس عالم بر تربیت انسان است 💠 دوره اخلاق در فضای مجازی 🎞🎙 با تدریس حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی(ره) 🔗 https://24on.ir/g/9/9 📲 دوره جامع آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ➕🔖 گواهی‌نامه دانشگاه جامع امام حسین(ع) 👨‍🏫 با تدریس استاد مؤمن‌نسب، استاد جاویدنیا و استاد آل‌داود 🔗 https://24on.ir/g/1/9 🛡 دوره مبانی امنیت در فضای مجازی 👨‍🏫 با تدریس استاد سیدعلیرضا آل‌داود 🔗 https://24on.ir/g/6/9 ⚖ دوره کلیات جرایم رایانه‌ای و حقوق سایبری 👨‍🏫 با تدریس استاد جواد جاویدنیا 🔗 https://24on.ir/g/7/9 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🆘 اگر از دوره جامع آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای باز مانده‌اید، می‌توانید فقط امروز یکی از جلسات دوره را 🆓رایگان ببینید... 🎁 مشاهده رایگان سومین جلسه دوره: 🎓 https://24on.ir/course/view/1/3/3 🔺البته درصورتی‌که بخواهید همه جلسات را همیشه داشته باشید و گواهی‌نامه دانشگاهی هم دریافت کنید، لازم است مانند بقیه، شهریه دوره را پرداخت نمایید. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
♨️ کاش خودخواهی به جای «لذت» درد داشت❗️ 🔺امام خمینی(ره): مرض‌هاى روانى اگر درد داشت باز جاى شكر بود، بالاخره انسان را به معالجه و درمان وا مى‌داشت؛ ولى چه توان كرد كه اين امراض خطرناک درد ندارد. مرض غرور و خودخواهى بی‌درد است. معاصى ديگر بدون ايجاد درد قلب و روح را فاسد مى‌سازد. اين مرض‌ها نه تنها درد ندارد، بل‌كه ظاهر لذت‌بخشى نيز دارد: مجالس و محافلى كه به غيبت مى‌گذرد خيلى گرم و شيرين است❗️حب نفس و حب دنيا كه ريشه همه گناهان است لذت‌بخش است❗️ 📖 کتاب جهاد اکبر، ص۵۲ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🌻مرحوم رجبعلي خياط رحمه الله علیه🌻 🎄اگر به قدر ترسيدن از يك عقرب، از عِقاب خدا بترسيم، عالَم اصلاح ميشود🎄 🌾تو براي خدا باش، خدا و همه ملائكه اش براي تو خواهند بود🌾🎄🌾 🍁«مَن كانَ لله، كان الله لَه»🍁
💐بیانیه‌ای از درون تاریک سیاه‌اندیشان؛ مبارزان دیروز ، بدخواهان امروز/کیهان ✍طاهره سیدی 📌جمعی معلوم‌الحال که کارنامه سیاهِ مدیریتی‌شان بر کسی پوشیده نیست، سعی می‌کنند با نوشتن بیانیه و گفتن حرف‌های دشمن‌پسند، فضای عمومی کشور را تیره و تار جلوه داده و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش نشانه بگیرند ✅مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با نوشتن بیانیه اخیر، همسویی خود را با سیاست‌های دشمن بیش از پیش ثابت نموده است. شاهد این مدّعا، مشابهت و تطابق بسیار زیاد، بینِ ساختار بیانیه یادشده با شگردهایی است که دشمن سال‌هاست در «جنگ نرم»، در تقابل با نظام جمهوری اسلامی به کار می‌برد. چنانچه مخاطب، مختصری با روش‌های جنگ نرم آشنا باشد، با اندکی تأمّل می‌تواند ردّپای این شیوه‌ها را در این بیانیه، مشاهده کند. برخی روش‌های جنگ نرم عبارتند از: الف) برچسب زدن:.... ب) توسل به ‌ترس: .... پ) کلی‌گویی: .... ت) مبالغه: .... ث) پاره‌حقیقت‌گویی: ... ج) دروغ‌پردازی:... چ) اقناع:... ح) ‌تردیدافکنی و جایگزینی منابع:... ✅در طول تاریخ نمونه‌های فراوانی از روی برگرداندن مبارزان، از مواضع قبلی خود وجود دارد و انقلاب اسلامی ایران نیز از چنین سنت تاریخی، مستثنا نبوده است. به تعبیر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در انقلاب اسلامی ما نیز «ریزش/ توبه‌کار از انقلاب/ پشیمان از انقلاب» داشته‌ایم؛ اما «رویش»های ما بیشتر از «ریزش»های ما بوده است. (بیانات در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان شمالی، 22/7/1391) چه‌بسا انقلابیونی که آگاهی از سابقه مبارزاتی ایشان، تحسین و تمجید همگان را برمی‌انگیزد اما بنا به دلایل مختلفی از جمله: دنیاپرستی، ضعف روحی و عقیدتی، گرفتاری در دام عُجب و خودپسندی، تأثیر پذیرفتن از اطرافیانِ گمراه، دلخوش شدن به لبخند و تحسین دشمنان، گرفتار شدن در دام روابط حزبی و گروهی، از حرکت بازمانده‌اند و نتوانسته‌اند انقلاب و ملّت را همراهی کنند و چه‌بسا به گناه نابخشودنیِ همراهی و همسویی با دشمن روی آورده‌اند. 🔴متن کامل در زیر: https://kayhan.ir/fa/news/236726 ┈••💐•🌿🇮🇷🌿•💐••┈ @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
♨️ روایت وزیر اصلاحات از دوره پهلوی 🔰 «عطاءالله مهاجرانی» وزیر دوران اصلاحات ديروز در روزنامه اعتماد نوشت: «در یکی از اتاق‌های کلاب‌هاوس، طعم سخن برخی گویندگان، از ملی بودن و مستقل بودن محمدرضا شاه حکایت می‌کرد. گفتم: «شاه نه ملی بود و نه مستقل!» این سخن، به گوش برخی دوستان اندکی ناهموار آمده بود و توصیه به انصاف کردند. می‌خواهم بگویم که سخنم سخنی سنجیده، مدلل و مستند است. می‌توان برای اثبات این ادعا، دلایل متعددی برشمرد. تنها به یک مورد اشاره می‌کنم. وقتی خاطرات مأموریت ژنرال رابرت هایزر را می‌خوانیم غیر از حس سرافکندگی و حسرت و تأسف به حال کشور و ارتش و فرماندهان خفیف شده نیروهای مسلح و شخص شاه، احساس دیگری پیدا نمی‌کنیم. بی‌دلیل نبود که به روایت هایزر، روزنامه پراودا چاپ مسکو، ژنرال هایزر را، فرماندار نظامی ایران یا نایب‌السلطنه تفسیر کرده بود. البته او نایب‌السلطنه‌ای بود که برای سرنوشت سلطان تصمیم می‌گرفت. کسانی که محمدرضا شاه را ملی و مستقل می‌دانند، کتاب هایزر را دوباره بخوانند تا ببینند مؤسسات بسیار پرهزینه‌ای مثل نیروهای سه‌گانه و ستاد مشترک چه حال‌وروزی داشته‌اند و درجه توانایی آن‌ها در چه حدی بوده است. بارها ژنرال هایزر از ارتش شاه به‌عنوان ببر کاغذی یاد می‌کند». ✅بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷 www.basirat.ir
هدایت شده از روشنگری
❌ قحط نان، در ● دکتر جان فوران، استاد دانشگاه کالیفرنیا و جامعه‌شناس ، می‌نویسد: «جدی‌ترین کمبود زمان جنگ [جهانی دوم] در ایران کمبود بود در تهران. قیمت نان در بازار آزاد در نیمه اول سال ۱۳۲۱ ش از ۶ سنت به ۱ دلار رسید... نانواها آرد را الک می‌کردند با آرد الک شده برای ثروتمندان نان می‌پختند و برای بقیه مردم آرد را با خاک اره، ماسه، خاکستر و خاک مخلوط می‌کردند. در روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ۱۳۲۱ ش که جیره‌ی نان کمتر شد، بلوای نان درگرفت هزاران تظاهرکننده شامل دانشجویان زنان و بچه‌هایشان جلوی مجلس شورای ملی گرد آمدند و فریاد می‌زدند: یا مرگ یا نان. به‌دنبال این تظاهرات نیروهای مسلح احضار شدند تا جلوی تاراج اموال مردم را بگیرند در این بلوا ۲۰ نفر کشته ۷۰۰ نفر زخمی و ۱۵۶ نفر بازداشت شدند.» 📚 منبع: Fragile Resistance, John Foran, page 267 مقاومت شکننده/جان فوران/ترجمه احمد تدین/ص ۴۰۱ 🗓 به مناسبت ۳ اسفند، سالروز کودتای 🆘 @Roshangari_ir
پانزدهمین سالگرد درگذشت حاج اسماعیل دولابی ۱۵ توصیه او درباره سبک زندگی را بخوانید: ۱. هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه‌بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته‌ یار است. ۲. زیارتت، نمازت، ذکرت و عبادتت را تا زیارت بعد، نماز بعد، ذکر بعد و عبادت بعد حفظ کن؛ کار بد، حرف بد، دعوا و جدال و … نکن و آن را سالم به بعدی برسان. اگر این کار را بکنی، دائمی می‌شود؛ دائم در زیارت و نماز و ذکر و عبادت خواهی بود. ۳. اگر غلام خانه‌زادی پس از سال‌ها بر سر سفره صاحب خود نشستن و خوردن، روزی غصه‌دار شود و بگوید فردا من چه بخورم، این توهین به صاحبش است و با این غصه خوردن صاحبش را اذیت می‌کند. بعد از عمری روزی خدا را خوردن، جا ندارد برای روزی فردایمان غصه‌دار و نگران باشیم. ۴. گذشته که گذشت و نیست، آینده هم که نیامده و نیست. غصه‌ها مال گذشته و آینده است. حالا که گذشته و آینده نیست، پس چه غصه‌ای؟ تنها حال موجود است که آن هم نه غصه دارد و نه قصه. ۵. موت را که بپذیری، همه‌ غم و غصه‌ها می‌رود و بی‌اثر می‌شود. وقتی با حضرت عزرائیل رفیق شوی، غصه‌هایت کم می‌شود. آمادگی موت خوب است، نه زود مردن. بعد از این آمادگی، عمر دنیا بسیار پرارزش خواهد بود. ذکر موت، دنیا را در نظر کوچک می‌کند و آخرت را بزرگ. حضرت امیر علیه‌السلام فرمود: «یک ساعت دنیا را به همه آخرت نمی‌دهم. آمادگی باید داشت، نه عجله برای مردن.» ۶. اگر دقت کنید، فشار قبر و امثال آن در همین دنیا قابل مشاهده است؛ مثل بداخلاق که خود و دیگران را در فشار می‌گذارد. ۷. تربت، دفع بلا می‌کند و همه تب‌ها و طوفان‌ها و زلزله‌ها با یک سر سوزن از آن آرام می‌شود. مؤمن سرانجام تربت می‌شود. اگر یک مؤمن در شهری بخوابد، خداوند بلا را از آن شهر دور می‌کند. ۸. هر وقت غصه‌دار شدید، برای خودتان و برای همه مؤمنین و مؤمنات از زنده‌ها و مرده‌ها و آنهایی که بعدا خواهند آمد، استغفار کنید. غصه‌دار که می‌شوید، گویا بدنتان چین می‌خورد و استغفار که می‌کنید، این چین‌ها باز می‌شود. ۹. تا می‌گویم شما آدم خوبی هستید، شما می‌گویید خوبی از خودتان است و خودتان خوبید. خدا هم همین‌طور است. تا به خدا می‌گویید خدایا تو غفاری، تو ستاری، تو رحمانی و…خدا می‌فرماید خودت غفاری، خودت ستاری، خودت رحمانی و… . کار محبت همین است. ۱۰. با تکرار کردن کارهای خوب، عادت حاصل می‌شود. بعد عادت به عبادت منجر می‌شود. عبادت هم معرفت ایجاد می‌کند. بعد ملکات فاضله در فرد به وجود می‌آید و نهایتا به ولایت منجر می‌شود. ۱۱. خدا عبادت وعده بعد را نخواسته است؛ ولی ما روزی سال‌های بعد را هم می‌خواهیم، در حالی که معلوم نیست تا یک وعده بعد زنده باشیم. ۱۲. لبت را کنترل کن. ولو به تو سخت می‌گذرد، گله و شکوه نکن و از خدا خوبی بگو. حتی به دروغ از خدا تعریف کن و این کار را ادامه بده تا کم‌کم بر تو معلوم شود که به راستی خدا خوب خدایی است و آن وقت هم که به خیال خودت به دروغ از خدا تعریف می‌کردی، فی‌الواقع راست می‌گفتی و خدا خوب خدایی بود. ۱۳. ازهر چیز تعریف کردند، بگو مال خداست و کار خداست. نکند خدا را بپوشانی و آنرا به خودت یا به دیگران نسبت بدهی که ظلمی بزرگ‌تر از این نیست. اگر این نکته را رعایت کنی، از وادی امن سر در می آوری. هر وقت خواستی از کسی یا چیزی تعریف کنی، از ربت تعریف کن. بیا و از این تاریخ تصمیم بگیر حرفی نزنی مگر از او. هر زیبایی و خوبی که دیدی رب و پروردگارت را یاد کن. همانطور که امیرالمؤمنین علیه‌السلام در دعای دهه‌ی اول ذیحجه می‌فرماید: به عدد همه چیزهای عالم لا اله الا الله ۱۴. دل‌های مؤمنین که به هم وصل می‌شود، آب کُر است. وقتی به علــی علیه‌السّلام متّصل شد، به دریا وصل شده است. شخصِ تنها، آب قلیل است و در تماس با نجاست نجس می‌شود ولی آب کُر نه تنها نجس نمی‌شود ، بلکه متنجس را هم پاک می کند. ۱۵. هر چه غیر خداست را از دل بیرون کن. در "الا" تشدید را محکم ادا کن، تا اگر چیزی باقی مانده از ریشه کنده شود و وجودت پاک شود. آن گاه "الله"را بگو همه‌ی دلت را تصرف کند.
✅ فراخوان کنگره بین‌المللی «میرزای نائینی» 🌐 http://news.miu.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=23&pageid=27636&newsview=124231 💠 کانال روابط عمومی المصطفی👇 🆔 http://eitaa.com/newsmiu 🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره) 🔰 @iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نبویان: گرانی برخی از کالاها ربطی به تحریم‌ها و مذاکرات ندارد نبویان، نماینده مجلس شورای اسلامی: 🔹گرانی کالایی مثل برنج ربطی به توافق ندارد، توافق کردن یا نکردن مشکلی از ما حل نخواهد کرد 🔹مشکلات اجرایی به مدیران برمی‌گردد @AkhbareFori
💐اگر با کاشتن گندم بر پشت بام خانه هامی توانی رفع احتیاج از بیگانه کنی بهتر است بر این کار اقدام کنی تا این که دست گدایی به سوی دشمن اسلام دراز کنی .🌷 🌹شادی روح و 💐
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸پس طلبه شدی برای چه؟🔸 کلام امام (ره) دل مردم را گرفت، به خاطر چه؟ به خاطر اینکه امام، قیامش «لله» بود. شما هر وقت خواستید حرفی بزنید، تذکری بدهید، یک نگاهی بکنید، یک سرکی به خودتان بکشید ببینید کجا می سوزد؟ است یا قیام نفس است؟ انگیزه تان چیست؟ اگر دیدید «لله» است، بگویید. آن وقت ببینید چقدر اثر می گذارد. خدا رحمتش کند مرحوم آقا میرزا (ره). تازه از نجف آمده بود، مُخلص بود. خودش نقل کرده که من داشتم بالای «دروازه قرآن» شیراز قدم می زدم که دیدم چند تا جوان کنار جوی آب رودخانه نشسته اند. تا من را دیدند، شیشه های مشروبشان را کردند در جوی آب. مثلاً شاید دیدند آخوند آمد، قایمش کردند! خب طبق معمول هم روحانی می‌آید و برای اینکه نخواهد با اینطور افراد روبرو بشود، نادیده می‌گیرد. ایشان گفت می خواستم بروم و متعرض اینها نشوم که اگر آخوند ببینند آنهم در آن دورۀ پهلوی، مسخره می کنند، استهزاء می کنند؛ یعنی وضع بدتر می شود. تا خواستم بروم، به خودم گفتم: ؟ عالِم شدی برای چه؟ با خودم گفتم زودتر رد شوم که مبادا اینها کنند. بعد برگشتم گفتم: خب مسخره ام بکنند، چه می شود؟ گفتم: آیا درست است من به اینها امر به معروف نکنم؟ نهی از منکر نکنم؟ برگشتم و آهسته آهسته به طرف اینها آمدم. سلام کردم. آرام آرام با اینها حرف زدم تا ؛ اشکشان جاری شد. این شیشه های شرابشان را از زیر در آوردند تا بزنند به سنگ و بشکنند! گفتم: نه، نشکنید! شیشه ها مالیّت دارد. محتوی شیشه ها را خالی کردم روی زمین. همین ها بعداً از گردانندگان کارهایش شدند. شدند رئیس جلسه، مسأله گوی جلسه، نوحه خوان جلسه. او از قماربازها، استادهای اخلاق درست می کرد. وقتی «قیام لله» باشد، آدم قمارباز را تبدیل می کند به مسأله گو. اما اگر دیدند صحبت خدا و دین نیست، همین مسأله گو ! (ره) @haerishirazi