eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
636 دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
6.4هزار ویدیو
587 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
4.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وصیت‌نامه استاد فاطمی‌نیا ۲ خط بود: گِله‌گذاری و بدرفتاری در خانه را کنار بگذارید تا خشم در خانه هست، منتظر برکات نباشید @Farsna
هدایت شده از تاملات حقوقی
🔔 تفکیک قوا در فقه و حقوق اساسی ⭕️✍حجت الاسلام و المسلمین علی ابوالفضلی 🎋 پژوهشگر و دانشجوی مقطع دکتری حقوق عمومی و نیز دارای دکتری سطح ۴ 🔴با دیباچه عضو خبرگان رهبری ⭕️ناشر برجسته حقوقی کشور، انتشارات دادگستر/۱۴۰۱ 💐تفکیک قوا به عنوان ابزاری برای مهار قدرت وجلوگیری از فساد سیاسی ناشی از آن نظریه ای است که در اکثر قوانین اساسی دنیا مقرر شده است. ❇️آیا این نظریه در مرحله نظری دارای مبانی استواری است و در عرصه عمل نیز از کارآمدی لازم برخوردار است؟ ❇️ آیا توانسته مانع سوءاستفاده از قدرت در نظام های سیاسی جهان شود؟ ❇️واقعا ماهیت قدرت چیست و مهار آن چگونه امکان پذیر است؟ ❇️آیا قدرت مطلق، مطلقا و به خودی خود فساد آفرین است یا اینگونه نیست و صرفا جنبه ابزاری دارد و فساد آن با کاربست صرف روش تفکیک قوا از میان نمی رود؟ 🔰نویسنده کتاب حاضر با تلاش های پژوهشگرانه خویش در صدد پاسخ به اینگونه سوالات بر آمده است. 🌐تلفن انتشارات دادگستر : ۰۲۱۸۸۹۰۴۴۶۵ ۰۲۱۸۸۹۰۵۴۶۰ نمابر: ۰۲۱۸۸۹۱۰۳۳۳ @taamolhoghooghi کانال تاملات حقوقی
هدایت شده از در امتداد انقلاب
Khamenei.ir13921026_7971_128k.mp3
زمان: حجم: 3.68M
🎧 | امام صادق و داعیه تشکیل حکومت اسلامی 🏴رهبر معظم انقلاب: امام صادق علیه‌الصلاةوالسلام، ماهیت مبارزه‌اش یک ماهیت بود، کار فرهنگی او هم کار بود. @deeh1kh
هدایت شده از در امتداد انقلاب
14.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف با خانواده شهید صیادخدایی؛ شهید مدافع حرم و امنیت وطن 🌷 @deeh1kh
هدایت شده از تاملات حقوقی
💐علامه طباطبایی ره: اسلام که نیست. ✳️اسلام که نیست ، اسلام اعتقادی و اخلاقی است ، و قوانینی است که هر سه قسمت آن با یکدیگر متناسب و مرتبط است و با همه تمامیتش وقتی اثر می گذارد که ❇️و اما اگر کسی معارف اعتقادی و اخلاقی آن را به دست آورده و در کوتاهی کند ، البته اثری نخواهد داشت ، نظیر که وقتي يك جزء آن فاسد می شود همه اش را فاسد می کند و اثری مخالف به جای می گذارد . 📚 ترجمه ، جلد ۴ ، صفحه ۳۰۴