eitaa logo
تبلیغ نوین
4.7هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.6هزار ویدیو
73 فایل
اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی زیر نظر معاونت تبلیغ و امور فرهنگی است. http://payamenashenas.ir/asemani لینک ناشناس جهت ارسال انتقادات و پیشنهادات https://eitaa.com/joinchat/2408186780C7829e5411b لینک دوره ها
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ تسبیح خونین وقت نماز کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚫️ لعنة الله علی القوم الظالمین کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
⭕️این چادرهای به خون غلطیده هزینه روسری هایست که بالای سر چرخانده شد ؟!😔 هر کس در گل آلود کردن فضای امنیت کشور نقش داشته در ریخته شدن خون این بیگناهان شریک است . کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶️دستورالعمل ۵ مرحله‌ای رصد شبکه‌های اجتماعی: 4️⃣ تعریف کلمات کلیدی: 📌پس از انتخاب یکی از ابزارهای رصد در شبکه‌های اجتماعی و ثبت‌نام در آن، باید کلمات کلیدی‌ را که انتخاب کرده‌اید در حساب کاربری خود تعریف کنید. ⬅️بعد از تعریف کلمه کلیدی، ابزار رصد فضای مجازی در میان محتواهای شبکه‌های اجتماعی مختلف (توئیتر، اینستاگرام، تلگرام) جست‌وجو می‌کند و محتواهایی که دارای کلمه کلیدی شماست را در اختیارتان قرار می‌دهد. ✍️🏻میم.صادقی فضای_مجازی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @rezvan_jz
🔶️دستورالعمل ۵ مرحله‌ای رصد شبکه‌های اجتماعی: . 5️⃣ حالا موقع اقدام است: 📌رصد شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات لازم برای اقدامات مهم و کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ✅️رصد کردن، قدم اول می‌باشد و قدم مهم‌تر اقدامی است که پس از رصد انجام می‌دهید. ⬅️ در دست کسانی است که اطلاعات دارند و آن‌ها هستند که می‌توانند با استفاده درست و بهینه از این اطلاعات جایگاه بهتری نسبت به رقبا و دشمنان پیدا کنند. بنابراین: ● به همراهان و اعضای کانال خود پاسخ دهید و آن‌ها را بیش از این منتظر نگذارید. ● نیازهای اساسی را شناسایی کنید و محتوا و خدمات خود را بر اساس آن بهبود دهید. ● به پست‌ها و توئیت‌های کاربران توجه کنید و آن‌ها را به سرنخ ارتقاء کیفیت تبدیل نمایید. ● احساسات جامعه را شناسایی کنید. ● به موقع واکنش نشان دهید و از تشکیلات خود محافظت کنید. ● رقبا و معاندین را پیگیری نمایید. ● موضوعات مناسب برای تولید محتوا را شناسایی کنید. ● اینفلوئنسرهای مناسب را برای همکاری انتخاب کنید. ✍️🏻میم.صادقی کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane
کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین جامعة الزهراء سلام الله علیها در ایتا ⬇️⬇️ @jz_resane