کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
ولی خب معلوم بچه کاملا از بحث دور زدن تحریم به انواع و اقسام روش ها بی خبره
جوری که زاویه فکریش از رسانه شکل گرفته که حرف جنگ اوکراین رو روسیه شد گفت روسیه حمله کرده اون مقصره
بله عباس آقا بله
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
دنیای آکادمیک آخرین جاییه که آدم میدونه داره دقیقا چه غلطی با زندگیش میکنه. بعد دانشگاه نه میدونی چی میشه نه میدونی دقیقاً چیکار کنی که چی بشه.
• دختر استیوجابز •
@farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
وسط مهمونی با یه خانمی سلام علیک کردم؛ گفتم صفا هستم؛ خانومه هم گفت خوشوقتم، مروه هستم. واقعا اسمش مروه بود. مهمونا رفتن رو هوا.
Safa Haratian
@farsitweets
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/16360 زبان گوشی رو انگلیسی کن درست میشه ، از همون رنک ۱۶ میتونی حرف بزنی ، انگلیسیش کنننننن
__________________________________________
حله✅
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/16360 نههههههه اگه زبان گوشی را انگلیسی کنی میتونی توی هر رنکی بنویسی ولی اگه بخوای فارسی بنویسی (برعکس میشه ولی)و روشش راحت تره توی صفحه اون قسمت پایین سمت راست اون گوشه خیلی کم رنگ موقعی که روی علامت چت بزنی نوشته«tap to enter» روی اون که بزنی راحت میتونی بنویسی حتی فارسی!
________________________________
آره تو دایگو یکی از بچه ها گفته بود فکر کنم خودت بودی آقا دستت طلا✨