کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
:)
میدونید دردناک ترین بخشش کجاست؟
اونجا که متوجه میشید این آخرین ها سال 12 امتون اتفاق نیافتاده ولی خیلی وقته ازش گذشته اون لذت
امروز قشنگ اون افگت صدای شیشه شکستن رو حس کردم از طرف دوتا آدم مهم خورد شدم