امروز سر کلاس یکم حرف مسئله باور به تقدیر گرایی اینا شده بود در اصل درباره فرقه ها حرف میزدیم
بعد بچه ها داشتن میگفتن که یعنی من به اینو قبول داشته باشم میرم تو این گروه ؟ گفتیم نه بعضی از مسائل رو هر فرد نظر خودش رو داره وقتی میری داخل اون دسته که بیشتر عقاید و نظریه ی اصلیشون رو قبول داشته باشی
متاسفانه چون کلاس ساعت 8 صبح بود من عملا نخوابیده بودم وقتم نداشتیم حرفو باز نکردم که مسئله تقدیر خیلی پیچیده تر از این حرف هاست چون بیایم به این فلسفه برگردیم که ما همه چیز رو از قبل خودمون انتخاب کردیم اصلا نمیشه گفت تقدیری وجود داشته و کمک الهی رو هم نمیشه اسمش رو گذاشت تقدیر و... که شبتون بخیر
روم نشد به مامانم بگم می خوام از گروه های وارداتی دو سه تا دونه انگشتر بخرم که 6 ماه دیگه میرسه به دستم💔
میام تو بازی از ژانر ربات فاصله بگیرم می خورم به زامبی از زامبی فاصله میگیرم می خورم به ربات و عروسکایی که احساسات دارن