میام تو بازی از ژانر ربات فاصله بگیرم می خورم به زامبی از زامبی فاصله میگیرم می خورم به ربات و عروسکایی که احساسات دارن
تازه بعد کلی اتفاقی که تو لبنانو فلسطین جزیره های خودمون افتاده الان میگن وضعیت آتش بس شکننده است😂
بابا این لوس بازیا چیه عین آدم باهم چت کردیم من پیامتو خوندم فردا میام میبینم بعضیاشو پاک کردی :/