هدایت شده از -دریچهایبهکهکشانرویاییمن:>
همسایه ها خیلییی ریزش داشتیم
کومک
#فور
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
همسایه ها خیلییی ریزش داشتیم کومک #فور
والا من که ریزیدم شماها بدادم رسیدید
*فور میکنم چون زشته همه ممبرام از اونجاها برگشن پیشمون:-:
شما
سلام درود به انیا و یوری میخوایتم بگم من همسایه تون بودم یادتون نیست کیومی هستم اگر میشه دوباره همسایه باش لطفا با تشکر !
@papillon1985
_____________________________
سلام کیومیییی
فکر میکردم تو لیستی حلال کن داداش الان برت میگردونم 🍫
https://eitaa.com/MEOW_MEOWW/13019
نکنه دلیل اینکه بیرون میرم نصف پسرا موهاشون فره ایناس؟
https://eitaa.com/narengycocholo/11171
برای همین خواهره چشماش دوتا ستاره میشه؟
هدایت شده از ترشحات ذهنی هیدوی!:> 🌙
رنگ انتخابی:قرمز
اگه چنلت کشور بود:مکزیک
تقدیم به: @kafeYuriol
از طرف دوستدار شما ماه پیشونی:> 🌙