کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
چقد این داداشه تو روباه نه دم خوبهههههه😭😭
نگفته بودممم😭😔✨
هدایت شده از 𝕄𝕒𝕘𝕟𝕖𝕥𝕒𝕣
به اینایی که انیمیشن میسازن میگن انیماتور
به اینایی که مانگا میکشن میگن مانگاکا
به اینایی که کمیک مینویسن چی میگن؟
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
به اینایی که انیمیشن میسازن میگن انیماتور به اینایی که مانگا میکشن میگن مانگاکا به اینایی که کمیک می
عجیبه به کسایی که کمیک مکیشن میگن کارتونیست