eitaa logo
##کلام بزرگان
201 دنبال‌کننده
24هزار عکس
22.1هزار ویدیو
196 فایل
سلام وخوش آمد گوی به عزیزان بزرگ منش (کلام بزرگان مایه رحمت وسلامت جسم وجان ماست.) کار گروه فرهنگی منتظران مهدی(ص)شهرستان قروه فعال در فضای مجازی وپخش کالای فرهنگی. ارسال پیام بدونه لینک مجاز است باذکر صلوات بر محمد وال محمد اللهم صلی علی محمدا وال محمد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 همسر شهید داریوش رضایی نژاد نقل میکنن که همیشه ایشون به من سفارش میکرد که مهم نیست آرمیتا دکتر یا مهندس بشه مهم اینه که انسان باشه. وقتی انسان باشی وجودت نعمت و آرامشه برای اطرافیان و دوستان و ... سعی کنیم بچه هامونو انسان بار بیاریم اگه علامه‌ی دهر هم بشه ولی بویی از انسانیت نبرده باشه پشیزی ارزش نداره. 🌺 @kalameb
⛱ شوخی | دردونه خونه 😌 🌸 خب اگه بین دختر و پسر فرق میذارن لابد برای اینه که دخترا فرق دارن دیگه... دخترا خیلی خاصن 😉 🌺 @kalameb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جشن دخترانه در مشهد مقدس میخوام امروز با این اسم صدات بزنم لبخند خدا ای بهار سبز قرآن می دونم تو یه فرشته ای از آسمونا واسه پر کردن قلب خالی من زیبایی دلت رو به رخ آسمون می کشم تا اینقد به مهتابش ننازه الهی آیینه وجودت به دست این زمونه بی رحم نشکنه روز دختر مبارک ستاد_قرارگاه_ثارالله‌_خواه استان قم. 🌺 @kalameb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﯾﮏ ﺳﻠﻮﮎ ﺍﺳﺖ! ﯾﮏ ﻧﯿﺎﺯ، ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺩﻡ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﺍﻣﺮﻭﺯ 💢ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﯾﮏ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺍﺳﺖ! ﻻ‌ﯾﻖ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ😍 گزارش تصویری طرح مهربانی در دهه کرامت قم خیابان آستانه و ارم حضور پلیس امنیت اخلاقی و ستاد قرار گاه ثارالله . تا حرم این طرح بصورت همزمان در دهه کرامت، در شهرهای مقدس قم و مشهد، پیرامون حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه(س) و همچنین حرم مطهر رضوی برگزار می گردد. پلیس_امنیت_اخلاقی 🌺 @kalameb
 🔴 ‌بحران در متن، آرامش در عکس 🔶وقتی یک ، یا توی و اتفاق می‌افتد، یک قاعده‌ی مرسوم وجود دارد؛ شما هیچ عکسی از کشته‌شده‌ها یا صحنه‌های دلخراش نمی‌بینید. در بخش‌های مختلف خبری فقط ماشین‌های یا خودروهای را می‌بینید و این حس به مخاطب منتقل می‌شود که اوضاع تحت‌ کنترل است. 🔹این رویه فقط مربوط محدود به حوادث نیست؛ توی هر خبر «منفی»، عکس‌هایی «مثبت» انتخاب می‌شوند. به‌عنوان مثال اگر شما بخواهید خبر «بحران و اولین مورد مرگ در اثر آن» را منتشر کنید، چه عکسی برایش انتخاب می‌کنید؟ برای این خبر در ، عکس یک دختر شاد و پرانرژی در یکی از نقاط توریستی اروپا را گذاشته که ماسک زده و چشم‌هایش نشان می‌دهد در حال خندیدن است. (تصویر دوم) 🔶یا برای خبر گرمای شدید هوا و مرگ در اثر آن، چه عکسی مناسب؟ به‌عنوان مثال، تیتر گزارش این است: «موج گرمای کشنده در اروپا بی‌سابقه است؛ میزان مرگ‌ومیر نباید اینگونه باشد.» در این مطلب به میزان مرگ ناشی از و جزئیات آن اشاره شده ولی تمرکز اصلی گزارش روی افراد بی‌خانمانی است که در موج گرما قربانی اصلی هستند. موضوعی که ذاتاً تلخ و تکان‌دهنده است اما در عکس گزارش، خبری از بی‌خانمان‌ها یا مرگ افراد در اثر گرمازدگی نیست؛ عکسی که برای این گزارش انتخاب شده، پیرمردی را نشان می‌دهد که در حال آب‌تنی در میان فواره‌ها است.(تصویر سوم و چهارم) 🔷امانوئل طیب، استاد علوم سیاسی دانشگاه لیون فرانسه دراین‌باره می‌گوید: درحالی‌که بیشتر اخبار را ، و تشکیل می‌دهد اما در اخباری که در یا منتشر می‎شود، تصاویر مربوط به این خشونت‌ها اغلب حذف می‌شود. در ، در مورد این موضوعات بیشتر «حرف می‌زنند» تا اینکه تصاویر را نشان دهند؛ گاهی حتی بینندگان هیچ عکسی در مورد اتفاق بدی که در کشورشان افتاده است را نمی‌بینند. (تصویر پنجم) 🔹حفظ امنیت و عموم مردم در عین دادن اطلاعات از حادثه یا بحران، یک قاعده‌ی جدی در رسانه‌های غرب است که خود می‌تواند در جلوگیری از تشدید بحران نقش مهمی داشته باشد. و حالا مقایسه کنید با نحوه‌ی پوشش چنین اتفاقاتی در رسانه‌های ایران. آیا رسانه‌های ایرانی، در جهت بحران عمل می‌کنند یا بحران؟! ✍سیده راضیه حسی