eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
792 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 زمانه لیاقت ندارد، تو چرا باید محروم باشی؟!
🔆 ۱۰۰ درس از سبک زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ (۶)
🔆 ۱۰۰ درس از سبک زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ (۷)
🔆 ۱۰۰ درس از سبک زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ (۸)
🔆 ۱۰۰ درس از سبک زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ (۹)
🔆 ۱۰۰ درس از سبک زندگی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ (۱۰)
🌷 امام صادق علیه السلام: اسراف، باعث فقر و میانه روی، موجب بی نیازی می‌شود. 📗 وسائل الشيعه، ج۱۵، ص۲۵۸، ح۸
14000802_42633_64k.mp3
21.59M
🔊 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام. ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
☑️ علت تأکید جمهوری اسلامی بر وحدت مقابله با برنامه دشمنان است ☑️ انفجارهای اخیر در افغانستان نمونه‌ای از نتیجه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است 🔸 رهبر انقلاب، در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام: علت اینکه ما در جمهوری اسلامی بر وحدت مسلمین زیاد تأکید میکنیم، این است که امروز مرتّباً تلاش میشود که بین فِرق مسلمین، بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد بشود، شما ملاحظه کنید در ادبیات سیاسی آمریکا مسئله‌ی سنی بودن و شیعه بودن چند سال است که وارد شده؛ با اینکه آنها با اصل اسلام مخالفند، دشمنند. اما مسئله‌ی شیعه و سنی را رها نمیکنند. ملاحظه هم میکنید دست‌آموزهای آمریکا در هر جای دنیای اسلام بتوانند فتنه ایجاد میکنند. نزدیکترین نمونه‌اش همین حوادث تأسف‌بار و گریه‌آور افغانستان در این دو جمعه‌ی گذشته است که مسجد مردم و مسلمان را، در حال نماز را، منفجر کردند. چه کسی منفجر میکند؟ داعش. داعش کیست؟ داعش همان مجموعه‌ای است که آمریکایی‌ها - همین گروه دموکرات آمریکا - صریحاً گفتند که این را ما به وجود آوردیم، البته حالا نمیگویند و انکار میکنند.
✅ سه خصلت پیغمبر برای الگوگیری مردم ما: صبر، عدل، اخلاق (گزیده ای از بیانات اخیر رهبر انقلاب) ۱) پیروی از صبر پیامبر و پایداری در مقابل سختی‌ها و فشارها و مشکلات: -صبر یعنی پایداری. -در مقابل میل به گناه، انسان پایداری کند -در مقابل بی‌حالی و بیکاری و تنبلی به انجام وظیفه، انسان پایداری کند -در مقابل دشمن پایداری کند -در مقابل مصائب گوناگون، خودش را حفظ کند و پایداری کند ۲) پیروی از پیامبر در رعایت عدالت در همه‌ی امور: -هدف ارسال رسل و انزال کتب این بود که جامعه قائم به عدل و قسط باشد. -عدالت فقط هم عدالت در تقسیم اموال و ثروت نیست؛ عدالت در همه‌ چیز است؛ عادلانه برخورد کردن در همه چیز -لزوم پرهیز از بی عدالتی و تهمت و دروغ در فضای مجازی -مسئولین در هر تصمیم و کاری باید مسئله‌ی عدالت را مدنظر قرار دهند. یک جاهایی برای کاری پیوست عدالت لازم است. ۳) پیروی از پیامبر در رعایت اخلاق اسلامی -تواضع داشته باشیم -گذشت داشته باشیم -آنچه به حقوق مردم و حقوق عمومی مربوط است، سهل‌انگاری جایز نیست. ✅ برادران عزیز، خواهران عزیز! باید عمل کرد، باید اقدام کرد، با ادّعا مسائل تمام نمیشود، باید پیرو پیغمبر باشیم.
مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ 🔸ولادت پیغمبر اکرم در واقع شروع یک دوره‌ی جدید در زندگی بشر است. خداوند متعال پیغمبر را مأمور کرد که به برنامه قرآن هم عمل کند، هم ابلاغ کند، هم از پیروان خود مطالبه کند. ❓وظیفه‌ی ما چیست؟ در هر دوره‌ای از دوره‌های زمان وظیفه‌ی مؤمنین این است که ببینند در چه موقعیتی قرار دارند و دین از آنها چه میخواهد، به آن بیاندیشند و به آن عمل کنند. ✅وظایف مهم امت اسلامی: 🔸اسلام دین جامعی است. اولین وظیفه این است که باید حق این جامعیت را ادا کرد. 🔸قدرتهای سیاسی مادی، اصرار دارند بر اینکه اسلام را منحصر کنند در عمل فردی و عقیده‌ی قلبی. 🔸تبیین و ترویج و تحقّق نظر اسلام؛ وظیفه‌ی مسلمین در باب اداء حقّ جامعیّت اسلام 🔸عرصه‌ی فعّالیّت دین، تمام گستره‌ی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، تا مسائل سیاسی، تا مسائل بین‌المللی، تا مسائلی که به مجموعه‌ی بشریّت ارتباط دارد. 📖قرآن از «اُذكُرُوا الله» تا «فَقاتِلوا اَولِياءَ الشَّيط‍ان»، همه‌ی این عرصه‌ی عظیم را در حوزه‌ی تصرّف دین میداند. 🔸در احکام مالی همه‌ی گوشه و کنارهای مسائل مالی را به شکل آن فکر کلّی و نظر کلّی و هدایت کلّی بیان میکند. 🔸در مسائل امنیّتی و مسئله‌ی امنیّت داخلی جامعه قرآن حرف دارد. 🔸اسلامی که قرآن معیّن میکند و معرّفی میکند، اسلامی است که در تمام شئون زندگی دخالت دارد، رأی دارد، نظر دارد، مطالبه دارد. 🔸اسلام به مسئله‌ی حاکمیّت هم اهتمام دارد. نمیتوان فرض کرد که اسلام نظم اجتماعی را به یک شکلی مطالبه کند امّا مسئله‌ی حاکمیّت و ریاست دین و دنیا را در آنجا مشخّص نکند. 🔸برای تبیین گستره‌ی فعّالیّت دین، صاحبان فکر و اندیشه و منبر وظیفه سنگینی دارند. ✅دوّمین وظیفه‌ی امّت اسلامی در دوران کنونی، وحدت و اتّحاد مسلمین است 🔸رحمت خدا و رضوان الهی بر امام بزرگوار ما که این هفته‌ی وحدت را اعلام کردند. ◻️نکات و ضرورتهای مورد توجّه در قضیّه‌ی وحدت: 1️⃣وحدت مسلمین؛ فریضه‌ی قطعی قرآنی است و نه امری اخلاقی -واعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا -و لا تَنازَعوا فَتَف‍ـشَلوا وَ تَذهَبَ ريحُكُم 2️⃣ وحدت مسلمین؛ امری اصولی است و نه تاکتیکی 3️⃣ فاصله‌‌ی زیاد شیعه و سنی و برنامه دشمن؛ علّت تأکید ما بر وحدت 4️⃣ تبیین، برنامه ریزی و تقسیم کار برای تحقق وحدت 5️⃣ ایجاد تمدّن نوین اسلامی؛ در گرو اتحاد شیعه و سنی 6️⃣ مسأله فلسطین؛ شاخص اصلی در مساله ی اتحاد مسلمین
🔴 ‏تا اول ژوئن ، بیش از 99 درصد از جمعیت جبل الطارق به طور کامل واکسینه شدند. 🔹از آن زمان تا اخر ماه جولای ، موارد جدید COVID در روز بیش از 2500% افزایش یافته است. ‼️واکسیناسیون اجباری برگرفته از ‎۲۰۳۰ است نه سلامت شما!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️ مشهدی عزیز بپاخیز 👈فراخوان بزرگ اعتراضات مردمی علیه واکسن اجباری این بار در مشهد مقدس 📢هم صدا با خیل کثیری از مردم آزاده در سراسر جهان 💥وعده ما:10صبح تا12، چهارشنبه 5 آبان مشهد مقدس، مقابل ساختمان صداوسیما، واقع در میدان تلویزیون 🔺قطعا با ادامه این روند در آینده شاهد عوارض و آسیب های جدی روی جامعه و فرزندانمان خواهیم بود که قابل جبران نیست و این واقعه ان شاالله هم اکنون با مشارکت مردم قابل پیشگیری خواهد بود.
‏آخرین سنگر باقیمانده دفاع از واکسیناسیون جلوگیری از مرگ بود! حالا میگن میمیرید ولی تقصیر واکسن نیست!!! چرا نخندیم به این تیترها؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پشت پرده‌ی خرید ملک در ترکیه رو از زبان اين هموطن که همسرشون اصالتا ترکِ ترکیه هستند، بشنوید و برای اونایی که قصد خرید خونه در ترکیه و زندگی در آنجا را دارند ارسال کنید تا شاید جلوی یه فاجعه تو زندگیشون رو بگیرید.
🔴 خطری که از بیخ گوشمان گذشت ⁉️یادتان هست حسن روحانی و دولتش بشدت به دنبال الکترونیکی کردن انتخابات بودند؟ که البته با ابهامات اساسی و عدم تایید شورای نگهبان ، خطر از بیخ گوشمان گذشت. 👈 دقیقا همان چیزی که الان صحنه سیاسی را پس از اعلام نتایج عجیب و غریب انتخابات و اختلاف فاحش آراء ماخوذه دستی با الکترونیکی ، دچار درگیری و تنش بی سابقه ای کرده است... ✍"قاسم اکبری"
🌷پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله: زهد به دنيا، عبارت است از: كوتاه كردن آرزو، گزاردن شكر هر نعمتى و پرهيز از هر آنچه خداوند، حرام كرده است. 📗 تحف العقول ج ۱ ص۵۸
💌 پیش‌نیاز دینداری آسان کودکان
⬅️ شخص سمت چپ با برائت کامل از دشمنان اهل بیت، با اخلاق خوش، با ، با منطق و با تعامل عالی با اهل سنت، توانسته ۲۰ میلیون نفر را کند. ➡️ شخص سمت راست با فحاشی، با بی‌ادبی، با توهین به علمای شیعه و اهل سنت، بدون منطق و ادب توانسته چند نفر را از مکتب اهل بیت دور کند.
1_1203150579.mp3
1.59M
☑️ راهکاری برای مقابله با یک ویژگی خطرناک در انسان ➕نکته‌ای درباره تربیت فرزند 👤 استاد پناهیان
4_6012831142112135972.pdf
4.53M
📗 ترجمه کتاب شریف ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ✅ آثار و انعکاس اعمال مثبت در زندگی ✅ آثار و انعکاس اعمال منفی در زندگی ✍تألیف شیخ صدوق(علیه الرحمه)
🔴 منطق اصلاح طلبان ایران👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 دکتر رضا منتظر؛ پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب ایرانی در لایو: "در گفتگویی که با مسئولان یکی از خبرگزاریهای معتبر کشور داشتم، گفت که به ما ابلاغ شده تا عوارض واکسیناسیون کرونا رو پوشش ندهیم! حتی عوارض واکسن‌های خارجی!!"