eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
792 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
29.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 برنامه یهودی ها و صهیونیست ها برای زنان ایرانی ☑️ افشاگری حجت‌الاسلام عالی در شبکه افق
🔸خداوند در آیه ۱۸۴ سوره بقره می‌فرماید: «وَ أَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ». روزه گرفتن براى شما بهتر است اگر بدانید. 🌸پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) روزه بگیرید تا سالم بمانید. (الدعوات ۷۶/‌۱۷۹) 🌷امام علی عليه السلام: روزه، نیمی از تندرستی است. (غررالحکم۱۶‌۸۳) ☑️روزه علاوه بر تلطیف روح و تقویت اراده و تعدیل غرائز، آثار جسمی زیادی نیز دارد که نمی توان نقش روزه را در تأمین سلامتی و راز طول عمر و... نادیده گرفت. روزه گرفتن، استراحتی است که به بدن این امکان را می دهد که خود را برای ترمیم و نظافت درونی و بیرون ریختن مواد مزاحم بسیج نماید و دوباره خود را پاکسازی و بازسازی کند. (استاد سرمدی)
KayhanNews7597971041215049502061.pdf
10.12M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🚨رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت جرائم رانندگی موارد «کشف حجاب» را هم ثبت می‌کنند. 🔹سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره رصد موارد کشف توسط دوربین‌های ثبت تخلفات و جرایم رانندگی که در سطح شهر وجود دارند، اظهار کرد: بله تمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند. 🔹وی افزود: البته دوربین‌های نظارتی که در سطح شهر وجود دارد را شهرداری تهیه کرده است و مسئولیت نگه داشتن آن‌ها هم با شهرداری است، اما این دوربین‌ها بانک‌های اطلاعاتی مختلفی دارند که هر نهاد و سازمان می‌تواند اطلاعات مربوط به خود را از این بانک‌ها استخراج کند. 🔹رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی داده‌های مربوط به حوزه ترافیک را از این دوربین‌ها بهره‌برداری می‌کند و بخش‌های دیگر هم اطلاعاتی که مورد نیاز دارند را برداشت می‌کنند.
راهپیمایی روز قدس جمعه همین هفته در بیش از هزار شهر برگزار می‌شود 🔸رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در بیش از یک هزار شهر کشور و روستاهای میهن اسلامی به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح ۲۵ فروردین آغاز می‌شود و تمام مسیرها منتهی به محل برگزاری نمازجمعه و ایراد خطبه‌های نماز و سخنران پیش از خطبه‌ها به عنوان سخنران ویژه روز قدس در این مراکز و قرائت قطعنامه و تایید مردمی در نمازهای جمعه سراسر کشور خواهد بود.
✅ گزیده از اخبار مهم اخیر ◽️اتمام حجت فرمانده فراجا با اراذل و اوباش فرمانده فراجا: اگر اراذل و اوباش برنامه دارند و می‌خواهند خودشان را به رخ بکشند مطمئن باشند با شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد. ◽️آسمان غزه برای جنگنده‌های صهیونیستی ناامن می‌شود موشک‌های دوش‌پرتاب هرچند پیش از این در غزه رونمایی شده بودند، اما برای اولین بار در تنش اخیر به طور گسترده از آن‌ها استفاده شد. موشک‌های دوش پرتاب «Strela ۲» ساخت شوروی است که گفته می‌شود نیروهای مقاومت فلسطین اقدام به بومی‌سازی آن کرده‌اند. ◽️جمهور بشار اسد، دستور سیاست جدید بازدارندگی را صادر کرده است. شبکه سما به نقل از منابع آگاه گفته، بشار اسد به ارتش سوریه دستور داد که از این پس به هرگونه تجاوز به خاک سوریه و همچنین هرگونه هتک حرمت به مسجد الاقصی پاسخ دهد. ◽️کاخ سفید: درباره طالبان فکرش را هم نمی‌کردیم کاخ سفید در بیانیه‌ای ضمن دفاع از تصمیم جو بایدن برای خروج مفتضحانه از افغانستان، آن را تصمیم «درست» دانست و گفت که هیچ یک از آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا پیش بینی نکرده بود که طالبان ظرف ۹ روز بر کابل سیطره پیدا کند و ما فکر نمی‌کردیم نیروهای افغانستان شکست بخوردند. ◽️ایران دارای پایین‌ترین نرخ باروری در بین ۲۶ ‌کشور‌ اسلامی/دو استان در سیاه‌چاله جمعیتی افتادند علی گودرزی، عضو ستاد ملی جمعیت: نرخ باروری ۲۶ کشور اسلامی بررسی شده است و ایران بیست و پنجمین کشور به‌ لحاظ پایین‌ترین نرخ باروری است. ایران در آینده جزو پیرترین کشورهای جهان خواهد بود. همچنین دو استان در سیاه‌چاله جمعیتی افتاده‌اند و نرخ زاد و ولد با نرخ مرگ‌ومیر برخی از استان‌ها یکی شده است، حتی در استان گیلان مقداری نرخ مرگ‌ومیر بیشتر شده است. ◽️«قالیباف» سخنران مراسم روز قدس رئیس ستاد راهپیمایی روز قدس: سخنران این مراسم رئیس مجلس است و ساعت شروع مراسم در تهران ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین خواهد بود. بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهند. از این تعداد، بیش از ۱۵۰ عامل رسانه‌های خارجی مراسم را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.
◾️چون امیرالمؤمنین علیه السلام وفات کرد، حسن بن علی علیه السلام فرمود: ای مردم در این شب مردی از میان شما رفت که گذشتگان بر وی پیشی نگرفته بودند و آیندگان به او نخواند رسید. او پرچمدار رسول خدا صلی الله علیه و آله بود که جبرئیل در طرف راست و مکائیل در طرف چپش بودند. از میدان بر نمیگشت جز اینکه خدا به او فتح و پیروزی می داد. ‌ 🏴 ‌شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام تسلیت باد‌
📜 زیارت مختصر امیرالمومنین علی علیه السلام نقل شده از امام هادی علیه السلام: السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَلِيَّ اللَّهِ أَنْتَ أَوَّلُ مَظْلُومٍ وَ أَوَّلُ مَنْ غُصِبَ حَقُّهُ صَبَرْتَ وَ احْتَسَبْتَ حَتَّى أَتَاكَ الْيَقِينُ فَأَشْهَدُ أَنَّكَ لَقِيتَ اللَّهَ وَ أَنْتَ شَهِيدٌ عَذَّبَ اللَّهُ قَاتِلَكَ بِأَنْوَاعِ الْعَذَابِ وَ جَدَّدَ عَلَيْهِ الْعَذَابَ جِئْتُكَ عَارِفاً بِحَقِّكَ مُسْتَبْصِراً بِشَأْنِكَ مُعَادِياً لِأَعْدَائِكَ وَ مَنْ ظَلَمَكَ أَلْقَى عَلَى ذَلِكَ رَبِّي إِنْ شَاءَ اللَّهُ يَا وَلِيَّ اللَّهِ إِنَّ لِي ذُنُوباً كَثِيرَةً فَاشْفَعْ لِي إِلَى رَبِّكَ فَإِنَّ لَكَ عِنْدَ اللَّهِ مَقَاماً مَعْلُوماً وَ إِنَّ لَكَ عِنْدَ اللَّهِ جَاهاً وَ شَفَاعَةً وَ قَدْ قَالَ اللَّهُ تَعَالَى وَ لا يَشْفَعُونَ إِلا لِمَنِ ارْتَضَى) سلام بر تو اى ولى خدا، تو نخستين ستم ديده اى، و نخستين كسى كه حقّش غصب شد، صبر كردي و به حساب خدا گذاشتى تا به شهادت رسيدی، شهادت مى دهم كه تو خدا را ملاقات كردى، درحالى كه شهيد بودى، عذاب كند خدا كشنده ات را به انواع عذاب، و بر او عذاب را تازه كند، به سويت آمدم، شناساى به حقّت و بيناى به شأنت، دشمن با دشمنانت و آن كه به تو ستم كرد. ان شاء اللّه بر اين عقيده پروردگارم را ملاقات كنم، اى ولى خدا، مرا گناهان زيادى است، از من نزد پروردگارت شفاعت كن، كه تو را پيش خدا جايگاه معلومى است و تو را به درگاه خدا آبرو و حق شفاعت است و خداى تعالى فرموده است: شفاعت نكنند جز براى كسى كه او پسندد.
💫نماز بسیار با فضیلت شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان (امشب) 🌷امام علی علیه السلام: هر كه شب بيست و يكم هشت ركعت ( ۴تا نماز ۲رکعتی) را بخواند، هفت آسمان براى او گشوده شود و دعايش به اجابت رسد با اينكه در پيشگاه خدا براى او [ثوابى‌] بيش از اين هم هست. 📚منابع: مصباح الكفعمى ص۵۶۲ - بلد الامين ص۱۷۵ - چهل حدیث شهید اول حدیث چهلم
✨ اعمال مشترکه شب های قدر ☑️ شرح کامل دعاها و اعمال شب بیست و یکم رمضان و اعمال مشترکه شب قدر در مفاتیح الجنان و اقبال الاعمال ذکر شده است.
☑️ بهترین عمل در شب قدر 🔸رهبر انقلاب: بهترین اعمال در شب قدر دعاست، احیاء هم برای دعا و توسل و ذکر است. دعا یعنی با خدای متعال سخن گفتن؛ در واقع خدا را نزدیک خود احساس کردن و حرف دل را با او در میان گذاشتن. دعا یا درخواست است، یا تمجید و تحمید است، یا اظهار محبت و ارادت است؛ همه‌ی اینها دعاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | ایام قدر، قله ماه رمضان 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: قلّه‌ی ماه رمضان، ایّام قدر و لیالی مبارکه‌ی قدر است؛ ما به این قلّه رسیده‌ایم؛ از فرصت بی‌نظیر توسّل و تضرّع و دعا و طلبِ از پروردگار عالم [باید] استفاده کنیم. 💗برای خودتان و همه‌ی برادران دینی‌تان و کشورتان و جامعه‌تان دعا کنید و از خدا مطالبه کنید، درخواست کنید و مطمئنّ به اجابت باشید.
🌹پیامبر اسلام صلی‌الله علیه‌وآله: دوست داشتن على ، عبادت است. خداوند، ايمان هيچ بنده اى را نمى پذيرد مگر با[قبول] ولايت على و بيزارى جستن از دشمنان او. 📕ارشادالقلوب ج۲ ص۲۰۹
مقام معظم رهبری: چیزی که قدرتمندترین آدم تاریخ (امیرالمؤمنین) را آن گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودن، تحلیل سیاسی نداشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 کلیپ "بهای بهشت" کاری از بنیاد علمی فرهنگی محمّد (ص) به مناسبت شهادت امیرالمومنین (ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه رهبر انقلاب در دیدار اخیر مسئولان نظام: ما باید صرفه‌جویی را یاد بگیریم.
📖 قرآن کتاب زندگی 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در محفل انس با قرآن: «قرآن برای همه‌ی بخشهای زندگی درس دارد. هر صفحه‌ای از قرآن را که شما نگاه کنید، وقتی دقّت کنیم، تدبّر کنیم... انسان میتواند ده‌ها نکته‌ی اساسی برای زندگی پیدا کند.» ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ⭐️ قرآن کریم کتاب جاویدان دین اسلام و زندگی مسلمانان است. به همین مناسبت مهم‌ترین نکات بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زمینه شناخت قرآن و عمل به آن در این اطلاع‌نگاشت مرور شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹وصیت نامه امیرالمومنین امام علی علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢فرانسویه این ویدئو رو گذاشته و نوشته این وضع مردم ماست وقتی ماکرون 13 میلیارد به اوکراین کمک میکنه😢
🔴 ناخن کاشتن یعنی...
💫نماز بسیار با فضیلت شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان (امشب) 🌷امام علی علیه السلام: هر كه شب بيست و دوم ماه رمضان هشت ركعت نماز (۴تا نماز ۲رکعتی) بخواند، درهاى هشتگانه بهشت براى او باز شود و از هر كدام كه خواهد داخل شود. 📚منابع: مصباح الكفعمى ص۵۶۲ - بلد الامين ص۱۷۵ - چهل حدیث شهید اول حدیث چهلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 می‌خواهید کارتون راه بیفته به پدر و مادرتون خدمت کنید
🔴 چرا دنیا دارد دلار را کنار می‌گذارند؟ چون آمریکا رسما ورشکسته‌ است. هر کودکی که امروز در این کشور متولد می‌شود، ۹۴ هزار دلار بدهکار است به دنیا! آمریکا قادر به بازپرداخت بدهی خود نیست و فعلا با قلدری و زور سرنیزه سرپاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار رادان: با روش‌های جدید و هوشمند سارقان را شناسایی خواهیم کرد