◻️✨🕊⭐️🕊✨◻️
ای یوسف عج...
لقمه نانی و کمی شیر مرا مهمان باش.....
جااااااانِ آقا به بیابان نکن افطار
بیاااااااااااااا😭
🕊⭐️🕊
🍂🍂🍂🍂🍂🍂
🎁 آمرزش گناهان
هر کس دعای مجیر را در «ایام البیض» [روزهاى 13 و 14 و 15] ماه رمضان بخواند گناهش آمرزیده می شود، هرچند به عدد دانه هاى باران🌨 و برگهاى درختان 🍃 و ریگهاى بیابان باشد!
🌾 و خواندن آن براى شفاى بیمار و اداى دین و بی نیازى و توانگرى و رفع غم و اندوه سودمند است.
📚 مفاتیح الجنان (دعای مجیر) ص۱۵۶
🍎 دوستان این 💫 فرصت طلایی 💫رو از دست ندین..
به امید خدا از فردا به مدت سه روز بخونیم 😌
•┈┈••✾❀ 🍃🌹🍃 ❀✾••┈┈•
🍃🌸 #رهبر_معظم_انقلاب :اگر همين آدمى كه هيچ گناهى نميكند، وقتى كه ميان مردم راه ميرود، بگويد: بيچاره مردم، همه مشغول گناهند، ولى ما الحمدلله خودمان را نگهداشتيم و گناه نميكنيم؛ اين خودش يک گناه و تنزل و سقوط است و استغفار لازم دارد. ۷۵/۱۰/۲
•┈┈••✾❀ 🍃🌹🍃 ❀✾••┈┈•
ناخودآگاه عموم مردم می اندیشند که ما ظهور را درک نمی کنیم؛ چرا که تحقق ده ها نشانه ظهور در زمانی نزدیک به هم بعید به نظر می رسد. از سوی دیگر، اگر همه نشانه ها غیر حتمی بودند، چه بسا هیچ یک از نشانه ها تحقق نمی افتاد و در نتیجه مردم برای شناسایی امام مهدی(عج) از میان مدعیان به مشقت می افتادند. به همین دلیل از یک سو بیشتر نشانه ها غیر حتمی هستند تا اجتماع وقوع بدا در آن ها برود و این تلقی که ظهور نمی تواند در زمان ما باشد منتفی گردد و از سوی دیگر، تعداد اندکی از نشانه ها به حتمیت توصیف شده اند تا ظهور پس از تحقق آن ها باشد و همه مردم بتوانند به راحتی از طریق، امام مهدی(عج) را شناسایی کنند.
4⃣
. برای نمونه، 🌷🌷 امام باقر(ع) در حدیثی فرموده اند:
👈ان من الامور موقوفه و امورا محتومه و ان السفیانی من المحتوم الذی لا بد منه؛🌸الغیبه للنعمانی، ص313، باب 18، 🌸 👈برخی از امور، موقوف و مشروطند و برخی محتوم و تغییر ناپذیر، و سفیانی از علایم حتمی است که بی تردید رخ خواهد داد.
🌷🌷امام صادق(ع) نیز در این خصوص فرموده اند:
👈من الامر محتوم و منه ما لیس بمحتوم خروج السفیانی فی رجب؛🌸الغیبه للنعمانی ص310، باب18، ح2 👈برخی از امور، محتوم و تغییر ناپذیرند و برخی شان غیر محتوم است. قیام سفیانی در ماه رجب، از علایم حتمی است.
@kanonemahdavi
شاید بتوان تقسیم علایم به حتمی و غیر حتمی را این گونه تحلیل کرد که دو مورد از مهم ترین کارکردهای نشانه های ظهور خاصیت امید بخش و شناسایی امام مهدی(عج) است. بر این اساس، اگر همه نشانه های ظهور که بالغ بر ده ها مورد می شوند حتمی بودند، خاصیت امید بخشی از بین می رفت و نشانه های ظهور بیش از این که مایه امید مومنان باشند، باعث ناامیدی آنان می شدند؛ زیرا وقتی قرار است مجموعه این نشانه ها پیش از ظهور حتما رخ دهند و تا این ده نشانه اتفاق نیفتند، ظهور رخ ندهد،
3⃣