eitaa logo
🌹بنیاد مهدویت شهر بهارستان🌹
630 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
3.1هزار ویدیو
462 فایل
◗بــسم‌ࢪب‌اڵمھـدۍ🌿◖ کانال رسمی بنیاد مهدویت بهارستان. @kanonemahdavi 🌐 سایت: zahraiyan.ir ویراستی ( توییت https://virasty.com/Komeil31312 ◽آپارات : www.aparat.com/zahraiyan 👤 ارتباط با مدیر بنیاد : @Zabiholah
مشاهده در ایتا
دانلود
تذکرات مهم پایان دوره.pdf
541.5K
مربیان که آزمون دادند جهت صدور مدرک به سئوالات مطرح شده پاسخ و به ای دی ارسال کنند ..سریعتر الان اقدام تا جهت صدور مدرک مشکلی ایجاد نشود..تا ۴۸ ساعت فرصت دارید ...بعدا امکان تمدید نیست ...چهار سوال بیشتر نیست ( ارزیابی پایان دوره )...یا مهدی عج .....به شماره ۰۹۳۷۰۱۵۵۶۸۰ ارسال کنید ایتا و واتس اپ )
1_201022521.mp3
9.87M
☝️خییییلیییییییی خوبه...😭😭😭😭😭 ✅ پیشنهاد می کنم تا انتها گوش بدید...😔😔😔 🌹🍀نشنوی ضرر کردی التماس دعای فرج 🌷🌷🌷🌷 🌷🌷 🌷 🎋🌹👁کانال بصیرت مهدوی 👁🎋 @kanonemahdavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انتشار نخستین‌بار 📹 ببینید | سپهبد سلیمانی، خطاب به مادران شهدا: وقتی شما مادرها نبودید و بچه‌هایتان در خون دست و پا میزدند، حضرت زهرا (س) را دیدم... 🕊 ♥️ کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
🌷🌷🌷 🌷🌷 🌷 🔹🔹🔹توجه....توجه...🔹🔹🔹 🔰فایلهای صوتی دوره تربیت مربی کودک مهدوی اساتید ( کاظمی ، عبدالهی و غزالی ) موجود می باشد...جهت دریافت بدلیل حجم بالا لطفا در سروش به شماره ۰۹۳۷۰۱۵۵۶۸۰ پیام تا ارسال گردد....@kanonemahdavi 🌷 🌷🌷 🌷🌷🌷
تذکرات مهم پایان دوره.pdf
541.5K
مربیان که آزمون دادند جهت صدور مدرک به سئوالات مطرح شده پاسخ و به ای دی ارسال کنند ..سریعتر الان اقدام تا جهت صدور مدرک مشکلی ایجاد نشود..تا ۴۸ ساعت فرصت دارید ...بعدا امکان تمدید نیست ...چهار سوال بیشتر نیست ( ارزیابی پایان دوره )...یا مهدی عج .....به شماره ۰۹۳۷۰۱۵۵۶۸۰ ارسال کنید ایتا و واتس اپ )
🔻سلسله مباحث ویژه ماه رمضان به قلم حجه الاسلام رجایی پور امام جمعه بهارستان ✅انسان نفَسِ طبیعت(جلسه اول) 🔸هر چند که قرآن کتاب هدایت است نه کتاب طبیعت اگر هم بحثی از خلقت نظام هستی و داشته هایی که در دل زمین و آسمان نهفته و مطرح است نیست مگر این که انسان با شعوری که خداوند در وجود او قرار داده است به قدرت و علم و حکمت خداوندیش پی ببرد و بدین سبب راه را از این طریق گم نکرده و در قله بندگی فرود آید «وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ» (56 زاریات) 🔸از آنجا که می دانیم به استناد قرآن انسان احسن تقویم است و این یک اتفاق نیست و از طرفی نفس طبیعت در عالم وابسته به نفس اوست بر آن شدیم تا به دو موضوع راهبردی قرآن که احتیاج و لازمه دانستن است و جزو مبانی معرفتی است اشاره کنم هرچند طرح موضوع شناخت علمی و یا عملی و تدبر و تعقل سطحی باشد زیرا معتقدیم فهم عمیق آن در اختیار معصومین علیهم السلام است «وَالرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ» (7 آل عمران) 🔸قطعاً با تحلیل موضوع پاسخ خیلی از سوالات و شبهات مطرح شده در این زمینه داده خواهد شد اولا باید بدانیم که قبل از شناخت مفاهیم قرآنی باید از خصوصیت این کتاب آسمانی اطلاعاتی داشته باشیم زیرا قرآن مثل بعضی کتاب‌های مذهبی نیست که یک سلسله مسائل رمزآسا در مورد خدا و خلقت و تکوین مطرح کرده باشد و یا حداکثر یک سلسله اندرزهای ساده اخلاقی، بلکه قرآن اصول معتقدات و افکار و اندیشه هایی را که برای یک انسان به عنوان یک موجود با ایمان و صاحب عقیده لازم و ضروری می‌داند تا اصول تربیت و اخلاق و بندگی را در نظام های اجتماعی و خانوادگی پیاده و عملی سازد بنابراین به فرموده شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری رحمت الله علیه به طور کلی بررسی و مطالعه های هر کتابی سه نوع شناخت لازم دارد. ۱- شناخت سندی یا انتسابی: در این مرحله می خواهیم بدانیم انتساب کتاب به نویسنده آن تا چه اندازه قطعی است مثلا اگر فلان کتاب به فلان نویسنده منتسب است باید ببینیم آیا آنچه به نام نویسنده مشهور شده کامل از اوست و یا قسمت هایش متعلق به او نیست و الحاقی است و یا تحریفی است بنابراین در این شناخت اعتبارسنجی می‌شود که از این جهت قرآن برخلاف کتاب‌هایی است که دست نوشت انسان است، اسنادش قطعی و محکم است و کسی نتوانسته است تا کنون در آن تصرف کند مصداق «وَ لَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنا بَعْضَ الْأَقاوِيلِ * لَأَخَذْنا مِنْهُ بِالْيَمِين »(44-46/الحاقه) و ده ها آیه از این قبیل که مانع تصرف در آن را مطرح کرده است. ۲- شناخت دوم شناخت تحلیلی است در این مرحله بررسی تحلیل کتاب مورد نظر است یعنی تشخیص این کتاب مشتمل بر چه کتابی است و چه حرفی را تغییر و بیان می‌کند راجع به انسان به جهان هستی و....چه نڟری دارد. ۳- شناخت سوم شناخت ریشه ای و پایه ای است در این مرحله بعد از آنکه صحت اسناد و انتساب یک کتاب به مولف و گوینده آن محرز گردید محتوای کتاب پیش رو به خوبی تحلیل و بررسی شده باید به تحقیق در آن پرداخته شود در بررسی قرآن کریم و شناخت آن بعد از آنکه مطالعه تحلیلی درباره قرآن به عمل آمد آن وقت پای مقایسه و شناخت تاریخی و مفاهیم عمیق آن با تمام محتویاتش با کتاب‌های دیگر محصول دست انسان سنجیده می شود پس از این که مراحل شناخت ما کامل گردید دو موضوع قرآن را مورد تحلیل و بحث قرار میدهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹شما هم با شنیدن این شعر مثل حاج‌قاسم و رهبرعزیز انقلاب گریه خواهید کرد... ❤️شعری که اشک رهبری و شهید سردارسلیمانی را درآورد ♦️مرز ما عشق است هر جا اوست آن جا خاک ماست ♦️سامرا، غزه،حلب،تهران چه فرقی میکند ♦️هرکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست ♦️بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🌙 دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان 🎲 @Adrekni_kh
رهبر معظم انقلاب: 🔹بنده نسبت به مسئله‌ی و در دانشگاه‌ها دغدغه دارم. 🔹رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران و خود دانشجویان و بخصوص دخترخانم‌ها به حجاب و فاصله‌گذاری اهمّیّت بدهند و توجّه کنند. ۹۹/۲/۲۸ 🕊 🌷🕊🌷🕊🌷🕊🌷 ♥️ کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیکر بی سر شهید جدید مدافع حرم ‌..اصغر پاشار پور ...که در شهر ری تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد... @kanonemahdavi
مقاله (4) سلسله مباحث ویژه ماه رمضان به قلم حجه الاسلام رجایی پور امام جمعه بهارستان انسان نفَسِ طبیعت جلسه دوم اول: هدف انسان از ورود در قرآن و زندگی قرآنی چیست؟ دوم: آیا فطرت انسان با قرآن سنخیت دارد یا ندارد؟ اگر انسان به مراحل عالی این مفاهیم دست یافت به طور قطع به شناسنامه واقعی خود دست پیدا کرده است همچنان که خوانندگان محترم واقفند انسان دارای دو گونه شناسنامه است۱- شناسنامه ظاهری که این را از پدر و مادر طبیعی خود می گیرد و در اختیار او نیست بلکه پدری و مادری که او را به دنیا می آورند ویژگی های ظاهری، ژنتیکی و اقلیمی او را مشخص می کند۲- شناسنامه دوم شناسنامه حقیقی و واقعی افراد است که آدمی با عقاید، اخلاق، معنویت، رفتار خودش را تنظیم می‌کند و برمیگزیند ملاک اصلی، انتخاب صحیح این نوع شناسنامه است چنانکه پیامبر اکرم صلوات الله علیه و حضرت علی علیه السلام اعلان آمادگی کردند که هر کسی بخواهد شناسنامه واقعی بگیرد او را به فرزندی معنوی خویش می پذیرد «أَنَا وَ عَلِیٌّ أَبَوَا هَذِهِ الْأُمَّة» (عیون اخبار ج۲ص۸۵) که این گونه رفتارهای پسندیده قطعاً با هدف غایی با فطرت پاک عجین و در ارتباط است موضوع اول :هدف هدف عبارت است از آن حقیقت مطلوب که اشتیاق وصول به آن محرک انسان به انجام دادن کارها و انتخاب وسیله هایی است که آن حقیقت را قابل وصول می کند لذا هر هدفی از نظر شناسایی تحلیلی به چهار عنصر اصلی تجزیه و تقسیم میگردد الف: جنبه درون ذاتی است که مربوط به یکی از خواسته های طبیعت انسانی به معنای عموم آن می‌باشد درک و اشتیاق وصول به آن خواسته، چنین درون ذاتی هدف است بنابراین دو رکن اساسی جنبه درون ذاتی هدف شناسایی و اشتیاق به آن دو عامل است که بایستی در شناسایی هدف اصلی هر اندازه که بتوانیم بکوشیم ب: عنصر دوم جنبه برون ذاتی هدف حقیقی است که با قرار گرفتن در جاذبیت اشتیاق و اراده آدمی رنگ هدف به خود می گیرد به قول مولانا: لطف شیر و انگبین عکس دل است هر خوشی را آن خوشی از دل حاصل است پس بود دل جوهر و عالم عرض سایه دل کی بود دل را غرض بنابراین هر چیزی که هدف قرار می‌گیرد جنبه هدفی، آن ناشی از وضع خود انسان است و نه غیر از آن ج: عنصر سوم: هدف در همه موارد حقیقی است خارج از موقعیت فعلی انسان هدفگیر است لذا انسانها در اینگونه موارد دو گروهند: ۱- افرادی که جویبار حیات و عوامل جبری محیط و تاریخ آن ها را به خود می برند اگرچنانچه با هدف گیری عالی در مجاری تکامل قرار نگیرند کارشان به سقوط می انجامد ۲- انسان هایی هستند که هر موقعیتی که به دست بیاورند کوشش جدی به دگرگون کردن آن در هدف گیریهای عالی تر صورت می دهند و به مراحل عالی تکامل میرسند د: عنصر چهارم دوجنبه جبری و اختیاری وصول به هدف جنبه جبری که از دست انسان خارج از شاید نتواند در آن تصرف کند مانند: فرارسیدن فصل معینی برای بارور شدن درختان و همچنین در جهت مجرای قوانین مهار نشده طبیعت و یا بروز استعدادها و تصمیم ها برای به وجود آمدن پیشرفت‌های واقعی اما جنبه اختیاری انسان در انتخاب آن مختار است و توان دسترسی به آن را دارد مانند: کوشش ها و تلاش های متنوع برای باور ساختن هدف انسان در معارف اسلامی خصوصاً در قرآن کریم عالیترین مدد ها را به خود اختصاص داده است و می‌تواند به آن توانمندی به هدف نهایی که قرآن آن را بیان کرده است برسد و مورد تشویق خداوند قرار گیرد، همانگونه که اگر همین انسان از هدف غایی و مطلوب فاصله بگیرد با بزرگترین مذمت و نکوهش روبرو می شود و تا اسفل السافلین سقوط می‌کند. موضوع دوم قرآنی فطرت است: کلمه فطرت از جمله مفاهیمی است که قرآن برای اولین بار در مورد آن به کار برده است،فطرت در لغت به معنی شکافتن است. در اصطلاح جامع ترین تعریف در بین علما و مفسرین با در نظر گرفتن نظرات مختلف پیرامونی که دارند عبارت است: از نوعی هدایت تکوینی انسان در دو حوزه شناخت و احساس یعنی، این که خداوند در نوع خلقت و سرشت آدمی را به گونه ای آفریده که نسبت به برخی ادراک و بینش و آگاهی خاص که غیر اکتسابی است دارد و سپس به آنها میل و گرایش ویژه‌ای در خود احساس میکند «وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا» (آیه ۷۰ سوره اسرا) معانی هرگز اندر حرف ناید که بحر بیکران در ظرف ناید
اثرگناه.mp3
4.96M
🔉 اثر گناه 🔹گناه، دودمان زندگی را بر باد می‌دهد 👌👌👌
✅ ویژه برنامه سحرگاهی روایتگری شهدا در ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان سحر بیست و ششم همراه با 🔹 با روایتگری برادر جواد تاجیک حوالی ساعت ۳ بامداد 📍شبکه سه سیما
مقاله (4) سلسله مباحث ویژه ماه رمضان به قلم حجه الاسلام رجایی پور امام جمعه بهارستان انسان نفَسِ طبیعت جلسه سوم منظور از فطرت این نیست که انسان مانند لوح سفید یا خمیرشکل ساخته ای به دنیا می آید بلکه آن است که از آغاز بینش ها و گرایش های خدادادی خاص که در سرشت وجود او نهادینه شده است افعال و انتخاب او را در طول زندگی جهت می‌دهد لذا فطری بودن توحید این است که انسان نسبت به تعالیم انبیا بی‌تفاوت نیست. فطرت انسان دارای دو قلمرو است یکی در ناحیه شناخت ها و بینش ها و دیگری در ناحیه گرایش و کشش ها. فطرت بینشی ۱- فطرت حقیقت جویی از جمله فطرت خداشناسی ۲- فطرت گرایش به فضائل انسانی از جمله اخلاق نیک و صداقت در گفتار و رفتار ۳- فطرت کمال طلبی که منبع همه کمالات است ۴- فطرت گرایش به جمال و زیبایی طلبی ۵- فطرت گرایش به خلاقیت و ابداع و نوآوری انسانها در مقابل فطرت توحیدی دو گروهند الف : گروهی از مردم به برکت تلاش‌های معنوی از بالاترین ظرفیت‌های خدادی برخوردارند از جمله: * خلیفه خدا در زمین اند . (سوره بقره آیه ۳۵) * فطرت خداجویی دارند ( سوره اعراف آیه ۱۷۳ و سوره روم آیه ۴۳) * نعمت های زمین مخصوص اوست ( سوره بقره آیه ۲۹ و جاثیه آیه ۱۳) * شخصیتی آزاد و مستقل دارد سوره (احزاب آیه ۷۲) * از بالاترین ظرفیت علمی عملی برخوردار است( سوره بقره آیه های ۳۱ و ۳۲) لذا خداوند طبق آیه ۷۲ سوره مبارکه نحل عالم را در تسخیر انسان قرار داد البته منظور از تسخیر بهره گیری انسان از آنها به نحو مطلوب است. زیرا خداوند آنها را در خدمت بشر و رشد و کمال او قرار داده است البته نباید خود را مالک و صاحب اختیار آنها بدانند که معمولاً کسانی که فطرت پاک خویش را آلوده نکرده اند قدرشناس آنها هستند و همواره شکرگزار منعم. گروه دوم، در مقابل گروه اولند این گروه افرادی هستند که فطرت خود را به خاطر گرایش به نفس و مادیت و دنیا طلبی از دست دادند و از بزرگی آن به غفلت فرو رفتند این عوامل انحراف را می توان از نگاه قرآن نام برد که ما در این مقاله به پنج مورد اکتفا می کنیم. ۱- ناسپاس نعمات و امور هستند (سوره حج آیه ۶۶) ۲- همواره ستمگرند (سوره احزاب آیه ۷۲) ۳- طغیان می کنند (سوره علق آیه ۷) ۴- عجولانه و شتابگر عمل می کنند (سوره اسراء آیه ۱۱) ۵- همواره حریص در دنیا قرار دارند (سوره معارج آیه ۱۹ و انعام آیه ۱۶۵) بنابراین نتیجه می گیریم تا فطرت الله را که قرآن به عبارت از حقیقت جوئی زیبایی خواهی و گرایش به خیر و فضیلت و عشق و پرستش نام می برد سوره روم آیه ۳۰ فاصله نگیریم و سرنوشت خود را به هم نزده و خوب رقم بزنیم لذا بهترین تکیه گاه قرآن کریم است که با بهره گیری جامع و تاثیر پذیری از آن سبک زندگی خوب قرآنی را برای خود بسازیم و این به منزله آن است که انسان موظف به تلاش است «وَ اَن لَيسَ لِلاِنسانِ اِلّا ما سَعى» (سوره نجم آیه ۳۹) نتیجه آن می شود که انسان باید به طبیعت عالَم نَفس بدهد نه آنکه طبیعت عالم، نفس او را بگیرد. و این سرنوشت چه ثابت و چه متغیر دست خود افراد است مصداق آیه سوره مبارکه رعد شماره ۱۱: «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ« و این یک اصل است باید پذیرفت و نباید کاهلی کرد. به خود واگرد ای دل زانکه از دل ره پنهان به دلبر می توان کرد جهان شش جهت را گردری نیست چو در دل آمدی در میتوان‌کرد (دیوان کلیات شمس تبریزی) و السلام و علیکم پایان آخرین مقاله
💢🍃🌹🍃💢 توضیحات امام جمعه شهر بهارستان در ارتباط با نحوه برگزاری و پرداخت حجت الاسلام رجایی پور امام جمعه محترم شهر بهارستان ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر عید طاعت و بندگی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه مبارک رمضان گفت: نماز عید سعید فطر با توجه به شیوع کرونا و و طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در محل گلزار مطهر شهدای گمنام شهر بهارستان برگزار نمی گردد اما در تمامی مساجد سطح شهر رأس ساعت ۷:۳۰ صبح نماز عید سعید فطر اقامه خواهد گردید. امام جمعه بهارستان افزود: مبلغ فطریه هر نفر ۱۰,۰۰۰ تومان جهت قوت غالب نان (گندم) اعلام می گردد که کمیته امداد خمینی (ره) می تواند در کلیه مساجد مستقر گردد و علاوه برآن کلیه موسسات و نهادهای خیریه می بایست باهماهنگی ائمه محترم جماعات و هیات امنای محترم مساجد نسبت به حضور و جمع آوری فطریه شهروندان گرامی اقدام نمایند. حجت‌الاسلام رجایی پور در پایان از شهروندان گرامی درخواست نمود که هنگام حضوردر مساجد کلیه نکات بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا رارعایت نمایند و به ویژه مهر،سجاده،کتاب دعا و ... را به همراه داشته باشند.
هدایت شده از نفس تازه
🔴 پخش سخنرانی رهبر انقلاب ظهر فردا از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی 🔸رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲ ظهر فردا (جمعه- ۲ خرداد ۱۳۹۹) به مناسبت فرا رسیدن روز قدس به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. 🔅 @nafastazeh
و یه نکته مهم تر بگم هیچ وقت سر حاجت گیر نکنید وظیفه ما دعا کردن هست دعا اجابت شد که فبها اگرم نشد با خدا دعوا نکنیم چون اون عالم هست و ما جاهل و یه نکته مهم تر بگم که برام تجربه شده هر وقت حاجتی داشتید برا خدا تعیین تکلیف نکنید اینو برا مثال میگم مثلا شما دنبال کاری بعد میای دعا میکنی خدایا کاری بهم بده که این ویژگی رو داشته باشه و اون ویژگی رو داشته باشه بعد خدا همونو بهت میده و می بینی کاش دعا میکردی اون ویژگی فلان رو هم داشت پس همیشه دعا کنید و همه چیز رو بسپارید دست خدا مثلا دعا کن خدایا کاری بهم بده که از همه نظر خوب باشه من عقلم نمیرسه تو بهتر میدونی کاری که مورد پسند خودت باشه یا مثلا همسر میخوای بگو خدایا همسری بهم بده که مورد پسند خودت باشه و از همه نظر خوب باشه این طوری خدا خودش بلده چی برات خوبه و چی برات بده و هیچ وقت سر حاجتی گیر نکن مثلا نگو حتما حتما باید این حاجت من برآورده بشه چون ممکنه به صلاحت نباشه و حاجتت هم اگه برآورده نشد با خدا دعوا نکن همیشه بگو خدایا اگه فلان حاجت به صلاحم هست بهم بده اگرم نیست نده این جوری میونت با خدا هم به هم نمیخوره
و همیشه شیطان دست میگذاره روی مهم ترین حاجت هامون و وقتی یکم دیر شد شروع میکنه به وسوسه کردن که دیدی هی خدا رو صدا زدی و خدا بهت جواب نداد پس خدا رو ولش کن این همه عمرخدا رو صدا زدی چی شد؟ ول کن خدا رو اینا همش وسوسه های شیطانه به خدا بگو خدایا این حاجت رو بهم بده و اگه میدونی صلاحم نیست حتی از فکرم هم ببر بیرون که دعا دیگه نکنم درباره این موضوع همیشه در.دعا مثل حضرت موسی ع دعا کنید بگین خدایا هرچی خیره برام بفرست حضرت یوسف ع وقتی مشکل براش پیش اومد گفت خدایا زندان را برآم قزار بده خدا هم همونجا را براش قزار داد ولی حضرت موسی ع وقتی به شهر مدائن وارد شد گفت خدایا هرچیزی خیر هست برام قرار بده خدا هم براش هم کار. هم خونه و هم همسر و هم سرمایه...... همه چی بهش داد پس همیشه دعا کنید ولی مثل حضرت موسی ع
مشترک گرامی :👇👇 شما 90 درصد حجم بسته ویژه سی روزه استفاده از رحمت خاص خداوند را مصرف کرده ايد وتنها 2 روز دیگر از حجم بسته باقی مانده است. ♦️پس از به پایان رسیدن حجم باقی مانده،و پس از آن عبادات با نرخ عادی محاسبه خواهد شد. یعنی از این پس: _نه یک آیه برابر ختم قرآن* _نه نفس هایتان تسبیح* _نه خواب هایتان عبادت* و..... پس حواستون چمع باشه 👆 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابراهیم هادی کسی بود که دست دزد را گرفت و به خدا رساند.... خاطره شنیدنی از شهید ابراهیم هادی ♥️ کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب سوال اون کسانی که میگند اینقدر ذکر و دعا نکنید باعث میشه ادم از خدا زده بشه حتما همه این کلیپ رو ببینند و ناامید نشند این کلیپ جواب سوال همه ماهاست و خیلی آرامش داره
🌷🌷توزیع و هدیه های مهدوی به فعالان کودک...بخشی از کمک های شما جهت خرید بسته های مهدوی می شود .. این کودکان مبلغین مهدوی هستند... شما هم می توانید با کمک ماهیانه خود در خرید اقلام فرهنگی ....یاری رسان ما باشید.....
کمپین روز جهانی قدس همراه با گروه‌های مقاومت و آزادگان 🇵🇸 با هشتگ‌های و ⏰ از ساعت 6:30 عصر پنج‌شنبه به وقت تهران تا عصر روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی 📲 کانال محتوایی کمپین: 💠 *سامانه راهپیمایی مجازی روز قدس* 🔰 لینک وبسایت: qen.ir/qods