🔴نماینده آمریکا در امور ایران: منافع آمریکا با تغییر رئیسجمهور تغییر نمیکند
♦️الیوت آبرامز، نماینده آمریکا در امور ایران:
🔻منافع، سیاستها و همپیمانان آمریکا با آمدن رئیسجمهور جدید تغییری نخواهد کرد.
🔻واشنگتن در حال بررسی مسئله تروریستی اعلام کردن انصارالله یمن است.
🔻فشارها باعث تغییر رفتار ایران خواهد شد و اگر اینطور نشود، بر ثبات ایران تأثیر میگذارد.
🔻همکاری اسرائیل، امارات، بحرین و سودان با یکدیگر بسیار مهم است زیرا اینگونه میتوان با «تهدیدهای ایران» مقابله کرد.
نقشه راه 17 آبان .mp3
1.71M
✅ "نقشه راه"
💬سلسله سخنرانی های موضوعی
❇️ با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب
💢موضوع: دروغ پردازی و تحریف های دشمنان انقلاب
🇮🇷دکتر سید جلال حسینی/ کارشناس مسائل سیاسی
#نشستهای_بصیرتی
#ثامن
#روشنگری
#بیانیه_گام_دوم_انقلاب
#تحریف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طرح مجلس برای حمایت از فرزند آوری
بیمه مادران باردار، وام و بسته های بیمه ای به ازای هر فرزند، تسهیلات بانکی و اولویت برای تامین مسکن، افزایش حقوق والدین و تخفیف های مالیاتی به ازای تولد هر فرزند
#طرح_جوانی_جمعیت
🆘 @Roshangari_ir
🔻 Instagram.com/roshangari
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
6.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شهدای دوقلویی که در سالروز شهادت برادرشان به شهادت رسیدند
@TasnimNews
♦ رابرت مرداک (مدیرشبکه فارسی وان) :
🔹برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم تاموضوع مادر را در دستور کار خود قراردهم
🔹در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت میکند و اگر مادر را به لجن بکشیم تمام این جامعه به لجن کشیده خواهد شد
#عقلانیت به سبک صدا
🔴 از تطهیر تحقیر تا سفارش به آلزایمر‼️
🔻 سردبیر نشریه صدا (ارگان حزب تندرو اتحاد ملت) ادعا کرده "ترامپ رفت؛ شاید مدتی بعد دیوارهایی که او چید، فرو بریزد. همچنان که جانشین او وعده داده به عهدهایی که او شکسته و پیمانهایی که گسسته، بازگردد. اما دیوارهایی هست که با رفتن ترامپ هم بهسادگی فرو نمیریزد. دیوارهایی که پی و آجر و سنگ آنها در ذهنیتها و منفعتهایی ریشه دارد که با این آمدنها و رفتنها از هم نمیگسلد".
🔹 او می افزاید: "دیوارهایی سترگتر از مرز مکزیک و حتی میانه برلین. این دیوارهای ریشهدار در ذهنیتها و منفعتها را ترامپ نساخت که با آمدن بایدن فرو بریزد. تا چنین دیوارهایی هست؛ راهها به بنبست و تعهدات و توافقات نهایتا به شکست خواهد انجامید. راهحل مسایل پیچیده جهانی و منطقهای، عبور از این دیوارهای افراشته و ذهنیتهای برساخته است؛ وگرنه، دهها ترامپ و بایدن دیگر هم بیایند و بروند، مسایل پابرجاتر و ریشهدارتر خواهد ماند".
🔺 معنای این جملات در نشریه صدا چیست؟ خباثت، بدعهدی و دشمنی های رو به تصاعد آمریکا را دشمنی ندانید و بگویید ان شاء الله گربه است. این آدرس گمراه کننده فقط از شریک دزد هایی بر می آید که خود را رفیق قافله جا زده اند.
🔹 البته این جناب سردبیر همان آقایی است که دو ماه قبل بعد از انتشار عکس تحقیر سیاستمدار صربستان توسط ترامپ، در همین نشریه به خیال ماندگاری ترامپ نوشت: فرض كنيم سياستمدار صرب همچون متهمی در اتاق بازجويی و حتی يك برده نشسته؛ اگر منافع، چنین اقتضایی كند، بايد آن را تمسخر كرد، يا عقلانيتی سياسی خواند؟!
✍️این معادله را حل کنید
🔰آقای ظریف ادعا می کند با «حاج قاسم» رفاقت صمیمانه ای داشته است. او همچنین گفته است با «بایدن» نیز رفاقت دیرینه ای دارد. بایدنی که از شهادت حاج قاسم اظهار خوشحالی کرده بود؛ جالب نیست؟
🔰پی نوشت:
🔸«وَ إِذا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا إِلى شَياطِينِهِمْ قالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّما نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُن؛ و منافقان هنگامى كه افراد با ايمان را ملاقات مىكنند، مىگويند ما ايمان آوردهايم، (ولى) هنگامى كه با شياطين خود خلوت مىكنند مىگويند با شمائيم ما (آنها) را مسخره مىكنيم.» (بقره: 14)
.
🔸 پیشنهادی قابل تامل درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
♻️ رییس دستگاه قضا و رییس مجلس، از کاندیداتوری منع شوند
eitaa.com/rasaee/4065
🔰 حمید رسایی: این روزها قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. نکات خوبی در این قانون پیشبینی شده هر چند هنوز به بحث و بررسی بیشتر نیازمند است اما در باب تعیین شرایط برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و مصادیق رجل سیاسی، به نظرم به نکاتی باید توجه کرد از جمله آنها منع رییس دستگاه قضا و رییس مجلس از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است.
در دلایل توجیهی این پیشنهاد به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
یکم - وقتی ریاست یکی از دو نهاد اساسی کشور (قوه قضاییه و مجلس) بر عهده فردی است و وی در آن جایگاه در حال خدمترسانی است، طبعا تمرکز فکر و ذهن این مقام بر رقابت و فعالیتهای انتخاباتیاش در فاصله حدود شش ماه تا یک سال قبل از انتخابات، به انجام وظیفه اصلی و بالفعلی که بر عهده دارد، لطمه میزند.
این طرح سبب رها شدن دو قوه مهم کشور از آفات سیاست بازیهای متعارف انتخاباتی خواهد شد. طبعا اگر روسای مجلس و قوه قضاییه بدانند که نمیتوانند کاندیدا شوند، ظرفیت زیادی از توان آنها و زیر مجموعهشان در خدمت به مردم آزاد خواهد شد.
دوم - مواضع، تحرکات و فعالیتهای رییس دستگاه قضا و رییس مجلس به دلیل جایگاهی که دارند، از اکثر تریبونها و خصوصا صدا و سیما منعکس خواهد شد. مسئولان این دو جایگاه، وقتی کاندیدا هم باشند، طبعا انعکاس اخبارشان یک فرصت تبلیغی برای آنها و نظام اسلامی است. از این منظر، در صورت عدم کاندیداتوری این مقامات، هر اقدام و تصمیم درست و بجای آنها با انگ انتخاباتی مواجه نمیشود و برای نظام سرمایه اجتماعی تولید میکند و البته در صورت کاندیدا بودن، ای بسا نتیجه کاملا عکس خواهد داشت. علاوه بر این، استفاده از این فرصتهای تبلیغی که مختص روسای قواست، در اختیار دیگر کاندیداهای انتخاباتی نیست الا در دوره دوم برای رییس جمهور مستقر با این تفاوت که وی به دلیل عملکرد چهارسالهاش در مقام پاسخگویی هم قرار دارد.
سوم - کاندیداتوری کسانی که بر صندلی ریاست قوه قضاییه و مجلس تکیه زدهاند و خیز ایشان برای تغییر صندلی و رسیدن به ریاست قوه مجریه، از نگاه مردم نوعی قدرت طلبی تلقی خواهد شد. خصوصا اگر رییس مجلس یا رییس قوه قضاییه به تازگی برای این جایگاهها نصب یا انتخاب شده باشند. علاوه بر این، کاندیداتوری رییس قوه قضاییه در حالی که از رهبر انقلاب حکم قاضیالقضاتی را دریافت کرده یا کاندیدا شدن رییس مجلس در حالی که از مردم برای حضور در مجلس رأی گرفته، به نوعی سخره گرفتن حکم رهبری و آرای مردم است و البته در صورت تازه بودن حضورشان در این جایگاهها، قبح این عمل دو صد چندان میشود.
با کاندیدا شدن رییس مجلس و رییس دستگاه قضا مردم این ضربالمثل فارسی را به زبان میآورند که فلانی اگر بیلزن است، باغچه خودش را بیل بزند. کنایه از این که فلانی اگر قصد خدمت به مردم را دارد، در جایگاه ریاست قوه قضاییه که نصب شده یا در جایگاه ریاست مجلس که انتخاب شده، بهترین خدمات را میتواند ارائه دهد. تلقی مردم از این خیز برداشتن چیز دیگری خواهد بود؟!
چهارم - قطعا جایگاههای مهمی مثل رییس قوه قضاییه یا رییس مجلسی که در انتخابات ریاست جمهوری شکست میخورند، از نظر اعتبار در بین مردم و ساختار حاکمیت مانند قبل از آن نخواهد بود. مشروعیت و نفوذ کلام رییس مجلس یا رییس قوه قضاييهای که آرای مردمی را به دست نیاورده و شکست خورده، دچار علامت سئوال میشود و نتیجه آن جز تضعیف جایگاه رییس مجلس و رییس قوه قضاییه نخواهد بود.
پنجم - نکته دیگر این است که تعامل رؤسای قوای شکست خورده در انتخابات با رییس جمهور منتخب در دوره پس از انتخابات، دچار اختلال میشود. به این معنا که هرگونه مواجهای از سوی رؤسای مجلس و قوه قضاييه با تخلفات یا اشتباهات رییس جمهور منتخب با دید انتقامجویی شکست انتخابات، تفسیر و بازنمایی میشود.
ششم - بدیهی است که اگر رییس مجلس یا رییس قوه قضاییه، خود را برای خدمتگذاری در جایگاه ریاست جمهوری توانمند میبینند و میخواهند این میدان را بیازمایند، میتوانند در فاصله زمانیای که قانون تعیین میکند (مثلا شش ماه قبل از انتخابات) از سمت ریاست قوه، استعفا کرده و خود را در برابر انتخاب مردم قرار دهند.
شاید اشکال شود که برخی از این نکات، درباره کاندیداتوری وزرا هم صادق است. این اشکال بلا وجهی است چرا که تفاوت جایگاه وزیر با رؤسای دستگاه قضا و مجلس، خیلی زیاد است.
به نظرم در ضرورت تصویب چنین شرطی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دلایل دیگری هم میتوان یافت. تصویب این شروط به قوه قضاییه و جایگاه ریاست مجلس درانجام وظایفی که برعهده دارند، کمک شایانی خواهد کرد.
🔺کانال حمید رسایی🔻
@rasaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♻️ نفوذیها در صدا و سیما
بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران، پس از پخش شدن تصاویر منشوری دخترش در فضای مجازی و بعد از آن که در مصاحبه با شبکه بهایی منوتو این روال را عادی دانست و راهکار مهاجرت از ایران را مطرح کرد، تریبون شبکه خبر صداوسیما هم در اختیارش قرار گرفت!
نفوذی نه شاخ دارد نه دم !
نیروهای انقلابی که از آرمانهای انقلاب دفاع میکنند و حقوق مردم را فریاد میزنند، ممنوع التصویرند اما به برکت نفوذیها و بیعرضگی مدیران نالایق، این افراد بلافاصله پس از یک افتضاح، آنتن میگیرند وجولان میدهند.
#مدیریت_نالایق
🔺کانال حميد رسایی🔻
@rasaee