4_434443672931532814.pdf
300.8K
🇮🇷 #آزمونک_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای
آشنایی با چهار شکل ایـ یـ ی ای
4_358793033807824048.pdf
258.3K
🇮🇷 #آزمون_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای
یک کاربرگ عالی 👌👌
4_5769656003687613142.pdf
178.6K
🇮🇷 #برگه_املا_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای
برگه دیکته
@pdfavalihaدیکته بستنی.pdf
109.7K
🇮🇷 #برگه_املا_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای
برگه خام املا بستنی 🍦
4_5873052286162305829.pdf
447.4K
کاربرگ ایـ ای.
#نشانه_ای
کاری از خانم حاجبی
اهداف-آموزشی-درس-6-نشانه-ایـ-یـ-ی-ای-فارسی-(سری2)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
1.05M
اهداف آموزشی نشانه ایـ
صفحه آغازین تم ۱۱ ریاضی اول ابتدایی "تعطيل شدن مدرسه"
مفاهيم:
چپ / راست، اول تا هفتم، وسط / کنار / بين، جلو / پشت.
مهارت ها:
_ جمع کردن کيف و کتاب و وسایل مدرسه
_ خارج شدن به نوبت از کلاس
_ پايين آمدن از پله ها
_ خروج به نوبت از مدرسه
_ منتظر شدن برای رسيدن والدين،
_ آداب سوار شدن ماشين يا اتوبوس
#تم_۱۱
#صفحه_آغازین_تم۱۱
#صفحه_۷۱
اهداف صفحه ۷۲ تم ۱۱
۱) درک مفهوم تساوی با شمردن تعداد اعضاء دو دسته.
۲) درست کردن دسته های با تعداد مساوی با تناظر يک به يک.
۳) تمرين کامل کردن نيمه ی ديگر شکل با استفاده از درک مفهوم تقارن.
توصيه های آموزشی صفحه ۷۲ تم ۱۱
۱) به دانش آموزان نمونه های واقعی را که تعداد عضوهای دسته ها برابر باشند را نشان دهيد.
برای مثال از آنها بخواهيد در هنگام غذا خوردن تعداد قاشق ها را با تعداد چنگال ها يا تعداد ليوان را با تعداد بشقاب روی سفره غذا مقايسه کنند.
٢) لازم نيست در رسم شکل های سمت راست در فعاليت بالای صفحه دقت زيادی شود.
لذا بيشتر توجه دانش آموزان را به تعداد مساوی جلب کنيد نه رسم شکل های زيبا و دقيق!
٣) در رسم شکل متقارن در هر نمونه شطرنجی توجه دانش آموزان را به اينکه تعداد مربع های رنگی در دو طرف خط بايد مساوی باشند جلب کنيد.
٤) در فعاليت پايين تقارن نسبت به يک خط افقی برای اولين مرتبه مطرح شده است.
لذا دو نيمه ی بالا و پايين بايد مثل هم باشند در صورت لزوم تا کردن روی خط را يادآوری کنيد.
#صفحه_۷۲_ریاضی
#تم_۱۱