کاربرگ نگارهی ۳.pdf
165.7K
🔖#کاربرگ
🔴 | کاربرگ نگارهی ۳📒
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
کاربرگ نگاره ۴.pdf
197.5K
🔖#کاربرگ
🔴 | کاربرگ نگارهی ۴📒
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
کاربرگ نگاره ۵.pdf
184.7K
🔖#کاربرگ
🔴 | کاربرگ نگارهی ۵📒
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
52013034287381.pdf
697K
حروف الفبای فانتزی برای کشیدن ور دفتر املای بچه ها توسط معلم
#فارسی
#الفبا
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
52013035893970.pdf
659.8K
داستان آموزش نشانه ها👆👆👆
#نشانه
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
52013040290266.pdf
3.96M
فلش کارت های نشانه های یک تا آخر درس خوا👆👆
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
52013031364709.pdf
4.04M
کل املای تصویری کتاب
#املا
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
4_6026133596425683594.pdf
667.6K
داستان تمامینشانه ها
#نشانه
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اول ابتدایی.pdf
7.99M
اول ابتدایی.pdf
ابزارهای اموزشی پایه اول به تفکیک فصول
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
حروف الفبا در قالب شعر.pdf
1M
حروف الفبا در قالب شعر.pdf
#الفبا
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آموزشِ نحوه یِ تکمیلِ
(جدول های شگفت انگیزِ ص ۹):
#شگفت_انگیز
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
کارت مسئولیت دخترانه.pdf
731.3K
کارت مسئولیت دخترانه
مخصوص مدرسه وکلاس
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
کارت مسئولیت پسرانه.pdf
1.13M
کارت مسئولیت پسرانه
مخصوص کلاس ومدرسه
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
هدایت شده از بنر
📕نکات مهم فرزند پروری از تولد تا ۱۴ سالگی
📗بهبود روابط والد و فرزند
📘کارتون ها و قصه های آموزنده
📙آموزش تغذیه سالم و فواید آن ها
📒آموزش گرفتن کودک از پوشک
📓آموزش محرک های جنسی به کودکان
کانال من یک مادرم برای هر مادری واجبه
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3613917194Cba4bbb4c6b
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱🌿🌱🌿🌱🌿🌱🌿
#_فیلم_آموزشی_تدریس_نگاره_۶
#نگاره۶ #مهر #نگاره
┄┅┄┅✶🌸✶┄┅┄
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
هدف اصلی اين قسمت مطابقت تصوير با واژه به طور غير مستقيم، رفع اشکالات تلفظی،تقويت بيان شفاهی و تصويری است. بنابراين آموزگار بايد دقت کند که هرگز به واژهٔ زير تصويرهای کوچک تأکيد نکند. هرچند دانش آموز ناخودآگاه ميان تصوير و شکل خطی، ارتباط ايجاد می کند.
تصاوير موجود در زير نگاره:
آب، بادکنک، تاب، باد، چای، چتر
کدام تصاویرها هم پایانند ( صدای آخرشون مثل همه ) ؟ آب و تاب
کدام تصاویر هم آغازند ( صدای اولشون مانند همه ) ؟ << بادکنک و باد>> ، << چای و چتر >>
صدای اول ( تاب ) چیه ؟ (تـ)
چند کلمه بگو که اولشون ( چـ ) داشته باشه ؟ چاقو ، چادر ، چمن و...
صدای اول نیمکت چیه ؟ (ن )
چند کلمه بگو که اولشون ( ن ) داشته باشه ؟ ناظم ، نرده بان ، نان و ...
صدای آخر تاب چیه ؟ (بـ)
چند کلمه بگو که آخرشون ( بـ ) داشته باشه ؟ طناب ، خوب ، آب و...
بخش کن و صداکشی را انجام بده ؟
چای ــــــــــــــــــــ» چای * صداکشی { چای ـــــ» چـ + ا + ی }
بادکنک ــــــــــــــــــــ» باد + کُـ + نَک * صداکشی { باد ـــــ» بـ + ا + د } { کـُ ـــــ» کـ + ـُ } { نَک ـــــ» نـ + ـَ + ک }
#نگاره_شش_6
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
هدف از اين بخش تصوير خوانی، بيان شفاهی، جمله سازی و درک ارتباط تصاوير است.
- دانش آموزان در هر گروه ابتدا تصوير را بررسی کنند وراجع به آن فکر کرده و گفت و گو کنند.
- سپس معلم به صورت گروهی يا فردی راجع به آن تصوير سؤال کند.
- بین تصاویر رابطه ی مفهومی وجود دارد.مفهوم هر تصویر جدای از تصاویر دیگر نیست.
- سعی شود بچه ها با جمله های کامل به سؤالات پاسخ دهند ودر برابر جمله های کامل تر، تشويق شوند.
حرکت چشم از راست به چپ مورد توجه قرار گيرد.
تصوير۱: پسری پوست موز را روی زمين می اندازد.
تصوير۲: پارکبان به او تذکر می دهد.
تصوير۳: پسر از کار خود ناراحت و پشيمان می شود.
تصوير۴: او پوست موز را از روی زمين برمی دارد و در سطل زباله می اندازد.
جمع بندی: دانش آموزان دربارهٔ تصاوير در گروه بحث می کنند و نمايندهٔ هر گروه داستان را درپنج مرحله بيان می کند.
#نگاره_شش_6
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d