eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺مکرونی که از توهین به مقدسات مسلمانان حمایت کرده و اینکار رو دفاع از آزادی بیان میدونه قانونی وضع کرده که هر خبرنگاری از عملیات پلیس مثل سرکوب معترضین فیلم یا عکس بگیره 45000 یورو جریمه و یکسال زندان در انتظارشه این حجم از وقاحت، زیبا نیست؟!
▪️یزد کوچه باغ تفت 💚
۱۰ راهکار برای مقابله با استرس کرونا 1⃣ تمرینات آرام‌بخش، دعا و نیایش خیلی موثره. 2⃣ افکارتون رو ارزیابی کنین و بپذیرین، کمی اضطراب طبیعی هست. 3⃣ درباره نگرانی‌هاتون صحبت کنین. 4⃣ همیشه یادتون باشه که می‌تونین با اضطراب مقابله کنین. 5⃣ فضای مجازی رو مدیریت کنین و دنبال شایعات نباشین. 6⃣ نگرانی و افکار اضطرابی‌تون رو به چالش بکشین. 7⃣ غذای سالم بخورین و تو مصرف کافئین تعادل داشته باشیدن. 8⃣ انعطاف‌پذیر باشین چون و کنترل اون از دست ما خارجه. 9⃣ استراحت کافی داشته باشین و دخانیات مصرف نکنید. 🔟 موقعیت خودتون رو با توکل به خدا بپذیرین و از آینده هراس نداشته باشین. 😷 امیدواریم تعطیلات کرونایی رو در کنار خانواده با آرامش و سلامتی طی کنید.
💠امام علی علیه السلام: مَنْ وَضَعَ نَفْسَهُ مَوَاضِعَ التُّهَمَةِ فَلاَ يَلُومَنَّ مَنْ أَسَاءَ بِهِ الظَّنَّ. 🍃 كسى كه خود را در مواضع تهمت قرار دهد نبايد كسى را ملامت كند كه به او سوء ظن پيدا مى كند (بلكه بايد خود را سرزنش كند كه اسباب سوء ظن را فراهم كرده است). 📚 نهج البلاغه حکمت ۱۵۹ 🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم به عاشقان مهاجرت به آمریکا 😍 اسمتون اونجا تروریستِ سیاهِ سمباده زده‌ شده است 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دکتر : می گفتند آمده ایم تحریم ها را برداریم، امروز افتخارشان این است که تحریم ها در دولت ما بی سابقه است! بعد می گویند باز برویم امتیاز بدهیم!!!
شیعیان مژده كه از پرده برون یار آمد 🎊 فرا رسیدن میلاد یازدهمین ستاره آسـمان ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) بر شما همراهان همیشگی مبارک
‏گفتگویی منتشر نشده از باطن یک رجل سیاسی! + راهکار شما برای خلاصی از وسوسه‌ها و دسیسه‌های شیطان و نفس اماره چیست؟ - ما می‌توانیم با شیطان وارد مذاکره شویم و نتیجه برد - برد حاصل کنیم. به این شیوه که ما از ایمانمان دست برداریم و او هم از فریب و گول زدن ما دست بردارد!
▪️‏یک عده در یمن با دست خالی مقاومت می‌کنند، ‎ را می‌کوبند و آبروی پاتریوت آمریکا را میبرند؛ یک عده هم در ایران، در اوج قدرت نظامی می‌گویند آمریکا با یک بمب تمام تاسیسات دفاعی ما را نابود می‌کند و به اسم توافق ترکمنچایی به نام برجام امضا می‌کنند! تفاوت، ایمان و شجاعت است... 🌸✨✨
▪️ چند راهکار درمان وسواس کرونایی
حکایت حمام رفتن بهلول 🔸چقدر از ماها وظیفمون رو در شغلی که هستیم به خوبی انجام میدیم؟
🔴 💠 زمانی که نقش موثری در خانه ایفا نمی‌کند، تمام مسئولیت‌های بچه‌ها برعهده می‌افتد و مادر همیشه احساس و عصبی بودن و حتی افسردگی دارد. 💠 این مساله باعث می‌شود مادر نتواند وظایف و همسرداری خود را به خوبی انجام دهد و روابط گرم و موثری با و همسر نخواهد داشت! 💠 باید ساعتی در روز کنار بچه‌ها باشد تا مادر بتواند برای خودش بگذارد و به کارهای مورد علاقه‌اش بپردازد. 💠 در غیر این صورت همیشه از نظر روانی و جسمی توان لازم را برای ایفای نقش مادری و همسرداری نخواهد داشت.
°°°° خدایا با آگاهےات از حال من ، با من مدارا کن ... " { امام سجاد } " 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Panahian-Clip-MerabanTarAzMadar.mp3
783K
🔴 اکثر کسانی که به دوزخ می‌روند، به خاطر نفهمیدن این حقیقت است! 👈🏻 این رو به فرزندتون یاد بدید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️گران‌فروشی روحانی و شرکاء ثمره برجام ۱ تا ۱۰
4_5895386506943531239.mp3
6.17M
🎙 نشسته برق شادی توی چشمای هادی 👤 حاج 🌺 ویژه ولادت
می‌خوای شاد زندگی کنی؟ به اینا اهمیت نده! مردم چی فکر می‌کنن 🔸کاری که باید انجام بدیو انجام بده، اینکه مردم چی میگن مهم نیست، اهمیت ندادن به حرف مردمو یاد بگیر. اشتباهات گذشته 🔸همه آدما اشتباه می‌کنن، زندگی بدون اشتباه معنا پیدا نمی‌کنه، یاد بگیر خودتو ببخشی و اشتباهاتت رو اصلاح کنی. شکست 🔸معنی واقعی شکست دست برداشتن از تلاشه همین و بس، شکست باید ابزاری باشه برای یادگیری... نداشته‌ها 🔸ما با تمرکز کردن رو نداشته‌هامون احساس کمبود می‌کنیم، چرا فکر کردن به نداشته‌ها باید تبدیل به عذاب بشه؟! یه فهرست از چیزایی که در زندگی برات ارزشمنده تهیه کن و باور کن اونچه که داری کافیه. فکر و خیال آینده 🔸ما خودمونو با فکر و خیال آینده دیوونه می‌کنیم، هیچکی نمیدونه آینده چی میشه! اطمینان داشته باش خدا هواتو داره! 😍رفع این مسائل خیلی سادس ولی با انجامشون کلی به خودت محبت کردیو باعث تغییراتی تو زندگیت میشی که حتی خودتم انتظارشو نداشتی.
مداحی آنلاین - شب میلاد امامی مهربونه - مهدی رسولی.mp3
3.42M
(ع) 🎤 💐شب میلاد امامی مهربونه 💐بانی امشب خود صاحب زمونه 👌بسیار زیبا ✨ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام) محضر مبارک امام زمان (عج) وتمام شیعیان ومحبان اهل بیت تبریک وتهنیت باد.
🌷امام حسن عسكرى(عليه السلام): هر كه برادرش را در خلوت پند دهد او را آراسته است وهر كس برادرش را در جمع پند دهد او را سرشكسته كرده است (تحف العقول،ص۴۸۹) 🌸 ولادت امام حسن عسکری بر جمیع شیعیان مبارک باد 🎊 💫 برای خشنودی حضرت و ان شاء الله بهره مندی از شفاعت ایشان ، ۱۴ صلوات بفرستیم و ثوابش به ایشان هدیه کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داعش برای مهار قدرت ایران در منطقه ساخته شد؛ توسط آمریکا و عربستان، همونطور که بن‌لادن رو به وجود آوردن ... وقتی کارشناس عرب پته عربستان و آمریکا رو میریزه رو آب پ.ن: البته اینا فکر کردن خیلی زرنگن، اخلاق رو از سیاست حذف کردن؛ اگر ایران هم میخواست سیاست منهای اخلاق رو بسط بده؛ الان شماها مشغول لیسیدن کفشاش بودید؛ ولی ایران میخواد به دنیا نشون بده سیاست مبتنی بر اخلاق؛ زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامیه