eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
| اخیرا زمینه‌سازان ظهور جمعه‌ها به شهادت می‌رسند، و زمینه‌سازان ترور همچنان دم از مذاکره می‌زنند. بالاخره یک جمعه‌ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مایکل مورل گزینه اصلی برای ریاست سازمان سیا: باید ایرانی‌ها را به صورت مخفیانه و خاموش ترور کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبرانقلاب بعد از شهادت فرمودند: فریاد انتقامی که از ملت بلند شد سوخت موشک ‌های نابودگر پایگاه آمریکایی را تامین کرد. 🔸این یعنی همه باید را مطالبه کنیم. ! شهادت و انتقادات و مطالبات جدی مردم باید زمینه انتقام گسترده را فراهم کند. 🔹بی‌شک مانع اصلی انتقام خون حاج قاسم عزیز، دولت منفعل و لیبرال‌منش داخلی بوده؛ ولی باید بدانیم تنها راه عزت و امنیت، انتقام سخت است. اگر نزنیم می‌زنند!
🔴 تنها انگیزه برای تحمل و صبر 😔
بدون شرح
‏اون تصور پوسیده‌ی جاسوسی که شبیه کماندو هست رو بندازین دور. نفوذ می‌تونه یه دختر لطیف اروپایی باشه که تو کمبریج درس خونده، علاقمند مطالعات اسلام و شیعه‌شناسیه و با حرم امامم عکس داره!
موساد رسماً با این توییت، گردن گرفت. ولی این درد من نیست چون از اولش هم معلوم بود درد من، سندی هست که سمت چپ تصویر نشون داده این سند، شاید به اندازه انگشتان یک دست هم به آن دسترسی نداشتند مخصوصا با پاراف شهید درد من 👈 در اتاق ها و جلسات حساس و به طور کلی سرّی، نفوذی ماشه خیانتش را میکشد و تیر و ترکشش در کف خیابان به دانشمندان ما اصابت میکند.
نزنیم میزنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ ‏قبل از هر ترور فیزیکی، حافظه تاریخی یک ملت ترور می شود. ✍امیرحسین ثابتی
✍ نادر ابراهیمی عادت داشته کارهایی رو که برای یک سال برنامه‌ریزی می‌کرده با خط خوش و درشت می‌نوشته و روی دیوار اتاقش می‌زده. این یادداشتی هست که اواخر عمرش نوشته تا به مفادش پایبند باشه، و چقدر جالبه 😍 (این یادداشت الان در موزه‌ نادر ابراهیمی قرار داره)
رقصی چنان میانه میدانم آرزوست...
🔴 امنیت ملی گرایش سیاسی نیست امنیت ملی خط قرمز است
🔴با نشاط كارها را آغاز كنيد: 🌸إِنَّ لِلْقُلُوبِ شَهْوَةً وَإِقْبَالاً وَإِدْبَاراً، فَأْتُوهَا مِنْ قِبَلِ شَهْوَتِهَا وَإِقْبَالِهَا، فَإِنَّ الْقَلْبَ إِذَا أُكْرِهَ عَمِيَ 💥«براى دل هاى (آدميان) علاقه و اقبال و (گاه) تنفر و ادبار است هنگامى كه مى خواهيد كارى انجام دهيد از سوى علاقه و اشتياق وارد شويد، زيرا اگر قلب را مجبور به كارى كنند نابينا مى شود» ✍منظور از «قلب» و «قلوب» در اين عبارت، عقل و فكر انسان است كه حالات مختلفى دارد; گاهى در حال نشاط و علاقه به انجام دادن كارى و زمانى در حال تنفر و بى ميلى و بى علاقگى است. هر گاه در حال نشاط; مثلاً نشاط بر عبادات، به سراغ عبادت مى رويم و مى توانيم با حضور قلب عبادت را به نحو كامل احسن به پايان ببريم; اما در حالى كه تمايلات درونى موافق نيست كار به زحمت انجام مى شود و ايجاد خستگى و ناراحتى مى كند. 📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 8 نوع درخت میوه که به راحتی در گلدان به بار می‌نشینند
▪️جاده جنگلی دالخانی در ارتفاعات رامسر 📸 امیر کلهر 💚
🔵 موج شکنی ‏فریب لحن کوبنده ظریف را نخورید! سیاست همیشگی دولت، همراهی ظاهری با موج برای مصادره و مدیریت آن بوده است. کسی که بعد از ترور شهید سلیمانی تمنای مذاکره با قاتل او را داشت، خون شهید فخری‌زاده را هم لگدمال خواهد کرد.
چطور وقت بیشتری رو با خانواده‌مون سپری کنیم؟ بخش دوم/ با نوجوانان در تعامل بیشتری باشید 1⃣ با فرزند نوجوانتون گفت‌وگو کنید. 2⃣ سر گفت‌وگو با نوجوان رو موقع رفت‌وآمد به مدرسه و سرکار تو اتوبوس، مترو یا ماشین باز کنید. 3⃣ در کارهای خیر شرکت کنید. 4⃣ به دنیای نوجوان‌ها وارد بشید، مثلا فعالیت‌های موردعلاقه نوجوانتون رو شناسایی کنید. فرقی نمی‌کنه که به ساخت پازل علاقه داره یا بازی در ورزشی گروهی؛ راهی برای همراهی باهاش پیدا کنید. 5⃣ از ابزارهای فناوری برای گفت‌وگوی آنلاین با نوجوان استفاده کنید. 6⃣ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و با تبادل پیام با نوجوانتون، بهش نشون بدید که به‌روز هستید و حضورش در این فضا رو پیگیری می‌کنید. 7⃣ دوستان فرزندتون رو بشناسید و راه رو برای ورود اونا به خونه باز بگذارید. 8⃣ هر روز زمانی رو به ارتباط با نوجوانتون اختصاص بدید. 👈🏼 البته در شرایط قرنطینه قطعا فرصت بیشتری توی خونه برای ارتباط با فرزندتون دارید، حتما استفاده کنید.