eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻در ایالات متحده آمریکا، ۵۱٪ از خانم‌هایی که مورد قرار گرفتن⚡️، توسط یکی از اعضای خانواده و فامیل‌شون بهشون تجاوز شده و ۴۰٪ توسط دوستان و آشنایان خانم بوده...!! 📌 حجاب و پوششی که در اسلام و سایر ادیان بین اقوام گذاشته شده و این که همه اقوام به هم محرم نیستند و بین اقوام و آشنایان هم رابطه‌ی محرم و نامحرمی تعریف شده، حالا یکی از حکمت‌هاش مشخص می‌شه؛ این افتضاحی که در آمار تجاوز شده‌ها ارائه شده، سند است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺واکسن‌های کرونا در دنیا الان به صورتی هست که اگر شما واکسن رو تزریق کنی، باز هم امکان داره ناقل باشی، ولی در واکسن «کوو پارس» این اتفاق نمی‌افته 🔺چون یه دوز سومی هم به صورت استنشاقی به شما داده میشه که شما دیگه ناقل نخواهی بود و میتونید ماسکتون رو هم بردارید ماشاءالله به دانشمندان ایرانی 💪
🔴 💠 وقتی لولای درب، صدای گوش‌خراش می‌دهد به آن می‌زنند. روغن باعث می‌شود صدای جیر جیر درب از بین برود و یا صدای آن بسیار شود. 💠 در زندگی مشترک گاهی رفتارهای زن یا مرد مثل صدای لولای درب، و آزار دهنده است؛ مثل زود عصبانی شدن، بددهنی کردن، بهانه‌گیری زیاد، زورگویی، زخم زبان و ... 💠 یکی از تکنیک‌های بسیار مهم و اساسی برای درمان یا کنترل اینگونه رفتارهای ناملایم، یعنی رفتار نرم، مدارا کردن، محبّت، مهربانی، سازگاری، کوتاه آمدن و ایثار است که نقش بسیار اثرگذاری دارد. 💠 نکته‌ی مهم این است که در مواجهه با بسیاری از رفتارهای خشن و نامناسب همسر، بکارگیری اخلاق روغنی نیاز به آموزش و راهنمایی مشاور خانواده دارد. چرا که کلامی و رفتاری زیادی وجود دارد که با آموزش آنها با سرعت بیشتری به نتیجه خواهید رسید. از آموزش این تکنیک‌های معجزه‌آسا نشوید.
💌 آرزوهاتو بغل کن تا خدا هست، زندگی هست... 🌙 شبتون بخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹به احتمال زیاد، شما هم این حرف  که توی دادگاه گفته بود رو شنیدین و دیدید که چقدر برای تطهیر  ازش استفاده می‌کنند 🔹داستان اونجایی جالب‌تر میشه که بقیشو هم بشنوید: 🔹وقتی توی دادگاه ازش می‌پرسن که چطور با وجود ۲۵ برابر شدن قیمت غذا و مسکن همچین چیزی امکان داره، میگه: 🔹من غذا و ملک را نگفتم، من خودکار را گفتم، چون کسی درس نمی‌خواند، کسی هم خودکار نمی‌خرید!
احمدی نژاد از مواضع ضد استکباری که علیه شیطان بزرگ داشتند تغییر جهت داده و خواهان دوستی با آن شده اند/سوال: آیا احمدی نژاد عوض شده یا شیطان بزرگ عوض شده؟
💠 حدیث روز 💠 ⚠️ شیعه واقعی 🔻حضرت زهرا سلام الله علیها: إنْ کُنتَ تَعمَلُ بِما أمَرناکَ و تَنتَهی عَمّا زَجَرناکَ عَنهُ فَأنتَ مِن شیعَتِنا و إلاّ فَلا. 🔻اگر به آنچه تو را به آن فرمان می ‏دهیم عمل کنی و از آنچه برحذر می ‏داریم دوری کنی، از شیعیان مایی و الاّ هرگز. 📚بحار الأنوار: ج ۶۸ ، ص ۱۵۵ ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
روش حضرت زهرا(س) برای تربیت فرزندان پرورش روحیه‌ عبادی 💠 حضرت زهرا به ارتباط عبادی فرزندان اهمیت ویژه‌ای می‌داد. مثلاً در شب قدر،نمی‌گذاشت فرزندانش بخوابند و سفارش می‌کرد در طول روز بخوابند تا شب بتوانند بیدار باشند.به آنها شامِ کمتری می‌داد تا بتوانند عبادت کنند. (بحارالانوار،ج۹۷،ص۱۰) عشق‌ورزی و محبت به فرزندان 💠زهرا(س) فرزندانش رو «قرّة عینی» نور چشمم و «ثمرة فؤادی»میوه‌ دلم صدا می‌کرد و به سفارش پیامبر(ص) بچه‌ها را دسته گل می‌دانست.(بحارالانوار، ج۴۳،ص۲۸۱) پرورش روحیه نوع‌دوستی و انفاق 💠حضرت زهرا پرورش‌دهنده روحیه انفاق و نوع‌دوستی در کودکانش بود.آنها شاهد کمک مادر به مردم بودند که به قیمت گرسنگی خود،دیگران را سیر می‌کرد.(بحارالانوار، ج۴۱،ص۳۴) تشویق فرزندان به فراگیری علم 💠 حضرت زهرا(س) از کودکی فرزندانش، به آن‌ها علم آموخت و آنان را برای فراگیری معارف و علم تشویق و آماده می‌کرد. به ‌عنوان مثال، به فرزندش امام حسن(ع) که هفت‌ساله بود می‌فرمود: «به مسجد برو و آنچه را از پیامبر شنیدی فراگیر و برای من بازگو کن.» (سفینة‌البحار، ج۱،ص۲۴۵)
خنده دار نیست برای ۲فصل فوتبال ۱۴ میلیارد تومان پول بگیری و از شکاف طبقاتی دم بزنی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تایم لپس ۸۷ روزه از رشد بادمجان مینیاتوری (از دانه تا میوه)
💌 قدر همو بدونیم شاید روزای خوبمون همینایی هستند که دارن میگذرن... 🌙 شبتون بخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠این نسبت به پرودگار کافی نیست، صداقت در ادب مهم است! ‌‌🔸🔹🍃🌸🍃🔹🔸 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬ماجرای طلبه‌ای که به پرستارها اهانت کرد!! ⛔️ اخیرا برخی رسانه‌های معاند ویدئویی از یک روحانی جوان منتشر کردند که زحمات کادر درمان در مقابله با کرونا را بی‌ارزش جلوه می‌دهد در حالی‌که این اظهارات، همه‌ی ماجرا نیست... ❇️در این ویدئوی کوتاه ۲ دقیقه‌ای با واقعیت و سواد رسانه آشنا می‌شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فقط اونجاش که میگه ایرانیا ذاتا آدمای مهمان گریزی هستن 😂 🎥 این بخش دی‌بی‌سی فارسی رو از دست ندین
⚫️ محور زندگی خمینی؟! 🔰مرحوم از تاریخ نویسان ملی گرا در کتابش درباره نهضت جنگل، جمله ای تامل برانگیز دارد. نقل به مضمون مینویسد: هر سیاستمداری یا بهتر بگویم هر انسانی، برای رفتار و مشی خود یک «محور» و «نگرانی» و یک «ملاک قضاوت» دارد. نگرانی میرزا کوچک خان ، قضاوت بود. او همیشه نگران داوری آیندگان درباره خود بود. نگرانی ، بود. نگرانی ، قضاوت و برداشت ها و های آنها بود. ولی نگرانی خمینی هیچ یک نبود. نگرانی فقط بود. به گمانم همین یک جمله برای فهم لحظه به لحظه زندگی امام خمینی(ره) کفایت میکند. تنها ملاک او برای هر کاری خدا بود. نه با هورای مردم به هیجان می آمد. نه به فکر قضاوت تاریخ و آیندگان بود. نه برای غربیها تره ای خورد میکرد. او بود.
💠 حدیث روز 💠 🔆 فلسفه انقلاب 🔻 امام علی علیه‌السلام: اللَّهُمَّ إِنَّكَ تَعْلَمُ أَنَّهُ لَمْ يَكُنِ الَّذِي كانَ مِنَّا مُنافَسَةً فِي سُلْطانٍ، وَلاَ الِْتماسَ شَيْءٍ مِنْ فُضُولِ الْحُطامِ، وَلكِنْ لِنَرِدَ الْمَعالِمَ مِنْ دِينِكَ، وَنُظْهِرَ الإصْلاَحَ فِي بِلاَدِكَ، فَيَأْمَنَ الْمَظْلُومُونَ مِنْ عِبادِكَ، وَتُقامَ الْمُعَطَّلَةُ مِنْ حُدُودِكَ 💎 بـارخـدايا تو خود خوب می‌دانى كه تلاش و كوشش ما براى كشمكش قدرت و فزون‌خواهى ثروت و ... نبود و انگيزه‌اى جـز بازگشت شعائر دين تو و ايجاد اصلاح در سرزمين‌هاى تو نبوده است، تا بندگان مظلومت، امنيت و آسـايش يـابند و حدود و حقوق به تعطيل كشيده شده‌ات به اجرا در آيند. 📚 نهج‌البلاغه، الخطب، ۱۲۹ ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور تروریست‌های متجاوز آمریکایی مانند دزد، شبانه در عین الاسد فرود می‌آید و جرات مواجهه با ملت عراق را ندارد اما خیابان‌های بغداد برای استقبال از رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی، این ساعت از شب اینگونه پر از جمعیت می‌شود