eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دوربین مخفی خارجی به شما نشون میده رسانه‌ها و محیط، چطور ذهن مردم رو به اسارت خودشون در میارن! کافیه اصلاحات و اپوزیسیون رسانه‌هاشون رو به خط کنن تا اکثر مردم با وجود انتشار متن برجام و اطلاع از نقاط ضعف بزرگش، به خیابون‌ها بریزن و برقصن! همون رسانه‌ها کاری می‌کنن که خیلی از مردم بدون اطلاع از متن سند همکاری ایران و چین، علیه‌ش موضع می‌گیرن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓معما رو حل کن تا در گاوصندوق باز شه ‌ 🎬 به مردم گفتیم یه معما رو حل کنن تا بفهمن اون شئ ارزشمند تو گاوصندوق چیه؟ ‌ 🗝️ حدساشون و واکنششون رو بعد بازشدن گاوصندوق ببینید
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸حق را به همسر یا والدنیم بدهم؟🔸 مردی می‌داند که در بسیاری از موارد حق با همسرش است، اما به خاطر وابستگی یا احترام به والدین خودش، حق را به آنها می‌دهد. وظیفۀ زن و مرد در این بین چیست؟ آیت الله حائری: جواب این سؤال را قرآن داده: «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا کونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَی أَنْفُسِکمْ أَوِ الْوَالِدَینِ وَالْأَقْرَبِینَ». ای کسانی که ایمان آورده‌اید! کاملاً قیام به عدالت کنید! برای خدا شهادت دهید، اگر چه (این گواهی) به زیان خود شما، یا پدر و مادر و نزدیکان شما بوده باشد! سورۀ نساء آیۀ 135. به صراحت می‌گوید اگر حق با خانم است، نگو حق با پدر و مادرم است. «قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَی أَنْفُسِکمْ» یعنی چه؟ یعنی آنقدر لذت دارد که یک وقتی انسان بر علیه خودش شهادت بدهد. این توحید است، این برای انسان یک تحول ایجاد می‌کند. منتها با لطافت بگو، با خشونت نگو. «وَ صاحِبْهُما فِی الدُّنْیا مَعْرُوفاً» با احترام، با اکرام، با تجلیل، بگو.
داستان یک سانسور بی‌رحمانه اینبار در تلوبیون امشب مثل همه‌ی شبهایی که نمیرسیدم گاندو را از تلویزیون نگاه کنم رفتم سراغ لپتاپم تا از طریق تلوبیون، قسمت یازدهم گاندو۲ را نگاه کنم. در کمال تعجب دیدم که در تلوبیون قسمت یازدهم، ناقص هست یعنی ۲۰ دقیقه‌ی اول قسمت یازدهم اصلا وجود خارجی ندارد! و فیلم از دقیقه‌ی ۲۰ به بعد شروع می‌شود! از آنجایی که دختر آقای عبدی به پدرش پیشنهاد میکند که به فکر ازدواج مجدد باشد. حالم گرفته شد که چرا چنددقیقه‌ی اول قسمت یازدهم را از تلویزیون ندیده ام. رفتم به بخش آرشیو ساعتی تلوبیون. در کمال تعجب، از کل روز چهارشنبه فقط ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ در آرشیو ساعتی موجود نبود!!! یعنی دقیقا همان ۲۰ دقیقه‌ی اول قسمت یازدهم!! سایتهای مختلف را زیرو رو کردم تا اینکه در یکی از سایتها، فایل کامل قسمت یازدهم را دانلود کردم. آن سایت محترم این قسمت را مستقیما از تلویزیون ضبط کرده بود. وقتی ۲۰ دقیقه‌ی اول فیلم را نگاه کردم تازه متوجه شدم که جریان از چه قرار است؛ در ۲۰ دقیقه‌ی اول قسمت یازدهم از فصل دوم گاندو، صحبت از خطرات Fatf شده بود. آقامحمد پنبه‌ی Fatf را هم زده بود! و این یعنی ورود به یکی از خطوط قرمز مهم غربگرایان داخلی! یک سانسور بی‌رحمانه به نفع دشمنان بی‌رحم این ملت. ظاهرا نفوذی‌ها همه جا هستند حتی در تلوبیون!
⭕️ توئیت امید دانا فعال سیاسی درمورد نرم افزار کلاب هاوس 
تا تو هستی .. شب‌جمعه ، شب رحمت باقی‌ست در دل خسته‌ی من‌، شوق زیارت باقی‌ست..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سیزدهم فروردین نحس است؟ 🔻این عقیده که بعضی روزها رو نحس میدونن درسته؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طنز/ روش ویژه درآمدزایی با مبادله‌جاسوس‌های تیم مذاکره کننده پیشنهاد قابل تأمل کارشناس شبکه دی‌بی‌سی فارسی 🔸 پخت غذای ایرانی "ته چین" از عواقب قرارداد ایران و چین!
🏕 ییلاق زندونه، جاده‌ی پونل به خلخال ارتفاعات زیبای گیلان 🌳 سیزدهم فروردین، طبیعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی جنس خوب میرسه به بچه ها🤣 گفتن یه جوری شادش کن حالا هر طور بلدی دیگه جذب حداکثری هم لحاظ کن برای دو سه دقیقه سرِ ناظر پخش را گرم میکنیم ببینیم چیکار میکنیا خب چیکار کنه بنده خدا همینه دیگه😂🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئو کلیپ قاتل ماندگار! تو روز روشن، وسط خیابون اسلحه دادیم دست مردم! 🔪💣🔫🧨⚔️ تفنگ، نانچیکو، سیانور، آمپول هوا، چاقو😉 حکایت یک شیء کشنده و خطرناک که اصلا فکرش را هم نمی‌کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این تصاویر از پارک اندکلیف در شفیلد و پارک هید در لیدز انگلستان و در اولین روز بعد از اتمام قرنطینه است دهه ها استعمارگران و نوکران حلقه به گوش اونا در داخل سعی کردند غربیها را مردمی متمدن و با فرهنگ و در مقابل ما رو ملتی بی فرهنگ و عقب مونده نشان بدهند تا ما خود تحقیری کنیم و آرزومون بشه مهاجرت و بردگی غربیا ریختن زباله در طبیعت هر کجای دنیا که باشه عملی زشت و غیراخلاقی است و بحث ما فقط بر سر خودتحقیری است
💠 حدیث روز 💠 💎 سه نعمت برای زندگی خوش 🔻امام صادق عليه‌السلام: لاتَطيبُ السُكنى إلاّ بِثَلاثٍ: الهَواءِ الطَّيِّبِ وَ الماءِ الغَزيرِ العَذبِ و الأرضِ الخَوّارَةِ 🔻زندگى با سه چيز خوش می‌شود: هواى پاك، آب فراوان گوارا و زمين نرم و سست [آماده زراعت]. 📚 تحف العقول، ص 320 ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حفظکردنبچهها.mp3
489.5K
حفظ کردنِ بچه‌ها، کتاب خواندنِ بچه‌ها، زیاد خواندنِ بچه‌ها هیچ اشکالی ندارد؛ این چیز خوبی است؛ چون این معلومات می‌ماند. البته ممکن است بعضیاش را هم نفهمند. ۱۳۸۷/۰۲/۱۲ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸آقای شریعتمداری: تمام تلاش من برای حفظ مقام سلطنت است/معتقد به آزادی همه زندانیان نیستم ◀️سالروز فوت آقای سیدمحمدکاظم شریعتمداری «سلام مرا به پیشگاه اعلیحضرت برسانید و به عرض برسانید که اعلیحضرت اطمینان داشته باشند همان مشکلاتی که امروز ایشان دارند ما هم داریم. من آرزو دارم که اعلیحضرت در مقابل این مشکلات تحمل و شکیبایی بیشتری داشته باشند تا مشکلات بر وفق مراد ایشان و در جهت مصلحت مملکت حل شود. ... چند روز قبل که نمایندگان اعلیحضرت ملک حسن [پادشاه وقت مراکش] با من ملاقات داشتند، به من گفتند که در مقابل اعلیحضرت کوتاه بیا. من صریحاً به آنها گفتم تمام تلاش من برای حفظ مقام سلطنت است و از آنها خواستم که به ملک حسن پیغام مرا بدهند و بگویند که ملک حسن به شاهنشاه ما قوت قلب بدهند که در مقابل مشکلات مملکتی استقامت بیشتری داشته باشند. ... من صریحاً می گویم که با خمینی و اعمال او مخالفم. تعدادی از علما به من مراجعه می کنند و با بحث راجع به روش من وخمینی، سؤال می کنند که آیا اختلافی داریم؟ من می گویم بلی. او مخالف شاه است درحالیکه من این طور نیستم. ... من معتقد به آزادی همه زندانیان نیستم. آنهایی را که اطمینان دارید بعد از آزادی تحریکات نمی کنند، آزاد کنید ولی بقیه را نگاه دارید، مخصوصاً کسانی را که اهانت به مقام سلطنت می کنند.» (آیت‌الله شریعتمداری به روایت اسناد ساواک،صفحات 921 تا 926.)
🔴‏اقدام خلاف امنیت ملی عراقچی در ک.مشترک برجام و عقب گرد از ‎ کشور با پذیرش مذاکره و بازگشت گام به گام آمریکا به برجام این درحالی است که مطابق سیاست اعلامی باید ابتدا همه تحریم‌ها برداشته و پس از راستی آزمایی ایران تعهداتش را انجام دهد این اقدام ‎ است.
🔸‏گفتن این دختر رو بگیر همه چی تمومه، گفت نَ بر و رو نداره لایق خانواده ما نیست رفت یِ دختر خوشگل گرفت همون چنان بلائی سرشون آورده کِ صد بار ب غلط کردم افتادن 📌بر و رو خوشبختی نمیاره بفهم..!!!!!
🔴 💠 اگر شوهرتان در کمک کردن به شما در امور خانه کم‌کاری می‌کند و شما خواهان و حمایت‌های بیشتر او هستید حتما بابت کارهایی که برای شما انجام می‌دهد از او و قدردانی ویژه کنید. 💠 تشکرِ مهربانانه و همراه با روی گشاده‌ی شما حتی در موارد جزئی، واقع‌بینی و درک و توجه شما نسبت به نقاط مثبت همسرتان است که انگیزه خوبی برای ادامه‌ی و کمکهای اوست. 💠 ترک و نداشتن زبان تشکر، شما را در نزد او انسانی ، راحت‌طلب و قدرنشناس جلوه می‌دهد و یقینا از شما می‌کاهد.
💕 رسول اکرم صلی الله علیه و آله: فرزندان خود را بسیار ببوسید زیرا برای شما در هر بوسیدن درجه‌ای است. 📚 (بحار الانوار، جلد ۱۰۱، صفحه ۹۲) 👼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در مدارس اسرائیل چه می گذرد؟ شستشوی مغزی بچه‌های یهودی در مدارس اسرائیل! 🔻 جنگ بزرگی رخ می دهد! همه عربها را می‌کشیم! آنهایی هم که زنده می.مانند همگی بردگان ما خواهند شد! 🔺 ببینید برخی از دولتهای عرب با چه نسلی توافقنامه امضاء می‌کنند؛ ایدئولوژی که غیر از خود یا باید نابود شود و یا برده!!