eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ پس از وزیر «تنهایی» وزیر «خودکشی» هم به کابینه انگلیس اضافه شد! انگلیس که زمانی به عنوان مادر و منشأ انقلاب صنعتی و سکولاریسم و مدرنیسم به خود می‌بالید، اکنون از پیامدهای منفی این انقلاب، بیش از هر جامعه دیگری رنج می‌برد و بحران معنوی در این کشور، به درجه‌ای رسیده که دیگر محافل سیاسی و رسانه‌ای این کشور نمی‌توانند آن را پنهان کنند.
علما به اختلاف افتادن🙄😂
💌 ناامیدی بعد از گناه
▪️‏باز اعتراضات مسالمت آمیز و نجیبانه مردم با هدایت ضدانقلاب به سمت شورش و اغتشاش رفت و این "کفتارهای سیاسی" سر و کله‌شان پیدا شد! 💬 عباس کلاهدوز ▪️‏معترضان واقعی اصفهان، همان کشاورزان نجیبی بودند که دو هفته با آرامش و مسالمت‌آمیز، تحصن و تجمع کردند و اجازه سوءاستفاده از اعتراض‌شان را به احدی ندادند.. این عده قلیلی که امروز در اصفهان شلوغ‌کاری کرده و جو را امنیتی می‌کنند، کاملا در نقطه مقابل کشاورزان اصفهانی قرار دارند!
▪️حمام چهار فصل از آثار تاریخی شهر اراک و مربوط به اواخر دوره قاجار است. این بنا توسط حاج محمدابراهیم خوانساری (زاده ۱۲۳۲- درگذشت ۱۲۹۷) در زمان احمد شاه قاجار بنا نهاده شده‌است. این حمام در خیابان شهید دکتر بهشتی واقع شده و در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۵۵ با شمارهٔ ثبت ۱۳۳۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. وجود نقاشی‌ها و نگاره‌هایی از چهار فصل سال که در چهار گوشه این حمام وجود دارد علت نامگذاری این حمام بوده‌است. این حمام تنها حمام کشور است که در آن قسمتی مجزا برای اقلیت‌های مذهبی وجود دارد. علت ساخت این قسمت توسط بانی بنا، دیدن شست‌وشوی کودکی کوچک توسط مادری یهودی در فصل زمستان بوده‌است. وی وقتی علت را جویا شد دریافت که یهودیان حق استفاده از حمام عمومی را ندارند، بنابراین تصمیم به ساخت حمامی برای اقلیت‌ها در مجاورت حمام عمومی شهر گرفت.
👈نتایج مطالعات استان فارس بر روی 388هزار نفر، که توسط دکتر کامران باقری لنکرانی ( وزیر بهداشت احمدی نژاد و کاندیدای منتخب آیت الله مصباح ره برای ریاست جمهوری ) در انتهای تابستان، به اطلاع مقامات رسیده: ✅زدن دو دوز واکسن، حدود 70% از مرگ و میر ناشی از کرونا میکاهد. ⛔️ افرادی که میکنند، در قیامت میتونن مسئولیت جان این 70% رو به عهده بگیرند؟
امارهای جالب از مجلسی‌ها واقعا بعضی‌هاشون هدف‌شون چی بوده اومدن مجلس ؟ 😐🤔
🔴 💠 یکی از عوامل بسیار مهم در بهبود روابط زن و مرد و نیز آن به‌کارگیری جملات زیبا و امیدبخش در زندگی مشترک است. گاهی در خلوت خود فکر کنید و متناسب با روحیه‌ی همسرتان بسازید و آنها را در مواقع حسّاس بر زبان جاری کنید. 💠 جملات امّا امیدبخش و لذّت‌بخش می‌تواند روابط شما را گرم و صمیمی نگه دارد. جملاتی مانند: 🔸 همه جوره دارم 🔸 برام مهمه 🔸 حرفهات همیشه میکنه 🔸 خیلی زود میشم 🔸 دیدن ناراحتیت را ندارم 🔸 دوست دارم با تو بخورم 🔸 و جملات دیگر
❪🦋✨❫ قوۍ ترین دارو-'💊'- همین قࢪص بودن دݪـ[♥️]ـامون به خـداسٺ!(:🌱』 • •
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️ کمپین "من هم همچنین" در انگلیس توسط زنانی که در ارتش این کشور مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته اند راه اندازی شده است که پس از آن معلوم شد بیش از 60 درصد زنان و دخترانی که در ارتش این کشور فعالیت دارند، در لباس فرم مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. تا قبل از این کمپین، عده زیادی از زنانی که مورد تجاوز واقع می شدند، اصلا آن را علنی نمی کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️مسجد زیبای جامع یزد در اصلی این مسجد که به خیابان مسجد جامع، راه دارد مدتی است در حال تعمیر است و نمیتوان از این در به داخل مسجد، رفت و آمد کرد. برای رفتن به داخل مسجد باید از دری که به صحن مسجد جامع راه دارد عبور کرد. حیاط و صحن مسجد هم زیباست و راهروهای آن هم به گرمخانه و وضوخانه و شبستان و... راه دارد.
🔶 به خوزستانی میگن آب شما را میبرن شهرکرد و اصفهان! 🔷 به شهرکردی میگن آب شما را میبرن اصفهان و زاینده رود! 🔶 به اصفهانی میگن آب شما را میبرن یزد و قم! 🔷 به یزدی میگن حالا که آب هست، وسط کویر هندونه و کاهو بکار!
🔴 💠 همه‌ی ما با سرگرمی آشنا هستیم. یک نفر تلاش می‌کند با حرکات بدن و بدون تکلّم، منظور خود را به دیگران برساند و دیگران باید از حرکات اعضای بدن و ایما و اشاره‌ی او مفهومی را که در ذهن اوست تشخیص دهند. و جالب این است که گاهی با یک ادای کوچک و ، هم تیمی‌های او به سرعت به یک مفهوم یا معنای و طولانی پی می‌برند و با بازگو کردن آن برنده می‌شوند. 💠 زن و مرد باید بدانند در زندگی مشترک گاه رفتارها، عکس‌العمل‌ها و حالات همسر، معنا و مفهومی عمیق دارند که باید با دقّت و توجّه، به مفاهیم و آنها پی برده و عکس‌العمل متناسب و مطلوب را از خود نشان دهند. برایمان سوال شود چرا همسرم کرده، چرا ناراحت است، چرا بی‌حوصله است، چرا درشت‌گویی می‌کند، چرا گوشه‌گیر شده است، چرا به فکر فرو رفته و ....؟ 💠 مهم آن است از کوچکترین عکس‌العمل‌ها، رفتارها، حالات، ایما و اشاره‌ی همسر نباید به گذشت چرا که در پشت آنها مقصود، معنا، نیّات و حرفهایی است که عدم توجّه به آنها شما را از همسرتان دور کرده و باعث سردی روابط می‌شود. 💠 و البته باید به حال همسر و رفتارهای بانشاط او نیز دقّت کرد و ریشه‌ی آن را جستجو کرد تا بدانیم چه عاملی سبب حال خوش او شده تا در آینده زمینه را برای تکرار و آن مهیّا کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز مقارن است با اولین سالگرد شهادت بزرگمردی بنام . تمام قد به احترام مردی می ایستم و ادای ارادت و ادب میکنم که بستری از دانش و تجربه و علم رو در ایران بنا نهاد که نه قابل بتن ریزی است، نه قابل ربایش و نه قابل نابودی و از بین رفتن! امروز صدها در پروسه های هسته ایی و نظامی و پزشکی ایران حضور دارند و به مام میهن خدمت میکنند. ستاره ایی درخشان در اسمان علم ایران ماست و در پیشانی ایران زمین تا ابد خواهد درخشید.
💠 حدیث روز💠 💎 بیشترین هزینه پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) 🔻امام صادق علیه‌السلام: کانَ رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ ینْفِقُ فِى الطّیبِ اَكْثَرَ مِمّا یُنْفِقُ فِى الطَّعامِ ❇️ پیامبر گرامی اسلام صلوات‌الله‌علیه برای عطریات بیشتر از غذا هزینه می‌کرد. 📚 الکافی، ج 6، ص 512، ح 116737 ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴زندگی نرمال چند هموطن در خارج از کشور! ببنید در چه رفاهی دارن زندگی می کنن😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا