eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
808 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.3هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انا لله و انا الیه راجعون مردانگی به ملکوت اعلی پیوست... بسیار زیبا ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬛️مرثیه استاد شهریار بر شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم ناشنوایان دیشب در حرم امام رضا علیه السلام 😭😭😭😭 با اخلاص تر از این عزاداری سراغ دارید
اى سید من تو را میخوانم به زبانى که از فرط گناه لال گردیده اى پروردگار با تو راز و نیاز میکنم با دلى که از کثرت جرم به وادى هلاکت در افتاده اى خدا تو را می خوانم با دلى که هراسان و ترسان است از قهر تو و امیدوار به کرم توست چون به گناهان خود اى مولاى من می نگرم زار می ‏نالم دعای زیبای ابوحمزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیرمردی بود که هرگز خودکار به دست نمی‌گرفت و همیشه با مداد می‌نوشت. روزی نوه‌اش پرسید: چرا تا این اندازه، مداد را دوست دارید؟ پدر‌بزرگ گفت: سه ویژگی در مداد هست که در خودکار نیست. 1⃣ مداد این فرصت را می‌دهد که اگر اشتباه نوشتی و به اشتباه خود پی ‌بردی، زود با پاک‌کن آن را پاک کنی. 🔸خدا هم به انسان فرصت می‌دهد که اگر اشتباهی کرد، سریع توبه کند تا گناهش پاک شود. 2⃣ در زیبا نوشتن مداد، هرگز نوع و رنگ و زیبایی چوب نقشی ندارد و مهم مغزی است که درون مداد است. 🔸برای خدا هم، زیبایی و رنگ و نوع پوست انسان مهم نیست، زیبایی درون انسان مهم است. 3⃣ یک خودکار، شاید جوهر داخل لوله‌اش خشک شود و تو را گول بزند و در زمان نیازت ننویسد. ولی مداد، مغزش خشک نمی‌شود و هرگز تو را فریب نمی‌دهد و تو را در روزهای سخت، تنها نمی‌گذارد. 🔸اگر با خدا روراست باشی، خدا نیز با تو روراست است و هرگز در سختی‌ها و مشکلات تو را تنها نمی‌گذارد. شبیه مداد باشیم
آلمان داره پناهجویان افغانستانی رو آواره می‌کنه تا مهاجران تازه‌وارد اوکراینی رو توی کشور خودش جا بده! چرا؟ چون اوکراینی‌ها پوست سفید دارن و چشای آبی؟ خودتون می‌فهمید چقدر نژادپرست و حال بهم زن هستید یا بهتون بگیم؟ حال بهم زن‌تر از شما غربی‌ها، طرفدارانتون توی ایران!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤫 هیس! پشت‌پرده زندگی‌شان را فریاد نمی‌زنند‼️ 🌀 وقتی گند همسرداری دو تن از بزرگ‌ترین سلبریتی‌های در میاد! بخش‌هایی از دادگاه و را 🎥 توی دادگاه، صوتی از امبر پخش می‌کنن که ثابت می‌کنه امبر، جانی دپ رو کتک می‌زده... 😏 ⚠️ سینمای هالیوود و سینمای ایران در یک نقطه باهم مشترک‌اند: در هیچ کدام «مرد و مردانگی» وجود ندارد‼️
🔴 💠 طبق آموزه‌های دینی باید برای رشد فکری و همسر و فرزندان خود برنامه داشته باشیم. 💠 گاه می‌توان با دیدن یک ارزشی و تماشای دسته جمعی آن و یا پخش یک سخنرانی دینی و کاربردی در فضای منزل به اهل خانه، روحیه‌ی و تزریق کرده و در آنها انگیزه معنوی و هدف الهی ایجاد کرد! 💠 گاه گوش دادن و تماشای یک کلیپ کوتاه ممکن است جرقّه‌ای در افراد خانه ایجاد کرده و برخی باورهای در زندگیشان اصلاح گردد! 💠 کلیپ و صوتهای کوتاه جذاب و اثرگذار را در گوشی خود ذخیره کنید و هر از چندگاهی برای همسرتان ارسال کنید.
🌀 «می‌تو» دست‌پخت و در ! 🔰 از چاله به چاه؛ فمینیست‌ها مسؤول رسیدگی به آزارهای جنسی در سینما ‼️ 🔸 همه اعضای هیأت پنج نفره‌ی کمیته‌ی بررسی آزار جنسی بازیگران زن سینمای ایران، سابقه‌ی تفکرات فمینیستی دارند و لیبرال هستند؛ اکثریت زنانی که ادعای تعرض جنسی به خودشان را مطرح می‌کنند، قربانی همان تفکری (فمینیسم) هستند که بسط حیازدایی را به عنوان پروژه‌ی اصلی خود در جهان اعلام کرده است! 🔻 یک مشت «نا»مرد لیبرال سینما به زنانی با تفکرات فمینیستی تعرض کرده‌اند و سبک زندگی لیبرال سلبریتی‌های سینمای ایران بر کسی پوشیده نیست و این موضوع ربطی به جمهوری اسلامی ایران و کارنامه‌ی آن ندارد که برخی سعی در نسبت دادن این تعرض‌ها به نظام جمهوری اسلامی دارند!! ✅ مشکل سینمای ایران، نداشتن مرد و مردانگی و غیرت است. هشتصد زن، مدعی آزارجنسی هستند و دریغ از یک مرد در سینما!! ⚠️ این‌ها هنوز تا فهم جمله‌ی امام خمینی (ره)، فاصله بسیار دارند که فرمود: «ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده اداره شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان؛ یک خانواده یهودی از گردانندگان بی‌بی‌سی و من‌ و‌ تو! ⭕️ ، مدیر تلویزیون لس آنجلسی "": 🔺 "چون یهودی بودم، "" پیشنهاد راه اندازی تلویزیون فارسی من و تو را به من داد؛ آنها هیچ محدودیتی در تأمین منابع مالی نداشتند؛ پسر عموی او هم رئیس رادیو بود!" 🔺"تلویزیون علاوه بر پروژه های خاص، ماهیانه یک میلیون پوند بودجه می گیرد!"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پسر بچه‌ای که برای حال مردم روزه دار بستنی‌اش را یواشکی می‌خورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄┄ ┉┉┉•••◂ 𖦹𖦹▸•••┉┉┉ ┄ ببینید ارزش آهنگ •• رو که دارن می‌سوزند و حرص می خورند و حسادت میکنند اما لاپوشانی می‌کنند تا لو نروند. اینقدر نفهمه که نمیدونه فرمانده به کی میگند😁 ┏━°❀•: 🦋 °•❀°━┓ ┗━°❀•🦋 °•❀°━┛
ای از سر لطفش، خوش در تو دمیده هر دم که تو خواندیم، انگار نه انگار... شب قدر دیشب در حرم رضوی
🛑📸شکوه از قیمت‌های سرسام آور وگرانی در آلمان در استوری احمد دورسون فوتبالیست سابق ترکیه ای ساکن آلمان ♨️ترجمه‌ی استوری: " خیار: 2.99 یورو=50لیر ( حدود 90000 تومان) گوجه: 4.49 یورو=72 لیر ( حدود 135000 تومان) گوجه گیلاسی: 7.99 یورو= 127 لیر ( 240000 تومان) چقدر زندگی در ارزانه، مگه نه؟ "
لطفاً ورق بزنید 🔸آرامش فلسطینیان در مقابل وحوش ، سوژه عکاسان شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افزایش یک‌باره قیمت خودرو در هفته گذشته، صدای حاج کاظم آژانس شیشه‌ای رو هم درآورد! این شبها بخصوص فردا شب برای نابودی مافیای خودرو👇👇دعا کنیم.