eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 شرکت تولید واکسن آمریکایی فایزر پس از ۲ سال به تقلبی بودن محصولش اعتراف کرد 🔹فایزر به تقلب در دادگاه اعتراف کرد؛ دفاع آنها در برابر ادعاهای تقلب علیه آنها این است که چون دولت در این امر دخالت داشته است، کلاهبرداری نیست ✍قابل توجه سلبریتی ها و خاموش فکرایی که مردم بی اطلاع رو وادار به زدن واکسن آمریکایی میکردن و شایعه آب مقطر رو برای واکسن های ایرانی (برکت) بکار میبردن، حالا که خود فایزر اعتراف کرده کجایین؟!...
🔶 اگر کسی ازتون پرسید مشکل تون با اسرائیل چیه؟ این عکسو بهش نشون بدین 👆 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈•
وضعیت پیج‌های زرد اینستاگرام تو تیتر درشت مزخرف نوشته، بعد یه گوشه ریز نوشته منبع نداریم! طبق معمول هم هیچ نهادی نیست که با کسایی که اینجوری روح و روان مردم رو بازی میدن برخورد کنه! مسئولین هم اصلا به خودشون نگیرن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ به این سوال که چرا ‌بی‌بی‌سی فارسی به عنوان یک رسانه، «استاندارد دوگانه» دارد عالی بود 😂
🔴بهترین توصیف سینمای ایران استوری یکی از نخبگان سیاسی فرهنگی
👌الگویی خوب برای صاحب‌خانه‌ها 🌼
یه قانون هست‌ کہ‌ میگه؛🖇🌸 اگرمےخوای‌شاهداتــفاقای‌قَشنگ‌ توزندگیت‌باشے٬،🍕 اتفاقای‌خوبو🍫 برای‌دیگران‌رقم‌بزن ✨(: •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾• •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انقدر زیباست که انگار نقاشیه!😍 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱 💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 احترام و سلام به حضرت امام رضا علیه السلام حتی در فیلادلفیا آمریکا توسط مرحوم احمد مهدوی دامغانی 🔸این پیر خردمند پرفسور احمد مهدوی دامغانی استاد الاساتید دانشگاه هاروارد است، دکتر مهدوی دامغانی هر روز که از خانه و ساختمان محل اقامت خود در فیلادلفیا خارج می‌شد با ایستادن به سمت ایران بر امام هشتم حضرت امام رضا(ع) سلام می‌فرستاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قداره‌کشی با لایک و کامنت! ‌ 🔸سراغ پدیده لات‌های فضای مجازی رفتیم تا ببینیم چه طور زیست مجازی دارن؟ کارشون چیه و از کجا امرار معاش می‌کنن؟
يكي از راههاي ساده و در عين حال بسيار مهم در شكل گيري اعتماد به نفس كودك، تماشاي بازي او است. سعی کنید روزانه چند دقيقه را به تماشاي بازي يا ساير فعاليت هاي كودك خود اختصاص دهيد. توصیه‌هایی برای تازه مادرها این کارها رو نکنید خودتون رو بیخودی خسته نکنید 👩🏻‍🍼بیشتر مادرها فکر می‌کنن باید کارهای زیادی برای بچه‌شون انجام بدن و مدام مشغول رسیدگی به اون باشن، اما چیزی که بچه بیشتر از هر چیز دیگه‌ای بهش نیاز داره، یک مادر بانشاط هست. بعضی از توصیه‌ها رو نشنیده بگیرید 👩🏻‍🍼خیلی خوبه که به نظرهای دیگران هم گوش بدید؛اما اول باید مطمئن بشید که می‌دونید چه توصیه‌هایی مناسب شماست. سعی نکنید مادر کاملی باشید 👩🏻‍🍼چیزی به اسم مادر کامل وجود نداره، به غریزه‌تون اطمینان کنید و با معیارهای دیگران خودتون رو قضاوت نکنید. اگه اشتباهی کردین خودتون رو سرزنش نکنید. اگه از روشی نتیجه نگرفتید، تجربه کنید. همسرتون رو فراموش نکنید 👩🏻‍🍼حالا که بچه‌دار شدین و سرتون گرم رسیدگی به کارهای اونه ممکنه همسر و رابطه‌تون رو فراموش کنید؛ اما لازمه حتماً وقتی رو به رابطه دونفره‌تون اختصاص بدید. ترس‌هاتون رو به کودک منتقل نکنید 👩🏻‍🍼 خیلی وقت‌ها تازه مادرها احساس ترس و ناامنی‌‌شون رو به کودک هم انتقال می‌دن. دلیلی نداره اگه کودک دوستتون به بیماری خاصی دچار شده، بچه شما هم دچار بشه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ قبح‌زدایی و ترویج انحرافات جنسی با استفاده از بازی‌ها 🔺 تریلر نسخه جدید بازی Subway Surfers + عکس‌های صفحه اینستاگرام این بازی | 🎥 🔹 در نسخه جدید این بازی المان‌ها و نمادهای مربوط به انحرافات جنسی خصوصا به وفور و به شکل کاملا آشکار در بازی گنجانده شده. 🔹 همچنین چند شخصیت دارای انحرافات جنسی مختلف نیز به بازی افزوده شده‌اند. 💢 مراقب کودکان و نوجوانان‌مان باشیم. شیاطین با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود در حال ترویج همجنس‌بازی و سایر انحرافات جنسی هستند. 🔻 آمار نصب این بازی: گوگل پلی: بیش از یک میلیارد مایکت: بیش از ۵ میلیون @ResanehEDU ۲۰۳۰یونسکو
سایه‌تون کم نشه 😍
‏عاقبت زندگی با حیوانات..
▪️ جهان اولی‌های جذاب تشکر ویژه! تفاوت با فرهنگ‌بودن در ایران و اروپا 🔺کاربری تصویری از متروی نیویورک گذاشته که در اون یک مرد در حال دستشویی کردن داخل سطل آشغاله، کاربران زیادی از این حرکت اون مرد تقدیر کردن و نوشتن حداقل رو کف پیاده رو و نیمکت‌ها و... گندکاری نکرده. جهان اولی‌های جذاب لعنتی!
لطفاً ورق بزنید ✅پاسخ حجت‌ الاسلام راجی به صحبت خلاف واقع و بی‌سند یک پزشک در شبکه۳ سیما البته پزشک بدبخت گفته حرفاش تقطیع شده اما ما که تقطیعی ندیدیم
! 💥الْهَمُّ نِصْفُ الْهَرَمِ 🌎 «غم و اندوه نیمى از پیرى است» 📘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺ایندیپندنت انگلیس در مقاله‌ای نوشت: مراسم عبادی نماز خواندن مسلمانان، باعث کاهش دردهای پشت بدن و افزایش دهنده انعطاف مفاصل می‌شود 🔹تحقیقات اثبات نموده‌اند نماز خواندن نه تنها اضطراب‌های فیزیکی را از بین می‌برد، بلکه زاویه صحیح زانوها و پشت(در هنگام نماز خواندن) می‌تواند یک درمان موثر باشد. ✍️ کارشناس یکی از برنامه‌های صداوسیما مدعی شد نماز خواندن باعث آرتروز زانو میشود که این موضوع باعث واکنش‌هایی زیادی شده است اما تحقیقات منتشر در رسانه‌های معتبر دنیا این موضوع را به کل رد می‌کند!