eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 برای ساندویچم، ساندویچت، ساندویچامون! 🔹 ساندیس ما که ۴۳ سال ما رو نگه داشت ببینیم ساندویچ شما چقدر نگهتون میداره😂
🔸پارک بزرگ لجستیکی در سرخس
بدان اگر خدا بخواهد... کارهای نشدنی، شدنی می‌شود 📖 سوره هود آیه ۷۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شهید سید حمید تقوی‌فر فرمانده‌ای گمنام در ایران، مؤسس حشدالشعبی در عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این هست پس بقیه چی هستن 😳😜 ماشاالله به تنهایی سواد سیاسی همه خواص عقب افتاده و غربگداها را با بلدوزر له کرد رفت جلو 😍 آی ماششششااالله به اون لقمه که تو خوردی 😘
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلیس به خانم میگه دست‌هایش را بالا ببره. خانم در جواب میگه اسلحه نداره و می‌پرسه چرا پلیس اسلحه کشیده. بعد این اتفاق میفته:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺همه ایرانیان طرفدار یکی از این دو تیم هستند؛ بیطرف نداریم ❌️غیر از این دو تیم، هیچ تیم دیگه اصلا وجود نداره. (حتی کسانی که فکر می‌کنند جزء هیچ تیمی نیستند. ) ⭕️این کلیپو ببین تا برات مشخص بشه، جزء کدوم تیمی؟؟ 📛(اگر جزء هیچ کدام نبودی؛ هرچه میخای بگو)
⚠️ پلیس فرانسه درحال شانه کردن موهای زنان: 🔺
حقوق هزاران‌دلاری سالانه از جیب مردم انگلستان برای نخست‌وزیری که دو ماه هم کار نکرد 👤 «نادیا ویتوم» نماینده پارلمان انگلیس: 🔺 از آنجایی که «لیز تراس» به‌مدت ۶ هفته نخست‌وزیر بود، می‌تواند تا پایان عمر خود ۱۱۵هزار پوند کمک‌هزینه‌ سالانه دریافت کند. 🔸در همین حال، از هر هفت نفر در بریتانیا، یک نفر برای پرداخت قبوض خود، وعده‌های غذایی خود را حذف می‌کند.
✳️ در آمریکا برای گرفتن یک لیسانس معمولی در سال ۲۰۰۶، معادل ۲۰ هزار دلار وام گرفته و تا امسال ماه به ماه اقساطش رو داده؛ بعد از پس دادن ۳۰ هزار دلار، همچنان ۲۴ هزار دلار مقروضه! اینم یه‌جور زندگی نرماله دیگه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ به نظر شما اگر کسی به ماشین پلیس در آمریکا سنگ پرتاب کنه چی میشه؟ بله درست حدس زدید؛ میان باهاش صحبت می‌کنن و کمی جریمه می‌شود. خیلی وقت‌ها بهتر است این چیز‌ها رو از یاد بگیرید! 🔗مرد خوش‌خیال ساده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹«فرانک سایزر» ۷۷ ساله‌ست و در آتلانتا جورجیا زندگی میکنه. فرانک در گذشته رئیس زندان بوده و الان بازنشسته شده. پسر فرانک در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه بریج واتر در رشته زیست‌شناسی فارغ‌التحصیل شد. 🔹فرانک نمی‌خواست پسرش مانند سایر هم‌کلاسی‌هاش بدهی دانشجویی داشته باشه و تصمیم گرفت خودش اقساط وام‌های دانشجویی پسرش رو بپردازه. 🔹وقتی فرانک اولین‌بار برای پرداخت اقساط وام به بانک رفت با چهره‌ای شوکه شده و متعجب بیرون اومد. فرانک فهمیده بود زمانی‌که ۹۶ ساله بشه، تازه اقساط پسرش تموم میشه! (ویدئو رو ببینید.) 🔸به گزارش موسسه فوربس، حدود ۴۴ میلیون آمریکایی در مجموع ۱.۷ تریلیون دلار بدهی دانشجویی دارن و هر دانشجو به‌طور متوسط ۳۵ هزار دلار بدهی وام دانشجویی داره. 🔺بدهی سنگین دانشجوها باعث شده تا پدر و مادرهاشون برای پرداخت این بدهی‌ها مجددا وام بگیرن! سه میلیون پدر و مادر آمریکایی بیش از ۷۰ میلیارد دلار وام برای تسویه وام دانشجویی فرزندانشون گرفتن!
نمیدونم از کدوم کشور آوردنش برلین اما خدا کنه ساندویچ گیرش اومده باشه!
به: سازمان‌های سیا، موساد و عربستان از: مردم ایران موضوع: فاکتور جعلی به عرض می‌رساند، کل مساحت میدان برلین و خیابان‌های اطراف آن حدود ۱۲.۸۰۰ متر می باشد. با توجه به حصار کشیده شده در فضای سبز دور میدان و خیابان‌های منتهی، همه جمعیت ناچار به حضور در خیابان و میدان بوده اند. بر اساس ارزیابی افتخارآفرین ترین تصویر منتشر شده در ضدرسانه‌های تروریستی آشوبگران، و بر اساس فکت های تصویری مانند خودروها و سایر اشیاء مشخص، در کل میدان و اطراف آن نهایتا و در خوشبینانه ترین حالت، ۶.۴۰۰ نفر جمع شده اند. یعنی از ۳۰۰ هزار ایرانی مهاجر در برلین و چند میلیون ایرانی مهاجر در اروپا، فقط همین عدد (که معلوم نیست چقدر از مزدوران بقیه کشورها اجیر شدند) در برلین جمع شده‌اند. 👈خلاصه اینکه مراقب باشید گران حساب نکنند و فاکتور جعلی و اضافه براتون نیارند. از ما گفتن بود
▪️حمام قلعه همدان این حمام در محله ای قدیمی، در زمینی به مساحت 1700 مترمربع بنا شده و قدمت آن به دوران قاجاریه بازمی گردد. حمام قديمي قلعه معروف به حمام حاج محمد سعيد در خيابان شريعتي همدان قرار دارد كه اكنون به موزه مردم شناسي تبديل شده است. حمام قلعه همدان به شکل سرد و گرم بوده است، ورودی این حمام به شکلی است که ابتدا بازدیدکنندگان را به حمام سرد و سپس حمام گرم هدایت می کند.
این پوستر در اتوبوس‌های شهر چسبانده شده! احتمالاً توسط عده‌ای که خود را بسیار ایران‌دوست می‌دانند و در عفو بین‌الملل مشغولند! اما سوای اینکه این حرف‌ها دروغ و غلط است، دقیقش در دنیا چیست؟! 👈 فیلم‌هایی که سال‌ها توسط امثال اصغر فرهادی، محسن مخملباف و ... درباره ایران و ایرانی ساخته شده و اکثراً است را تأیید می‌کند! اینگونه است که وقتی ۸ نفر پلیس یک زن را در فرانسه می‌زنند، عملی پذیرفته شده یا لااقل بدون معترض است! اما وقتی یک پلیس ایرانی در بین اغتشاش‌گران از خودش دفاع می‌کند، مذموم است!! تصویری که این از ایران منتشر می‌کنند، یک خیانت محض است!
اینها جمهوری اسلامی را نمی خواهند یا ایران را؟ ‎
پاییز🍂🍁 🇮🇷 🇮🇷 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱
📸 چرا افتضاح برلین مهم است؟ 🔹براندازان تازه فهمدیدند خیابان، فضای مجازی نیست که بشود با ‎لشکر رباتها و هشتک‌های فیک اکثریت شد. آنها حتی در اروپا هم در اقلیت محض‌اند. در کل اروپا با ۱/۲۰۰/۰۰۰ ایرانی فراخوان بدهی و به اندازه نصف استادیوم آزادی هم نیایند! 🔹‏همیشه گفته‌ام اکثر ایرانیان خارج از کشور سرمایه ملی‌اند. بسیاری از آنها حتی اگر دل‌بسته جمهوری اسلامی نباشند،اما عاشق ایران‌اند. دلداده پرچم و خاک ‎ایران‌.حاضر نیستند با کفتارهای خارجی و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها علیه کشورشان همراه شوند. مقابل توطئه تجزیه ایران می‌ایستند.
در شگفتم از شخص متکبر که دیروز نطفه ای بوده و فردا لاشه ای است امیرالمومنین علیه السلام نهج البلاغه
استاد اخلاق ۹ساله 🔹این دختر خانم که در بیمارستان بستری است با وجود آنژیو در دست نمازش را به‌جا می‌آورد و از آقایان درخواست کرده‌است قبل از ورود اطلاع بدهند تا بتواند حجابش را رعایت کند.