eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
عربی21 گزارش داد: 🛑 ایرانیان از انتقام چشم‌پوشی نمی‌کنند| پیام روشن پرچم‌های سرخ 🔻 پایگاه خبری ـ تحلیلی "عربی21" در گزارشی نوشت: بعد از حمله خونبار داعش به یکی از حرم‌های شیعیان در شهر شیراز، ایرانیان با اهتزاز پرچم‌های سرخ در اماکن زیارتی و مساجد خود، خواستار انتقام شده‌اند. 🔺 این رسانه خاطرنشان ساخت: آخرین باری که پرچم سرخ‌رنگ منقش به شعار "یا لثارات الحسین" در اماکن مذهبی ایران برافراشته شد، بعد از ترور «سردار سلیمانی» بود. این پرچم‌ها پایین نیامدند تا زمانی که سپاه پاسداران با موشک‌های نقطه‌زن خود پایگاه نظامی امریکا در "عین‌الاسد" را کوبید. 👈 گفتنی است رهبر انقلاب امروز در بیانات مهمی تصریح کردند: «برخی حوادث را ما هرگز فراموش نکرده و نمی‌کنیم و درباره شهادت سلیمانی پای حرفی که زده‌ایم ایستاده‌ایم و در وقت خودش به آن عمل خواهد شد.» 👈 امام خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، ناظر به حوادث اخیر نیز افزودند: «باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هرکسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.»
بنده خدا زنش بخاطر بیماری فوت کرده دارن خبرشو به عنوان کشته‌‌ی اغتشاشا و ربوده شده و … پخش میکنن کثافتا نون تو خون نزنید، دست از سر مردم بردارید
وقتی در یک مناظره از فخرآور در مورد این توییت سوال کردم با پررویی تمام گفت مگه شما قدرت ارتش سایبری خودتون نمیدونید😁 نظام از هر چی شانس نیاورد از برانداز شانس کافی آورده است. تقریبا با اکثر این افراد گفتگو کردم جز فیک نیوز چیز دیگری ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا نباید بگیم خاورمیانه؟ حکایت جالب میخ طویله خر ملانصرالدین از زبان رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش‌آموزان | ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
📸 | نسخه امام حسن‌‌عسکری علیه‌السلام برای ایجاد آرامش در جامعه 🌺 ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه‌السلام مبارک باد
🇮🇷🍃 رهبر انقلاب: ما هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد : باز دیروز مجدداً آمریکایی‌ها گفتند که بله ما دلسوز ملت ایرانیم. دروغ محض با وقاحت تمام. البته اینها خیلی دشمنی کردند، اما به کوری چشم آنها ملت بسیاری از این دشمنی‌ها را خنثی کرد. بعضی از این حوادث هم هنوز بین ما باقی است، فراموش نکردیم. ما هرگز را فراموش نخواهیم کرد. این را بدانند. حرفی زده‌ایم در این مورد، پای آن حرف ایستاده‌ایم. در وقت خودش، سر جای خودش ان‌شاءاللّه انجام خواهد گرفت.
فرزندان خود را از بیم تنگدستی سقط نکن که روزی آن‌ها با خداست... 📖 سوره انعام آیه ۱۵۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 برای سلبریتی‌های دوزاری، جان جوان مردم به اندازهٔ بغض بچهٔ خودشون ارزش نداره! 🔺 سلبریتی این‌طوریه! اگر سگش رو بدزدند، به‌خاطر بغض بچه‌اش، حتی اگر سگ رو برگردونند هم بی‌خیال نمی‌شه و می‌گه آرامش خانواده‌ام رو به‌هم ریختی! 🔸ولی برای قاتل جوانان مردم و به‌هم ریختن امنیت مملکت می‌گه «‎اعدام نکنید»!
چراغ راهنماهای موفقیت ‌ 🔸در مسیر زندگی کلی نشونه هست که برای رسیدن به هدف و موفقیت مثل چراغی عمل می‌کنه که می‌تونه کمک کنه راه رو از چاه تشخیص بدیم.
🔴 فاصله بین زن و شوهر به باورهای خودشان وابسته است.
‏رهبر انقلاب: من یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم که "مضامین ‎ را در کتابهای درسی بیاورید" نکردند متأسفانه، نکردند. وضعیت امروزه دانشگاه ها و ‎ نتیجه بی توجهی به بیانات رهبری در این زمینه و سایر هشدارهای ایشان درباره فرهنگ و تعلیم و تربیت است.
آرامگاه عطارنیشابوری 🇮🇷 🇮🇷 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱
تظاهرات آلمان رو دیده فهمیده که اگه ایران دست اینا بیفته بدتر میشه! فقط کافیه کمی فکر کنیم....
قراره برای براندازی آشغالا رو ۹ شب بذارن دم در خدایا باورم نمیشه انقدر اینا اسکل باشن 😂
▪️محله قدیمی دستغیب، کوچه رنگی رنگی و پر عشق قدیانی، تهران
⭕️ بعد براندازی جمهوری‌اسلامی حرم امام رضا را تخریب می‌کنیم 🔹«سیروس کنگرلو» مجری شبکه‌ای سلطنت‌طلب و از طرفداران «ربع پهلوی»، با ادعای اینکه حرم‌های امامان شیعه مراکز ترویج خرافات هستند، گفت: “پس از براندازی حکومت جمهوری‌اسلامی یکی از اولین کارها، خارج‌کردن پیکر امامان از جمله امام رضا(ع) و امامزاده‌ها به سرزمین اصلی خودشان و تخریب حرم‌ها است!! پ.ن: کور خوندین؛ مگر از روی جنازه ما مردم رد بشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍سرعت رو چگونه افزایش دهیم؟ 🔻اگه باز شدن ایتا برای شما طول می‌کشه اگر باز کردن گروه ها و کانالها بعد از کلیک کردن روی آنها زمان‌بر هست و شما رو کلافه میکنه
اصلا پشیمان نیستم 🔺محمد قبادلو متهم به افساد فی‌الارض: 🔹اصلا پشیمان نیستم و اگر باز برگردم باز هم مأموران را با خودرو زیر خواهم گرفت 🔹 محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می‌شود. خودروی وی پس از برخورد با موتورهای یگان امداد متوقف می‌شود. در این برخورد ۶ مامور حافظ امنیت حضور داشتند که پنج تن از آنها آسیب شدید دیدند و یکی از ماموران آن هم به دلیل افتادن از روی موتور صدمه کمتری دید. 🔹 براساس کیفرخواست صادر شده، محمد قبادلو فرزند محمدعلی متهم به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ است که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم‌پور حسنوند و مجروح شدن پنج مامور دیگر پلیس شده است.