eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
زن، زندگی، آزادی به روایت منبع زرتشتی 🔹براساس کتاب صد در نثر و صد در بندهش (از منابع زرتشتی) زن باید صبح زود پس از شستن دست و صورت و نیایش، دست به سینه به نزد شوهر رفته و 9 بار به او سجده و نماز کند و بگوید چه امر می‌کنی تا فرمان برم. 📗صد در نثر و سد در بندهش ؛ص۱۳۸
✳️ تیتر گاردین: "من خونم را می‌فروشم": میلیون‌ها نفر در ایالات متحده نمی‌توانند حتی با دو شغل، زندگی خود را تامین کنند. 🔹گاردین نوشته میلیون‌ها آمریکایی در حال حاضر در دو یا چند شغل برای تامین مخارج زندگی خود کار می‌کنند؛ زیرا تورم جهانی و شرکت‌های بزرگ قیمت‌ها را افزایش داده‌اند. (لینک)
💠 اگر دیگران در غیاب همسرتان از او بدگویی می‌کنند به آنها میدان ندهید که با فراغ بال از همسرتان کنند. 💠 شنیدن بدگویی از همسر علاوه بر آنکه و گناه است، موجب می‌شود به تدریج رفتار شما نیز نسبت به همسرتان کند و نسبت به زندگی خود و بی‌انگیزه شوید. 💠 برای اینکه طرف مقابل ناراحت نشود حتی شده به شوخی و خنده، از همسرتان دفاع کنید. یقیناً این کار شما هم ثواب دارد و هم عامل محبوبیّت شما در نزد همسرتان خواهد شد.
| بخور نخورهای آنفلوآنزایی 🤧 پاییز فصلیه که به نسبت ویروس آنفلوآنزا خیلی‌ها رو درگیر خودش می‌کنه، مریضی که یکی  از راه‌های کنترلش داشتن تغذیه‌ مناسبه اینکه چه غذاهایی رو باید مصرف کنیم و از خوردن چه غذاهایی باید پرهیز کنیم.
دین خود را سرگرمی و بازی نپندار... و دنیا مغرورت نکند... که خدا تو را از یاد می برد! 📖 سوره اعراف آیه ۵۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از لحظه پرتاب موفقیت‌آمیز زیرمداری ماهواره بر قائم ۱۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐝 علاقه زنبورها به بازی! 🔸مطالعه اخیر در دانشگاه لندن به این نتیجه رسید که زنبورهای عسل عاشق بازی هستن و ذهن این موجودات بسیار پیچیده‌تر از اون چیزیه که قبلاً تصور میشد 🔸عشق زیاد زنبورها به بازی باعث می‌شه غذا رو نادیده بگیرن تا با توپ‌ها سرگرم بشن
یعنی جبهه کفر از هیچ ظرفیتی برای مبارزه با جمهوری اسلامی دریغ نکرده!! نیکا شاکرمی که "ادعا" میشه تو حوادث اخیر کشته تو ویکی‌پدیا صفحه داره، اما وقتی میخوای برای آرتین سرایداران، صفحه درست کنی، مطلب را حذف می‌کنه و پیام میده اون چهره سرشناسی نیست!!
🔴کاهش ۱۷.۴ درصدی بدهی خارجی ایران ♦️تازه‌ترین آمار بانک مرکزی نشان میدهد، میزان بدهی‌های خارجی ایران در ۵ ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷.۴ درصد کاهش داشته است. ♦️میزان بدهی خارجی ایران در پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ براساس سررسید اولیه ۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون دلار شد است. ♦️این رقم در پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ معادل ۸ میلیارد و ۶۷۵ میلیون دلار بوده است.
⭕️ بومی سازی فناوری پیچیده ی شارژ اتوبوس برقی امروزه اتوبوس های برقی و‌مزایای آنها در همه جای دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته . اتوبوس هایی که با شارژرهای فوق پیشرفته و با فناوری پانتوگرافی شارژ می شوند و یک حمل و نقل پاک را برای شهر به ارمغان می آوردند. ولی ایران از این ماجرا جدا نبوده و موفق شده فناوری پیچیده ی شارژ پانتوگراف را کاملا بومی سازی کند . شارژرهایی که در کمتر از نیم ساعت اتوبوس را تا ۸۰ درصد شارژ می کنند. پیش از این هم ایران اتوبوس برقی زیما را با بومی سازی ۷۰ درصدی، توسط شرکت شتاب و گروه مپنا تولید کرده بود و این اتوبوس و فناوری شارژ پانتوگراف آن الان در شهرهایی مثل تهران، اصفهان و تبریز در حال استفاده شدن است. 🍃 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدئویی که تنها در توئیتر یازده میلیون بار دیده شد! 🔹خشونت وحشیانه پلیس آمریکا با یک زن! 🔹 یک کاربر آمریکایی با انتشار این ویدئو نوشت: "آمریکا یک دولت پلیسی است؛ یک دولت پلیسی بسیار خشن. اما ما ایران، روسیه، چین، ونزوئلا، کوبا را محکوم می کنیم!"
❤️✨❤️ ✅ هر وقت، از «دست کسی»، «یا چیزی» ناراحت شدید، ✳️ فقط، یک لحظه به «نبودنش»، «یا نداشتنش» فـکر کنـید.! ❤️✨❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖 سوره حجرات آیه ۱۲ 💠 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا يَغْتَبْ بَعْضُكُمْ بَعْضًا 💠 ای اهل ایمان! از بسیاری از گمان‌ها [در حقّ مردم] بپرهیزید! زیرا برخی از گمان‌ها گناه است ، و [در اموری که مردم پنهان ماندنش را خواهانند] جاسوسی و دخالت نکنید! از یکدیگر غیبت نکنید!
⭕️ اگر جرات دارید عمامه آخوند‌های آمریکایی و انگلیسی را بزنید...
🚨 حزب‌اللهی بودن را با همه‌ی تراژدی‌هایش دوست دارم! 🔰
🛑 ۳۸۰۰۰ دروغ در ۴۶ روز! 🔹بر اساس بررسی‌های انجام شده، تنها پنج رسانه سعودی‌اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، صدای‌آمریکا و رادیوفردا که بطور ۲۴ساعته و بدون پخش حتی یک آگهی بازرگانی فعالیت می‌کنند، در بازه زمانی ۲۳ شهریور تا ۹ آبان امسال (۴۶ روز) بیش از ۳۸۰۰۰ دروغ درباره حوادث اخیر ایران را منتشر و تکرار کرده‌اند! این رسما یک تجاوز رسانه‌ای علیه باورها و اراده‌های یک ملت هست!
🛑 پارسال رسانه‌های بیگانه مولوی‌عبدالحمید رو مسخره کردن و طرفدار داعش می‌نامیدنش، چون از طالبان حمایت کرده بود. اما بعد اینکه وی جای عربستان و امارات یا در افغانستانِ طالبانی خواستار رفراندوم در ایران شد، ریاکارانه ازش حمایت کردن! مخاطب‌های این رسانه‌ها هم گویا حافظه ماهی دارن!
🎙️سخن بزرگان | حاج آقا پناهیان 📎روز قیامت پرونده رو باز می‌کنن میگن تو فکر کردی برای این که حججی بشی بهجت بشی چقدر سرمایه لازم داشتی؟ خیلی کمتر از اینی که داشتی! فقط فرصت ها رو استفاده نکردی(: 🏷️
✳️ تیتر واشنگتن پست: جهان افول را جدی گرفته است، ما مردم آمریکا نیز باید این موضوع را جدی بگیریم. (لینک)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸قاب‌هایی زیبا از طبیعتِ سرسبزِ کوماسی ، استان کردستان •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾• •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾•
📌کیم داتکام، فعال سیاسی آلمانی: ✳️ اگر در کشوری زندگی می‌کنید که منابع طبیعی کمی دارد، خوش‌شانس هستید. مردم شما بمباران، تحریم یا آواره نشدند زیرا دولت ایالات متحده هیچ ارزشی در تخریب کشور شما نمی‌دید. تبریک می‌گویم!