eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبدالحمید زمانه‌ات را بشناس! 🔹بررسی سخنان عبدالحمید ( امام جمعه مسجد مکی زاهدان) و تاثیر آن بر ریخته‌شدن خون مردم. 🔹 خون‌های ریخته شده بر ذمه کیست؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خوشحالی مامور راهنمایی رانندگی روی دست مردم بعد از قهرمانی کشتی و فوتبال ساحلی تیم ملی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | بچه‌های نسل Z ⭕️ گودزیلا یا زامبی‌ از اصطلاحاتیه که برای دهه هشتادی‌ها به کار برده می‌شه، بچه‌هایی که از بدو تولد زیست مجازی رو تجربه کردن و با اینکه اهل گفت‌وگو هستن، اما به راحتی هم قانع نمی‌شن!
📸 | چند نکته درباره صرفه‌جویی آب که به آن کم‌توجهیم ‌ 🔸شاید فکر کنید که فصل سرما رسیده و چرا باید تو مصرف آب صرفه‌جویی کنیم، اما خبر بد اینکه وضعیت کشور در بحث آب بحرانی شده ‌ 🔸به همین خاطر اگر هر کدوم از تو مصرف آب هوشمندانه عمل نکنیم، قطعا روزهای سخت بی آبی رو تجربه می‌کنیم. بنابراین این راهکارهای ساده رو به عادت همیشگی‌تون تبدیل کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ببین دوست عزیز، شعار زن زندگی آزادی میدی به تقلید از آمریکایی‌ها حالا تو آمریکا مردا دارند جای زنا حامله می‌شند اسباب بازیشم ساختند! |
▪️عباس‌آباد از شهرهای بخش عباس‌آباد در شهرستان عباس‌آباد در استان مازندران و واقع در ناحیه شرقی شهرستان تنکابن ایران است.
فقط این سلام نظامی ایمان محمدی در خاک باکو بعد از شکست حریف باکو دمت گرم پهلوان👌
‏تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷
🌹سادگی ،صفا ،زیبایی ، ارامش پاییز با رنگهای زیبا املش گیلان 🌱
یادی کنیم از اشلی بابیت که 14 سال سابقه خدمت در نیروی هوایی آمریکا رو داشت ولی وقتی به کنگره آمریکا حمله کرد پلیس از فاصله دو متری کشتش و دولت امریکا اجازه برگزاری یک تجمع یادبود برای او را هم نداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماموران یگان ویژه با مغازه های مردم چه می کنند؟ مأموران یگان ویژه وقتی مشاهده می‌کنند شیشه‌های مغازه‌ای در تهران توسط اغتشاشگران شکسته است، با پارچه‌ای که از اهالی محل می‌گیرند سعی دارند تا حفاظی برای آن مغازه درست کنند تا اموال آن مغازه در خطر سرقت نباشد.
🛑 (۱۸): رسانه‌هایی برای تجزیه ایران 🔹استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به وسیله رسانه‌های فارسی‌زبانِ خود بطور شبانه‌روز در تلاشند تا به ایران ضربه وارد کنند. این رسانه‌نماها با انتشار اخبار دروغ و نامعتبر، می‌خواهند اقشار مختلف مردم را خسته کرده و به جان هم بیندازند و در نهایت زمینه تضعیف و تجزیه ایران را فرهم کنند.
🔴 💠 گاه برخی از قابلِ بیانِ محل کار خود را با خانمتان در میان بگذارید تا به شما دهد. 💠 مهم این است که همسرتان کند او را حساب کرده‌اید و این در افزایش مهر و علاقه‌ی او به شما موثر است. 💠 گاهی این کار، بعضی از همسر نسبت به شوهر را از بین می‌برد. 💠 همیشه برای گفتگو، بهانه‌ای پیدا کنید تا دلهایتان به یکدیگر نزدیک‌تر شود. فقط مواظب باشید در این گفتگو، صمیمیّت ایجادشده‌ را با چیزهایی مثل پشت‌سر دیگران حرف زدن و بدگویی از اطرافیان آلوده نکنید چرا که اثر عکس می‌گیرید‌.
✏️ای کاش قیمت کتاب‌ها، به خواندن بود... 📚 ✍️
| چه عواملی زندگی زناشویی رو سرد می‌کنه؟ 🔸حل نکردن اختلافات در زمان مناسب 🔸آگاهی نداشتن از تفاوت‌ها و نیازهای همدیگر 🔸نبود مسئولیت‌پذیری افراد در خانواده 🔸ناسزاگویی به هم، رفتار ستیزه‌جویانه و تدافعی 🔸فردی که عصبی هست و موضوعی اونو رنجونده به طور حتم از نظر روحی وضعیت خوبی نداره و رفتارهای متناقضی از خودش نشون می‌ده، رفتارهایی که گاهی نسبت بهشون سردرگم می‌شیم که چطور با اون مقابله کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خطر نفوذ چیه؟ ⭕️چرا از انگلیس غافل شدیم؟ ⭕️چطور میشه که فقط یه‌ بُعد از اتفاقات رو میبینیم؟ •┈┈┈••✾••┈┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید|| تشییع باشکوه شهید روح‌الله عجمیان در حصارک کرج
📸 | ۵ توصیه برای حفظ سلامت در آلودگی هوا 🔸تو روزهای پاییز که تعداد روزهای آلوده در شهرهای بزرگ بیشتر از قبل میشه خوبه که این توصیه‌ها رو جدی بگیرید
تهاتر برق و گاز بین ایران و ارمنستان دوبرابر شد 🔹ایران و ارمنستان در اول نوامبر برای دو برابر کردن حجم واردات گاز ارمنستان از ایران به توافق رسیدند. ایران گاز خود را در ازای برق به ارمنستان صادر می‌کند. 🔹ایران روزانه 1 میلیون مترمکعب گاز به ارمنستان صادر می‌کند که طبق این تفاهم‌نامه جدید 2 برابر خواهد شد.
🔹شست‌وشوی لباس زائران